Daar zitten alleen maar aandachtshoeren. Die geven niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
KPD SC / Relatie SC / SEX SC gok ik zo
Ik heb pas 2 milfs gehad jaquote:Op donderdag 4 december 2014 12:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij was toch zo wild van instabiele MILFjes?
ikke 3quote:Op donderdag 4 december 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb pas 2 milfs gehad ja. s
quote:
Good for youquote:
quote:
Blijkbaar welquote:
Leugensch!quote:Op donderdag 4 december 2014 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
Of was het nou, ik kom OUD niet uit?.
je bent oudquote:
Hoe moeten we dr dan plagen?quote:
meisjes vrouwen plagen...quote:
Het valt best meequote:Op donderdag 4 december 2014 12:46 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin stampvoet wat nou oud
Je bent zo oud als waar je aan voelt!quote:Op donderdag 4 december 2014 12:46 schreef missbehavin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Nou, is niet allemaal even opschepwaardigquote:Op donderdag 4 december 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Good for you.
Ik zit nu te piekeren of 2 klopt.
Die van mij waren best goed te doenquote:Op donderdag 4 december 2014 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, is niet allemaal even opschepwaardig
quote:Op donderdag 4 december 2014 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent zo oud als waar je aan voelt!ViespeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
eentje was wel supergruwelijk geil in bed. dat was wel prettigquote:Op donderdag 4 december 2014 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van mij waren best goed te doen.
niks mis met oudquote:Op donderdag 4 december 2014 12:46 schreef missbehavin het volgende:
Daar is niets mis mee, uiteraardquote:Op donderdag 4 december 2014 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
eentje was wel supergruwelijk geil in bed. dat was wel prettig
Je bent gewoon vintagequote:Op donderdag 4 december 2014 12:50 schreef missbehavin het volgende:
Ik trek me lekker niks van jullie aanDat komt volgend jaar wel, als ik 40 (ril..) word..
Doesn't help babe...quote:
RIP aan de nabestaanden dan maar alvast.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:50 schreef missbehavin het volgende:
Ik trek me lekker niks van jullie aanDat komt volgend jaar wel, als ik 40 (ril..) word..
Ja, maar in de basis blijft het voornamelijk 1 ding, OUD.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vintage is hip en tof en duur en chic
Je kunt natuurlijk lekker pittig zeggen dat je dan 30 met 10 jaar ervaring wordt.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:50 schreef missbehavin het volgende:
Dat is zulke onzin hequote:Op donderdag 4 december 2014 12:51 schreef CherryLips het volgende:
En je bent een lekker wijf. Ik ben jonger en ik zie er nu al niet uit.
quote:Op donderdag 4 december 2014 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk lekker pittig zeggen dat je dan 30 met 10 jaar ervaring wordt.
Kort haar heeft ze al.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk lekker pittig zeggen dat je dan 30 met 10 jaar ervaring wordt.
Ik ben voor de tiende keer 22 geworden.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kende een vrouw van ruim over de 40 die dat zei (maar dan met 18)
Goed bouwjaar jijquote:Op donderdag 4 december 2014 12:50 schreef missbehavin het volgende:
Ja toch!quote:
Nee, pasquote:
That's what I saidquote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:00 schreef CherryLips het volgende:
O mijn god ik heb volgend jaar een broer van 40!
JEZUCHRISTUSHOEOUDBENJIJDANWELNIET?quote:Op donderdag 4 december 2014 13:00 schreef CherryLips het volgende:
O mijn god ik heb volgend jaar een broer van 40!
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:05 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader werd laatst 64. Zei al tegen m'n oma: 'Hoe voelt dat nou, als je jongste zoon 64 is?'
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JEZUCHRISTUSHOEOUDBENJIJDANWELNIET?
CL is eeuwig 22.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JEZUCHRISTUSHOEOUDBENJIJDANWELNIET?
JEZUSCHRISTUSHOEOUDISDATWELNIET?quote:
Dat doe ik CL niet aan hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 13:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien moeten we dr binnenkort op date sturen met de zoon van MissB
Die kwam langs in de AT. Was 1 post in de OP uit 2006 en toen was het genoegquote:Op donderdag 4 december 2014 14:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou, in het topic waar de TT op is gebaseerd.
Geeft niet hoor.
Paypal en Pathe app is inderdaad heel vaak kut. Zo lastig zou het toch niet hoeven zijnquote:Op donderdag 4 december 2014 14:38 schreef stbabylon het volgende:
Fucking kutPathé
Betaal je netjes met PayPal in de app, kan hij niet succesvol terugkomen in de Pathé app.
Website zelfde verhaal.
Weer 2x20e on hold bij PayPal en nog geen kaartjes.
Kijken of iDeal het beter doet
Heb een uitgebreid foutreport gestuurd. Hopen dat ze er wat mee doen. Het is uiteindelijk gelukt. Vanavond kwijlen over Jennifer.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Paypal en Pathe app is inderdaad heel vaak kut. Zo lastig zou het toch niet hoeven zijn
Pathe app en rabo app ook. Ik kan normaal betalen met de rabo app zonder reader, maar pathe app zegt dan "nee je mag dze app niet verlaten" wanneer ik de rabo app wil openen om te betalenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Paypal en Pathe app is inderdaad heel vaak kut. Zo lastig zou het toch niet hoeven zijn
Het duurde ff voor ik het zagquote:
Godtje & Burdie sittin' in a tree.......quote:Op donderdag 4 december 2014 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die kwam langs in de AT. Was 1 post in de OP uit 2006 en toen was het genoeg
*klapt*quote:Op donderdag 4 december 2014 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Wat leuk! Ik ben hier alleen!
*trekt glitterpak aan en gaat figuurschaatsen in deze balzaal*
Ook dan is dat niet ok.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Wat leuk! Ik ben hier alleen!
*trekt glitterpak aan en gaat figuurschaatsen in deze balzaal*
Hier tegenover mijn werk komt een Kinepolis (was Wolff), wordt de grootste bios van Nederland. Op een kilometer van mijn huis.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pathe app en rabo app ook. Ik kan normaal betalen met de rabo app zonder reader, maar pathe app zegt dan "nee je mag dze app niet verlaten" wanneer ik de rabo app wil openen om te betalen
Begin sowieso een eteeds grotere pathe aversie te krijgen.
Gelukkig zijn ze een nieuwe JT cinema aan t bouwen in t centrum. Super groot en met 4D ().
Leuk! Water sproeien in je gezicht bij waterworld.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:54 schreef Ang3l het volgende:
Gelukkig zijn ze een nieuwe JT cinema aan t bouwen in t centrum. Super groot en met 4D ( ).
"Water"quote:Op donderdag 4 december 2014 15:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuk! Water sproeien in je gezicht bij waterworld.
Rete irritant natuurlijk
Het is gvd de Efteling niet
Nope. Gewoon doen.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:39 schreef stbabylon het volgende:
Is het asociaal om je eigen eetstokjes mee te nemen naar een restaurant, omdat je weet dat ze daar van die goedkope dikke houten wegwerpstokjes hebben?
Vooral autistischquote:Op donderdag 4 december 2014 15:39 schreef stbabylon het volgende:
Is het asociaal om je eigen eetstokjes mee te nemen naar een restaurant, omdat je weet dat ze daar van die goedkope dikke houten wegwerpstokjes hebben?
Ja, bewegende stoelen en zo denk ik. Rook, weet ik veel. Ik zie t ook nog niet zo zitten.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuk! Water sproeien in je gezicht bij waterworld.
Rete irritant natuurlijk
Het is gvd de Efteling niet
Ik geloof trillingen in de stoelen en zo.quote:
Omdat je door de rook niks ziet?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Al zal t een Michael bay film vast wel leuker maken.
Je eigen stokjes meenemen wel?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die el cheapo wegwerpstokjes gaan nergens over natuurlijk.
En door de ontploffingen in je oor de verschrikkelijke oneliners en kromme dialogen niet verstaatquote:
Kan ik prima mee eten. Ff "slijpen" voor de splinters en klaar.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die el cheapo wegwerpstokjes gaan nergens over natuurlijk.
Nietquote:Op donderdag 4 december 2014 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik prima mee eten. Ff "slijpen" voor de splinters en klaar.![]()
Werken precies hetzelfde als dure zilveren handgegraveerde stokjes hoor.
Slecht dan, dat je alleen daar mee kan etenquote:Op donderdag 4 december 2014 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
NietDie van mij zijn veel dunner aan het uiteinde.
Ik vind zelfs die houten wegwerp stokjes fijner dan die "dure".quote:Op donderdag 4 december 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie het probleem niet zo met die stokjes, al zal ik het zelf niet zovaak doen, je krijgt in een beetje normale tent wel gewone stokjes, niet van die afbreek houten dingen.
Ik kan zelfs met twee markers eten. Maar ik vind met dunnere prettiger.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slecht dan, dat je alleen daar mee kan eten
Size mattersquote:Op donderdag 4 december 2014 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan zelfs met twee markers eten. Maar ik vind met dunnere prettiger.
Ach, sowieso is het een debiele manier van eten natuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2014 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind zelfs die houten wegwerp stokjes fijner dan die "dure".
Die houten zijn wat ruwer dan bv die van heramiek of metaal.
Ik heb thuis van die afwasbare stokjes van de IKEA.... verschrikkelijk. Zelfs met "grip bolletjes" nog.
Heb maar meteen bij de toko een zak wegwerpertjes gehaald.
Het viel me op dat ik in Singapore erg mijn best zat te doen met stokjes... en dat zij gewoon een lepel en vork paktenquote:Op donderdag 4 december 2014 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, sowieso is het een debiele manier van eten natuurlijk.
En dan van die 'avontuurlijke' mensen in het restaurant die een elastiekje er om willen. Of om mes en vork vragen.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, sowieso is het een debiele manier van eten natuurlijk.
Dat laatste vind ik niet zo erg eigenlijk, het is al een debiele manier van eten en waarom zou je voor lul staan als je het niet kan.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dan van die 'avontuurlijke' mensen in het restaurant die een elastiekje er om willen. Of om mes en vork vragen..
Ik kan er zelfs pepernoten en m&m's mee etenquote:Op donderdag 4 december 2014 16:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dan van die 'avontuurlijke' mensen in het restaurant die een elastiekje er om willen. Of om mes en vork vragen..
Ik ook.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan er zelfs pepernoten en m&m's mee eten
Yes yes, folks, you may touch me
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dan van die 'avontuurlijke' mensen in het restaurant die een elastiekje er om willen.
Wat kom jij nou opeens doen hier?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]That's me! Ik kan het gewoon niet
Ik zag Burdie als laatste in de AT dus ik klikte op het topic.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat kom jij nou opeens doen hier?.
Ik riep d'r, dat zie je toch?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat kom jij nou opeens doen hier?.
Ow, dan welquote:Op donderdag 4 december 2014 16:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zag Burdie als laatste in de AT dus ik klikte op het topic.
Burdquote:Op donderdag 4 december 2014 16:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik riep d'r, dat zie je toch?
MB.
Ga je straks ook zo mopperen in japan?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik niet zo erg eigenlijk, het is al een debiele manier van eten en waarom zou je voor lul staan als je het niet kan.
Mes en vork is gewoon veel slimmer.
Sorry, volgende keer zal ik ook klikken als ik jou als laatst zie staanquote:
Jaquote:Op donderdag 4 december 2014 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je straks ook zo mopperen in japan?
Beetje achteraf, maar okquote:Op donderdag 4 december 2014 16:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sorry, volgende keer zal ik ook klikken als ik jou als laatst zie staan
I will go harikiri tepanyaki sudoku on your assquote:
Not if I tempura your ass firstquote:Op donderdag 4 december 2014 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I will go harikiri tepanyaki sudoko on your ass
Niet zeurenquote:
Zo is het een haikuquote:Op donderdag 4 december 2014 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I will go hari
kiri tepanyaki su
doku on your ass
WHYY?quote:
Dat is hoe ik rol op dit momentquote:
Is that a promise or a threat?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Not if I tempura your ass first.
Oh nou. Gezelligquote:Op donderdag 4 december 2014 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is hoe ik rol op dit moment.
We hebben allemaal onze mindere perioden in het levenquote:
Rol? Zeg, pas op he.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is hoe ik rol op dit moment.
Vrouwen hebben zelfs heel veel van die periodesquote:Op donderdag 4 december 2014 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze mindere perioden in het leven.
Voorlopig val ik alleen maar af hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rol? Zeg, pas op he.
Straks hebben ze geen kimono's meer in je maat!
Oh heb je een dip? What's up? Of wil je het niet op FOK! zetten?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze mindere perioden in het leven.
Ja, en dat laatstequote:Op donderdag 4 december 2014 16:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh heb je een dip? What's up? Of wil je het niet op FOK! zetten?
Saaaaai!quote:
HA! Ik kan met stokjes eten EN onbewust haiku's maken!quote:
Mwah, meer antwoordenquote:Op donderdag 4 december 2014 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar er wel telkens naar hinten
Winning!quote:Op donderdag 4 december 2014 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HA! Ik kan met stokjes eten EN onbewust haiku's maken!
Wat krijg ik nu?quote:
Hoeveelste ben ik?quote:
bukkakequote:Op donderdag 4 december 2014 16:46 schreef KomtTijd... het volgende:
De 3e.
(na -behavin en -bukakke)
quote:Op donderdag 4 december 2014 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik lees steeds bevallingspoortje, denk dan aan vagina's en geef een beetje over aan de binnenkant van m'n mond
Doe je daar je mond voor open?quote:
quote:
Zijn toch ook net verfrommelde aliens?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Nee, ik gaap een beetje om jouw vagina-haat
.
Wees blij dat zo'n baby niet bij jou door je urinebuis hoeft.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik lees steeds bevallingspoortje, denk dan aan vagina's en geef een beetje over aan de binnenkant van m'n mond
Moet ie dat bij jou wel dan?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wees blij dat zo'n baby niet bij jou door je urinebuis hoeft.
Neen, ik heb daar een poortje voorquote:Op donderdag 4 december 2014 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ie dat bij jou wel dan?#youredoingitwrong
Soort curtain call ding.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Neen, ik heb daar een poortje voor.
Zo klinkt het alsof dat heel makkelijk gaatquote:Op donderdag 4 december 2014 17:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Neen, ik heb daar een poortje voor.
Als er een touwtje uit hangt gaat de show meestal niet door.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soort curtain call ding.
Zit er dan ook een touwtje dat de draperieen opzij gaan?
Daarom: Beppy'squote:Op donderdag 4 december 2014 17:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als er een touwtje uit hangt gaat de show meestal niet door.
De werkelijkheid is andersquote:Op donderdag 4 december 2014 17:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof dat heel makkelijk gaat
Wat liefquote:Op donderdag 4 december 2014 20:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Dan spring ik gelijk in de trein! (Niet gegarandeerd de goede)
Niet er voor hequote:Op donderdag 4 december 2014 20:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Dan spring ik gelijk in de trein! (Niet gegarandeerd de goede)
Met of zonder zoen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om kwart voor 12 hebben we afscheid van elkaar genomen
Dat klinkt wel dramatisch!quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om kwart voor 12 hebben we afscheid van elkaar genomen
Ik hou niet van dramatische dates, maar ik ga er wel vanuitquote:
quote:
Wel een vingertje er in?quote:
In de laatste film?quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:53 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij heeft Assepoester in de laatste film ook wel eens een broek aan
Tarzan zijn ouders waren dezelfde als die van Anna en Elsaquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar die married/single is natuurlijk niet waar.
Er is nog altijd een tussenvorm: relatie. En Anna van Frozen heeft wel degelijk een relatie met KristofEN Pocahontas is aan t LATten.
En hoezo staat Jane van tarzan bij marries into royalty en queen?
Welke amateur heeft dit gemaakt?! Of telt Tarzan als King of the jungle?
Was t voor herhaling vatbaar?quote:
Dat stond er niet bijquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
In de laatste film?
Zeg. Ze tellen natuurlijk alleen t origineel he
Niet die cheap ass direct to dvd sequels.
Riiiight, Tarzan komt uit Noorwegen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tarzan zijn ouders waren dezelfde als die van Anna en Elsa.
Twilight zoned dan?quote:
Tørzan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Riiiight, Tarzan komt uit Noorwegen.
Die overleefd Noorwegen nooit als ie teruggaat, zo in z'n stringetje.quote:
Het nieuws op studio 040 vanochtend was geheel in rijmquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:07 schreef Kluts het volgende:
Oh kut het is natuurlijk sinterklaas vandaag. Dat wordt weer een hel zo in de stad en supermarkt.
Kans bestaat dat het vanavond lekker rustig is in de winkels?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:07 schreef Kluts het volgende:
Oh kut het is natuurlijk sinterklaas vandaag. Dat wordt weer een hel zo in de stad en supermarkt.
Die zijn toch dicht, gekkie.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kans bestaat dat het vanavond lekker rustig is in de winkels?
Dit!quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Is dat zo? Nergens aankondigingen van gezienIk geloof er niets van.
Alles is om vier uur dicht!quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kans bestaat dat het vanavond lekker rustig is in de winkels?
Hier staat bij alle winkels aangeplakt dat ze eerder dicht gaan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn jumbo's zijn gewoon open volgens de openingstijden op de website.
Ik heb niets gezien, maar heb er ook niet op gelet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hier staat bij alle winkels aangeplakt dat ze eerder dicht gaan.
Hij is geboren in de jungle, maar zijn ouders zijn dezelfde als die van Elsa en Annaquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Riiiight, Tarzan komt uit Noorwegen.
Vraag Q!quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:19 schreef CherryLips het volgende:
M'n zaterdagplannen gaan weer niet doorStom.
Irritant is dat. Ach alle collega's met koters gaan toch vroeg weg vanwege de sint, mag jij toch ook wel eerder weg.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:19 schreef Cue_ het volgende:
Mij boeit het wel.. ik moet nog boodschappen doen om 6 uur
quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is geboren in de jungle, maar zijn ouders zijn dezelfde als die van Elsa en Anna. Kijk de foto's maar eens terug, zijn online wel te vinden.
Ik werk thuis vandaagquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:23 schreef Kluts het volgende:
Irritant is dat. Ach alle collega's met koters gaan toch vroeg weg vanwege de sint, mag jij toch ook wel eerder weg.
Tis 4 graden warmer dan gisteren hoorquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:33 schreef Kluts het volgende:
Ik ga maar bijtijds boodschappen doen iig. En dan ook nog in die kutkou.
Ik moet half Apeldoorn door op de fiets en dan is alles onder de tien graden te koud!quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis 4 graden warmer dan gisteren hoor.
Watjequote:Op vrijdag 5 december 2014 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet half Apeldoorn door op de fiets en dan is alles onder de tien graden te koud!
Even Apeldoorn b... nee.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet half Apeldoorn door op de fiets en dan is alles onder de tien graden te koud!
Eergisteren was t ergst. Stak er ook nog ff n ijzig windje op. Echt wat n hel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Watje.
Ik vond het vandaag totaal niet koud terwijl ik gisteren echt een extra vest aanhad.
Ja, dat was een topdagquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eergisteren was t ergst. Stak er ook nog ff n ijzig windje op. Echt wat n hel.
Ja, ik heb het nog nooit zo koud gehad als deze winter en dan is het nog niet eens echt begonnenquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:48 schreef Cue_ het volgende:
Gister vond ik t opzicht wel meevallen. Maar ik pak me wel dik in
Denk vooral dat het komt doordat het ineens zo snel ging. Van best oke, is het naar enorm koud gegaan. Dus weinig wenningsperiode.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nog nooit zo koud gehad als deze winter en dan is het nog niet eens echt begonnen.
Ah welneequote:Op vrijdag 5 december 2014 11:07 schreef Kluts het volgende:
Het ergste is dat t te koud voor allstars is.
Best warm op zolder iddquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Oh well, binnen is het warm, en wij FOK!kers komen toch niet buiten, dus waar hebben we het over.
Ik las dat je een tuin van 200+ m2 wildequote:Op vrijdag 5 december 2014 11:27 schreef stbabylon het volgende:
De Weezenlanden is in ontwikkeling, het te realiseren woningbouwprogramma zal bij benadering de volgende woningen omvatten:
Koopsegment (woningen en appartementen)
- 24 grachtenpanden
- 7 grachtenappartementen
- 2 poortwoningen
- 20 karakteristieke herenhuizen
- 22 appartementen
Luxe huursegment (woningen en appartementen)
- 60 woningen
- 30 appartementen
Corporatie huursegment (woningen en appartementen)
- 35 woningen
- 30 appartementen
Wij willen niet huren, willen wel een tuin en niet een huis van 200+m2. Kutzooi dus.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik besef nu dat ik op de zolder van dit gebouw woon
En je bent verplicht in die wijk te gaan wonenquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:27 schreef stbabylon het volgende:
De Weezenlanden is in ontwikkeling, het te realiseren woningbouwprogramma zal bij benadering de volgende woningen omvatten:
Koopsegment (woningen en appartementen)
- 24 grachtenpanden
- 7 grachtenappartementen
- 2 poortwoningen
- 20 karakteristieke herenhuizen
- 22 appartementen
Luxe huursegment (woningen en appartementen)
- 60 woningen
- 30 appartementen
Corporatie huursegment (woningen en appartementen)
- 35 woningen
- 30 appartementen
Wij willen niet huren, willen wel een tuin en niet een huis van 200+m2. Kutzooi dus.
Nee natuurlijk ben ik niet verplicht om daar te gaan wonen, duh.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
En je bent verplicht in die wijk te gaan wonen.
Genoeg leuke huizen te koop in NL.
Ik had echt ruime keus, niet leuk meer.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:19 schreef Cue_ het volgende:
Is best leuk
Enkel als je er echt mee bezig bent komt er altijd net wat te weinig vrij. In het begin heb je nog heel veel uit te zoeken en vervolgens is het enkel de nieuwe huizen beoordelen en dat zijn er niet altijd veel
Waar en wat is je budget en je eisen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[..]
Doe eens voor mij op zoek gaan dan, jullie!
Grachtenpand, niet te ver van het Leidseplein af, voor 900 euro per maand, maxquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar en wat is je budget en je eisen?
Je hebt geen grootte gegevenquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Grachtenpand, niet te ver van het Leidseplein af, voor 900 euro per maand, max.
quote:
Jeetje ik zou niet weten hoe m'n balkon staat. Volgens mij op het oostenquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:27 schreef Cue_ het volgende:
Dat wat CL zegt.
Koop/huuur?
Locatie?
Eisen aan de woning?
Aantal kamers?
Sociale huur of vrije sector?
Max prijs?
Klussen?
Balkon/tuin?
Op t zuiden ?
Nouja dat soort dingen
Volgens mij staat 'ie aan de buitenkantquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jeetje ik zou niet weten hoe m'n balkon staat. Volgens mij op het oosten
Nouja tis wel handig om te weten of je van de ochtend of avondzon ben of dat t je geen reet boeitquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jeetje ik zou niet weten hoe m'n balkon staat. Volgens mij op het oosten
Gelukkig wel, ik heb het al koud zat.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij staat 'ie aan de buitenkant.
Ik ben van de 'ik wil de hele dag zon en geen andere gebouwen die in de weg staan'.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja tis wel handig om te weten of je van de ochtend of avondzon ben of dat t je geen reet boeit
Snap ikquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben van de 'ik wil de hele dag zon en geen andere gebouwen die in de weg staan'.
Alhoewel, hier is hij 's zomers om een uur of vijf ook weg. en dan komt ie op de andere kant.
Welk deel van "pand" was te ingewikkeld?quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt geen grootte gegevenMisschien kun je een wc-hokje huren voor die prijs. Anders heeft Bram misschien nog een kamertje over voor wat extra geld.
Een losstaand fietsenhok is ook een pand.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welk deel van "pand" was te ingewikkeld?.
Ik heb geen idee wat de overburen allemaal van me kunnen zien vanaf hun galerij, maar in principe heb ik vrij uitzicht over een pleintje. Er staat aan de overkant wel een appartement te koop, eens op Funda kijken wat het uitzicht isquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik
Ik van de avondzon en geen inkijk in mijn tuin of balkon
quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de overburen allemaal van me kunnen zien vanaf hun galerij, maar in principe heb ik vrij uitzicht over een pleintje. Er staat aan de overkant wel een appartement te koop, eens op Funda kijken wat het uitzicht is
Hier kun je wel in je bikini op het balkon liggen, de balkonrand is van steen en dus niet doorschijnend, dat scheelt ook. Alleen heb ik een galerijwoning dus als de buren langslopen kunnen ze me achter de pc zien zitten als ik de lamp aan heb.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat om t gevoel dat je hebt.
Sommigen kijken echt in je tuin, bij anderen heb je evt wel iets op de hoek zitten maar voelt t niet als een gluurbuur
Oeh, snel een appartementje kopen daar.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier kun je wel in je bikini op het balkon liggen
Dat had de hond van m'n opa en oma. Die was eerst van m'n oom en daar woonde ie in een rijtjeswoning met de garage onder de woning, dus die hond was geen voorbijgangers gewend. Die ging bij m'n opa en oma met de galerijwoning helemaal uit hun plaat elke keerquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:40 schreef Cue_ het volgende:
Trouwens wel grappig heb dus nu voor t eerst een rijtjeswoning. Zit op de begane grond, dus ik een beetje aan t schoonmaken. Lopen er mensen langs t raam.
Totaal niet vreemd, maar op dat moment wel. Heb dat jaren niet gehad
Als er al iemand langskwam buitenlangs dan waren t de ramemwassers
Naakt doe ik wel boven. DaRbij zit t raam bij de keuken. Enkel moet ik de voordeur nog beetje afplakken zodat ik ook naakt de trap af kanquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:43 schreef Q. het volgende:
Ik hoef geen voorbijgangers te hebben, daarvoor loop ik te vaak naakt in huis.
Maar das toch raar zo ineens van die mensen voor je ramen zien, horen enzoquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik woon op de 3de, maar tijdens de verbouwingen kwamen er wel regelmatig hoogwerkers voor mijn raam.
Ja, dat was idd heel raarquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar das toch raar zo ineens van die mensen voor je ramen zien, horen enzo
Toen ik voor het eerst eens ging kijken wat er te krijgen was met mijn budget, kwam ik ook allemaal garageboxen tegenquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt geen grootte gegevenMisschien kun je een wc-hokje huren voor die prijs. Anders heeft Bram misschien nog een kamertje over voor wat extra geld.
Vul m'n lijstje eens inquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst eens ging kijken wat er te krijgen was met mijn budget, kwam ik ook allemaal garageboxen tegen
Glazenwassers, die gooien dan ineens die trap tegen je ruit aan. Wij hadden ze vroeger ook, eens in de zoveel tijd. Je schrok je helemaal wildquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar das toch raar zo ineens van die mensen voor je ramen zien, horen enzo
Nee? Je bent toch al een tijdje bezig? Ik kon meedoen met de hypotheek met 3 jaar administratie.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:28 schreef Burdie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Alleen van wat wij zoeken, komt er slechts 1 a 2 keer per jaar iets voorbij, dus och.
We kunnen voorlopig toch geen hypotheek krijgen, lang leve het hebben van een eigen bedrijf.
Of als je op het balkon zit/ligt en je hoort wel lawaai, maar nooit wezen kijkenquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Glazenwassers, die gooien dan ineens die trap tegen je ruit aan. Wij hadden ze vroeger ook, eens in de zoveel tijd. Je schrok je helemaal wild
Ik ookquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee? Je bent toch al een tijdje bezig? Ik kon meedoen met de hypotheek met 3 jaar administratie.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:27 schreef Cue_ het volgende:
Dat wat CL zegt.
Koop/huuur?
Locatie? max 15 min. fietsen van een IC station
Eisen aan de woning?
Aantal kamers? >=2
Sociale huur of vrije sector? mag beiden
Max prijs? 700 ex ofzo?
Klussen? Geen probleem
Balkon/tuin? mag
Op t zuiden ? lichte voorkeur noord
Nouja dat soort dingen
Zijn max prijs ligt lager dan m'n huurquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Crisis jouw max prijs ligt hoger dan wat ik nu aan hypotheek betaal.
Ohja, in de bewoonde wereld had ik erbij moeten zeggen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Crisis jouw max prijs ligt hoger dan wat ik nu aan hypotheek betaal.
Ik woon op 5 min fietsen van een IC station hoorquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja, in de bewoonde wereld had ik erbij moeten zeggen.
Voor de middle of nowhere is dat nog best verquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon op 5 min fietsen van een IC station hoor
Kan mij het schelen, voor het verschil in prijs heb ik een auto.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor de middle of nowhere is dat nog best ver
Mooi, wanneer kan ik bij je intrekken?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon op 5 min fietsen van een IC station hoor
Waar je tegenwoordig wel in durft te rijden?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan mij het schelen, voor het verschil in prijs heb ik een auto.
Ik heb nog een berging over, er hangt alleen geen lamp.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mooi, wanneer kan ik bij je intrekken?
Gister nog naar de Arena geredenquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar je tegenwoordig wel in durft te rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |