Nou, doe eens een voorbeeldje van intelligente, complexe hardcore.quote:Op zondag 7 december 2014 17:27 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Goed verstopt in een zee van diaree die mainstream heet.
Ik vermoed eerder dat iemand het hek van een of andere zorginstelling open heeft laten staan.quote:Op zondag 7 december 2014 17:52 schreef DonJames het volgende:
Kwamen ze die lui uit de OP tegen op zo'n we love the 90's feest dat door een datingsite is georganiseerd voor vrijgezelle 45-plussers uit de provincie?
Intelligent en complex zouden niet de eerste termen zijn die ik zou gebruiken om dit te omschrijven. Maar als mensen alle hardcore 'dom en simpel' noemen, vind ik dat toch wat te kort door de bocht.quote:Op zondag 7 december 2014 17:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, doe eens een voorbeeldje van intelligente, complexe hardcore.
Omdat het negatief klinkt. Maar maak er 'minimalistisch' van en het klinkt ineens een stuk minder afkeurend.quote:Op zondag 7 december 2014 18:10 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Intelligent en complex zouden niet de eerste termen zijn die ik zou gebruiken om dit te omschrijven. Maar als mensen alle hardcore 'dom en simpel' noemen, vind ik dat toch wat te kort door de bocht.
Kan iemand een gifje maken van het naar beneden schuivende zonnebrilletje op het einde?quote:
True.quote:Op zondag 7 december 2014 18:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Omdat het negatief klinkt. Maar maak er 'minimalistisch' van en het klinkt ineens een stuk minder afkeurend.
Vooruit dan maar weer.quote:Op zondag 7 december 2014 19:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kan iemand een gifje maken van het naar beneden schuivende zonnebrilletje op het einde?
quote:Op zondag 7 december 2014 19:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kan iemand een gifje maken van het naar beneden schuivende zonnebrilletje op het einde?
What doet die gast op de achtergrond met die paarse jas in godsnaam?quote:Op zondag 7 december 2014 19:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit: Oh, iemand was me al voor.
Die heeft een plotseling magnetische anus.quote:Op zondag 7 december 2014 19:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
What doet die gast op de achtergrond met die paarse jas in godsnaam?
quote:Op zondag 7 december 2014 19:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die heeft een plotseling magnetische anus.
Tot zover levensvatbaar danquote:
Filmpje maakt wel bedenkingen los inderdaadquote:
Ik denk het niet.quote:
Benadering vanuit media, commercie, daaruit voortvloeiende beeldvorming en de nieuwe generaties die steeds meer beïnvloed worden door die beeldvorming, net zolang tot het circus onder zn eigen gewicht bezwijkt.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 19:40 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Ik denk hoop het niet.
Ik ook niet. Dat zou zonde zijn van de Wajon e.d. die komen alleen FOK!kers toequote:
ja, dit is echt een muziekale klapperquote:Op zondag 7 december 2014 18:10 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Intelligent en complex zouden niet de eerste termen zijn die ik zou gebruiken om dit te omschrijven. Maar als mensen alle hardcore 'dom en simpel' noemen, vind ik dat toch wat te kort door de bocht.
Vind ik wel ja.quote:Op zondag 7 december 2014 20:16 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja, dit is echt een muziekale klapper![]()
![]()
Gister nog gehoord op pandemonium, ging flinks hardquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |