Omdat ik pro-Assad ben, en niet pro-Koerdisch of gemengd pro-Koerdisch/pro-terrorismequote:Op zondag 7 december 2014 22:27 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
waarom niet kiezen voor de YPG en een deel van de FSA(het Turkmeens bataljon en de andere seculiere groeperingen)?
Ik ben voor de seculiere staat, dus niet zo'n fan van de rellende hakbars.quote:Op zondag 7 december 2014 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat was jouw standpunt in deze ook alweer=
Seculier in welke zin? Sommigen zien Assad ook als seculier (ivm bescherming minderheden etc). Is echt lullig, herken je (uiteraard) nog wel, maar ben je standpunt kwijtquote:Op zondag 7 december 2014 22:30 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik ben voor de seculiere staat, dus niet zo'n fan van de rellende hakbars.
DUS? Hoe wil je dat vormgeven/vormgegeven zien?quote:
Ergens heb ik het idee dat we het oneens warenquote:Op zondag 7 december 2014 22:30 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik ben voor de seculiere staat, dus niet zo'n fan van de rellende hakbars.
Geen idee. Het klinkt mooi.quote:Op zondag 7 december 2014 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DUS? Hoe wil je dat vormgeven/vormgegeven zien?
Ieder een eigen mening.quote:Op zondag 7 december 2014 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ik pro-Assad ben, en niet pro-Koerdisch of gemengd pro-Koerdisch/pro-terrorisme
Zo is dat.quote:
Toen iig. Nu lijkt dat minder evidentquote:Op zondag 7 december 2014 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat we het oneens waren
quote:Op zondag 7 december 2014 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zal ik nog eens zeggen dat ik in deze pro-Assad ben?
Slayquote:
nu je het zegtquote:Op zondag 7 december 2014 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Aloulou was
Seculier in de zin dat er geen gekke soennitische man met een baard aan de macht komt omdat soennieten zondig de meerderheid van de bevolking uitmaken. Dat is wat met een democratie zou gebeuren, als al niemand vroegtijdig de macht zou grijpen (hallo Baghdadi).quote:Op zondag 7 december 2014 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Seculier in welke zin? Sommigen zien Assad ook als seculier (ivm bescherming minderheden etc). Is echt lullig, herken je (uiteraard) nog wel, maar ben je standpunt kwijt
Owh, nou dan zijn we het op dit moment wellicht wel enigzins eensquote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Seculier in de zin dat er geen gekke soennitische man met een baard aan de macht komt omdat soennieten zondig de meerderheid van de bevolking uitmaken. Dat is wat met een democratie zou gebeuren, als al niemand vroegtijdig de macht zou grijpen (hallo Baghdadi).
quote:
Ervoor natuurlijk, ik beweer niet het tegendeel. Maar het is nog steeds het gevolg van het antisemitisme.quote:Op zondag 7 december 2014 22:18 schreef Aloulu het volgende:
Het ligt complexer in elkaar. Maar het "veilige tehuis voor joden" is wanneer ter idee opgekomen en in een politieke verklaring vastgelegd als uitgesproken intentie om eraan te voldoen? Pas gedurende de tweede wereldoorlog en nadat men bericht kreeg van massaslachtingen en pogroms, erna, of wellicht decennia ervoor?
quote:Around this time Herzl grew to believe that anti-Semitism could not be defeated or cured, only avoided, and that the only way to avoid it was the establishment of a Jewish state.
http://en.wikipedia.org/wiki/Theodor_Herzl
Klopt, dat zei ik dan ook helemaal niet.quote:Met andere woorden het argument dat men "dit joodse tehuis" heeft geschonken ná de grote genocide is onzin.
Lees de onafhankelijkheidsverklaring eens, daarin wordt niet veel anders gezegd dan in de nieuwe wet. Daarom is het wel typisch dat linkse zionisten tegen de wet zijn en zeggen dat het tegen het zionisme in zou gaan.quote:En vandaag de dag wilt men de opgedrongen staat een etnisch karakter geven dat die inheemse inwoners buitensluit.
Ellendig iddquote:Op zondag 7 december 2014 22:43 schreef Slayage het volgende:
[..]![]()
ik ben het conflict zat, lijkt alleen geen eind aan te komen, in maart het 5e jaar in
http://www.aljazeera.com/(...)412513101893470.htmlquote:Amman, Jordan - Clad in a dark grey prison uniform, Ahmad al-Sheikh stood before Jordan's state security court, clutching the black bars of the defendant's cage. The gaunt, bearded 20-year-old pleaded with the three judges before him, asking for their "mercy and compassion".
Within minutes, military judge Mohammad Afifi sentenced Sheikh to three years in prison for sharing videos produced by the Islamic State of Iraq and the Levant (ISIL) - including footage of the beheadings of western journalists - via his WhatsApp account.
Jij bent tegen vrijheid van meningsuiting?quote:Op zondag 7 december 2014 22:51 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
http://www.aljazeera.com/(...)412513101893470.html
In Nederland zal dit vast en zeker onder vrijheid van meningsuiting vallen...
Dacht het niet.quote:Op zondag 7 december 2014 22:51 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
http://www.aljazeera.com/(...)412513101893470.html
In Nederland zal dit vast en zeker onder vrijheid van meningsuiting vallen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |