Als ik zo naar de foto's kijk dan zie ik gewoon een man met lang haar in een staart.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:47 schreef hunter2011 het volgende:
Vraag me af (als het natuurlijk uberhaupt zo ver komt) of Bruce in de vrouwen- of mannengevangenis terechtkomt.
Dit wordt natuurlijk een veel interessantere reality-serie dan de Kardashians!
Hmm...ik ken vrouwen die er net zo uitzien.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik zo naar de foto's kijk dan zie ik gewoon een man met lang haar in een staart.
Zet er een honkbalpet bij op en je hebt een cliché Hollywood-regisseur.
Ik zie er verder nog weinig voorbereiding aan een verbouwing aan.
Het punt is juist dat hij z'n best helemaal niet lijkt te doen om er als een vrouw uit te zien.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:02 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hmm...ik ken vrouwen die er net zo uitzien.
Weliswaar met een beetje mannelijke uitstraling, maar ze zijn er wel.
Bruce zal denk ik ook als vrouw gewoon als een omgebouwde man blijven uitzien, hoveel hij ook zijn best zal doen.
Ik lak m'n nagels ook nadat ik m'n mascara heb bijgewerkt.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het punt is juist dat hij z'n best helemaal niet lijkt te doen om er als een vrouw uit te zien.
quote:Bruce Jenner in televisieinterview: Ik ben een vrouw
UPDATE Bruce Jenner voelt zich meer vrouw dan man. Dat heeft hij vannacht gezegd in een interview op de Amerikaanse televisiezender ABC. De voormalig Olympisch atleet, bekend van de tv-serie Keeping up with the kardashians, zei in het interview dat hij al van kinds af aan worstelt met zijn sekse.
De 65-jaar oude Jenner zei tegen interviewster Diane Sawyer dat hij niet meer met een leugen wil leven. 'Dat kan ik niet meer.' Bij het gesprek haalde hij zijn haar uit een paardenstaart. Geruchten over een aankomende geslachtsverandering van Jenner waren er al lange tijd. Het is voor het eerst dat hij er zelf over praat. Met de bekendmaking is Jenner de prominentste Amerikaan die als transgender naar buiten treedt.
Jenner was de stiefvader van Kim Kardashian. Sawyer vraagt hem of de bekendmaking gezien moet worden als reclame voor de realityshow 'Keeping up with the Kardashians'. Volgens Jenner is het onzin. 'Je moest eens weten wat ik allemaal heb moeten doorstaan.'
'Mensen kijken anders naar me. Ze zien je als een macho man, maar mijn hart en mijn ziel, alles wat ik in mijn leven doe, dat maakt ook deel van mij uit. Dat vrouwelijke deel is ook een kant van mij. Dit is wie ik ben.'
Bewondering
Bruce' stiefdochters spraken hun bewondering uit voor hun vader. ''Liefde is de moed hebben om jezelf te zijn. Bruce is liefde. Ik houd van je Bruce'', twitterde Kim Kardashian. Zus Kourtney schreef: ''Ik zou niet trotser kunnen zijn. Laten we de wereld met moed veranderen. Ik ben vereerd om aan Bruce zijn zijde te staan en hem te steunen.''
En Khloé twitterde: ''Net #BruceJennerInterview gekeken met de familie. Vaders zijn helden.''
''Niet alleen mocht ik hem 25 jaar lang mijn man en vader van mijn kinderen noemen, ik kan hem nu ook mijn held noemen'', aldus Bruce' ex-vrouw Kris Jenner. Ook dochter Kendall Jenner liet op Twitter van zich horen: ''Dit is moeilijk geweest voor mij. Jullie zullen horen wat ik erover heb te zeggen zodra ik daar klaar voor ben, maar dit draait niet om mij. Ik ben zo trots op je, pap. Je bent zo moedig. Mijn mooie held.''
Om de aandacht van geslacht veranderen? Daar zie ik zelfs iemand uit de K-stal niet voor aan.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:42 schreef girlnextdoor. het volgende:
En toch hou ik bij elke actie van hem ergens het idee dat het aandachtstrekkerij is. Gewoon omdat 'ie gerelateerd is aan de kardashians.
Ja dat dacht ik ook altijdquote:Op zaterdag 25 april 2015 11:47 schreef Elvi het volgende:
Bruce is juist de meest normale van de Kardashian-familie
Nou.. ik weet t niet. Mijns inziens deed Bruce tijdens de show ook wel eens dingen die op mij niet heel oprecht overkwamen. Bijvoorbeeld die midlife-crisis die hij ineens had, of dat Jeff Dunham ineens zijn beste vriend was enzo, het voelde gewoon gespeeld. En nu wil 'ie ineens vrouw zijn. Bij mensen die van kinds af aan daar al mee worstelen, is dat aan sommige trekjes echt wel merkbaar.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om de aandacht van geslacht veranderen? Daar zie ik zelfs iemand uit de K-stal niet voor aan.
Die Kardashians kunnen wel goed Nederlands schrijven.quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:10 schreef Copycat het volgende:
Het interview met Diane Sawyer is gisteren uitgezonden, en Bruce heeft verklaard vrouw te zijn:
[..]
Kim's moeder heeft oa Nederlandse voorouders.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Die Kardashians kunnen wel goed Nederlands schrijven.
Top!quote:Op zondag 26 april 2015 13:20 schreef Copycat het volgende:
Hier staan meer fragmenten:
http://www.tmz.com/2015/0(...)w-woman-transgender/
Kan me dat wel voorstellen. Dan maak je eindelijk zo'n transitie die al jarenlang je leven (heimelijk) beheerst en dan wordt dat gedegradeerd tot ordinaire publiciteitsstunt.quote:Op zondag 26 april 2015 13:22 schreef Amarantha het volgende:
Oh hij vindt het niet zo leuk dat er gezegd wordt dat hij dit doet om de show te promotenWat sowieso wel erg raar zou zijn, je ziet duidelijk dat hij er steeds anders uit begint te zien.
Dat is het ook. Alles voor de kijkcijfers.quote:Op zondag 26 april 2015 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan me dat wel voorstellen. Dan maak je eindelijk zo'n transitie die al jarenlang je leven (heimelijk) beheerst en dan wordt dat gedegradeerd tot ordinaire publiciteitsstunt.
Ah je kent hem persoonlijk?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 06:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat is het ook. Alles voor de kijkcijfers.
Nee joh, die zit ook al in rehab.quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook altijd
Die titel gaat nu naar de broer van Kim.
Die mensen zijn dan echt gewoon hopeloosquote:
Daar maken ze snacks van. Hmmmm.... smullen.....quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:59 schreef Penls het volgende:
Wat doen ze trouwens met de afgehakte penissen?
Wel oké gedaan!quote:
Vind ik niet. Ik zie goedquote:
Ook voor de rest van de wereld die dit onder ogen krijgt.quote:Lijkt me wel rete moeilijk voor die kinderen.
Want?quote:Op maandag 1 juni 2015 19:31 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik zie goed
[..]
Ook voor de rest van de wereld die dit onder ogen krijgt.
Hij ziet er uit als een beer. Dat kun je toch geen vrouw noemen.quote:
Nou, laat dat laatste maar achterwege....quote:Valt me nog best mee. Alleen jammer van de outfit. Maar het lijkt me ook wel lastig om pas op latere leeftijd vrouw te "worden" aangezien je volgens de heersende norm bepaalde dingen niet echt meer kunt dragen en je al over de "beste" leeftijd heen bent. Maar misschien haalt ze alsnog alles in qua uitspattingen met haar uiterlijk.
Wel bizar.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:37 schreef nikkiefan het volgende:
Naar het schijnt wel, ja. Dacht dat er laatst zoiets op de fp stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |