In dat interview van Diane S. vertelde hij dat hij een jaar als vrouw moet leven voordat hij de operatie kon ondergaan. Maar ik las ook ergens dat hij naar Thailand wilde gaanquote:Op maandag 1 juni 2015 19:51 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wel bizar.
In Nederland moet je eerst een periode als vrouw leven, dan krijg je hormonen en begeleiding, dan operatie.
Aan zijn stem te horen denk ik dat hij niet of pas sinds kort aan vrouwelijke hormonen is.
Kan het zijn dat zijn strottehoofd nog niet is omgedraaid? Of heeft dat er niks mee te maken?quote:Op maandag 1 juni 2015 19:51 schreef computergirl het volgende:
Wel bizar.
In Nederland moet je eerst een periode als vrouw leven, dan krijg je hormonen en begeleiding, dan operatie.
Aan zijn stem te horen denk ik dat hij niet of pas sinds kort aan vrouwelijke hormonen is.
Hij heeft al iets aan uiterlijk van strottenhoofd laten doen, maar met vrouwelijke hormonen wordt de stem vanzelf minder mannelijk.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:57 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Kan het zijn dat zijn strottehoofd nog niet is omgedraaid? Of heeft dat er niks mee te maken?
Nou die kop van hem nog!quote:Op maandag 1 juni 2015 20:00 schreef computergirl het volgende:
Hij heeft al iets aan uiterlijk van strottenhoofd laten doen, maar met vrouwelijke hormonen wordt de stem vanzelf minder mannelijk.
Wat staat er dan? "Caitlyn voorheen een vent? Zoek ook op 'beer op sokken'. "quote:Op maandag 1 juni 2015 20:05 schreef Maraca het volgende:
Wikipedia is al aangepast
http://en.wikipedia.org/wiki/Caitlyn_Jenner
Wat ben je hatelijkquote:Op maandag 1 juni 2015 20:08 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Wat staat er dan? "Caitlyn voorheen een vent? Zoek ook op 'beer op sokken'. "
Dan moet jij een zwaar leven hebben als je het hier al moeilijk mee hebt.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:43 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een beer. Dat kun je toch geen vrouw noemen.
[..]
Nou, laat dat laatste maar achterwege....
Moet je luisteren. Zo'n figuur laat 's mans edelste bezit er af hakken, een paar tieten zetten en zegt dan dat hij een vrouw is. Yeah right!quote:
Ja, zo zal het vast zijn gegaanquote:Op maandag 1 juni 2015 20:13 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Moet je luisteren. Zo'n figuur laat 's mans edelste bezit er af hakken, een paar tieten zetten en zegt dan dat hij een vrouw is. Yeah right!
Hahahahahaha.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dan moet jij een zwaar leven hebben als je het hier al moeilijk mee hebt.
Wat ben jij walgelijk zeg.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:13 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Moet je luisteren. Zo'n figuur laat 's mans edelste bezit er af hakken, een paar tieten zetten en zegt dan dat hij een vrouw is. Yeah right!
Volgens mij moet hij de sekseveranderende operatie nog ondergaan.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:56 schreef Maraca het volgende:
In dat interview van Diane S. vertelde hij dat hij een jaar als vrouw moet leven voordat hij de operatie kon ondergaan. Maar ik las ook ergens dat hij naar Thailand wilde gaanOf was dat een roddel?
Maar.. boobies!quote:Op maandag 1 juni 2015 20:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij moet hij de sekseveranderende operatie nog ondergaan.
Volgens mij heeft hij die al gehad.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:28 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij moet hij de sekseveranderende operatie nog ondergaan.
Borsten wellicht al wel gefixt? Maar penis en scrotum heeft hij volgens mij nog, die zullen wel slinken door de medicatie.quote:
Pull it back ...quote:Op maandag 1 juni 2015 20:30 schreef computergirl het volgende:
Ik vind het glanzende mini broekje zo leeg![]()
![]()
![]()
![]()
Vanwege het woordje kipfilets?quote:
Heel gebruikelijk iets voor transgenders/crossdressers. Denk dat ze wel een tactiek hebben om er normale dagelijkse dingen mee te doenquote:
Ja, want het zijn gehaktballen...quote:
Ik zou het niet weten....quote:Heel gebruikelijk iets voor transgenders/crossdressers. Denk dat ze wel een tactiek hebben om er normale dagelijkse dingen mee te doen
De keuze gegeven? Heb je het interview gezien? Hij heeft 't z'n moeder pas op late leeftijd verteld en z'n vader nooit (die was al overleden)quote:Op maandag 1 juni 2015 20:42 schreef Szikha het volgende:
Waarom hebben zijn ouders de keuze gegeven om als jongen door het leven te gaan?
Je moet mensen die interseksueel zijn zelf laten kiezen wat hun genderidentiteit is en niet beslissen voor het kind.
Dit snap ik ff niet. Bedoel je dat hij met twee geslachten is geboren?quote:Op maandag 1 juni 2015 20:42 schreef Szikha het volgende:
Waarom hebben zijn ouders de keuze gegeven om als jongen door het leven te gaan?
Je moet mensen die interseksueel zijn zelf laten kiezen wat hun genderidentiteit is en niet beslissen voor het kind.
Nee.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:51 schreef Szikha het volgende:
Hij heeft dit toch?
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Intersekse
Nee dat "heeft" hij volgens mij niet? Hij was fysiek gewoon helemaal man.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:51 schreef Szikha het volgende:
Hij heeft dit toch?
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Intersekse
Kijk! Met jou kan ik praten.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:57 schreef vencodark het volgende:
Ik vind haar er werkelijk waar niet uitzien. De foto vind ik ook niks:
Daar zal die blij mee zijn.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:05 schreef Lyssa het volgende:
Ze doet me wel ook een beetje denken aan Janice Dickinson..
Daar gaat dit topic niet over.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:31 schreef nikkiefan het volgende:
Eigenlijk is het frappant. De Jenners en de Kardashians zijn totaal niks en niemand. Dan komt er iemand op het idee om hun leven totaal in scene te zetten, op te nemen en uit te zenden.... et voilà....het vee kijkt er naar en de Jendashians lopen binnen. En het vee blijft maar met open muil kijken. Niet dan?
Ik vind Jessica Lange prachtig en ik vind de look niet hetzelfde.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:15 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft hier een beetje een Jessica Lange-look.
helemaal niks gedaan hoor, die Jenner.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:31 schreef nikkiefan het volgende:
Eigenlijk is het frappant. De Jenners en de Kardashians zijn totaal niks en niemand. Dan komt er iemand op het idee om hun leven totaal in scene te zetten, op te nemen en uit te zenden.... et voilà....het vee kijkt er naar en de Jendashians lopen binnen. En het vee blijft maar met open muil kijken. Niet dan?
65quote:
Ik zag het net in het AD. Echt schrikken. Maar ik vind haar mooi. Ze kijkt niet echt blij. Maar dat is ze denk ik wel. Het is onzekerheid wat ze uitstraalt. Zo van.....'Nou, hier ben ik dan. Neem me zoals ik ben.'quote:Op maandag 1 juni 2015 19:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben een beetje in shock. Nog zo kort geleden dat hij eruit zag als Bruce en ineens is het een compleet ander mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |