Dat is ook weer overdrevenquote:Op zondag 7 december 2014 22:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Maar ik hou al op met niet meer bashen van de NS. KutNS krijg de pestpleuriskanker godverdomme, kutbedrijf, faalhazen, jullie kunnen niets goed doen godverdomme. #bier.
Geen railcatering, geen #bierquote:Op zondag 7 december 2014 22:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Maar ik hou al op met niet meer bashen van de NS. KutNS krijg de pestpleuriskanker godverdomme, kutbedrijf, faalhazen, jullie kunnen niets goed doen godverdomme. #bier.
Hoe kan het anders dat iets dat prima werkte, nu op eens niet meer kan?quote:Op zondag 7 december 2014 22:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Zeker weten dat ze fouten maken. En ernstige. Maar de manier waarop VBOV formuleert is over het algemeen gebaseerd op drijfzand en factueel onjuist. Zijn adviseurs zijn vaak tegen maar toch blijft hij doorkomen met dit soort berichten en dan ook nog geformuleerd op een manier waarvan je denkt dat een -2e jaars journalistiekstudent het beter had kunnen doen. En een gigantische bias ten opzichte van andere vervoersbedrijven. Als het Rikus niet boeit, dan boeit het niemand ofzo. Let maar op als de verhoren voor de parlementaire enquêtecommissie Fyra gaan beginnen en aansluitend de berichtgeving vanuit VBOV.quote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan het anders dat iets dat prima werkte, nu op eens niet meer kan?
Normaal doen ze het prima, maar zij kunnen ook fouten maken.
Ik mag geen kritiek hebben op VBOV geloof ik.quote:
Fair enough maar van een blauwe pimp verwacht ik toch wel iets anders dan zoiets.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 22:23 schreef derLudolf het volgende:
Wat voor clubje is dat VoorBeterOV eigenlijk? Komt nogal onprofessioneel op mij over, op de wijze zoals ze communiceren hun mening als enige waarheid aandragen.
Yeah well. Ik heb er al meer dan genoeg over gezegdquote:Op zondag 7 december 2014 22:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Fair enough maar van een blauwe pimp verwacht ik toch wel iets anders dan zoiets.
Juh. Sinds ik twee weken geleden (voor mij onverwacht) op mijn kop kreeg van b2py ben ik volgens mij echter best lief geweest dus ik snapte het niet zo goed. Maar misschien ben ik nog steeds te hard. Ik zal echter VBOV nooit snappen en ze kunnen van mij harder de tering krijgen dan NS.quote:Op zondag 7 december 2014 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yeah well. Ik heb er al meer dan genoeg over gezegd
Weet nu nog niets... Zal wel clubje van mensen zijn die bij Rover uitgekotst zijn??quote:
Uitgekotst is het verkeerde woord. Driek heeft ooit een column geschreven die (vind ik) volledig verkeerd is opgevat. Het is een fucking column, dat HOORT hard te zijn. Die lui van Rover zijn ook ruggegraatloze idioten. Daarna is hij zijn eigen club begonnen en dat is zijn goed recht maar toen begon er echt een tranendal aan gezeik. Nogmaals; VIND IK. Mijn Mening. Kan je het niet mee eens zijn. En een aantal dingen zijn aantoonbaar onjuist en daar komt hij niet alleen niet op terug maar als je het aanwijst zegt hij; Ja ik negeer jou vanaf nuquote:Op zondag 7 december 2014 22:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Weet nu nog niets... Zal wel clubje van mensen zijn die bij Rover uitgekotst zijn??
Net als vele splinter partijtjes in de lokale politiek, tenminste die voorstelling heb ik voor me
Nou precies. Waar gaat het helemaal over?quote:Op zondag 7 december 2014 22:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Maar democratie en vrije samenleving dus ik lach erom en geef mijn mening op zijn mening.
Als je dat doet verwen ik je met mijn selfiestick.quote:Op zondag 7 december 2014 22:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
En nu ga ik je knuffelen en als je iets hards voelt is het niet mijn telefoon.
Daarmee heb je in veel professionelere bewoordingen én veel korter opgeschreven wat er bedoeld wordt.quote:Op zondag 7 december 2014 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
De kern van de boodschap lijkt me wel goed, want er wordt her en der in het land nogal veel geklaagd over te korte treinen. Dan is het leuk dat er binnen twee jaar nieuwe treinen zijn, maar daar heeft de reiziger van nu niets aan
En post je het op Facebook?quote:Op zondag 7 december 2014 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je dat doet verwen ik je met mijn selfiestick.
Ik verwacht niets anders.quote:Op zondag 7 december 2014 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je dat doet verwen ik je met mijn selfiestick.
dan moet je meer communiceren met de reiziger, brr. Engquote:Op zondag 7 december 2014 22:57 schreef Nattekat het volgende:
De NS moet gewoon een systeem regelen zodat reizigers meer verdeeld worden, ik zie regelmatig treinen waar sommige bakken bomvol zitten, en anderen nog genoeg ruimte hebben.
talk dirty you slutquote:Op zondag 7 december 2014 22:56 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Fles, dinsdagavond treinen kijken bij jou thuis?
Dat is waar ookquote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan moet je meer communiceren met de reiziger, brr. Eng
Ja lijkt me prima. Ik weet niet of ik geld heb voor de Chinees want ik heb door een administratieve fout veel te weinig salaris gekregen maar zin in (y)quote:Op zondag 7 december 2014 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
talk dirty you slut![]()
mazzel, normaal moet ik dinsdagavond naar Twello, maar komende dinsdag hoef ik niet. Wat gaan we kijken? Fap Away?
dat hadden de Duitsers ooit beter voor elkaar. Al heb ik me laten vertellen dat er destijds massaal zwart gereden werd.quote:Op zondag 7 december 2014 22:57 schreef Nattekat het volgende:
De NS moet gewoon een systeem regelen zodat reizigers meer verdeeld worden, ik zie regelmatig treinen waar sommige bakken bomvol zitten, en anderen nog genoeg ruimte hebben.
Ja dat ligt dus aan de kwaliteit van de kolen die gebruikt worden. Vanmiddag nog Schindler's List gekeken dus het is waar.quote:Op zondag 7 december 2014 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat hadden de Duitsers ooit beter voor elkaar. Al heb ik me laten vertellen dat er destijds massaal zwart gereden werd.
klopt, als duidelijk is hoe lang de trein is en waar de meeste kans op een zitplaats is, zal het vaak wat beter gaan met de verdeling van de reizigersquote:Op zondag 7 december 2014 23:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Afgelopen woensdag kwam ik trouwens echt fucking vroeg aan in Deventer en de trein had +5 vanwege een kapotte tampon ofzo, iedereen boos maar wat me wel opviel was dat echt iedereen door één deur naar binnen wilde. Dat kan inderdaad handiger gecommuniceerd.
chinees is lang geleden! gaan we doenquote:Op zondag 7 december 2014 23:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja lijkt me prima. Ik weet niet of ik geld heb voor de Chinees want ik heb door een administratieve fout veel te weinig salaris gekregen maar zin in (y)
* De twijfel slaat toe *quote:Op zondag 7 december 2014 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
chinees is lang geleden! gaan we doen
Ze zijn toch met dat systeem aan het testen geweest met borden en de bezettingsgraad? Wat is daar de status van?quote:Op zondag 7 december 2014 23:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, als duidelijk is hoe lang de trein is en waar de meeste kans op een zitplaats is, zal het vaak wat beter gaan met de verdeling van de reizigers
De hoeveelheid sprintermaterieel is nogal zorgwekkend, dus dat de materieelomlopen zijn compleet door de war. Dat SGM daar dan was beland zal daar een logisch vervolgen van zijn..quote:Op maandag 8 december 2014 10:26 schreef derLudolf het volgende:
Komt SGMm planmatig in Zwolle? Volgens mij heb ik die daar sinds de in gebruik name van de Hanzelijn niet meer gezien.
Stel 2977 stond net in Zwolle namelijk
Die rijdt enkel om zand te strooien? Stoptrein Grunn is ICMmquote:Op maandag 8 december 2014 10:47 schreef MTL het volgende:
Dat is een sandite-stel. Die zal, vermoed ik, wel naar Groningen en/of Leeuwarden op en neer pendelen.
Staan de winterwegsleepdienst-6400'en al her en der?quote:Op maandag 8 december 2014 10:47 schreef b2py het volgende:
Sandite is al gestopt hoor, het is inmiddels alweer winter
Een hele lap tekst wat samengevat kan worden in één zin: NS en ProRail ontkennen toename aantal storingenquote:Op maandag 8 december 2014 09:44 schreef b2py het volgende:
Treinreiziger wacht dit jaar piek in aantal storingen
bla bla bla
Bron
Ik mis "opheffen van bijsturingsmogelijkheden" nog in het lijstje boosdoenersquote:Op maandag 8 december 2014 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een hele lap tekst wat samengevat kan worden in één zin: NS en ProRail ontkennen toename aantal storingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |