Ik ben tegen het verspreiden van ISIS-propagandaquote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij bent tegen vrijheid van meningsuiting?
Dit is geen vrijheid van meningsuiting, ook niet naar het NL recht.quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij bent tegen vrijheid van meningsuiting?
Tegen vrijheid van meningsuiting dus, weet ik dat ook weer.quote:Op zondag 7 december 2014 22:54 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ik ben tegen het verspreiden van ISIS-propaganda
In theorie zitten er idd grenzen aan, in de praktijk worden dit soort mensen amper opgepakt. Genoeg van te vinden op twitter.quote:Op zondag 7 december 2014 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht het niet.
Nederlanders schijnen sowieso niet meer te weten wat de vrijheid van meningsuiting inhoudt.
En daar bedoel ik mee dat er wel degelijk (wettelijke) grenzen aan zitten..
Het is wel degelijk vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 7 december 2014 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit is geen vrijheid van meningsuiting, ook niet naar het NL recht.
Jij bent dus zo'n persoon die niet weet wat die term inhoudt, ook weer duidelijk..quote:Op zondag 7 december 2014 22:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tegen vrijheid van meningsuiting dus, weet ik dat ook weer.
Nope. De vrijheid van meningsuiting is (oa) begrensd door het strafrecht. Haatzaaien mag niet.quote:Op zondag 7 december 2014 22:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is wel degelijk vrijheid van meningsuiting.
Nee Mevrouw, vrijheid van meningsuiting = vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 7 december 2014 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij bent dus zo'n persoon die niet weet wat die term inhoudt, ook weer duidelijk..
Dan klopt het begrip vrijheid van meningsuiting niet.quote:Op zondag 7 december 2014 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. De vrijheid van meningsuiting is (oa) begrensd door het strafrecht. Haatzaaien mag niet.
er wordt zoveel opgeroepen tot haat zonder dat justitie er iets mee doet, kijk dat pvv haat in het parlementquote:Op zondag 7 december 2014 22:55 schreef UpsideDown het volgende:
Als het oproept tot haat mag het sws niet vlgs de wet.
Nee meneer, de vrijheid van meningsuiting is niet oneindig. Al schijnt "iedereen"dat inmiddels wel te denken.quote:Op zondag 7 december 2014 22:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee Mevrouw, vrijheid van meningsuiting = vrijheid van meningsuiting.
Hoezo pech voor hen? ik kan zeggen wat ik wil hoor.quote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee meneer, de vrijheid van meningsuiting is niet oneindig. Al schijnt "iedereen"dat inmiddels wel te denken.
Ah well, pech voor hen dan..
Nope, iedereen denkt juist dat die vrijheid oneindig is.. MIS!!!quote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef UpsideDown het volgende:
Dat zoiets ingekaderd is weet toch iedereen?
Nee hoorquote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoezo pech voor hen? ik kan zeggen wat ik wil hoor.
Je ziet het verkeerd. Ik weet dat er genoeg zaken wettelijk ingekaderd zijn , maar voor mij is vrijheid van meningsuiting oneindig.quote:Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, iedereen denkt juist dat die vrijheid oneindig is.. MIS!!!
Parlementaire onschendbaarheid...quote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
er wordt zoveel opgeroepen tot haat zonder dat justitie er iets mee doet, kijk dat pvv haat in het parlement
quote:Op zondag 7 december 2014 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Parlementaire onschendbaarheid...
Jij gaat niet over de (straf)wetquote:Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. Ik weet dat er genoeg zaken wettelijk ingekaderd zijn , maar voor mij is vrijheid van meningsuiting oneindig.
We zullen het er mee moeten doenquote:
De strafwet gaat ook net over mijn vrijheid van meningsuiting. Als ik iets wil zeggen, dan zeg ik dat. Is het strafbaar? dan moet iemand er maar aangifte van doen, kijken of diegene het hard kan maken (not)...quote:Op zondag 7 december 2014 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij gaat niet over de (straf)wet
Joh, geloof lekker wat je wil geloven..quote:Op zondag 7 december 2014 23:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De strafwet gaat ook net over mijn vrijheid van meningsuiting. Als ik iets wil zeggen, dan zeg ik dat. Is het strafbaar? dan moet iemand er maar aangifte van doen, kijken of diegene het hard kan maken (not)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |