Whehehehehehe.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:56 schreef Fascination het volgende:
Ik zag er rond groep 8/de eerste zo potterig uit.
Random comment:quote:Op donderdag 4 december 2014 22:56 schreef Fascination het volgende:
Ik zag er rond groep 8/de eerste zo potterig uit.
Daar heb jij helemaal geen foto's van gezien.quote:
Nee ik had er nog wel een bij me.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moest je toen naar huis zonder shirt?
Jij hebt me een foto gestuurd van toen je 13 was toch, op schoolplein met vriendinnen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal geen foto's van gezien.
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan moet ik echt heel diep graven. Het was niet echt heel erg metal volgens mij.
Dit was z'n favoriet:![]()
South Park.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Kan je gelijk een panfluit cover CD scoren
Pics van pure Fas.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt me een foto gestuurd van toen je 13 was toch, op schoolplein met vriendinnen.
lol die aflevering is wel briljant ja.quote:
Zoals ik al zei: zolang het maar klinkt toch?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:58 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ben gepropagandeerd met metal en daarna klassieke muziek. Nu heb ik geen eigen smaak meer.
Moest het even opzoeken.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Random comment:
Jouw eerste foto op OKC is wel heel leuk btw!
Nee, 15/16. Als je me daar ziet, dan zie je meteen dat ik gay ben?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt me een foto gestuurd van toen je 13 was toch, op schoolplein met vriendinnen.
Lekker kieskeurigquote:Op donderdag 4 december 2014 22:58 schreef Faxie het volgende:
Doe mij maar progressive/math/post/drone metal/sludge
Yatsquote:Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef yats het volgende:
Het gaat mij te snel tussen het appen door...
"Oeh, kijk mij een sociaal leven hebben!"-post.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef yats het volgende:
Nog meer wijzigingen in de plannen of wel weer okay contact?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef yats het volgende:
1 persoon maar hoor...quote:Op donderdag 4 december 2014 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Oeh, kijk mij een sociaal leven hebben!"-post.
Niemand wil met me appen... ik ga maar slapenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Oeh, kijk mij een sociaal leven hebben!"-post.
Hmm, dan heb ik dat verkeerd onthouden.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moest het even opzoeken.Thnx.
[..]
Nee, 15/16. Als je me daar ziet, dan zie je meteen dat ik gay ben?
Niet opgeslagen.quote:
Ik heb je nummer niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niemand wil met me appen... ik ga maar slapen
Slaap lekker boefjes!
We proberen nu wat te plannenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog meer wijzigingen in de plannen of wel weer okay contact?
De mijne is in Katwijk.quote:
Welterusten Art!quote:Op donderdag 4 december 2014 23:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Slaap lekker boefjes!
Ga je dan weer zitten Fokken?quote:
Vraag er eentje voor kerst!quote:
Truste artquote:Op donderdag 4 december 2014 23:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Slaap lekker boefjes!
Tijdens mijn date? Natuurlijk nietquote:
Tijdens dates niet maar wel bij mij he?!quote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef yats het volgende:
[..]
Truste art
[..]
Tijdens mijn date? Natuurlijk niet
Helaas. Morgen weer.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:02 schreef Koettie het volgende:
[..]
En daar ben jij niet neem ik aan?
Samen zielig kruikloos.
*beamt wat warmte door*quote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie wil mijn kruik zijn.Koud in bed.
Ik zal je zachtjes over je buik strelen.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee want dat steel je mijn warmtequote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel een beetje beledigend ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tijdens dates niet maar wel bij mij he?!
Jij begonquote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Yats, is Inolv een beetje een leuke meid?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef yats het volgende:
[..]
Truste art
[..]
Tijdens mijn date? Natuurlijk niet
Mensen zagen het ook aan mij vroeger.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moest het even opzoeken.Thnx.
[..]
Nee, 15/16. Als je me daar ziet, dan zie je meteen dat ik gay ben?
Hoef je niet gelovig voor te zijn.quote:
Jep, supergezellig ookquote:Op donderdag 4 december 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yats, is Inolv een beetje een leuke meid?
Altijd.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Geen reden om kerst te 'vieren' anders.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoef je niet gelovig voor te zijn.
Ach, ze denken het nog steeds van mij.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen zagen het ook aan mij vroeger.Of dachten het in ieder geval.
Niet dat je weet...quote:Op donderdag 4 december 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
Jij begonEn dat was geen date toch?
Je bent schattig als je boos doetquote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Klopt, als een zuignapquote:Op donderdag 4 december 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee want dat steel je mijn warmte
Mensen die me vroeger kenden zeiden ook altijd, wow, jij hebt een vriend?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je een electrische deken?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Komt door de baardquote:Op donderdag 4 december 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ze denken het nog steeds van mij.
Ik schijn erg vrouwelijk te zijn.
Foto ruilen?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, had ik die maar.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb je een electrische deken?
Dat is waar.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
Jij begonEn dat was geen date toch?
Dan moet ik heel hard zoeken. Ik probeer wat te vinden, maar ik hield toen niet van op de foto gaan.quote:
Gewoon een kacheltje in bed zoekenquote:
quote:
Of door mijn vrouwelijke houding en gebaartjes.quote:
*knuffel voor jou*quote:
Enthiousiast!quote:
Je bent niet de eerste die dat zegt en je hebt me niet eens echt gezien.quote:
Ben je homoquote:Op donderdag 4 december 2014 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of door mijn vrouwelijke houding en gebaartjes.
En mijn verzorgde lichaam.
Weer al diezelfde nummersquote:Op donderdag 4 december 2014 23:09 schreef Koettie het volgende:
![]()
Vriend is zo into top2000 dat ik die shit nu al zat ben eigenlijk.
Faxie is de ongevaarlijke stalker. Die weet zelfs welke kleur je auto heeft.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die dat zegt en je hebt me niet eens echt gezien.
Ik luister er nooit naar. Vroeger moest ik bij mn werk altijd luisteren naar Radio 538quote:Op donderdag 4 december 2014 23:09 schreef Koettie het volgende:
![]()
Vriend is zo into top2000 dat ik die shit nu al zat ben eigenlijk.
Ik wacht in spanning afquote:Op donderdag 4 december 2014 23:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Enthiousiast!
[..]
Je bent niet de eerste die dat zegt en je hebt me niet eens echt gezien.
Klopt het niet dan?quote:
Wat een aidszender is dat zeg.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik luister er nooit naar. Vroeger moest ik bij mn werk altijd luisteren naar Radio 538
Nooit meer.
Uh neequote:Op donderdag 4 december 2014 23:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Faxie is de ongevaarlijke stalker. Die weet zelfs welke kleur je auto heeft.
Hoe weet jij dat hij ongevaarlijk is?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, want het is enthousiast.quote:
Nou blijkbaar veel progressieve muziek en blabla en in dit jaar blablablalasklehrieugfskhjadl;wieuh.quote:
Leugenaarquote:
Mij boeit de zender eigenlijk niet eens. Ik luister enkel MP3'squote:Op donderdag 4 december 2014 23:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik luister er nooit naar. Vroeger moest ik bij mn werk altijd luisteren naar Radio 538
Nooit meer.
Zeg dat wel.quote:
Anders hadden we wel wat gemerkt tijdens de meets, denk je ook niet?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij ongevaarlijk is?
Schattigquote:Op donderdag 4 december 2014 23:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:
Weet ik niet, heb mezelf nooit gemeet.quote:
Is er geen vrijwilliger hier?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:12 schreef Koettie het volgende:
Haha het leven wordt oneerlijker. Vriend heeft wel een date volgende week.
Hou op. Ik heb vandaag een anti-Nederlands dag.quote:
En wat voor iemand zoek jij voor jouw date?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:12 schreef Koettie het volgende:
Kan hij ook zijn jaquote:
open relatie?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:12 schreef Koettie het volgende:
Nee, want dat is openbaar, volgens mij zijn stalkers juist meer privé? Zou iig logischer zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Anders hadden we wel wat gemerkt tijdens de meets, denk je ook niet?
Progressiefquote:Op donderdag 4 december 2014 23:11 schreef Koettie het volgende:
[..]
Nou blijkbaar veel progressieve muziek en blabla en in dit jaar blablablalasklehrieugfskhjadl;wieuh.
En dan mag ik tijdens bepaalde nummers niet praten. Ik denk dat ik hem in de tuin zet met een wekkerradio.
Houden zo. 3x hetzelfde nummer per kwartier horen, met nog eens reclame ertussendoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leugenaar
[..]
Mij boeit de zender eigenlijk niet eens. Ik luister enkel MP3's
Het is al laat.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hou op. Ik heb vandaag een anti-Nederlands dag.
Jij woont er toch in de buurt yats?quote:
Even jou aanbevelen.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat voor iemand zoek jij voor jouw date?
Rhub ben jij dat?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:12 schreef Koettie het volgende:
Geeen ideequote:
Haha. Nou gewoon dat ik iemand tegenkom die interessant is en dan even casual wat drinken, waar de vonk overslaat, we daarna half naakt en hitsig naar een bed vertrekken, wilde seks hebben en daarna gewoon chillen.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat voor iemand zoek jij voor jouw date?
Juist openbaar. Hiding in plain sight.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want dat is openbaar, volgens mij zijn stalkers juist meer privé? Zou iig logischer zijn.
Dat is echt kut jaquote:Op donderdag 4 december 2014 23:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Houden zo. 3x hetzelfde nummer per kwartier horen, met nog eens reclame ertussendoor.
Bah.
Lief van je, Toot, maar dat is niet mijn intentie.quote:
Verdomd, nou je het zegt...quote:
Ahwquote:Op donderdag 4 december 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief van je, Toot, maar dat is niet mijn intentie.
Mijn hartje is al voor iemand anders.
Nee, regio Amsterdam was het toch?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:14 schreef El_Thijs het volgende:
Jij woont er toch in de buurt yats?
Soms heb heb je geen keusquote:Op donderdag 4 december 2014 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Juist openbaar. Hiding in plain sight.
[..]
Dat is echt kut ja
Nee, dan luister ik liever naar mijn eigen collectie die veel beter is.
Ja, ik mijd sommige foto's ook bewust.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh god wat een horror.Erge foto's Even iets minder erge zoeken.
op fok is het niet zo moeilijk een date te regelen hoor. al helemaal niet als vrouw. dus troef je vriend af.quote:
Pics!quote:Op donderdag 4 december 2014 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou willen zeggen: ruilen?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, dat klopt. Daarom hang ik altijd mijn externe HDD aan de laptop zodat ik WinAmp hebquote:
Slecht Toto. Slecht. Faxie heeft een slechte invloed op je.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:17 schreef Toto69 het volgende:
Koettie, ik bied mezelf aan. Ik heb altijd wel een gaatje vrij.
Ja maar niemand wil toch gewoon een date? Maar een date die heb je past neem ik aan. Daar ligt dan ook de moeilijkheid natuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:17 schreef perro. het volgende:
[..]
op fok is het niet zo moeilijk een date te regelen hoor. al helemaal niet als vrouw. dus troef je vriend af.
Ja zal best. Maar ik snap niets van internetdaten. Want een seksdate kan ik niet want straks vind ik die ander toch niet sexy en dan is het awkward.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:17 schreef perro. het volgende:
[..]
op fok is het niet zo moeilijk een date te regelen hoor. al helemaal niet als vrouw. dus troef je vriend af.
Nee het is een inside joke. Ik heb een aantal gaten/wondenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Slecht Toto. Slecht. Faxie heeft een slechte invloed op je.
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Daarom hang ik altijd mijn externe HDD aan de laptop zodat ik WinAmp heb
Gewoon afspreken in de kroeg ergens, prima.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:18 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja zal best. Maar ik snap niets van internetdaten. Want een seksdate kan ik niet want straks vind ik die ander toch niet sexy en dan is het awkward.
ik dacht altijd dat dates daarvoor bedoeld waren.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar niemand wil toch gewoon een date? Maar een date die heb je past neem ik aan. Daar ligt dan ook de moeilijkheid natuurlijk.
Dan eerst lekker cammen tochquote:Op donderdag 4 december 2014 23:18 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja zal best. Maar ik snap niets van internetdaten. Want een seksdate kan ik niet want straks vind ik die ander toch niet sexy en dan is het awkward.
Van de oorlog?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee het is een inside joke. Ik heb een aantal gaten/wonden.
Eeeuwquote:Op donderdag 4 december 2014 23:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee het is een inside joke. Ik heb een aantal gaten/wonden.
WinAmp FTW.quote:
Nu wil ik ze natuurlijk zien, dat spreekt voor zichquote:Op donderdag 4 december 2014 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh ik dacht dat de date voor de 'klik' was.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:19 schreef perro. het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat dates daarvoor bedoeld waren.
ligt aan de persoon. maar als je het zelf al awkward vindt.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:18 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja true. Maar dan is het weer weird toch want ik heb al een relatie dus een echte date-date is het niet. Gewoon casual chillen en kijken of het leuk is. Maar dan willen mensen minder snel afspreken denk? Normaal date ik toevallig irl maar die mannen zijn op volgens mijquote:Op donderdag 4 december 2014 23:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon afspreken in de kroeg ergens, prima.
Is het ook, voor mij in ieder geval. Gesprek brengt je maar zo ver. Face to face is beter.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de date voor de 'klik' was.
Als ik iets echt compleet seksloos vind is het even een piemel uit een broek zien hangen.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan eerst lekker cammen toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb je niet opgegeten dus ik kan je niet uitkotsen.quote:
Dat kan toch prima? Ik doe dat ook wel geregeld. Of het nu mannen of vrouwen zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:20 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja true. Maar dan is het weer weird toch want ik heb al een relatie dus een echte date-date is het niet. Gewoon casual chillen en kijken of het leuk is. Maar dan willen mensen minder snel afspreken denk? Normaal date ik toevallig irl maar die mannen zijn op volgens mij
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Okay komtie jongens.
So so lesbianValt wel mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Okay komtie jongens.
So so lesbianIk vind hem eigenlijk wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Okay komtie jongens.
So so lesbianKapsel staat je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Children of the night. What music they make.
maar of iemand bij je past weet je niet meteen. roze brillen uitgezonderd natuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de date voor de 'klik' was.
Scherp.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb je niet opgegeten dus ik kan je niet uitkotsen.
[..]
Dat kan toch prima? Ik doe dat ook wel geregeld. Of het nu mannen of vrouwen zijn.
Haha fair enough. Ik heb gewoon last van mn hormonen en doe moeilijk volgens mijquote:Op donderdag 4 december 2014 23:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb je niet opgegeten dus ik kan je niet uitkotsen.
[..]
Dat kan toch prima? Ik doe dat ook wel geregeld. Of het nu mannen of vrouwen zijn.
Beschouw mijn dm dan maar als niet gestuurdquote:Op donderdag 4 december 2014 23:21 schreef Koettie het volgende:
[..]
Als ik iets echt compleet seksloos vind is het even een piemel uit een broek zien hangen.
Jezus jongens, ben net een vrouw
Okay komtie jongens.
So so lesbianPittig kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Okay komtie jongens.
So so lesbianMaar wel cuuuuute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Nee, dat snap ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:22 schreef perro. het volgende:
[..]
maar of iemand bij je past weet je niet meteen. roze brillen uitgezonderd natuurlijk.
ja. rode klats doet dat met meer vrouwen.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:22 schreef Koettie het volgende:
[..]
Haha fair enough. Ik heb gewoon last van mn hormonen en doe moeilijk volgens mij
No problem. Het is dat ik vrij vol zit het weekend anders had ik wel een drankje met je gedaan.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:22 schreef Koettie het volgende:
[..]
Haha fair enough. Ik heb gewoon last van mn hormonen en doe moeilijk volgens mij
Als een pas-geslepen vleesmes.quote:
Okay komtie jongens.
So so lesbianOp deze foto lijk je wel heel erg op iemand die ik ken die wel lesbisch isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat zei ik ongeveer in mijn post. Gesprekken brengen je maar zo ver.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik.
Maar als je valt op mannen van boven de 2meter dan heeft het geen zin om met iemand van 1.60 te daten, dat zijn dingen die je kan te voren ook al kan uitzoeken natuurlijk. Dat bedoelde ik meer.
Pics!quote:Op donderdag 4 december 2014 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op deze foto lijk je wel heel erg op iemand die ik ken die wel lesbisch is
Zonde. PM ook niet?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:24 schreef Koettie het volgende:
Ik kan geen DM sturen, te nieuw lid blijkbaar
Hij bedoelde gewoon dat je elkaar dan kan zien. Viespeuk.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:21 schreef Koettie het volgende:
[..]
Als ik iets echt compleet seksloos vind is het even een piemel uit een broek zien hangen.
Jezus jongens, ben net een vrouw
Okay komtie jongens.
So so lesbianDat is gewoon vrouwelijk, hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Okay komtie jongens.
So so lesbianDat valt toch best mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Oh, het is geen harde eis ofzo he. Ik vind dat gewoon leuk. Heb ook scharrels en exen die net iets langer waren dan ik ben.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik.
Maar als je valt op mannen van boven de 2meter dan heeft het geen zin om met iemand van 1.60 te daten, dat zijn dingen die je kan te voren ook al kan uitzoeken natuurlijk. Dat bedoelde ik meer.
Rode klatsj en sliertjes en bonkjesquote:Op donderdag 4 december 2014 23:23 schreef perro. het volgende:
[..]
ja. rode klats doet dat met meer vrouwen.
Stuur maar hoor.quote:
Ik ben wel benieuwd naar jouw picquote:Op donderdag 4 december 2014 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is gewoon vrouwelijk, hoor.
Dat gaat niet.quote:
Persoonlijkheid is net zo belangrijk, al dan niet belangrijker.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:25 schreef Koettie het volgende:
[..]
Oh, het is geen harde eis ofzo he. Ik vind dat gewoon leuk. Heb ook scharrels en exen die net iets langer waren dan ik ben.En aantrekkelijkhedi hangt van veel meer af dan alleen uiterlijk.
quote:
Fobo of pm kan welquote:Op donderdag 4 december 2014 23:24 schreef Koettie het volgende:
Ik kan geen DM sturen, te nieuw lid blijkbaar
dat is pure logica idd. lijkt me geen discussie waard toch?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik.
Dit was niet lang daarvoor:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kort haar is niet voor mij.![]()
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit was niet lang daarvoor:Lang haar is veel beter manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kort haar is niet voor mij.
Children of the night. What music they make.
Je valt op het uiterlijk en van de persoonlijkheid ga je houden tochquote:Op donderdag 4 december 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Persoonlijkheid is net zo belangrijk, al dan niet belangrijker.
[..]
Dit was niet lang daarvoor:Staat je ook niet slecht. Ietsje korter en het zou perfect zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kort haar is niet voor mij.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Je baard staat je niet.quote:
[..]
Dit was niet lang daarvoor:Oh, ik vond je haar in die andere foto eigenlijk juist wel erg leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kort haar is niet voor mij.
Nog even geduld dus.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:27 schreef Koettie het volgende:
Pm ook niet, ook minimaal 7 dagen lid zijn! Voel me zo beperkt
Je moet minimaal 7 dagen geregistreerd zijn op FOK!, én 10 reacties geplaatst hebben op het forum, voordat je berichten kunt versturen met het PM-systeem. Je bent nog maar 3,1 dagen lid en hebt tot nu toe 181 reacties geplaatst. Deze beperking kunnen we niet opheffen.
Lach je me nu uit?quote:
[..]
Dit was niet lang daarvoor:Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kort haar is niet voor mij.
Zeven dagen wachten en je komt erachter.quote:
Mooie samenvatting denk ik jaquote:Op donderdag 4 december 2014 23:27 schreef rival het volgende:
[..]
Je valt op het uiterlijk en van de persoonlijkheid ga je houden toch
Direct message.quote:
Zo gaat het meestal wel ja. Al boeit het me niet heel erg veel hoe iemand eruit ziet. Ja, oog wil ook wat maar absurde eisen heb ik niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:27 schreef rival het volgende:
[..]
Newbie!quote:Op donderdag 4 december 2014 23:27 schreef Koettie het volgende:
Pm ook niet, ook minimaal 7 dagen lid zijn! Voel me zo beperkt
Je moet minimaal 7 dagen geregistreerd zijn op FOK!, én 10 reacties geplaatst hebben op het forum, voordat je berichten kunt versturen met het PM-systeem. Je bent nog maar 3,1 dagen lid en hebt tot nu toe 181 reacties geplaatst. Deze beperking kunnen we niet opheffen.
Mooie omschrijving.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:27 schreef rival het volgende:
[..]
Een beetje wel. Ik zit pas op 23.000.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:28 schreef Koettie het volgende:
181Tering. Ben meteeen goed binnen of niet dan.
Bij jou thuis?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:29 schreef yats het volgende:
Ok, change of plans...mijn date komt zaterdag naar Arnhem. Of we daarna nog naar Groningen gaan, geen idee...
Is er wat leuks te doen in Arnhem?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:29 schreef yats het volgende:
Ok, change of plans...mijn date komt zaterdag naar Arnhem. Of we daarna nog naar Groningen gaan, geen idee...
Juist niet, je moet haar bij je houden in Arnhemquote:Op donderdag 4 december 2014 23:29 schreef yats het volgende:
Eerst in de stad, daarna geen idee nog...quote:
Uitstraling. Hij straalde wat uit.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:29 schreef Koettie het volgende:
[..]
Mooie omschrijving.
Maar goed, heb ook wel eens een scharrel gehad die ik puur op uiterlijk echt never zou doen. Maar boy, die gast was sexy. Geen idee waarom
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:30 schreef yats het volgende:
[..]
Eerst in de stad, daarna geen idee nog...
Radioactiefquote:Op donderdag 4 december 2014 23:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uitstraling. Hij straalde wat uit.
Oh, die smile moest er helemaal niet achter. Ja, geen idee wat. Zie hem nog steeds wel regelmatig en vind hem heel aardig maar beetje saaie gast. Een nacht kapotgoede seks gehad en daarna nog een poging maar dat was al helemaal niets meer. Hormonen zijn zoiets geks.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uitstraling. Hij straalde wat uit.
Dat zeggen ze van mij wel eens.quote:
Lol waarom?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zeggen ze van mij wel eens.
Hahahaha!quote:Op donderdag 4 december 2014 23:31 schreef Koettie het volgende:
[..]
Oh, die smile moest er helemaal niet achter. Ja, geen idee wat. Zie hem nog steeds wel regelmatig en vind hem heel aardig maar beetje saaie gast. Een nacht kapotgoede seks gehad en daarna nog een poging maar dat was al helemaal niets meer. Hormonen zijn zoiets geks.
Dat ik zo warm ben als een reactor.quote:
Ja, andersom zou wel kutter zijn. Heb je er al helemaal zin in en dan is het helemaal nietsquote:Op donderdag 4 december 2014 23:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahahaha!
Saai in gesprek en een beest in bed. Het kan gekker.
Ah, dan snap ik het.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ik zo warm ben als een reactor.
Schuldigquote:Op donderdag 4 december 2014 23:33 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja, andersom zou wel kutter zijn. Heb je er al helemaal zin in en dan is het helemaal niets
Ervaring mee?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:33 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja, andersom zou wel kutter zijn. Heb je er al helemaal zin in en dan is het helemaal niets
Ik plan niets yv, dat heb ik wel geleerd inmiddelsquote:
Het zijn altijd de types waar je het niet van verwacht die het beste in bed zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:31 schreef Koettie het volgende:
[..]
Oh, die smile moest er helemaal niet achter. Ja, geen idee wat. Zie hem nog steeds wel regelmatig en vind hem heel aardig maar beetje saaie gast. Een nacht kapotgoede seks gehad en daarna nog een poging maar dat was al helemaal niets meer. Hormonen zijn zoiets geks.
yviechickie is de laatste dagen ook goed op temperatuur.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ik zo warm ben als een reactor.
Oh echt? Ik vond het verschrikkelijk. Kon wel janken.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik vond je haar in die andere foto eigenlijk juist wel erg leuk!
Sommige moeten eerst opgewarmd worden zogezegd. Maar als je al weet dat het er van gaat komen kan het soms voor zenuwen zorgen en dan gaat het mis.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:33 schreef Koettie het volgende:
[..]
Awww.quote:
quote:
Juist niet, soms is ze heet als een voordeelpak vanille-ijs.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:34 schreef perro. het volgende:
[..]
yviechickie is de laatste dagen ook goed op temperatuur.
Nouja, beetje zenuwen gaat het toch niet mis van. Hij kreeg ook zn piemel niet omhoog met condoom. Nou boeien, spring je samen onder de douche en probeer je het daarna nog es. Daar hangt het niet vanaf hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige moeten eerst opgewarmd worden zogezegd. Maar als je al weet dat het er van gaat komen kan het soms voor zenuwen zorgen en dan gaat het mis.
Je hoeft toch ook niets in te plannen, maar je kan toch wel gewoon bij jou thuis afspreken?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ik plan niets yv, dat heb ik wel geleerd inmiddels
[..]
True, maar goed dat kan altijd gebeuren hequote:Op donderdag 4 december 2014 23:35 schreef Koettie het volgende:
[..]
Nouja, beetje zenuwen gaat het toch niet mis van. Hij kreeg ook zn piemel niet omhoog met condoom. Nou boeien, spring je samen onder de douche en probeer je het daarna nog es. Daar hangt het niet vanaf hoor.
Je klinkt als een fijne vrouw.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:35 schreef Koettie het volgende:
[..]
Nouja, beetje zenuwen gaat het toch niet mis van. Hij kreeg ook zn piemel niet omhoog met condoom. Nou boeien, spring je samen onder de douche en probeer je het daarna nog es. Daar hangt het niet vanaf hoor.
Jij hebt er van het weekend toch weer 1?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:36 schreef rival het volgende:
Rare dates hebben jullie wel...
Ik ben sowieso al gezellig en hilarisch. En in bed wordt het alleen maar beter
gewoon doorstoten.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige moeten eerst opgewarmd worden zogezegd. Maar als je al weet dat het er van gaat komen kan het soms voor zenuwen zorgen en dan gaat het mis.
Jij ligt hysterisch schaterend te stoten?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:36 schreef rival het volgende:
Hoezo raar? Tot nu toe is bij mij geen date hetzelfde geweestquote:Op donderdag 4 december 2014 23:36 schreef rival het volgende:
"Vind je het lekker?"quote:
Not sure if sarcasm.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je klinkt als een fijne vrouw.
"Zit die er al in?"quote:Op donderdag 4 december 2014 23:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Vind je het lekker?"
"Wat ben je aan het doen dan?"
"Weet ik niet"quote:
Ja morgenavondquote:Op donderdag 4 december 2014 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt er van het weekend toch weer 1?
Precies, gewoon improviseren. Al prijs ik me gelukkig dat dat me nooit gebeurd is.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:35 schreef Koettie het volgende:
[..]
Pijnlijkquote:
En dat is nog een tand erger.quote:
DIt is waarom ik nooit een compliment geef. Niemand gelooft me.quote:
Heb ik eens gezegd.quote:
"je moeder heeft gebeld."quote:Op donderdag 4 december 2014 23:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Vind je het lekker?"
"Wat ben je aan het doen dan?"
Ja precies. Maar dat is ook geen probleem. Maar soms heb je echt iemand en dan lig je echt in bed en denk je "WTFquote:Op donderdag 4 december 2014 23:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, maar goed dat kan altijd gebeuren heSoms heeft ie wat meer aandacht nodig of een vrouwelijke hand die hem geleid
Thanksquote:Op donderdag 4 december 2014 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je klinkt als een fijne vrouw.
Dat zou wel een hele erge zijn.quote:
Precies dat. Awkward, dat dan wel.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:40 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja precies. Maar dat is ook geen probleem. Maar soms heb je echt iemand en dan lig je echt in bed en denk je "WTFZullen we maar gewoon film gaan kijken want dit lukt gewoon niet, geen enkele klik haha."
HAhahha pijnnnlijk.quote:
Soms is dat lastig te voelen.quote:
Ja dit ja, had bedacht dat dat misschien niet zo slim was om te vragen.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:42 schreef Koettie het volgende:
[..]
HAhahha pijnnnlijk.
Wel eens gedacht maar zeggen is dan meteen weer zo op zn hart (of piemel) stampen
Hoeft niet perse. Had dat met een goede vriend na een avond cocktailbar. We hebben iig gelachenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies dat. Awkward, dat dan wel.
Ik weet niet, heb niet zo veel piemels in me gehad.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms is dat lastig te voelen.
nog een voordeel van fokkers. hebben allemaal een broekslang van minimaal 30cm.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:42 schreef Koettie het volgende:
[..]
HAhahha pijnnnlijk.
Wel eens gedacht maar zeggen is dan meteen weer zo op zn hart (of piemel) stampen
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb niet zo veel piemels in me gehad.
Dan is het wel wat anders inderdaad, dan ken je elkaar al welquote:Op donderdag 4 december 2014 23:42 schreef Koettie het volgende:
[..]
Hoeft niet perse. Had dat met een goede vriend na een avond cocktailbar. We hebben iig gelachen
Bij jou en vrouwen vind ik het zo lastig inschatten.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DIt is waarom ik nooit een compliment geef. Niemand gelooft me.
Kijk, dan ben ik eindelijk eens op de goede plek!quote:Op donderdag 4 december 2014 23:43 schreef perro. het volgende:
[..]
nog een voordeel van fokkers. hebben allemaal een broekslang van minimaal 30cm.
Hun e-penis ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:43 schreef perro. het volgende:
[..]
nog een voordeel van fokkers. hebben allemaal een broekslang van minimaal 30cm.
Serieus?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Keer anaal proberen.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
#slutshamingquote:
Niet geheel onterechtquote:Op donderdag 4 december 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij jou en vrouwen vind ik het zo lastig inschatten.
Jaquote:Op donderdag 4 december 2014 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik ook eens een lesbische jeugdfoto posten?
* Fera doet broek uitquote:Op donderdag 4 december 2014 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ja!quote:Op donderdag 4 december 2014 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
zei ik toch.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:44 schreef Koettie het volgende:
[..]
Kijk, dan ben ik eindelijk eens op de goede plek!
14-18quote:Op donderdag 4 december 2014 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoeveel cm scheelt dat dan? Of is daar geen formule voor?
delen door 3.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
The e-penis stretches as far as the imagination goes.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toch al gauw de helft volgens mij. Uitschieters, positief of negatief, daargelaten.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Verschilt toch niet zoveel met nu? Alleen iets korter haar.quote:
Je deelt het door de helft en verdubbelt dat aantal vervolgensquote:Op donderdag 4 december 2014 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is toch prima? Would hit.quote:
Fok has a wild imagination.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
The e-penis stretches as far as the imagination goes.
2booty4uquote:Op donderdag 4 december 2014 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pics van jou zonder broek.
[..]
Cute
Nee dat nietquote:Op donderdag 4 december 2014 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Verschilt toch niet zoveel met nu? Alleen iets korter haar.
Grappig, op deze foto lijk je enorm veel op mijn laatste exquote:
Cutieface.quote:
Dan niet doenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:47 schreef Koettie het volgende:
Gatver ik wil roken maar het is echt -100
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |