Ach meis! Het komt wel goed. Natuurlijk is het spannend en onbekend.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:14 schreef StarDust_ het volgende:
Spannend is het inderdaad! Weet ook echt niet wat ik moet verwachten...
En daar word ik ook weer een beetje bang van, ben er nog helemaal niet aan toe om te bevallen... Vanochtend moest ik ook huilen toen mijn vliezen braken...
wat dacht je van je kindje??quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:14 schreef StarDust_ het volgende:
Spannend is het inderdaad! Weet ook echt niet wat ik moet verwachten...
En daar word ik ook weer een beetje bang van, ben er nog helemaal niet aan toe om te bevallen... Vanochtend moest ik ook huilen toen mijn vliezen braken...
Hij was 2460 gram en ca. 43-45 cm bij 38.3 weken. Hij zat steeds op het randje van de curve. Ik ben zelf ook klein (1.53 m) dus gek is het niet. Oudste is nu 2,5 en nog steeds klein voor zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:45 schreef Fuente het volgende:
Wat rot LunaHopelijk gaat het snel beter!
NTS, dat zijn goede berichten![]()
Phaidra, hoe groot was je eerste?
Nieuwe bh's komen hier ook na de echo. Hier gaat alles zn gangetje. Soms een vlaag misselijkheid, wel constant erg zere borsten, maar dat had ik bij de meiden ook. En het groeien, poeh!
Ben gelukkig nog niets aangekomen, maar ik heb flink overgewicht dus van mij hoeft dat ook niet zo.
Vannacht droomde ik dat het er 2 waren
Spannend inderdaad! Succes!quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:48 schreef StarDust_ het volgende:
Ik meld me hierbij ook...sinds vanochtend is het vruchtwater gebroken... Van weeën nog niks te voelen (lichte menstruatie krampen en wat minimaal bloed verlies). Ik kom net terug uit het ziekenhuis, omdat ik niet wist wat ik verloor![]()
Even CTG gemaakt van de kleine, maar die heeft het nog naar zijn zin. Morgenochtend mag ik me weer melden in het ziekenhuis; uiterlijk donderdag word ik ingeleid...spannend!!
Wat vreselijk verdrietig van en voor je vriendin.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:17 schreef faptist het volgende:
Stardust; Heel veel succes! Spannende tijd ga je nu in zeg.
Zo leuk!
Een vriendin van mij heeft net te horen gekregen dat het hartje niet meer klopt met 8 weken. Ze krijgt volgende week een curettage. Arme meid. Was ongepland, maar je bent er dan toch gelijk al aan gewend dat het komt.
Was trouwens ook zo'n meisje die het gelijk met iedereen gedeeld had dat ze zwanger was en nu moet iedereen ook weer te weten krijgen dat het foute boel is. Toch een stuk minder leuk.
Zelf zou ik dat in ieder geval dus niet zo snel doen om deze reden. Heb je net even een momentje dat het weer even beter met je gaat krijg je weer een appje van iemand die het 'net ' te horen heeft gekregen. Lijkt me zo k*t!
hier gaat alles nog heerlijk.
hoop met jullie ook!
Komt ze nu dus ook achter. Krijg al heel de dag zielige appjes binnen :-(quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:11 schreef Stippelrientje het volgende:
Lijkt me inderdaad rot dat je steeds felicitaties blijft krijgen van je buitenste kringetje vrienden, terwijl je zelf nog helemaal van slag bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:24 schreef Radyhyn het volgende:
Hallo allemaal,
Wat geweldig om te zien dat de lijst zo hard is gegroeid de laatste 1,5 week!![]()
Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangeren!
SD wat spannend van je gebroken vliezen. Zet em op, bijna mama
Hier gaat het heel goed. Bijna geen tijd voor fok! meer met zo'n kleintje
Borstvoeding gaat goed en heb ook niet zo veel last meer van de ks. Volgens de vk/kraam een heel snel herstel en ben daar natuurlijk heel blij mee. Victor zit alweer op zijn geboortegewicht en is een tevreden, zoet ventje. Ben zo verliefd
Gisteren was de kraam er voor het laatst en vandaag lekker met z'n 3en een klein rondje gaan lopen en even langs de winkel geweest.
Ik weet niet of ik nog ga verhuizen naar het baby topic... misschien tzt als we helemaal gesettled zijn in deze nieuwe situatie en er weer meer tijd is om te internetten hihi. Ik zal hier nog wel blijven lezen/lurken voor al het verse-baby-nieuws.. maar voor nu meld ik me af hierIedereen nog een fijne zwangerschap en bevalling gewenst en bedankt voor de fijne tijd hier in Z&G
![]()
![]()
![]()
Ons ventjejaa, eindelijk een Radyhyn update! Wat heb je een mooierd! Fijn dat het zo goed gaat, geniet ervan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:24 schreef Radyhyn het volgende:
Hallo allemaal,
Wat geweldig om te zien dat de lijst zo hard is gegroeid de laatste 1,5 week!![]()
Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangeren!
SD wat spannend van je gebroken vliezen. Zet em op, bijna mama
Hier gaat het heel goed. Bijna geen tijd voor fok! meer met zo'n kleintje
Borstvoeding gaat goed en heb ook niet zo veel last meer van de ks. Volgens de vk/kraam een heel snel herstel en ben daar natuurlijk heel blij mee. Victor zit alweer op zijn geboortegewicht en is een tevreden, zoet ventje. Ben zo verliefd
Gisteren was de kraam er voor het laatst en vandaag lekker met z'n 3en een klein rondje gaan lopen en even langs de winkel geweest.
Ik weet niet of ik nog ga verhuizen naar het baby topic... misschien tzt als we helemaal gesettled zijn in deze nieuwe situatie en er weer meer tijd is om te internetten hihi. Ik zal hier nog wel blijven lezen/lurken voor al het verse-baby-nieuws.. maar voor nu meld ik me af hierIedereen nog een fijne zwangerschap en bevalling gewenst en bedankt voor de fijne tijd hier in Z&G
![]()
![]()
![]()
Ons ventjeWat past zijn naam goed bij zijn gezicht! En fijn dat alles goed gaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |