SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Nee want die mutsen zijn al betaald. Als ze de mutsen nu gaan bestellen zal er dus minder geld in de pot zitten want er komt niets meer bij van de verkoop.quote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Scherzo het volgende:
Op 28 december is er nog een Winter wonder land...
Dus er kunnen best nog mutsen en truien besteld worden voor de verkoop...![]()
eindelijk eens normale streams.... gaat ziggo kloten....wordt elke keer internet afgeflikkerd door beperkte verbinding... meer problemen hiermee?
![]()
TT,= top Gizmo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja wifi weer, maar wij hebben KPNquote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef lorrie03 het volgende:
eindelijk eens normale streams.... gaat ziggo kloten....wordt elke keer internet afgeflikkerd door beperkte verbinding... meer problemen hiermee?
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef lorrie03 het volgende:
..........tele2
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
snap niet dat die man daar nog heengaatquote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef Goldencharly het volgende:
Weer gedonder over de worsten man lees ik net op de Utopi gekkies![]()
Voor de rest ook geen problemen, alleen deze stream, maar dat ligt blijkbaar neit aan KPN.quote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Al tien jaar KPN en nooit problemen hier![]()
''Fuck it''.
De worstenkraam. Die kraam is al veelvuldig negatief in de spotlight gekomen tijdens en na de Utopia markten. Vandaag is het weer zo ver en nu begint het bij Wilco die moet betalen voor een worstenbroodje van de kraam. Hij heeft maar even vier euro uit de kas gepakt die hij later terug geeft van zijn eigen geld. Dit vertelt hij aan Mark - die chocomelk maakt in de keuken - en Joey die daar ook staat. Volgens Joey is het normaal dat de bewoners er ook voor moeten betalen en betaald de kraamhouder ook gewoon voor de drank die hij nuttigt.
Joey weet meteen over wie het gaat en begint te vertellen over de problemen die ze al hebben gehad met hun. ''Ik heb nog het meeste moeite met die standhouders. Ze zijn bij de obstakel run een keer geweest en toen hadden we afspraken gemaakt dat het 50/50 zou zijn. Toen had hij opeens 100 euro voorraadkosten gerekend, dat vond ik al niet zo tof. Later hebben we gesprekken gehad omdat hij iets soortgelijks had. We zouden ook stoppen met hun, maar nu zit hij er toch weer bij. Dan heb ik zoiets van fuck it, ik vreet geen worsten meer'', aldus Joey. Wilco geeft aan hem voortaan ook niet meer te helpen 's ochtends.
Bron:Utopiagekte![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Teleurgestelde verkleumde standhouders![]()
![]()
![]()
![]()
Die gasten doen alsof ze die tent ownen. Vreselijke mensen, opzouten dus.quote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef Goldencharly het volgende:
Weer gedonder over de worsten man lees ik net op de Utopi gekkies
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Psycho Patje heeft het er weer over dat hij gaat douchen.
Dan moet de kijker denken dat hij doucht. Maar hij zegt het 100'en keren, maar dat het vervolgens nooit, die goorlap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |