Het was eerst 1 euro en volgens mij heeft LauraB het vanmorgen zelf veranderd in 2 euro ... alleen niet doorgegeven aan Nico ...quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef Kijkertje het volgende:
Ik hoor LauB zeggen tegen Ivan : " Nee dat heb ik niet gedaan, dat heeft Nicolien gedaan"
Sinterklaas presentjes aan de kinderen geven was geweldigquote:Op zondag 7 december 2014 15:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]![]()
De zoveelste mislukking deze week.
gelukkig zijn ze zelf perfect en doen ze alles geweldigquote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef 37metrijst het volgende:
Ivan had het over fokking ? mensen. Ja, zei LauraB: ik heb vandaag dingen gezien, dat wil je niet weten.
Klopt, ik heb LauraB vanochtend dat briefje zien schrijven met daarop de prijs van 2 euro.quote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Het was eerst 1 euro en volgens mij heeft LauraB het vanmorgen zelf veranderd in 2 euro ... alleen niet doorgegeven aan Nico ...
Geprinte pagina's van de COSquote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef 37metrijst het volgende:
Ivan had het over fokking ? mensen. Ja, zei LauraB: ik heb vandaag dingen gezien, dat wil je niet weten.
arm kindquote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef DeKenau het volgende:
[..]
OMG , zag net een filmpje hoe het beslag gemaakt werd. Kun je haar nog waarschuwen?
Zo is het gegaan.quote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Het was eerst 1 euro en volgens mij heeft LauraB het vanmorgen zelf veranderd in 2 euro ... alleen niet doorgegeven aan Nico ...
als het regent vliegen ze nietquote:Op zondag 7 december 2014 15:25 schreef miertje36 het volgende:
nou al ruim 3 uur geweest en er is nog steeds niks gekomen voor lot dus is ook weer onzin verhaal geweest
stichting armoede vangt de klachten op ,..quote:
Losse papiertjes op de zakken leggen, die waaiden allemaal wegquote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Sinterklaas presentjes aan de kinderen geven was geweldig![]()
![]()
Ja LauB heeft in het kantoor de prijs van 2 euro op een papier zitten schrijven. Ik denk dat ze bedoelt dat Nicolien kaarten naar de ingang heeft meegenomen om te verkopen en die wist niks van de prijsverandering.quote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef snetje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 15:27 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Zo is het gegaan.Ze heeft het later veranderd in 2 euro, zei het nog lachend tegen Chris.
En een schreeuwende Colliequote:Op zondag 7 december 2014 15:27 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Losse papiertjes op de zakken leggen, die waaiden allemaal weg
en dan wel zielig doen tegen ivanquote:Op zondag 7 december 2014 15:27 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Zo is het gegaan.Ze heeft het later veranderd in 2 euro, zei het nog lachend tegen Chris.
Yup, gaan tegen gemaakte afspraken in en geven anderen de schuld.quote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef miertje36 het volgende:
[..]
gelukkig zijn ze zelf perfect en doen ze alles geweldig
Gister al gedaan.quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef DeKenau het volgende:
[..]
OMG , zag net een filmpje hoe het beslag gemaakt werd. Kun je haar nog waarschuwen?
Is ook wel een beetje vreemd om twee prijzen te handhaven.quote:Op zondag 7 december 2014 15:22 schreef GekkePoes het volgende:
Ivan is echt een lul soms. inplaats van op een redelijk manier naar de poort te lopen om te vragen, gaat ie meteen in de aanval en geeft de anderen de schuld
goed gecastquote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
jesus wat kan die Steukveugel liegen
quote:Op zondag 7 december 2014 15:29 schreef Raskolnikow het volgende:
Lau heeft een thermo broekje eronder.
Edit: Waarom typ ik dit? Waar ben ik mee bezig?
Is belachelijk, maar daar had Wilco niets mee te maken.quote:Op zondag 7 december 2014 15:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje vreemd om twee prijzen te handhaven.
Ik vond het hoogwaardige infoquote:Op zondag 7 december 2014 15:29 schreef Raskolnikow het volgende:
Lau heeft een thermo broekje eronder.
Edit: Waarom typ ik dit? Waar ben ik mee bezig?
Een flinke tetsquote:Op zondag 7 december 2014 15:30 schreef Cir het volgende:
[..]
goed gecast![]()
gezelligh he helemaal top , echt super leuk
aljeblieft dankjewel jazeker gne gne ja dank je wel
..............PANG...... ik gaf dr ff een klap op dr harses
Nee, dat was tegen de verkeerde.quote:Op zondag 7 december 2014 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is belachelijk, maar daar had Wilco niets mee te maken.
Boks ouwe, vinden die jochies toch leukquote:Op zondag 7 december 2014 15:33 schreef Raskolnikow het volgende:
Ivan spreek een kind van 8 aan met "Ouwe".
quote:Op zondag 7 december 2014 15:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Boks ouwe, vinden die jochies toch leuk
Wat doet Lot haar ogen overdreven ver open voor een foto?quote:Op zondag 7 december 2014 15:33 schreef Zeyina het volgende:
Hoezo geen kennissen op het terrein.
Het lijkt er op dat er heel wat bekenden van Charlotte zijn geweest.
Dit lijken de foto's van bezoekers op die fanpage
https://www.facebook.com/(...)521819511?fref=photo
quote:Op zondag 7 december 2014 15:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En VETGEDRUKTE letters nemen meer vocht op.....
quote:Op zondag 7 december 2014 15:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En VETGEDRUKTE letters nemen meer vocht op.....
De reactie van het kindquote:Op zondag 7 december 2014 15:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Boks ouwe, vinden die jochies toch leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |