abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2014 @ 16:14:42 #151
415771 StarDust_
We are all made of stars...
pi_147424750
Spannend is het inderdaad! Weet ook echt niet wat ik moet verwachten...

En daar word ik ook weer een beetje bang van, ben er nog helemaal niet aan toe om te bevallen... Vanochtend moest ik ook huilen toen mijn vliezen braken...
pi_147425020
Succes Stardust! :*

Luna, ik ben niet echt misselijk geweest, maar heb me wel constant een beetje 'meh' gevoeld. Hier hield dat ook op rond de 15/16e week.

Over aankomen in het eerste trimester: ik ben nu (week 18) eindelijk een kilo aangekomen na eerst drie kilo te zijn afgevallen doordat ik moeite had met met name het avondeten. Nu gaat het hopelijk de goede kant op!

SEO trouwens gepland voor 2 januari, ik vind het echt supermegaontzettend spannend, herkenbaar? :@
pi_147425085
Stardust :*, succes meid!!
pi_147425087
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:14 schreef StarDust_ het volgende:

En daar word ik ook weer een beetje bang van, ben er nog helemaal niet aan toe om te bevallen... Vanochtend moest ik ook huilen toen mijn vliezen braken...
Ach meis! Het komt wel goed. Natuurlijk is het spannend en onbekend.
Probeer je rust te pakken her en der en het een beetje los te laten. Het gaat gewoon gebeuren!

Je kunt binnenkort je kindje knuffelen en bewonderen O+

:*
Schudden voor gebruik
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 december 2014 @ 16:58:59 #155
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147426145
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:14 schreef StarDust_ het volgende:

wat dacht je van je kindje?? ;) :* :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_147426384
Stardust: spannend! Volgens mij kun je ook nooit echt inschatten wat je kunt verwachten, dus dat is niet zo gek. Ik denk dat er zo open mogelijk in gaan en het over je heen laten komen een prima benadering is. Ken genoeg verhalen van vrouwen die zich tot in de puntjes een voorstelling hadden gemaakt van de bevalling waar vervolgens niets van terecht kwam. Die deceptie lijkt mij persoonlijk nog erger. Ik zou vooral goede afspraken maken met je vriend/man, dat je daar goed mee kunt communiceren en dat hij zonodig voor jou kan opkomen. Komt goed meis, je kindje komt eraan! :* O+

Cleany ook spannend! Nog geen aanwijzigingen dat er iets staat te gebeuren?

Luna hoop dat het bij jou ook snel beter gaat! :* Ik hoor die 15/16 weken 'grens' wel heel vaak, dat het dan opeens om slaat, hopelijk bij jou ook!

Selvaria: herkenbaar :Y Ik vind de SEO ook heel spannend merk ik! 24 december mogen wij! :)

Hier lijkt het toch een simpel 'bugje' geweest te zijn; na 2 dagen ziek op de bank voel ik me gelukkig een heel stuk beter :)

En nog een dikke :* voor iedereen die 'm kan gebruiken!
  dinsdag 9 december 2014 @ 17:17:00 #157
335643 faptist
Maakt fouten
pi_147426720
Stardust; Heel veel succes! Spannende tijd ga je nu in zeg.
Zo leuk!

Een vriendin van mij heeft net te horen gekregen dat het hartje niet meer klopt met 8 weken. Ze krijgt volgende week een curettage. Arme meid. Was ongepland, maar je bent er dan toch gelijk al aan gewend dat het komt.
Was trouwens ook zo'n meisje die het gelijk met iedereen gedeeld had dat ze zwanger was en nu moet iedereen ook weer te weten krijgen dat het foute boel is. Toch een stuk minder leuk.
Zelf zou ik dat in ieder geval dus niet zo snel doen om deze reden. Heb je net even een momentje dat het weer even beter met je gaat krijg je weer een appje van iemand die het 'net ' te horen heeft gekregen. Lijkt me zo k*t!

hier gaat alles nog heerlijk.
hoop met jullie ook!
pi_147427002
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:45 schreef Fuente het volgende:
Wat rot Luna :( Hopelijk gaat het snel beter!

NTS, dat zijn goede berichten *O*

Phaidra, hoe groot was je eerste?

Nieuwe bh's komen hier ook na de echo. Hier gaat alles zn gangetje. Soms een vlaag misselijkheid, wel constant erg zere borsten, maar dat had ik bij de meiden ook. En het groeien, poeh!
Ben gelukkig nog niets aangekomen, maar ik heb flink overgewicht dus van mij hoeft dat ook niet zo.
Vannacht droomde ik dat het er 2 waren :')
Hij was 2460 gram en ca. 43-45 cm bij 38.3 weken. Hij zat steeds op het randje van de curve. Ik ben zelf ook klein (1.53 m) dus gek is het niet. Oudste is nu 2,5 en nog steeds klein voor zijn leeftijd.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_147427074
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:48 schreef StarDust_ het volgende:
Ik meld me hierbij ook...sinds vanochtend is het vruchtwater gebroken... Van weeën nog niks te voelen (lichte menstruatie krampen en wat minimaal bloed verlies). Ik kom net terug uit het ziekenhuis, omdat ik niet wist wat ik verloor >:)

Even CTG gemaakt van de kleine, maar die heeft het nog naar zijn zin. Morgenochtend mag ik me weer melden in het ziekenhuis; uiterlijk donderdag word ik ingeleid...spannend!!
Spannend inderdaad! Succes!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_147428216
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:17 schreef faptist het volgende:
Stardust; Heel veel succes! Spannende tijd ga je nu in zeg.
Zo leuk!

Een vriendin van mij heeft net te horen gekregen dat het hartje niet meer klopt met 8 weken. Ze krijgt volgende week een curettage. Arme meid. Was ongepland, maar je bent er dan toch gelijk al aan gewend dat het komt.
Was trouwens ook zo'n meisje die het gelijk met iedereen gedeeld had dat ze zwanger was en nu moet iedereen ook weer te weten krijgen dat het foute boel is. Toch een stuk minder leuk.
Zelf zou ik dat in ieder geval dus niet zo snel doen om deze reden. Heb je net even een momentje dat het weer even beter met je gaat krijg je weer een appje van iemand die het 'net ' te horen heeft gekregen. Lijkt me zo k*t!

hier gaat alles nog heerlijk.
hoop met jullie ook!
Wat vreselijk verdrietig van en voor je vriendin.

Zelf hebben wij het vroeg aan onze ouders, zussen en onze beste vrienden verteld. Dat is ons binnenste vertrouwenscirkeltje en dat is toch wel heel fijn. Bij een mk hadden wij daar ook enorm veel steun aan.
Maar de kring daarbuiten willen wij pas richting de 12 weken vertellen. Als het nieuwtje wel een beetje los kan ^^,

Lijkt me inderdaad rot dat je steeds felicitaties blijft krijgen van je buitenste kringetje vrienden, terwijl je zelf nog helemaal van slag bent.
Schudden voor gebruik
pi_147428585
Spannend stardust, zet hem op. En komt goed! :*
pi_147428803
Spannend Stardust! :D

Jullie zijn lief. O+ Nog even een paar weekjes volhouden dus...
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:41:56 #163
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147428986
Succes Stardust! Over maximaal 48 uur ben je gewoon mama O+ !
pi_147429317
Stardust: succes!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_147429511
Succes Stardust!!
  dinsdag 9 december 2014 @ 19:38:01 #166
335643 faptist
Maakt fouten
pi_147430823
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:11 schreef Stippelrientje het volgende:

Lijkt me inderdaad rot dat je steeds felicitaties blijft krijgen van je buitenste kringetje vrienden, terwijl je zelf nog helemaal van slag bent.
Komt ze nu dus ook achter. Krijg al heel de dag zielige appjes binnen :-(
pi_147432379
Succes Stardust, de beste tip die ik je kan geven is blijven ademen en laat het maar gewoon gebeuren... Je kunt het gewoon niet voorspellen.1 ding is zeker: je baby komt eraan! :D
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:24:19 #168
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_147435015
Hallo allemaal,
Wat geweldig om te zien dat de lijst zo hard is gegroeid de laatste 1,5 week! :o ^O^ Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangeren!

SD wat spannend van je gebroken vliezen. Zet em op, bijna mama O+

Hier gaat het heel goed. Bijna geen tijd voor fok! meer met zo'n kleintje :P
Borstvoeding gaat goed en heb ook niet zo veel last meer van de ks. Volgens de vk/kraam een heel snel herstel en ben daar natuurlijk heel blij mee. Victor zit alweer op zijn geboortegewicht en is een tevreden, zoet ventje. Ben zo verliefd O+
Gisteren was de kraam er voor het laatst en vandaag lekker met z'n 3en een klein rondje gaan lopen en even langs de winkel geweest.

Ik weet niet of ik nog ga verhuizen naar het baby topic... misschien tzt als we helemaal gesettled zijn in deze nieuwe situatie en er weer meer tijd is om te internetten hihi. Ik zal hier nog wel blijven lezen/lurken voor al het verse-baby-nieuws.. maar voor nu meld ik me af hier ;) Iedereen nog een fijne zwangerschap en bevalling gewenst en bedankt voor de fijne tijd hier in Z&G :* O+ :W

Ons ventje O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_147435075
Oh Rady wat een mooi mannetje O+
Wel naar het babytopic komen hoor. Is heel gezellig!
pi_147435123
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:24 schreef Radyhyn het volgende:
Hallo allemaal,
Wat geweldig om te zien dat de lijst zo hard is gegroeid de laatste 1,5 week! :o ^O^ Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangeren!

Borstvoeding gaat goed en heb ook niet zo veel last meer van de ks. Volgens de vk/kraam een heel snel herstel en ben daar natuurlijk heel blij mee. Victor zit alweer op zijn geboortegewicht en is een tevreden, zoet ventje. Ben zo verliefd O+
Gisteren was de kraam er voor het laatst en vandaag lekker met z'n 3en een klein rondje gaan lopen en even langs de winkel geweest.

Ik weet niet of ik nog ga verhuizen naar het baby topic... misschien tzt als we helemaal gesettled zijn in deze nieuwe situatie en er weer meer tijd is om te internetten hihi. Ik zal hier nog wel blijven lezen/lurken voor al het verse-baby-nieuws.. maar voor nu meld ik me af hier ;) Iedereen nog een fijne zwangerschap en bevalling gewenst en bedankt voor de fijne tijd hier in Z&G :* O+ :W

Ons ventje O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaa, eindelijk een Radyhyn update! Wat heb je een mooierd! Fijn dat het zo goed gaat, geniet ervan!
pi_147435267
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:24 schreef Radyhyn het volgende:
Hallo allemaal,

Ons ventje O+
SPOILER
Wat past zijn naam goed bij zijn gezicht! En fijn dat alles goed gaat!
pi_147435281
StarDust! Je kindje is op komst!!! Spannend hoor :%

Oh Rady, wat een mooi manneke! O+
pi_147435625
StarDust, succes en zet 'm op!

Rady, wat een mooi ventje! O+
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:50:35 #174
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_147437141
Wat een heerlijk mannetje heb je daar Rady!.
S. 2014
J. 2016
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 december 2014 @ 22:21:07 #176
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147437247
Rady O+

mijn buik voelt momenteel een beetje zo aan:

Spekkie probeert geloof ik een comfy positie te vinden. Is alleen iets minder comy voor mama :') O+
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_147443731
Stardust heel veel succes!

Rady, wat een mooi mannetje!

[ Bericht 2% gewijzigd door -ik86- op 10-12-2014 16:18:47 ]
pi_147444540
Wat een schitterend ventje Rady. O+
  woensdag 10 december 2014 @ 08:46:24 #179
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147444619
Rady wat is hij mooi. En een echte jongen! O+

Stardust succes! Je hebt gewoon heel snel je baby O+

Verder wel bijgelezen maar niets onthouden. En ik zit mn meisje eruit te wachten maar volgens mij vermaakt ze zich nog wel prima. Geniet nog wel van het gevoel dat ze nu nog lekker helemaal van mij is en alle schopjes en schuddende billen O+ maar het maagzuur , het spugen en de hele dag slapende handen ben ik toch wel een beetje zat -O-
pi_147444975
Spannend Stardust! Je sneakt gewoon voor!
Er gebeurt nog niet veel bij ons nee. Helaas.
Hopelijk gebeurt het vandaag ook niet, want de oma van mijn vrouw is jarig. Ja, 93 inmiddels.
pi_147446915
Spannend Stardust!

Fijn dat je meisje het nog naar haar zin heeft Snoenk. Wel echt vervelend dat je last van de andere klachten hebt!

Rady wat een mooi jongetje heb je gemaakt!

Het kan natuurlijk ook nog even duren toch Cleany?

Heeft de kleine uiteindelijk zijn draai gevonden DJMO?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 10 december 2014 @ 11:54:05 #182
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147448218
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 10:55 schreef Cholula het volgende:
Heeft de kleine uiteindelijk zijn draai gevonden DJMO?
geen idee, ik ben in slaap gevallen ;)

ik ben bezig om de kerstboom te versieren *O* Dankzij m'n tante heb ik zo'n babykerstboom van een kleine meter kunnen halen bij de AH. Hopelijk kan ik hem dit jaar in leven houden en mss zelfs iets laten groeien .. lijkt me zo grappig om elk jaar dezelfde boom te kunnen versieren ...

pi_147453964
Wat een mooi kindje Rady :*

Ik kwam even polsen of Stardust het al "los" had gelaten :D
Schudden voor gebruik
pi_147457128
Wat een rust hier!

Wat een mooie foto's Rady, heerlijk genieten zo :)

Hier vliegen de dagen om. Ik heb het lekker druk met kerstdingen regelen voor op onze oudste zn school en ik geniet er van :D

Vrijdag de SEO en die komt zo lekker snel dichtbij :)
Morgen maar even op standje rustig aan. Mn heupen doen behoorlijk pijn met lopen :(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 10 december 2014 @ 17:20:48 #185
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147458418
Whooaa Vlindur vrijdag SEO *O* !
En goed dat je zelf aan voelt dat je het wat rustiger aan moet doen.

DJMO leuk, een kerstboom! Hier zelt ik em niet op. Geen tijd voor en dan moet ik straks hoogzwanger of net bevallen dat ding nog gaan opruimen.

Snoenk :*. Ik hoop dat ze snel buiten komt spelen!

Hier gaat alles z'n gangetje. Volgens mij ben ik van binnen compleet bont en blauw. Ik ben gewoon niet gemaakt om grotere kindjes te dragen ;).
Vanmiddag nog wel een leuke mail gekregen van de vk, foto met een lege vlaaidoos met het verhaal dat ze een goed excuus hadden om een extra lang overleg te hebben _O- :Y).
pi_147458506
Weer een dag bijna voorbij *O* morgenavond weer echo!
pi_147458597
Ik loop een beetje op de zaken vooruit hoor... maar wanneer is ongeveer de negen maanden beurs? Dat is begin van het jaar toch altijd? Feb/maart ofzo?

Iemand een idee?
Schudden voor gebruik
pi_147458701
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:27 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik loop een beetje op de zaken vooruit hoor... maar wanneer is ongeveer de negen maanden beurs? Dat is begin van het jaar toch altijd? Feb/maart ofzo?

Iemand een idee?
25 februari tot 1 maart volgens de site :Y
pi_147458750
Whoah. Ik ben morgen al op de helft :o
pi_147458799
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:32 schreef Vlindur het volgende:

[..]

25 februari tot 1 maart volgens de site :Y

thanks O+
Schudden voor gebruik
pi_147459525
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:27 schreef Stippelrientje het volgende:

Iemand een idee?
In de Etos-doos zat een flyer erover :D Via de website is het goedkoper kaartjes kopen.

Is iemand al eens geweest? Is het ¤15,- per persoon waard? Krijg je gratis dingen enzo :D ?
pi_147459695
Ik ben er nog nooit geweest. Bij de jongens was ik nog net niet zwanger en daarna leek het me niet meer nodig.

Nu ben ik rond die tijd 7 maanden zwanger, maar denk niet dat ik dan nog een dag slenteren zou volhouden. Denk dus dat ik dit jaar weer niet ga :P
pi_147459716
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:10 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

In de Etos-doos zat een flyer erover :D Via de website is het goedkoper kaartjes kopen.

Is iemand al eens geweest? Is het ¤15,- per persoon waard? Krijg je gratis dingen enzo :D ?
Ik moet de etos blije doos dinges nog aanvragen/krijgen. Dus zal daar eens op wachten.

:D

wat ben je enthousiast over de gratis dinges tasjes.. :D ik vind dit tasje met slinger "link" ook cute!

[ Bericht 5% gewijzigd door Stippelrientje op 10-12-2014 18:27:54 ]
Schudden voor gebruik
pi_147459740
@LuDann Heb jij over de 9 maandenbeurs gedacht? Misschien kunnen we wel meeten O+

en natuurlijk ook met anderen die daar zin in hebben :*
Schudden voor gebruik
pi_147459927
Die tas O+ *moethebben*

Ik betwijfel of de beurs leuk is als je n baby van 6 mnd hebt..
S. 2014
J. 2016
pi_147460163
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Die tas O+ *moethebben*

Ik betwijfel of de beurs leuk is als je n baby van 6 mnd hebt..
Jahoor! :D
pi_147460596
Oh ja, daar wilde ik ook nog heen. Iemand ervaringen?
pi_147460790
Ik vond het in het verleden altijd wel leuk om te gaan. Jammer dat het nu net rond mijn UD is. Durf het niet aan.
Maar het is echt een beurs waar je heel veel info kan krijgen over producten. Vorig jaar ben ik niet geweest vanwege miskraam, maar jaar ervoor van nuby een borstvoedingsdinges bijgewoond en toen kreeg ik een flesje gratis en een hitte lepeltje. (Van beide heb ik er 3 want kennis van sm ging ook met haar en die gingen voor ons ook even daarheen) Bij kruidvat kregen we een of andere babysmeersel. Verder was het voor mijn man te druk dus toen niet lang gebleven. Maar ook daar toen kinderwagen kunnen bekijken en informatie erover gekregen. Ze hebben ook vaak acties. Moet er wel bij zeggen dat je door de weeks het beste kunt gaan en dan meteen zodra het open is. Dan is het nog redelijk rustig en heb je de meeste tijd om te kijken. Hoe later op de dag, hoe drukker en dan kan het zijn dat je bij stands moet wachten op informatie. In het weekend is het al helemaal drama. Want vergeet niet dat de huishoudbeurs tegelijk is.

Gek genoeg heb ik voor de zwangerschap alle beursen gezien die er waren, maar zodra ik zwanger was helemaal niks meer.
  woensdag 10 december 2014 @ 19:02:27 #199
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_147460874
Ik ben vorig jaar met een collega en haar kleintje gegaan. Ik vond het leuk! Ook even de huishoudbeurs op geweest om lekker nog wat eten te scoren :), want met een kaartje voor de 9 maanden beurs kun je ook op de huishoudbeurs kijken.
Dit jaar gaan we weer, alleen dan voor mij en zonder kleintje van haar.
  woensdag 10 december 2014 @ 19:25:07 #200
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147461598
Zulke beurzen vind ik echt afgrijselijk, al die vrouwen bij elkaar en die hysterie en dat gegraai om gratis spullen. :@ Als ik er ¤50 op toe kreeg zou ik nog niet gaan. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')