en Zürich toch?quote:Op zondag 7 december 2014 19:00 schreef b2py het volgende:
Huh, dat was toch alleen naar Kopenhagen? Of de hele Jan Kiepura vanaf Keulen? En houden we alleen München over?
Ken jij Duitsers die naar Zwolle willen?quote:Op zondag 7 december 2014 21:04 schreef b2py het volgende:
Waarom stopt de pimpel alleen richting Duitsland in Zwolle?
Dat is ook weer overdrevenquote:Op zondag 7 december 2014 22:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Maar ik hou al op met niet meer bashen van de NS. KutNS krijg de pestpleuriskanker godverdomme, kutbedrijf, faalhazen, jullie kunnen niets goed doen godverdomme. #bier.
Geen railcatering, geen #bierquote:Op zondag 7 december 2014 22:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Maar ik hou al op met niet meer bashen van de NS. KutNS krijg de pestpleuriskanker godverdomme, kutbedrijf, faalhazen, jullie kunnen niets goed doen godverdomme. #bier.
Hoe kan het anders dat iets dat prima werkte, nu op eens niet meer kan?quote:Op zondag 7 december 2014 22:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Zeker weten dat ze fouten maken. En ernstige. Maar de manier waarop VBOV formuleert is over het algemeen gebaseerd op drijfzand en factueel onjuist. Zijn adviseurs zijn vaak tegen maar toch blijft hij doorkomen met dit soort berichten en dan ook nog geformuleerd op een manier waarvan je denkt dat een -2e jaars journalistiekstudent het beter had kunnen doen. En een gigantische bias ten opzichte van andere vervoersbedrijven. Als het Rikus niet boeit, dan boeit het niemand ofzo. Let maar op als de verhoren voor de parlementaire enquêtecommissie Fyra gaan beginnen en aansluitend de berichtgeving vanuit VBOV.quote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan het anders dat iets dat prima werkte, nu op eens niet meer kan?
Normaal doen ze het prima, maar zij kunnen ook fouten maken.
Ik mag geen kritiek hebben op VBOV geloof ik.quote:
Fair enough maar van een blauwe pimp verwacht ik toch wel iets anders dan zoiets.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 22:23 schreef derLudolf het volgende:
Wat voor clubje is dat VoorBeterOV eigenlijk? Komt nogal onprofessioneel op mij over, op de wijze zoals ze communiceren hun mening als enige waarheid aandragen.
Yeah well. Ik heb er al meer dan genoeg over gezegdquote:Op zondag 7 december 2014 22:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Fair enough maar van een blauwe pimp verwacht ik toch wel iets anders dan zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |