Bron: AT5quote:Met keiharde beats en druk gehak, lieten gabbers gisteravond zien dat ze er nog altijd zijn!
Gekleed in felgekleurde aussies, bombers, Air Max en alle andere hardcore-gerelateerde kleding, kwamen tientallen gabbers gisteren naar het Stationsplein. Daar manifeesterden zij hun liefde voor hardcore. Want gabber zijn zit hem niet alleen in de muziek, maar het is een gevoel van binnen.
'Gabber ben je niet voor even, gabber ben je voor het leven', zo vertelde een aanwezige. 'Eén ding zal ik je vertellen. Eén ding. Thunderdome is hardcore!', zei een ander.
Kort samengevat: 'We moeten gewoon allemaal hardcore luisteren. Want de mensen die denken dat wij mongolen zijn, zijn zelf een stelletje mongolen. Hardcore is leven! Wij zijn hardcore! And harcore will never die!'
Project Omeaga - Prednison Attack op 0:27quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 14:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Bestaan die echt nog? Geef ze subsidie en een containerwoning in een reservaat.
met hardcore is niks mis, maar die gabber rotzooi is GEEN hardcore en met die gabber herrie is alles mis. het is om te beginnen geen muziek en het valt alleen in de smaak bij hersenloze idiotenquote:Op zondag 7 december 2014 15:20 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Met hardcore is niets mis, maar dit zijn idioten idd.
Ik denk dat deze niet echt goed kunnen marcheren.quote:Op zondag 7 december 2014 16:29 schreef Beach het volgende:
allemaal die racisten met kale koppen en bomberjacks je ziet ze altijd meelopen bij de NVU
Heb bijna moeten kotsen van het lachen.quote:
Het doet me om de een of andere reden eigenlijk meer aan Jackass denken.quote:Op zondag 7 december 2014 16:35 schreef Lyrebird het volgende:
Voor de oudjes hier, je zou bijna denken dat het om een stukje uit Keek op de Week gaat.
Wat is het toch een onzin dat mensen over muziek waar ze niet van houden beweren dat het geen muziek is.quote:Op zondag 7 december 2014 16:25 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
met hardcore is niks mis, maar die gabber rotzooi is GEEN hardcore en met die gabber herrie is alles mis. het is om te beginnen geen muziek en het valt alleen in de smaak bij hersenloze idioten
Pcies, vind ze wel sympathiek - juist om die reden. Doe even lekker niet normaal - al die normale mensen zijn doodsaai.quote:Op zondag 7 december 2014 16:43 schreef Speculant. het volgende:
Achja, ze hakken geen hoofden eraf, plegen geen bom aanslagen, gaan niet van die achterlijke semi-intelligente discussies aan voor de AH omdat ze menen dat je geld moet geven aan greenpeace en ze kraken volgens mij ook niet.
Dus wat is het probleem?
Ik dacht meer een Theo en Thea sketch met die vage vrouw die steeds door Theo gestoord wordt.quote:Op zondag 7 december 2014 16:35 schreef Lyrebird het volgende:
Voor de oudjes hier, je zou bijna denken dat het om een stukje uit Keek op de Week gaat.
Zelden zo'n sterk argument gezienquote:Want de mensen die denken dat wij mongolen zijn, zijn zelf een stelletje mongolen.
Dit. Houd zelf van een pittig stukje rock en ook soms het hardere werk. Zovaak discussies met mensen moeten voeren ´dat het geen muziek is´...quote:Op zondag 7 december 2014 16:44 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Wat is het toch een onzin dat mensen over muziek waar ze niet van houden beweren dat het geen muziek is.
je maakt de vergissing door aan te nemen dat mijn reden om het geen muziek te noemen is gebasseerd is op het feit dat ik er niet van hou.quote:Op zondag 7 december 2014 16:44 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Wat is het toch een onzin dat mensen over muziek waar ze niet van houden beweren dat het geen muziek is.
Het heeft alles met muziek te maken, maar ik ga verder niet met je in discussie omdat je overduidelijk ontzettend kortzichtig bent.quote:Op zondag 7 december 2014 16:54 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je maakt de vergissing door aan te nemen dat mijn reden om het geen muziek te noemen is gebasseerd is op het feit dat ik er niet van hou.![]()
Ik hou van veel muziek maar er is ook veel muziek dat ik absoluut niet kan waarderen, dat wil niet zeggen dat het dan geen muziek is. house, trance en gabber herrie en alles wat in die buurt komt is geen muziek simpelweg omdat het NIETS maar dan ook NIETS heeft wat iets muziek maakt.
Ha ha haquote:
ik ben kortzichtigquote:Op zondag 7 december 2014 17:02 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Het heeft alles met muziek te maken, maar ik ga verder niet met je in discussie omdat je overduidelijk ontzettend kortzichtig bent.
goede puntenquote:Op zondag 7 december 2014 16:51 schreef Red_85 het volgende:
Dit. Houd zelf van een pittig stukje rock en ook soms het hardere werk. Zovaak discussies met mensen moeten voeren ´dat het geen muziek is´...
Hardcore vind ik ook kut, omdat ik die constante harde bass niet leuk vind en na 3 minuten op mijn irritatie werkt. Maar als een ander dat wel leuk vind, prima. Het enige waar ik niet zo goed tegen kan met die hardcore gasten, is dat het altijd zo tyfus hard moet. Uit auto's, huizen, koptelefoons. Lijkt wel alsof dat 1 op 1 is. Hardcore moet zo hard dat je binnen 3 maanden doof bent. Dat is wel kut.
quote:Op zondag 7 december 2014 14:47 schreef Jigzoz het volgende:
Enkele tientallen gabbers hebben in Amsterdam gemanifesteerd om hun sterke voorkeur voor hardcore duidelijk te maken.
[..]
Bron: AT5
Nou, de boodschap is duidelijk: gabbers zijn geen mongolen, maar heel vriendelijke, goed gelukte mensen. Bovendien praten ze heel normaal.
Als in dat gejengel op een gitaar en gekrijs door een microfoon? Dat is beter?quote:
Naar mijn smaak wel:quote:Op zondag 7 december 2014 17:13 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Als in dat gejengel op een gitaar en gekrijs door een microfoon? Dat is beter?
Absoluut nietquote:Hebben we hier te maken met een zwarte-cross ganger?
Ben ik niet met je eens. Of het mooi is... tja.... daar zullen de meningen over verschillen, maar het is wel degelijk muziek. Voorbeeldje:quote:Op zondag 7 december 2014 16:54 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je maakt de vergissing door aan te nemen dat mijn reden om het geen muziek te noemen is gebasseerd is op het feit dat ik er niet van hou.![]()
Ik hou van veel muziek maar er is ook veel muziek dat ik absoluut niet kan waarderen, dat wil niet zeggen dat het dan geen muziek is. house, trance en gabber herrie en alles wat in die buurt komt is geen muziek simpelweg omdat het NIETS maar dan ook NIETS heeft wat iets muziek maakt.
Inderdaad. Hoe dom en simpel het ook is: het is muziek.quote:Op zondag 7 december 2014 17:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Of het mooi is... tja.... daar zullen de meningen over verschillen, maar het is wel degelijk muziek.
Karina gespot vanaf 00:10quote:Op zondag 7 december 2014 14:47 schreef Jigzoz het volgende:
Enkele tientallen gabbers hebben in Amsterdam gemanifesteerd om hun sterke voorkeur voor hardcore duidelijk te maken.
[..]
Bron: AT5
Nou, de boodschap is duidelijk: gabbers zijn geen mongolen, maar heel vriendelijke, goed gelukte mensen. Bovendien praten ze heel normaal.
en dat mag want we leven gelukkig in een vrij land. Maar ik blijf bij mijn mening.quote:Op zondag 7 december 2014 17:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ben ik niet met je eens. Of het mooi is... tja.... daar zullen de meningen over verschillen, maar het is wel degelijk muziek. Voorbeeldje:
dat vind jij en dat mag natuurlijk, helaas is er al teveel van die 13 in een dozijn nrs gemaakt, eens is de koek op, en dat was vele jaren geledenquote:Op zondag 7 december 2014 17:19 schreef Jigzoz het volgende:
Inderdaad. Hoe dom en simpel het ook is: het is muziek.
En het mooie is, er is zoveel hardcore die niet dom en simpel is.quote:Op zondag 7 december 2014 17:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe dom en simpel het ook is: het is muziek.
Nee, da's geen mening, maar een constatering. Jij kunt het kutmuziek vinden, domme muziek, of wat dan ook, maar het ís muziek.quote:Op zondag 7 december 2014 17:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en dat mag want we leven gelukkig in een vrij land. Maar ik blijf bij mijn mening.
[..]
dat vind jij en dat mag natuurlijk, helaas is er al teveel van die 13 in een dozijn nrs gemaakt, eens is de koek op, en dat was vele jaren geleden
Maar die is geheim?quote:Op zondag 7 december 2014 17:23 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
En het mooie is, er is zoveel hardcore die niet dom en simpel is.
Goed verstopt in een zee van diaree die mainstream heet.quote:
Als je omstreeks 95, 96 voor het eerst ergens binnen kwam wandelen tussen rook, lichtflitsen, legernetten, en allesverzengende donderslagen dan snap je wel wat er goed aan was. Maar die tijd is lang terug en destijds al uitgemolken. Goed dat de muziek doorgaat (het is wel degelijk muziek, behoeft geen discussie) maar de insteek is nog net zo kut als destijds op een zeker moment.quote:Op zondag 7 december 2014 16:54 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
Het gangetje in de Energiehalquote:Op zondag 7 december 2014 17:34 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Als je omstreeks 95, 96 voor het eerst ergens binnen kwam wandelen tussen rook, lichtflitsen, legernetten, en allesverzengende donderslagen dan snap je wel wat er goed aan was. Maar die tijd is lang terug en destijds al uitgemolken. Goed dat de muziek doorgaat (het is wel degelijk muziek, behoeft geen discussie) maar de insteek is nog net zo kut als destijds op een zeker moment.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zondag 7 december 2014 17:34 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
. Goed dat de muziek doorgaat (het is wel degelijk muziek, behoeft geen discussie) maar de insteek is nog net zo kut als destijds op een zeker moment.
Nou, doe eens een voorbeeldje van intelligente, complexe hardcore.quote:Op zondag 7 december 2014 17:27 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Goed verstopt in een zee van diaree die mainstream heet.
Ik vermoed eerder dat iemand het hek van een of andere zorginstelling open heeft laten staan.quote:Op zondag 7 december 2014 17:52 schreef DonJames het volgende:
Kwamen ze die lui uit de OP tegen op zo'n we love the 90's feest dat door een datingsite is georganiseerd voor vrijgezelle 45-plussers uit de provincie?
Intelligent en complex zouden niet de eerste termen zijn die ik zou gebruiken om dit te omschrijven. Maar als mensen alle hardcore 'dom en simpel' noemen, vind ik dat toch wat te kort door de bocht.quote:Op zondag 7 december 2014 17:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, doe eens een voorbeeldje van intelligente, complexe hardcore.
Omdat het negatief klinkt. Maar maak er 'minimalistisch' van en het klinkt ineens een stuk minder afkeurend.quote:Op zondag 7 december 2014 18:10 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Intelligent en complex zouden niet de eerste termen zijn die ik zou gebruiken om dit te omschrijven. Maar als mensen alle hardcore 'dom en simpel' noemen, vind ik dat toch wat te kort door de bocht.
Kan iemand een gifje maken van het naar beneden schuivende zonnebrilletje op het einde?quote:
True.quote:Op zondag 7 december 2014 18:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Omdat het negatief klinkt. Maar maak er 'minimalistisch' van en het klinkt ineens een stuk minder afkeurend.
Vooruit dan maar weer.quote:Op zondag 7 december 2014 19:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kan iemand een gifje maken van het naar beneden schuivende zonnebrilletje op het einde?
quote:Op zondag 7 december 2014 19:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kan iemand een gifje maken van het naar beneden schuivende zonnebrilletje op het einde?
What doet die gast op de achtergrond met die paarse jas in godsnaam?quote:Op zondag 7 december 2014 19:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit: Oh, iemand was me al voor.
Die heeft een plotseling magnetische anus.quote:Op zondag 7 december 2014 19:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
What doet die gast op de achtergrond met die paarse jas in godsnaam?
quote:Op zondag 7 december 2014 19:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die heeft een plotseling magnetische anus.
Tot zover levensvatbaar danquote:
Filmpje maakt wel bedenkingen los inderdaadquote:
Ik denk het niet.quote:
Benadering vanuit media, commercie, daaruit voortvloeiende beeldvorming en de nieuwe generaties die steeds meer beïnvloed worden door die beeldvorming, net zolang tot het circus onder zn eigen gewicht bezwijkt.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 19:40 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Ik denk hoop het niet.
Ik ook niet. Dat zou zonde zijn van de Wajon e.d. die komen alleen FOK!kers toequote:
ja, dit is echt een muziekale klapperquote:Op zondag 7 december 2014 18:10 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Intelligent en complex zouden niet de eerste termen zijn die ik zou gebruiken om dit te omschrijven. Maar als mensen alle hardcore 'dom en simpel' noemen, vind ik dat toch wat te kort door de bocht.
Vind ik wel ja.quote:Op zondag 7 december 2014 20:16 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja, dit is echt een muziekale klapper![]()
![]()
Gister nog gehoord op pandemonium, ging flinks hardquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 19:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer.
[ afbeelding ]
Je zal als toerist uit China maar net aankomen op Amsterdam Centraal Station en dat zo zienquote:Op zondag 7 december 2014 19:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2014 17:40 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, doe eens een voorbeeldje van intelligente, complexe hardcore.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |