SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Er is iets niet goed gegaan met de handtekeningenkaarten. Ze moeten aan de hand van het aantal verkochte foto's gaan achterhalen hoeveel er met de handtekeningenkaarten is opgehaald.![]()
Blanker heeft wel haar eigen TT![]()
Ik zou trouwens nooit zeggen wie ik ben, ik zou wel nalezen wat jullie over mij geschreven hebben![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:44 schreef sjampoeh het volgende:
Dit is blanket volgens mij roze kindje![]()
[ Bericht 40% gewijzigd door LekkerSimpel op 07-12-2014 15:56:46 ]![]()
Ok, dank. Ik val net binnen.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Lijkt me ook niet.quote:Op zondag 7 december 2014 15:15 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Vuurwerk lijkt me ook niet Rienk z`n ding .
Meneer "ik wil geen alcohol op het terrein van Utopia. Want drank is slecht!"
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Blanket haar kindje wilde wel een pannenkoek,weet ik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij de poort wordt 1 euro gevraagd voor de kaarten, op de markt 2 euroquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef Raskolnikow het volgende:
Bwhahaha, handtekeningenkaarten bij de poort kosten 1 euro, in het atelier 2 euro.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weer net nietquote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef Raskolnikow het volgende:
Bwhahaha, handtekeningenkaarten bij de poort kosten 1 euro, in het atelier 2 euro.![]()
![]()
Mooiquote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij de poort wordt 1 euro gevraagd voor de kaarten, op de markt 2 euro
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij de poort wordt 1 euro gevraagd voor de kaarten, op de markt 2 euro![]()
![]()
![]()
Ivan is echt een lul soms. inplaats van op een redelijk manier naar de poort te lopen om te vragen, gaat ie meteen in de aanval en geeft de anderen de schuld
🐱![]()
lol echt waar?quote:Op zondag 7 december 2014 15:22 schreef danaqui het volgende:
En Pat en Col geven ze gratis bij een warme chocomelk of wijntje![]()
Ik begreep gisteravond ook al niet waarom Ivan zich hier zo vreselijk druk om maakt. Die kaarten zijn zijn zaak toch helemaal niet.![]()
Laura B.moet hij hebben.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef Raskolnikow het volgende:
![]()
![]()
Heerlijk dit.
Veel mensen klagen bij het goede doel over de 2 euro volgens Nicole.
Ivan lijkt te vinden dat ze bij de poort ook maar 2 euro moeten vragen, ondanks andere afspraken?![]()
![]()
OMG , zag net een filmpje hoe het beslag gemaakt werd. Kun je haar nog waarschuwen?quote:Op zondag 7 december 2014 15:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Blanket haar kindje wilde wel een pannenkoek,weet ik.![]()
Ivan heeft een veel te grote bek. En meestal is dat tegen de pispaal van de groep. Wel volop in zijn gezicht terwijl hij er niets mee te maken heeft, maar een excuus hiervoor staat niet in Ivans woordenboek.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja, ze zijn echt zo bang bij die regie.quote:Op zondag 7 december 2014 15:23 schreef Goldencharly het volgende:
Kleefkut tegen Willie:Dat mag je helemaal niet zegguh.............en streamwissel![]()
![]()
hier in beeldquote:Op zondag 7 december 2014 15:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Blanket haar kindje wilde wel een pannenkoek,weet ik.![]()
Terecht.quote:Op zondag 7 december 2014 15:23 schreef GekkePoes het volgende:
Nu krijgt Nicoline de schuld van LauB![]()
Ik hoor LauB zeggen tegen Ivan : " Nee dat heb ik niet gedaan, dat heeft Nicolien gedaan"“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
nou al ruim 3 uur geweest en er is nog steeds niks gekomen voor lot dus is ook weer onzin verhaal geweest![]()
Eindelijk reuring ben dat gezapige gedoe wel zatquote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef RobbieRonald het volgende:
Kan nog een mooie discussie worden![]()
![]()
Jaah, vanavond moet de gluhwein nog op. hebben ze alle flessen in die warmhoud ding geflikkerd? gemiddeld drinken er maar 4 op de 25 mensen en glaasjequote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef RobbieRonald het volgende:
Kan nog een mooie discussie worden🐱![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij de poort wordt 1 euro gevraagd voor de kaarten, op de markt 2 euro![]()
De zoveelste mislukking deze week.![]()
Het was eerst 1 euro en volgens mij heeft LauraB het vanmorgen zelf veranderd in 2 euro ... alleen niet doorgegeven aan Nico ...quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef Kijkertje het volgende:
Ik hoor LauB zeggen tegen Ivan : " Nee dat heb ik niet gedaan, dat heeft Nicolien gedaan"Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ivan had het over fokking ? mensen. Ja, zei LauraB: ik heb vandaag dingen gezien, dat wil je niet weten.![]()
![]()
Sinterklaas presentjes aan de kinderen geven was geweldigquote:Op zondag 7 december 2014 15:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]![]()
De zoveelste mislukking deze week.![]()
![]()
![]()
![]()
gelukkig zijn ze zelf perfect en doen ze alles geweldigquote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef 37metrijst het volgende:
Ivan had het over fokking ? mensen. Ja, zei LauraB: ik heb vandaag dingen gezien, dat wil je niet weten.![]()
Klopt, ik heb LauraB vanochtend dat briefje zien schrijven met daarop de prijs van 2 euro.quote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Het was eerst 1 euro en volgens mij heeft LauraB het vanmorgen zelf veranderd in 2 euro ... alleen niet doorgegeven aan Nico ...![]()
Geprinte pagina's van de COSquote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef 37metrijst het volgende:
![]()
arm kindquote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef DeKenau het volgende:
[..]
OMG , zag net een filmpje hoe het beslag gemaakt werd. Kun je haar nog waarschuwen?![]()
![]()
Zo is het gegaan.quote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Het was eerst 1 euro en volgens mij heeft LauraB het vanmorgen zelf veranderd in 2 euro ... alleen niet doorgegeven aan Nico ...Ze heeft het later veranderd in 2 euro, zei het nog lachend tegen Chris.
![]()
Tshirts worden er neergelgd, dan weer weggehaald, dan liggen de kaarten weer ergens anders. Echt iedereen daar doet waar ie zin in heeft zonder overleg
🐱![]()
als het regent vliegen ze nietquote:Op zondag 7 december 2014 15:25 schreef miertje36 het volgende:
nou al ruim 3 uur geweest en er is nog steeds niks gekomen voor lot dus is ook weer onzin verhaal geweestIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
stichting armoede vangt de klachten op ,..quote:![]()
![]()
thnxs voor het filmpje @Rene![]()
Losse papiertjes op de zakken leggen, die waaiden allemaal wegquote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Sinterklaas presentjes aan de kinderen geven was geweldig![]()
![]()
🐱![]()
Ja LauB heeft in het kantoor de prijs van 2 euro op een papier zitten schrijven. Ik denk dat ze bedoelt dat Nicolien kaarten naar de ingang heeft meegenomen om te verkopen en die wist niks van de prijsverandering.quote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Het was eerst 1 euro en volgens mij heeft LauraB het vanmorgen zelf veranderd in 2 euro ... alleen niet doorgegeven aan Nico ...“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:27 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Zo is het gegaan.Ze heeft het later veranderd in 2 euro, zei het nog lachend tegen Chris.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
En een schreeuwende Colliequote:Op zondag 7 december 2014 15:27 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Losse papiertjes op de zakken leggen, die waaiden allemaal weg![]()
![]()
![]()
![]()
en dan wel zielig doen tegen ivanquote:Op zondag 7 december 2014 15:27 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Zo is het gegaan.Ze heeft het later veranderd in 2 euro, zei het nog lachend tegen Chris.
![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
Yup, gaan tegen gemaakte afspraken in en geven anderen de schuld.quote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef miertje36 het volgende:
[..]
gelukkig zijn ze zelf perfect en doen ze alles geweldig![]()
Ivan was ook pissig op Niccole omdat ze niets gezegd had. Die wilde zich niet met de discussie bemoeien.![]()
Gister al gedaan.quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef DeKenau het volgende:
[..]
OMG , zag net een filmpje hoe het beslag gemaakt werd. Kun je haar nog waarschuwen?
Is ook wel een beetje vreemd om twee prijzen te handhaven.quote:Op zondag 7 december 2014 15:22 schreef GekkePoes het volgende:
Ivan is echt een lul soms. inplaats van op een redelijk manier naar de poort te lopen om te vragen, gaat ie meteen in de aanval en geeft de anderen de schuld![]()
![]()
ongelooflijk alle mutsen bijna verkocht voor 25 eurie per stuk??
hoeveel had ze er?
hoeveel heeft ze er weggegeven?... en huiver mee![]()
goed gecastquote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
jesus wat kan die Steukveugel liegen![]()
gezelligh he helemaal top , echt super leuk
aljeblieft dankjewel jazeker gne gne ja dank je wel
..............PANG...... ik gaf dr ff een klap op dr harses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |