Whehehehehehe.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:56 schreef Fascination het volgende:
Ik zag er rond groep 8/de eerste zo potterig uit.
Random comment:quote:Op donderdag 4 december 2014 22:56 schreef Fascination het volgende:
Ik zag er rond groep 8/de eerste zo potterig uit.
Daar heb jij helemaal geen foto's van gezien.quote:
Nee ik had er nog wel een bij me.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moest je toen naar huis zonder shirt?
Jij hebt me een foto gestuurd van toen je 13 was toch, op schoolplein met vriendinnen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal geen foto's van gezien.
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan moet ik echt heel diep graven. Het was niet echt heel erg metal volgens mij.
Dit was z'n favoriet:![]()
South Park.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Kan je gelijk een panfluit cover CD scoren
Pics van pure Fas.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt me een foto gestuurd van toen je 13 was toch, op schoolplein met vriendinnen.
lol die aflevering is wel briljant ja.quote:
Zoals ik al zei: zolang het maar klinkt toch?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:58 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ben gepropagandeerd met metal en daarna klassieke muziek. Nu heb ik geen eigen smaak meer.
Moest het even opzoeken.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Random comment:
Jouw eerste foto op OKC is wel heel leuk btw!
Nee, 15/16. Als je me daar ziet, dan zie je meteen dat ik gay ben?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt me een foto gestuurd van toen je 13 was toch, op schoolplein met vriendinnen.
Lekker kieskeurigquote:Op donderdag 4 december 2014 22:58 schreef Faxie het volgende:
Doe mij maar progressive/math/post/drone metal/sludge
Yatsquote:Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef yats het volgende:
Het gaat mij te snel tussen het appen door...
"Oeh, kijk mij een sociaal leven hebben!"-post.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef yats het volgende:
Nog meer wijzigingen in de plannen of wel weer okay contact?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef yats het volgende:
1 persoon maar hoor...quote:Op donderdag 4 december 2014 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Oeh, kijk mij een sociaal leven hebben!"-post.
Niemand wil met me appen... ik ga maar slapenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Oeh, kijk mij een sociaal leven hebben!"-post.
Hmm, dan heb ik dat verkeerd onthouden.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moest het even opzoeken.Thnx.
[..]
Nee, 15/16. Als je me daar ziet, dan zie je meteen dat ik gay ben?
Niet opgeslagen.quote:
Ik heb je nummer niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niemand wil met me appen... ik ga maar slapen
Slaap lekker boefjes!
We proberen nu wat te plannenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog meer wijzigingen in de plannen of wel weer okay contact?
De mijne is in Katwijk.quote:
Welterusten Art!quote:Op donderdag 4 december 2014 23:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Slaap lekker boefjes!
Ga je dan weer zitten Fokken?quote:
Vraag er eentje voor kerst!quote:
Truste artquote:Op donderdag 4 december 2014 23:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Slaap lekker boefjes!
Tijdens mijn date? Natuurlijk nietquote:
Tijdens dates niet maar wel bij mij he?!quote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef yats het volgende:
[..]
Truste art
[..]
Tijdens mijn date? Natuurlijk niet
Helaas. Morgen weer.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:02 schreef Koettie het volgende:
[..]
En daar ben jij niet neem ik aan?
Samen zielig kruikloos.
*beamt wat warmte door*quote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie wil mijn kruik zijn.Koud in bed.
Ik zal je zachtjes over je buik strelen.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee want dat steel je mijn warmtequote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel een beetje beledigend ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tijdens dates niet maar wel bij mij he?!
Jij begonquote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Yats, is Inolv een beetje een leuke meid?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef yats het volgende:
[..]
Truste art
[..]
Tijdens mijn date? Natuurlijk niet
Mensen zagen het ook aan mij vroeger.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moest het even opzoeken.Thnx.
[..]
Nee, 15/16. Als je me daar ziet, dan zie je meteen dat ik gay ben?
Hoef je niet gelovig voor te zijn.quote:
Jep, supergezellig ookquote:Op donderdag 4 december 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yats, is Inolv een beetje een leuke meid?
Altijd.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Geen reden om kerst te 'vieren' anders.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoef je niet gelovig voor te zijn.
Ach, ze denken het nog steeds van mij.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen zagen het ook aan mij vroeger.Of dachten het in ieder geval.
Niet dat je weet...quote:Op donderdag 4 december 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
Jij begonEn dat was geen date toch?
Je bent schattig als je boos doetquote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Klopt, als een zuignapquote:Op donderdag 4 december 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee want dat steel je mijn warmte
Mensen die me vroeger kenden zeiden ook altijd, wow, jij hebt een vriend?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je een electrische deken?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Komt door de baardquote:Op donderdag 4 december 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ze denken het nog steeds van mij.
Ik schijn erg vrouwelijk te zijn.
Foto ruilen?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, had ik die maar.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb je een electrische deken?
Dat is waar.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
Jij begonEn dat was geen date toch?
Dan moet ik heel hard zoeken. Ik probeer wat te vinden, maar ik hield toen niet van op de foto gaan.quote:
Gewoon een kacheltje in bed zoekenquote:
quote:
Of door mijn vrouwelijke houding en gebaartjes.quote:
*knuffel voor jou*quote:
Enthiousiast!quote:
Je bent niet de eerste die dat zegt en je hebt me niet eens echt gezien.quote:
Ben je homoquote:Op donderdag 4 december 2014 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of door mijn vrouwelijke houding en gebaartjes.
En mijn verzorgde lichaam.
Weer al diezelfde nummersquote:Op donderdag 4 december 2014 23:09 schreef Koettie het volgende:
![]()
Vriend is zo into top2000 dat ik die shit nu al zat ben eigenlijk.
Faxie is de ongevaarlijke stalker. Die weet zelfs welke kleur je auto heeft.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die dat zegt en je hebt me niet eens echt gezien.
Ik luister er nooit naar. Vroeger moest ik bij mn werk altijd luisteren naar Radio 538quote:Op donderdag 4 december 2014 23:09 schreef Koettie het volgende:
![]()
Vriend is zo into top2000 dat ik die shit nu al zat ben eigenlijk.
Ik wacht in spanning afquote:Op donderdag 4 december 2014 23:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Enthiousiast!
[..]
Je bent niet de eerste die dat zegt en je hebt me niet eens echt gezien.
Klopt het niet dan?quote:
Wat een aidszender is dat zeg.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik luister er nooit naar. Vroeger moest ik bij mn werk altijd luisteren naar Radio 538
Nooit meer.
Uh neequote:Op donderdag 4 december 2014 23:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Faxie is de ongevaarlijke stalker. Die weet zelfs welke kleur je auto heeft.
Hoe weet jij dat hij ongevaarlijk is?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, want het is enthousiast.quote:
Nou blijkbaar veel progressieve muziek en blabla en in dit jaar blablablalasklehrieugfskhjadl;wieuh.quote:
Leugenaarquote:
Mij boeit de zender eigenlijk niet eens. Ik luister enkel MP3'squote:Op donderdag 4 december 2014 23:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik luister er nooit naar. Vroeger moest ik bij mn werk altijd luisteren naar Radio 538
Nooit meer.
Zeg dat wel.quote:
Anders hadden we wel wat gemerkt tijdens de meets, denk je ook niet?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij ongevaarlijk is?
Schattigquote:Op donderdag 4 december 2014 23:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:
Weet ik niet, heb mezelf nooit gemeet.quote:
Is er geen vrijwilliger hier?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:12 schreef Koettie het volgende:
Haha het leven wordt oneerlijker. Vriend heeft wel een date volgende week.
Hou op. Ik heb vandaag een anti-Nederlands dag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |