abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147371803
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:04 schreef waxxx het volgende:
Waarom klaag je niet over de grondwet van Arabische landen waarin staat dat de islam de staatsgodsdienst is?
Beter staat en religie scheiden inderdaad.

Omdat de Arabische landen allemaal ordinaire dictaturen zijn. Die neem ik totaal niet serieus. En kan je ook moeilijk de bevolking iets verwijten. Dan moet je naar engnekken en alleenheersers als Sisi verwijzen, jullie vriendje in Egypte. Of de Koning van Saudie Arabie, etc etc. Snap je het verschil?
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  zondag 7 december 2014 @ 21:07:03 #102
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
  zondag 7 december 2014 @ 21:08:28 #103
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_147371892
https://twitter.com/ivansidorenko1/status/541680316147335169

@IvanSidorenko1: #Syria #EastGhouta الملازم أول أبو عدي Lt . Abu Uday - Zahran Aloush calling for negotiation/reconciliation with #SAA http://t.co/OL4MZM15F4
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_147371963
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:06 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Beter staat en religie scheiden inderdaad.

Omdat de Arabische landen allemaal ordinaire dictaturen zijn. Die neem ik totaal niet serieus. En kan je ook moeilijk de bevolking iets verwijten. Dan moet je naar engnekken en alleenheersers als Sisi verwijzen, jullie vriendje in Egypte. Of de Koning van Saudie Arabie, etc etc. Snap je het verschil?
Vanwaar dan je gejubel over Tunesië laatst dat de 'seculieren' gewonnen hebben bij de verkiezingen? :?
pi_147371981
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:06 schreef mylamboisblack het volgende:
Ben ik een Israelier dan? Nee.
Jij bent uitgesproken pro-Israelisch. Als zo'n land dan inheemse bewoners verjaagd en hun land steelt is het logisch dat ik aanneem dat jij dat goedkeurt. Iemand die uitgesproken pro apartheid Zuid-Afrika was mag je daar ook op aankijken en van aannemen dat hij dat racistische beleid dus goedkeerde.

Ik ben niet uitgesproken pro-Turks, alleen wanneer ik wat troll. Ik ben er nooit geweest, heb geen Turkse achtergrond en weinig echte inhoudelijke kennis van de moderne historie van dat land. Noch volg ik hun actualiteiten op de voet. In het algemeen weet ik dat het ook in Turkije stikt (of stikte) van nationalistische gekkies tot op het racistische aan. Wellicht vergelijkbaar met joodse nationalisten in Israel.
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_147372111
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:10 schreef waxxx het volgende:
Vanwaar dan je gejubel over Tunesië laatst dat de 'seculieren' gewonnen hebben bij de verkiezingen? :?
Die situatie is net iets anders aangezien het een partij is die deels oud former regime (dictator) leden bestaat. Geen appels met peren vergelijken aub.
  zondag 7 december 2014 @ 21:13:09 #107
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147372116
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 21:08 schreef Szura het volgende:
https://twitter.com/ivansidorenko1/status/541680316147335169

@IvanSidorenko1: #Syria #EastGhouta الملازم أول أبو عدي Lt . Abu Uday - Zahran Aloush calling for negotiation/reconciliation with #SAA http://t.co/OL4MZM15F4
Uitgerookt, ze mogen hopen op een vrije aftocht zoals in Homs.
Say what?
pi_147372180
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:10 schreef Aloulu het volgende:
Ik ben niet uitgesproken pro-Turks, alleen wanneer ik wat troll. Ik ben er nooit geweest, heb geen Turkse achtergrond en weinig echte inhoudelijke kennis van de moderne historie van dat land. Noch volg ik hun actualiteiten op de voet. In het algemeen weet ik dat het ook in Turkije stikt (of stikte) van nationalistische gekkies tot op het racistische aan. Wellicht vergelijkbaar met joodse nationalisten in Israel.
Je bent wel uitgesproken pro-Turks. Ik heb amper gezien dat je ooit kritiek hebt op Turkije en diegene die Turkije bekritiseert kan rekenen op oppositie van jou.

Maar goed, ik neem aan dat jij hoort bij het 'Erdogan, Morsi, Qatar, Hamas', blok, vandaar je steun voor AKP-Turkije.
pi_147372201
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:13 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Die situatie is net iets anders aangezien het een partij is die deels oud former regime (dictator) leden bestaat. Geen appels met peren vergelijken aub.
Maar waarom geen geklaag over dat de islam de staatsgodsdienst is daar?
pi_147372253
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:15 schreef waxxx het volgende:

[..]

Ik vind dat ook idd raar, wanneer Israel een Joodse staat wil uitroepen, staan ze allemaal klaar met hun vooroordelen, maar als we naar Iran/Saudi kijken, horen we ze nooit.
pi_147372386
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:14 schreef mylamboisblack het volgende:
Je bent wel uitgesproken pro-Turks. Ik heb amper gezien dat je ooit kritiek hebt op Turkije en diegene die Turkije bekritiseert kan rekenen op oppositie van jou.
Ik troll vaak als de Sultan Erdogan weer wordt verfoeid omdat ie aan Turkse belangen denkt in bijv. Syrie ipv Westerse. Je weet wel......de Turken hebben het niet zo op de PKK en gaan dus niet YPG-ocalan-vlaggendragende milities in Noord-Syrie helpen en hebben liever dat ISIS ze afmaakt aangezien tot op heden ISIS geen aanslagen door heel Turkije heeft gepleegd. Is gewoon 1+1=2, geen hogere wiskunde.

quote:
Maar goed, ik neem aan dat jij hoort bij het 'Erdogan, Morsi, Qatar, Hamas', blok, vandaar je steun voor AKP-Turkije.
Iemand die staat en religie liever gescheiden ziet kan niet ideologisch tot de Moslimbroeders behoren. Je neemt foute zaken aan dus. En Morsi/Qatar/Erdogan zijn allemaal van dezelfde Moslimbroeder kant.
pi_147372433
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:16 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Ik vind dat ook idd raar, wanneer Israel een Joodse staat wil uitroepen, staan ze allemaal klaar met hun vooroordelen, maar als we naar Iran/Saudi kijken, horen we ze nooit.
Precies, en dan behandelen islamitische landen islamitische en niet-islamitische inwoners ook daadwerkelijk anders terwijl het enige verschil in Israël de immigratie wetten is.
pi_147372445
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:15 schreef waxxx het volgende:
Omdat Tunesie nooit op dit forum besproken wordt als nietszeggend klein landje zonder enig gewicht.
Als je het over Tunesie wil hebben kan dat hoor, kan er best over meepraten en je mijn mening erover geven en de nieuw aangenomen grondwet. Je wilt weten wat ik van een staatsreligie denk begrijp ik nu?
  zondag 7 december 2014 @ 21:20:55 #114
365082 IPA35
Patriarch
pi_147372451
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:06 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Ben ik een Israelier dan? Nee.

Maar blijkbaar veroordeel jij terreurstaat Turkije niet terwijl die 100x erger zijn dan Israel, zegt wel iets over jouw dubbel moraal.
Zijn zelfde soort landen anders. Beide staten gesticht d.m.v. etnische zuivering voor een tot dan toe niet-bestaande natie. Geen wonder dat ze altijd bros waren.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_147372482
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:19 schreef Aloulu het volgende:
Ik troll vaak als de Sultan Erdogan weer wordt verfoeid omdat ie aan Turkse belangen denkt in bijv. Syrie ipv Westerse. Je weet wel......de Turken hebben het niet zo op de PKK en gaan dus niet YPG-ocalan-vlaggendragende milities in Noord-Syrie helpen en hebben liever dat ISIS ze afmaakt aangezien tot op heden ISIS geen aanslagen door heel Turkije heeft gepleegd. Is gewoon 1+1=2, geen hogere wiskunde.
Nee, daar gaat het niet om. Er is gewoon amper kritiek uit jou te komen mbt Turkije en Erdogan, ik vind dat al snel nijgen naar pro-Turks.
quote:
Iemand die staat en religie liever gescheiden ziet kan niet ideologisch tot de Moslimbroeders behoren. Je neemt foute zaken aan dus. En Morsi/Qatar/Erdogan zijn allemaal van dezelfde Moslimbroeder kant.
Ik heb nooit gezegd dat je behoort tot de moslimbroederschap.
pi_147372565
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 21:20 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Zijn zelfde soort landen anders. Beide staten gesticht d.m.v. etnische zuivering voor een tot dan toe niet-bestaande natie. Geen wonder dat ze altijd bros waren.
Klopt eigenlijk wel.
pi_147372627
Turkije 100x erger dan Israël.

Lol
pi_147372634
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:20 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Omdat Tunesie nooit op dit forum besproken wordt als nietszeggend klein landje zonder enig gewicht.
Als je het over Tunesie wil hebben kan dat hoor, kan er best over meepraten en je mijn mening erover geven en de nieuw aangenomen grondwet. Je wilt weten wat ik van een staatsreligie denk begrijp ik nu?
Je startte er zelf laatst een topic over, waar je de verkiezingsoverwinning van de 'seculieren' zo bejubelde maar geen enkele geklaag over dat de islam daar de staatsgodsdienst is terwijl je constant zit te klagen over een wet die in Israël mogelijk ingevoerd gaat worden.
Nee, het is alleen nogal hypocriet.
pi_147372854
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:24 schreef waxxx het volgende:

[..]

Je startte er zelf laatst een topic over, waar je de verkiezingsoverwinning van de 'seculieren' zo bejubelde maar geen enkele geklaag over dat de islam daar de staatsgodsdienst is terwijl je constant zit te klagen over een wet die in Israël mogelijk ingevoerd gaat worden.
:')
pi_147372885
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 21:29 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

:')
:') :')
pi_147372916
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:21 schreef mylamboisblack het volgende:
Nee, daar gaat het niet om. Er is gewoon amper kritiek uit jou te komen mbt Turkije en Erdogan, ik vind dat al snel nijgen naar pro-Turks.
Eerder in dat Gazi-park topic en de demonstraties weldegelijk aangegeven meerdere malen. Serieuse posts waren dat. De vrijheids van meningsuiting en voornamelijk journalisten die gevangen zitten etc etc. Maar klopt, elke keer roep ik dat niet van de daken in elk Turkije topic of als Erdogan de maat wordt genomen. Waar ie ook wel zelf naar solliciteert want het blijft een tikkeltje autoritair dat Turkse vadertje die nu als president ook weer elke keer alle aandacht opeist waardoor die nieuwe premier totaal onzichtbaar is :D

quote:
Ik heb nooit gezegd dat je behoort tot de moslimbroederschap.
Ideologisch insinueerde je, niet dat ik lid ben natuurlijk. Maakt ook verder niet uit. De Moslimbroeders zijn uitgespeeld in heel de regio.
pi_147373092
Israel houdt het niet alleen bij praatjes maar slaat ook toe. Een duidelijke wereldmacht, en turkije maar huilen om een bufferzone.
  zondag 7 december 2014 @ 21:37:03 #123
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147373165
Nieuwe ronde, nieuwe kansen, voor de Peshmerga in Kobane.

Say what?
pi_147373171
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:24 schreef waxxx het volgende:
Dat topic ging over de verkiezingen inderdaad, die grondwet is vorig jaar ergens aangenomen waarin de staatsreligie aangehouden is gebleven. Maar goed, ik denk dat je snapt dat als iemand aangeeft liever religie en politiek gescheiden te houden dat ie daar niet warme gevoelens van krijgt. Dat dat niet in elk topic van de daken wordt geschreeuwd is omdat Tunesie totaal oninteressant is in geo-politiek en de gemiddelde fokker dat land ook niets interesseert. Ook niet in dit nieuws&actualiteiten subforum.

Nu even terug naar Nederland; zou jij je gemakkelijk voelen als Nederland een wet gaat aannemen waarin staat dat de Nederlandse staat het tehuis is voor bijv Ariers?
  zondag 7 december 2014 @ 21:37:56 #125
365082 IPA35
Patriarch
pi_147373206
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Turkije 100x erger dan Israël.

Lol
Als je telt qua aantal gedode onschuldige burgers kom je wel in die richting uit ja :o
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_147373788
quote:

je vat het heel goed samen, idd 1+1=2 (zou je zeggen), alleen mensen vinden het over het algemeen heel moeilijk om zich te plaatsen in een ander perspectief en dit geval het turkse perspectief
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_147374064
quote:
99s.gif Op zondag 7 december 2014 21:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

je vat het heel goed samen, idd 1+1=2 (zou je zeggen), alleen mensen vinden het over het algemeen heel moeilijk om zich te plaatsen in een ander perspectief en dit geval het turkse perspectief
Het Turks perspectief van doden? Het Turks perspectief van volkeren onderdrukken, gebieden bezetten, ISIS steunen die vrouwen verkracht en koppen afsnijdt?

Maar dan wel huilen als Israel een tegenaanval plant wanneer de terreurorganisatie Hamas, gesteund door Turkije, een aanslag uitvoert.

Feit is, elk volk dat grenst aan Turkije, heeft last gehad van Turks fascisme. Griekse genocide, Armeense genocide, Assyrische genocide, Koerdische genocide, en nu de steun voor extremistische organisaties zoals ISIS waar Syrie door kapot gaat.
  zondag 7 december 2014 @ 21:59:38 #128
365082 IPA35
Patriarch
pi_147374184
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:57 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Het Turks perspectief van doden? Het Turks perspectief van volkeren onderdrukken, gebieden bezetten, ISIS steunen die vrouwen verkracht en koppen afsnijdt?

Maar dan wel huilen als Israel een tegenaanval plant wanneer de terreurorganisatie Hamas, gesteund door Turkije, een aanslag uitvoert.
Israëli's zijn een stel pussies als je de stats bekijkt :D
pi_147374331
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 21:59 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Israëli's zijn een stel pussies als je de stats bekijkt :D
Inderdaad, ze hadden ook beter 4 genocides kunnen uitvoeren, 2-3 miljoen mensen onthemen, 4200 dorpen vernietigen e.d, dan zouden ze ook misschien sympathie kunnen krijgen zoals Turkije krijgt voor haar fascismepolitiek.
pi_147374367
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:37 schreef Aloulu het volgende:
Nu even terug naar Nederland; zou jij je gemakkelijk voelen als Nederland een wet gaat aannemen waarin staat dat de Nederlandse staat het tehuis is voor bijv Ariers?
Dat is onvergelijkbaar. Het bestaan van Nederland wordt niet bedreigd. Terwijl er 5 miljoen 'Palestijnse vluchtelingen' Israël binnen gelaten zouden moeten worden wat het einde van Israël zou betekenen. 'Ariërs' zijn nooit vervolgt, Joden daarentegen. Israël is opgericht als veilig tehuis voor Joden, Nederland niet. En zo zijn er nog veel meer redenen waarom het onvergelijkbaar is.
  zondag 7 december 2014 @ 22:07:28 #131
365082 IPA35
Patriarch
pi_147374526
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 22:02 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Inderdaad, ze hadden ook beter 4 genocides kunnen uitvoeren, 2-3 miljoen mensen onthemen, 4200 dorpen vernietigen e.d, dan zouden ze ook misschien sympathie kunnen krijgen zoals Turkije krijgt voor haar fascismepolitiek.
Toen Israël is gesticht zijn maar 800000 Arabieren ontheemd en 40 a 50 duizend burgers omgekomen. Alleen als we naar 1918-1923 kijken zien we al dat Israël pussy is.
pi_147374641
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:57 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Feit is, elk volk dat grenst aan Turkije, heeft last gehad van Turks fascisme. Griekse genocide, Armeense genocide, Assyrische genocide, Koerdische genocide, en nu de steun voor extremistische organisaties zoals ISIS waar Syrie door kapot gaat.
blijf vooral struisvogelen :W
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 7 december 2014 @ 22:13:02 #133
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_147374793
Zal ik nog eens zeggen dat ik in deze pro-Assad ben?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_147375013
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zal ik nog eens zeggen dat ik in deze pro-Assad ben?
Argumenten?
pi_147375094
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 22:03 schreef waxxx het volgende:
'Ariërs' zijn nooit vervolgt, Joden daarentegen. Israël is opgericht als veilig tehuis voor Joden
Het ligt complexer in elkaar. Maar het "veilige tehuis voor joden" is wanneer ter idee opgekomen en in een politieke verklaring vastgelegd als uitgesproken intentie om eraan te voldoen? Pas gedurende de tweede wereldoorlog en nadat men bericht kreeg van massaslachtingen en pogroms, erna, of wellicht decennia ervoor?

quote:
In de verklaring werd het standpunt uiteengezet waarover het Brits kabinet een akkoord had bereikt tijdens zijn vergadering van 31 oktober 1917. Dit standpunt hield in dat Groot-Brittannië de zionistische plannen voor een Joods nationaal tehuis in Palestina ondersteunde, alhoewel niets mocht worden gedaan om aan de rechten van de niet-Joodse bewoners afbreuk te doen.
Met andere woorden het argument dat men "dit joodse tehuis" heeft geschonken ná de grote genocide is onzin. Twintigtal jaren voor 1940 tot 45 en massale slachting van joden in Europa hadden Britten al lang besloten dat het land waar 95% inheemse niet-joden woonden moest worden tot een "joods tehuis" dmv grote volksverhuizingen en gestimuleerde emigratie van Europese joden met name. Britten en zionisten besloten dat op het land van een derde volk (in handen van hun toenmalige Ottomaanse heersers) zou toekomen aan vooral Westerse joden. De ironie. En vandaag de dag wilt men de opgedrongen staat een etnisch karakter geven dat die inheemse inwoners buitensluit.
  zondag 7 december 2014 @ 22:19:18 #136
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_147375107
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 22:17 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Argumenten?
Zijn bekend bij de (al jaren) reguliere posters
  zondag 7 december 2014 @ 22:20:03 #137
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_147375146
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 22:18 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Het ligt complexer in elkaar. Maar het "veilige tehuis voor joden" is wanneer ter idee opgekomen en in een politieke verklaring vastgelegd als uitgesproken intentie om eraan te voldoen? Pas gedurende de tweede wereldoorlog en nadat men bericht kreeg van massaslachtingen en pogroms, erna, of wellicht decennia ervoor?

[..]

Met andere woorden het argument dat men "dit joodse tehuis" heeft geschonken ná de grote genocide is onzin. Twintigtal jaren voor 1940 tot 45 en massale slachting van joden in Europa hadden Britten al lang besloten dat het land waar 95% inheemse niet-joden woonden moest worden tot een "joods tehuis" dmv grote volksverhuizingen en gestimuleerde emigratie van Europese joden met name. Britten en zionisten besloten dat op het land van een derde volk (in handen van hun toenmalige Ottomaanse heersers) zou toekomen aan vooral Westerse joden. De ironie. En vandaag de dag wilt men de opgedrongen staat een etnisch karakter geven dat die inheemse inwoners buitensluit.
Ik dacht even dat je Aloulou was -O-
pi_147375247
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zijn bekend bij de (al jaren) reguliere posters
Zeker het non-argument ''die landen hebben een dictator nodig'', of niet? :)
  zondag 7 december 2014 @ 22:22:24 #139
365082 IPA35
Patriarch
pi_147375273
Natuurlijk hebben ze een dictator nodig. Iets anders is naief.
  zondag 7 december 2014 @ 22:23:07 #140
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_147375307
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 22:21 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Zeker het non-argument ''die landen hebben een dictator nodig'', of niet? :)
Nee hoor, het non-argument : "de beste uit wat kwaden". :s)

100.000x liever Syrië zoals het was dan zoals het kan worden onder IS of aanverwanten..
  zondag 7 december 2014 @ 22:23:26 #141
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_147375316
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 22:22 schreef IPA35 het volgende:
Natuurlijk hebben ze een dictator nodig. Iets anders is naief.
IPA :W
  zondag 7 december 2014 @ 22:24:19 #142
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147375362
Of een grondwet waarin religieuze partijen verboden zijn om de moslimbroeders de kop in te drukken.

Maar dat vinden de moslimbroeders dan weer geen 'echte democratie'.
Say what?
  zondag 7 december 2014 @ 22:24:22 #143
365082 IPA35
Patriarch
pi_147375365
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

IPA :W
Hoi mevrouw :)
pi_147375402
Ze hebben pluralisme en minder corruptie nodig.
  zondag 7 december 2014 @ 22:25:13 #145
365082 IPA35
Patriarch
pi_147375410
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 22:24 schreef UpsideDown het volgende:
Of een grondwet waarin religieuze partijen verboden zijn om de moslimbroeders de kop in te drukken.

Democratie preferen boven stabiliteit :')
  zondag 7 december 2014 @ 22:25:29 #146
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_147375425
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 22:24 schreef UpsideDown het volgende:

Wie boeit dat wat dan?
  zondag 7 december 2014 @ 22:27:01 #147
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_147375518
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 22:25 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Je had m'n moeder kunnen zijn...
Ohw, begin jij ook al :D
Jonge moeder wel dan..
  zondag 7 december 2014 @ 22:27:47 #148
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147375550
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 22:25 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Democratie preferen boven stabiliteit :')
Inderdaad, een aantal personen hier zien democratie als ultiem doel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Say what?
pi_147375552
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee hoor, het non-argument : "de beste uit wat kwaden". :s)

100.000x liever Syrië zoals het was dan zoals het kan worden onder IS of aanverwanten..
waarom niet kiezen voor de YPG en een deel van de FSA(het Turkmeens bataljon en de andere seculiere groeperingen)?
  zondag 7 december 2014 @ 22:28:53 #150
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_147375605
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 22:27 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Inderdaad, een aantal personen hier zien democratie als ultiem doel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was jouw standpunt in deze ook alweer=
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')