Dat is een beetje een contradictie. Zou eerder denken aan "neem je me please zoals ik ben?" Inderdaad een kwetsbare uitstraling. Denk dat ze van binnen wellicht blij is, maar naar de buitenwereld erg onzeker. Logisch ook, het is heel wat en dan ook nog publiekelijk...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 06:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag het net in het AD. Echt schrikken. Maar ik vind haar mooi. Ze kijkt niet echt blij. Maar dat is ze denk ik wel. Het is onzekerheid wat ze uitstraalt. Zo van.....'Nou, hier ben ik dan. Neem me zoals ik ben.'
Caitlyn Jenner, de transseksuele ex-stiefvader van realityster Kim Kardashian, tweette gisteren voor het eerst vanaf haar eigen account. In amper twee dagen tijd vergaarde ze 1,29 miljoen volgers. Sterker nog: de Amerikaanse tienkamper die in 1976 een olympische gouden medaille behaalde, heeft het wereldrecord van president Barack Obama verbroken door in de kortste tijd 1 miljoen volgers op Twitter te bereiken.
Binnen vier uur stond de teller al op 1 miljoen volgers. De eerste tweet, een foto waar de 65-jarige Caitlyn Jenner voor het eerst te zien is als vrouw op de cover van het magazine Vanity Fair, werd ondertussen al 180.000 keer gedeeld. De hasthtag #callmeCaitlyn was wereldwijd trending. 'Ik ben zo blij dat ik na een lange strijd eindelijk mezelf kan zijn', schrijft Caitlyn in haar Twitter-bio en haar tweede tweet.
Het vorige record was in handen van president Barack Obama, ie in vijf uur tijd 1 miljoen volgers had. Daarvoor stond Robert Downey Junior bovenaan de lijst. De acteur had minder dan 24 uur nodig om de mijlpaal te bereiken toen hij in april 2014 op Twitter verscheen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rs-in-vier-uur.dhtml
Ben ik de enige die dit er mislukt uit vind zien? Die mond... bah...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 03:58 schreef Za het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat ze er kwetsbaar uitziet en hoop dat de media rekening houden met het feit dat ze dat mogelijk ook echt is op dit moment. Hopelijk wordt ze heel gelukkig.
Mislukt niet, maar ben heel erg benieuwd naar het 'natuurlijke' uiterlijk. Dus zonder photoshop.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:49 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit er mislukt uit vind zien? Die mond... bah...
het is een proces hequote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:49 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mooi eigenlijk. Op de foto's dan. Ik heb geen idee hoe ze er in het echt uitziet, heb ook geen filmpjes gezien. Ik vind dit altijd wel interessant, want ik begrijp er echt helemaal niets van. Heeft Bruce zich dan altijd al vrouw gevoeld? En hoe voelt het om te voelen dat je van het andere geslacht wil zijn? Dat moet toch vreselijk zijn om dat zo lang te verbergen enzo. Nou ja, wel heel knap dat ze de stap heeft genomen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:49 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Volledige interview:quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:17 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mooi eigenlijk. Op de foto's dan. Ik heb geen idee hoe ze er in het echt uitziet, heb ook geen filmpjes gezien. Ik vind dit altijd wel interessant, want ik begrijp er echt helemaal niets van. Heeft Bruce zich dan altijd al vrouw gevoeld? En hoe voelt het om te voelen dat je van het andere geslacht wil zijn? Dat moet toch vreselijk zijn om dat zo lang te verbergen enzo. Nou ja, wel heel knap dat ze de stap heeft genomen.
Kijk het filmpje!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:17 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mooi eigenlijk. Op de foto's dan. Ik heb geen idee hoe ze er in het echt uitziet, heb ook geen filmpjes gezien. Ik vind dit altijd wel interessant, want ik begrijp er echt helemaal niets van. Heeft Bruce zich dan altijd al vrouw gevoeld? En hoe voelt het om te voelen dat je van het andere geslacht wil zijn? Dat moet toch vreselijk zijn om dat zo lang te verbergen enzo. Nou ja, wel heel knap dat ze de stap heeft genomen.
Dit dus!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:40 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het een beetje Jessica Lange meets Janice Dickinson, en er zijn beroerdere mixen waar je als 60-jarige voor kunt worden aangezien, daarbij denk ik dat dit gewoon de look is die Bruce graag als vrouw wilde binnen de mogelijkheden met zijn basisgezicht.
Nee, ik heb hier ook al mijn ongezouten mening gegeven.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:49 schreef girlnextdoor. het volgende:
Blijkbaar zien heel veel mensen hetquote:Jessica Lange is responding to the overwhelming response that she and Caitlyn Jenner (formerly Bruce Jenner) bare a striking resemblance in her debut photos for Vanity Fair.
The Daily Beast told the 65-year-old American Horror Story star that she was trending on Twitter, and she responded, “What does that mean? You have to explain what that means to me.” LOL! Too funny.
The publication explained the overwhelming positive response to Caitlyn‘s photos and how it was a compliment to be compared to her. Jessica said, “Oh really? That’s so wonderful. Well now I’m going to have to look for that picture.”
“Trending on Twitter because Caitlyn Jenner on the cover—you see I don’t do any of this stuff, the Internet,” Jessica added. “So I have no clue when people use this terminology. I have to repeat it to understand.”
Het is mij echt een raadsel waarom jij op dit topic blijft klikkenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:44 schreef nikkiefan het volgende:
Bedankt! Nou heb ik helemaal geen eetlust meer!
Ach, zo zijn er wel meer raadsels.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:48 schreef Maraca het volgende:
Het is mij echt een raadsel waarom jij op dit topic blijft klikken
Tofheid!quote:
Nok er nu maar eens mee.quote:
Maar heeft de gemiddelde trans ook zijn gezicht laten verbouwen?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:27 schreef ato het volgende:
Ik vind haar best mooi hoor, dat had ik niet verwacht.
Zij is nu een 65 jarige trans,ik ken genoeg 65 jarige trans die er niet uit zien of nog steeds uitzien als man..
Soms schaven ze de kaaklijn wel even bij ja. Ik denk dat dat hier ook is gebeurdquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar heeft de gemiddelde trans ook zijn gezicht laten verbouwen?
Hij heeft ook genoeg geld om elke wens te laten uitvoeren.
Ik denk dat Bruce meer dan een enkel kaaklijntje gedaan heeft.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Soms schaven ze de kaaklijn wel even bij ja. Ik denk dat dat hier ook is gebeurd
Daar heb je een punt natuurlijk..quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar heeft de gemiddelde trans ook zijn gezicht laten verbouwen?
Hij heeft ook genoeg geld om elke wens te laten uitvoeren.
Ze zijn gescheiden of gaan scheiden. Dat geld zal niet richting Kardashian gaan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:11 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik blijf toch het gevoel houden kardashian clan dus media geil. Is dit niet alleen maar om geld binnen te slepen de aankomende jaren
Dat is precies wat ik ook denk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:11 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik blijf toch het gevoel houden kardashian clan dus media geil. Is dit niet alleen maar om geld binnen te slepen de aankomende jaren
Die leeft van zijn motivational speeches naar ik meen. Gaat echt te ver ja. Ik denk dat ze het hele proces gaan uitmelken maar beweren dat hij voor geld zo'n drastische stap maakt, neh. Lijkt me best frusterend voor hem dat nog best veel mensen dit denken...quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:30 schreef Leandra het volgende:
Ik vind dat wel heel ver gaan hoor... Eigenlijk waren Kris en Bruce nog heel gelukkig samen, maar omdat ze hun pensioen niet goed genoeg geregeld hebben zijn ze gaan scheiden en heeft Bruce zich tot vrouw laten verbouwen? Zoiets?
Niet om het een of ander, maar in de VS heeft Bruce Jenner nog steeds een behoorlijke status, die kan gewoon tot aan z'n dood van reclame-royalties leven als hij zin heeft om voor product X reclame te gaan maken, daar hoefde hij echt geen vrouw voor te worden.
Caitlyn heeft het zelf ook aangestipt in het Vanity Fair interview overigens:quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:55 schreef Valerie. het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat mensen überhaupt kunnen denken dat iemand zoiets zou doen om aandacht en geld. En dan ook nog Bruce, hij was helemaal niet zoals de Kardashians, verre van.
Ik denk dat Caitlyn ze ook nog graag in zou willen leveren om het leven te leiden wat ze nu leidt.quote:'Caitlyn Jenner moet medailles inleveren'
De Olympische medailles van Caitlyn Jenner zijn in gevaar door haar transformatie van man naar vrouw.
Na Caitlyn Jenners onthulling als vrouw is er een petitie gestart om de medailles die zij behaalde als man, terug te vorderen nu zij als vrouw door het leven gaat.
In 1976 won Bruce Jenner de gouden medaille voor de decathlon tijdens de Olympische Spelen in Montreal. Caitlyn onthulde in een interview met Vanity Fair dat zij zich altijd al een vrouw heeft gevoeld.
De petitie grijpt deze uitspraak aan om de medailles op te eisen. "We feliciteren mevrouw Jenner met deze nieuwe ontwikkelingen en wensen haar het beste. Echter, zorgt dit wel voor problemen aangezien ze zich altijd als vrouw identificeerde en dat is in strijd met de regels over vrouwen die participeren in mannensporten en andersom."
De oprichter van de petitie doet hierna een beroep op het opeisen van de medailles aangezien Caitlyn als vrouw zou hebben meegedaan, of dat Bruce en Caitlyn verschillende personen zouden zijn en zij dus geen recht zou hebben op de medailles.
"We verzoeken mevrouw Jenner de transgendergemeenschap te steunen door de medailles terug te geven die gewonnen zijn door competitie tegen het verkeerde geslacht." Ondanks de grote schok die de petitie teweegbracht bij de steunbetuigers van Jenner, is de petitie al bijna negenduizend maal ondertekend.
Al is het natuurlijk te achterlijk voor woorden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:49 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Ik denk dat Caitlyn ze ook nog graag in zou willen leveren om het leven te leiden wat ze nu leidt.
Dat zeker.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Al is het natuurlijk te achterlijk voor woorden.
I have high hopes that Caitlyn is a better person than Bruce,” oldest son, Burt Jenner, told Vanity Fair. “I’m very much looking forward to that.”quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben de 2 zoons van Bruce eigenlijk al gereageerd?
Echt hè! Als ik haar was geweest mochten ze die medailles ergens steken waar de zon niet schijnt. Wat voor mongool verzint dit nu weer en wat voor mongolen tekenen datquote:
Met diezelfde issues was hij er wel voor Kendall en Kylie, though.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:04 schreef aquawoman het volgende:
[..]
I have high hopes that Caitlyn is a better person than Bruce,” oldest son, Burt Jenner, told Vanity Fair. “I’m very much looking forward to that.”
He went on to add that it was very difficult for him to grow up with a father that was an Olympic champion. “It’s very hard to have a father to idolize. it would have been much easier if he hadn’t won the Olympics.”
Burt’s younger brother also weighed in on Bruce’s role as a father. “As soon as I heard it, it was almost a relief. Because it just made a lot of sense growing up,” Brody Jenner told the outlet. “Reasons and things like why he wasn’t there. Not around. I finally realized he had his own issues he was dealing with at that time.”
Gelukkig komt het van een stel mafkezen af en niet van het IOC, dus laat haar haar medailles lekker koesteren.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:20 schreef Valerie. het volgende:
Echt hè! Als ik haar was geweest mochten ze die medailles ergens steken waar de zon niet schijnt. Wat voor mongool verzint dit nu weer en wat voor mongolen tekenen dat
Ja, maar toen was ie ook wel een stukkie ouder en wijzer en lagen zijn atletische gloriedagen wat verder achter hem. En: dat zijn meiden natuurlijk. Het klinkt een beetje alsof de jongens qua mannelijkheid hebben moeten opboksen tegen hun vader (hoe ironisch).quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:21 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Met diezelfde issues was hij er wel voor Kendall en Kylie, though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |