Whehehehehehe.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:56 schreef Fascination het volgende:
Ik zag er rond groep 8/de eerste zo potterig uit.
Random comment:quote:Op donderdag 4 december 2014 22:56 schreef Fascination het volgende:
Ik zag er rond groep 8/de eerste zo potterig uit.
Daar heb jij helemaal geen foto's van gezien.quote:
Nee ik had er nog wel een bij me.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moest je toen naar huis zonder shirt?
Jij hebt me een foto gestuurd van toen je 13 was toch, op schoolplein met vriendinnen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal geen foto's van gezien.
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan moet ik echt heel diep graven. Het was niet echt heel erg metal volgens mij.
Dit was z'n favoriet:![]()
South Park.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Kan je gelijk een panfluit cover CD scoren
Pics van pure Fas.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt me een foto gestuurd van toen je 13 was toch, op schoolplein met vriendinnen.
lol die aflevering is wel briljant ja.quote:
Zoals ik al zei: zolang het maar klinkt toch?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:58 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ben gepropagandeerd met metal en daarna klassieke muziek. Nu heb ik geen eigen smaak meer.
Moest het even opzoeken.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Random comment:
Jouw eerste foto op OKC is wel heel leuk btw!
Nee, 15/16. Als je me daar ziet, dan zie je meteen dat ik gay ben?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt me een foto gestuurd van toen je 13 was toch, op schoolplein met vriendinnen.
Lekker kieskeurigquote:Op donderdag 4 december 2014 22:58 schreef Faxie het volgende:
Doe mij maar progressive/math/post/drone metal/sludge
Yatsquote:Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef yats het volgende:
Het gaat mij te snel tussen het appen door...
"Oeh, kijk mij een sociaal leven hebben!"-post.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef yats het volgende:
Nog meer wijzigingen in de plannen of wel weer okay contact?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef yats het volgende:
1 persoon maar hoor...quote:Op donderdag 4 december 2014 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Oeh, kijk mij een sociaal leven hebben!"-post.
Niemand wil met me appen... ik ga maar slapenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Oeh, kijk mij een sociaal leven hebben!"-post.
Hmm, dan heb ik dat verkeerd onthouden.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moest het even opzoeken.Thnx.
[..]
Nee, 15/16. Als je me daar ziet, dan zie je meteen dat ik gay ben?
Niet opgeslagen.quote:
Ik heb je nummer niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niemand wil met me appen... ik ga maar slapen
Slaap lekker boefjes!
We proberen nu wat te plannenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog meer wijzigingen in de plannen of wel weer okay contact?
De mijne is in Katwijk.quote:
Welterusten Art!quote:Op donderdag 4 december 2014 23:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Slaap lekker boefjes!
Ga je dan weer zitten Fokken?quote:
Vraag er eentje voor kerst!quote:
Truste artquote:Op donderdag 4 december 2014 23:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Slaap lekker boefjes!
Tijdens mijn date? Natuurlijk nietquote:
Tijdens dates niet maar wel bij mij he?!quote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef yats het volgende:
[..]
Truste art
[..]
Tijdens mijn date? Natuurlijk niet
Helaas. Morgen weer.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:02 schreef Koettie het volgende:
[..]
En daar ben jij niet neem ik aan?
Samen zielig kruikloos.
*beamt wat warmte door*quote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie wil mijn kruik zijn.Koud in bed.
Ik zal je zachtjes over je buik strelen.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee want dat steel je mijn warmtequote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel een beetje beledigend ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tijdens dates niet maar wel bij mij he?!
Jij begonquote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tijdens dates niet maar wel bij mij he?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |