quote:
Op maandag 1 juni 2015 19:13 schreef Amarantha het volgende:Ik ben een beetje in shock. Nog zo kort geleden dat hij eruit zag als Bruce en ineens is het een compleet ander mens

Ik zag het net in het AD. Echt schrikken. Maar ik vind haar mooi. Ze kijkt niet echt blij. Maar dat is ze denk ik wel. Het is onzekerheid wat ze uitstraalt. Zo van.....'Nou, hier ben ik dan. Neem me zoals ik ben.'
Caitlyn Jenner, de transseksuele ex-stiefvader van realityster Kim Kardashian, tweette gisteren voor het eerst vanaf haar eigen account. In amper twee dagen tijd vergaarde ze 1,29 miljoen volgers. Sterker nog: de Amerikaanse tienkamper die in 1976 een olympische gouden medaille behaalde, heeft het wereldrecord van president Barack Obama verbroken door in de kortste tijd 1 miljoen volgers op Twitter te bereiken.
Binnen vier uur stond de teller al op 1 miljoen volgers. De eerste tweet, een foto waar de 65-jarige Caitlyn Jenner voor het eerst te zien is als vrouw op de cover van het magazine Vanity Fair, werd ondertussen al 180.000 keer gedeeld. De hasthtag #callmeCaitlyn was wereldwijd trending. 'Ik ben zo blij dat ik na een lange strijd eindelijk mezelf kan zijn', schrijft Caitlyn in haar Twitter-bio en haar tweede tweet.
Het vorige record was in handen van president Barack Obama, ie in vijf uur tijd 1 miljoen volgers had. Daarvoor stond Robert Downey Junior bovenaan de lijst. De acteur had minder dan 24 uur nodig om de mijlpaal te bereiken toen hij in april 2014 op Twitter verscheen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rs-in-vier-uur.dhtml
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !