quote:Op donderdag 4 december 2014 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik lees steeds bevallingspoortje, denk dan aan vagina's en geef een beetje over aan de binnenkant van m'n mond
Doe je daar je mond voor open?quote:
quote:
Zijn toch ook net verfrommelde aliens?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Nee, ik gaap een beetje om jouw vagina-haat
.
Wees blij dat zo'n baby niet bij jou door je urinebuis hoeft.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik lees steeds bevallingspoortje, denk dan aan vagina's en geef een beetje over aan de binnenkant van m'n mond
Moet ie dat bij jou wel dan?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wees blij dat zo'n baby niet bij jou door je urinebuis hoeft.
Neen, ik heb daar een poortje voorquote:Op donderdag 4 december 2014 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ie dat bij jou wel dan?#youredoingitwrong
Soort curtain call ding.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Neen, ik heb daar een poortje voor.
Zo klinkt het alsof dat heel makkelijk gaatquote:Op donderdag 4 december 2014 17:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Neen, ik heb daar een poortje voor.
Als er een touwtje uit hangt gaat de show meestal niet door.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soort curtain call ding.
Zit er dan ook een touwtje dat de draperieen opzij gaan?
Daarom: Beppy'squote:Op donderdag 4 december 2014 17:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als er een touwtje uit hangt gaat de show meestal niet door.
De werkelijkheid is andersquote:Op donderdag 4 december 2014 17:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof dat heel makkelijk gaat
Wat liefquote:Op donderdag 4 december 2014 20:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Dan spring ik gelijk in de trein! (Niet gegarandeerd de goede)
Niet er voor hequote:Op donderdag 4 december 2014 20:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Dan spring ik gelijk in de trein! (Niet gegarandeerd de goede)
Met of zonder zoen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om kwart voor 12 hebben we afscheid van elkaar genomen
Dat klinkt wel dramatisch!quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om kwart voor 12 hebben we afscheid van elkaar genomen
Ik hou niet van dramatische dates, maar ik ga er wel vanuitquote:
quote:
Wel een vingertje er in?quote:
In de laatste film?quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:53 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij heeft Assepoester in de laatste film ook wel eens een broek aan
Tarzan zijn ouders waren dezelfde als die van Anna en Elsaquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar die married/single is natuurlijk niet waar.
Er is nog altijd een tussenvorm: relatie. En Anna van Frozen heeft wel degelijk een relatie met KristofEN Pocahontas is aan t LATten.
En hoezo staat Jane van tarzan bij marries into royalty en queen?
Welke amateur heeft dit gemaakt?! Of telt Tarzan als King of the jungle?
Was t voor herhaling vatbaar?quote:
Dat stond er niet bijquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
In de laatste film?
Zeg. Ze tellen natuurlijk alleen t origineel he
Niet die cheap ass direct to dvd sequels.
Riiiight, Tarzan komt uit Noorwegen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tarzan zijn ouders waren dezelfde als die van Anna en Elsa.
Twilight zoned dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |