geen idee, ik ben in slaap gevallenquote:Op woensdag 10 december 2014 10:55 schreef Cholula het volgende:
Heeft de kleine uiteindelijk zijn draai gevonden DJMO?
25 februari tot 1 maart volgens de sitequote:Op woensdag 10 december 2014 17:27 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik loop een beetje op de zaken vooruit hoor... maar wanneer is ongeveer de negen maanden beurs? Dat is begin van het jaar toch altijd? Feb/maart ofzo?
Iemand een idee?
thanksquote:Op woensdag 10 december 2014 17:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
25 februari tot 1 maart volgens de site
In de Etos-doos zat een flyer eroverquote:Op woensdag 10 december 2014 17:27 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik loop een beetje op de zaken vooruit hoor... maar wanneer is ongeveer de negen maanden beurs? Dat is begin van het jaar toch altijd? Feb/maart ofzo?
Iemand een idee?
Ik moet de etos blije doos dinges nog aanvragen/krijgen. Dus zal daar eens op wachten.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
In de Etos-doos zat een flyer eroverVia de website is het goedkoper kaartjes kopen.
Is iemand al eens geweest? Is het ¤15,- per persoon waard? Krijg je gratis dingen enzo?
Jahoor!quote:Op woensdag 10 december 2014 18:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Die tas*moethebben*
Ik betwijfel of de beurs leuk is als je n baby van 6 mnd hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |