Dat is een beetje een contradictie. Zou eerder denken aan "neem je me please zoals ik ben?" Inderdaad een kwetsbare uitstraling. Denk dat ze van binnen wellicht blij is, maar naar de buitenwereld erg onzeker. Logisch ook, het is heel wat en dan ook nog publiekelijk...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 06:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag het net in het AD. Echt schrikken. Maar ik vind haar mooi. Ze kijkt niet echt blij. Maar dat is ze denk ik wel. Het is onzekerheid wat ze uitstraalt. Zo van.....'Nou, hier ben ik dan. Neem me zoals ik ben.'
Caitlyn Jenner, de transseksuele ex-stiefvader van realityster Kim Kardashian, tweette gisteren voor het eerst vanaf haar eigen account. In amper twee dagen tijd vergaarde ze 1,29 miljoen volgers. Sterker nog: de Amerikaanse tienkamper die in 1976 een olympische gouden medaille behaalde, heeft het wereldrecord van president Barack Obama verbroken door in de kortste tijd 1 miljoen volgers op Twitter te bereiken.
Binnen vier uur stond de teller al op 1 miljoen volgers. De eerste tweet, een foto waar de 65-jarige Caitlyn Jenner voor het eerst te zien is als vrouw op de cover van het magazine Vanity Fair, werd ondertussen al 180.000 keer gedeeld. De hasthtag #callmeCaitlyn was wereldwijd trending. 'Ik ben zo blij dat ik na een lange strijd eindelijk mezelf kan zijn', schrijft Caitlyn in haar Twitter-bio en haar tweede tweet.
Het vorige record was in handen van president Barack Obama, ie in vijf uur tijd 1 miljoen volgers had. Daarvoor stond Robert Downey Junior bovenaan de lijst. De acteur had minder dan 24 uur nodig om de mijlpaal te bereiken toen hij in april 2014 op Twitter verscheen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rs-in-vier-uur.dhtml
Ben ik de enige die dit er mislukt uit vind zien? Die mond... bah...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 03:58 schreef Za het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat ze er kwetsbaar uitziet en hoop dat de media rekening houden met het feit dat ze dat mogelijk ook echt is op dit moment. Hopelijk wordt ze heel gelukkig.
Mislukt niet, maar ben heel erg benieuwd naar het 'natuurlijke' uiterlijk. Dus zonder photoshop.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:49 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit er mislukt uit vind zien? Die mond... bah...
het is een proces hequote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:49 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mooi eigenlijk. Op de foto's dan. Ik heb geen idee hoe ze er in het echt uitziet, heb ook geen filmpjes gezien. Ik vind dit altijd wel interessant, want ik begrijp er echt helemaal niets van. Heeft Bruce zich dan altijd al vrouw gevoeld? En hoe voelt het om te voelen dat je van het andere geslacht wil zijn? Dat moet toch vreselijk zijn om dat zo lang te verbergen enzo. Nou ja, wel heel knap dat ze de stap heeft genomen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:49 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Volledige interview:quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:17 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mooi eigenlijk. Op de foto's dan. Ik heb geen idee hoe ze er in het echt uitziet, heb ook geen filmpjes gezien. Ik vind dit altijd wel interessant, want ik begrijp er echt helemaal niets van. Heeft Bruce zich dan altijd al vrouw gevoeld? En hoe voelt het om te voelen dat je van het andere geslacht wil zijn? Dat moet toch vreselijk zijn om dat zo lang te verbergen enzo. Nou ja, wel heel knap dat ze de stap heeft genomen.
Kijk het filmpje!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:17 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mooi eigenlijk. Op de foto's dan. Ik heb geen idee hoe ze er in het echt uitziet, heb ook geen filmpjes gezien. Ik vind dit altijd wel interessant, want ik begrijp er echt helemaal niets van. Heeft Bruce zich dan altijd al vrouw gevoeld? En hoe voelt het om te voelen dat je van het andere geslacht wil zijn? Dat moet toch vreselijk zijn om dat zo lang te verbergen enzo. Nou ja, wel heel knap dat ze de stap heeft genomen.
Dit dus!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:40 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het een beetje Jessica Lange meets Janice Dickinson, en er zijn beroerdere mixen waar je als 60-jarige voor kunt worden aangezien, daarbij denk ik dat dit gewoon de look is die Bruce graag als vrouw wilde binnen de mogelijkheden met zijn basisgezicht.
Nee, ik heb hier ook al mijn ongezouten mening gegeven.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:49 schreef girlnextdoor. het volgende:
Blijkbaar zien heel veel mensen hetquote:Jessica Lange is responding to the overwhelming response that she and Caitlyn Jenner (formerly Bruce Jenner) bare a striking resemblance in her debut photos for Vanity Fair.
The Daily Beast told the 65-year-old American Horror Story star that she was trending on Twitter, and she responded, “What does that mean? You have to explain what that means to me.” LOL! Too funny.
The publication explained the overwhelming positive response to Caitlyn‘s photos and how it was a compliment to be compared to her. Jessica said, “Oh really? That’s so wonderful. Well now I’m going to have to look for that picture.”
“Trending on Twitter because Caitlyn Jenner on the cover—you see I don’t do any of this stuff, the Internet,” Jessica added. “So I have no clue when people use this terminology. I have to repeat it to understand.”
Het is mij echt een raadsel waarom jij op dit topic blijft klikkenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:44 schreef nikkiefan het volgende:
Bedankt! Nou heb ik helemaal geen eetlust meer!
Ach, zo zijn er wel meer raadsels.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:48 schreef Maraca het volgende:
Het is mij echt een raadsel waarom jij op dit topic blijft klikken
Tofheid!quote:
Nok er nu maar eens mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |