Daar zitten alleen maar aandachtshoeren. Die geven niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
KPD SC / Relatie SC / SEX SC gok ik zo
Ik heb pas 2 milfs gehad jaquote:Op donderdag 4 december 2014 12:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij was toch zo wild van instabiele MILFjes?
ikke 3quote:Op donderdag 4 december 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb pas 2 milfs gehad ja. s
quote:
Good for youquote:
quote:
Blijkbaar welquote:
Leugensch!quote:Op donderdag 4 december 2014 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
Of was het nou, ik kom OUD niet uit?.
je bent oudquote:
Hoe moeten we dr dan plagen?quote:
meisjes vrouwen plagen...quote:
Het valt best meequote:Op donderdag 4 december 2014 12:46 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin stampvoet wat nou oud
Je bent zo oud als waar je aan voelt!quote:Op donderdag 4 december 2014 12:46 schreef missbehavin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Nou, is niet allemaal even opschepwaardigquote:Op donderdag 4 december 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Good for you.
Ik zit nu te piekeren of 2 klopt.
Die van mij waren best goed te doenquote:Op donderdag 4 december 2014 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, is niet allemaal even opschepwaardig
quote:Op donderdag 4 december 2014 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent zo oud als waar je aan voelt!ViespeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
eentje was wel supergruwelijk geil in bed. dat was wel prettigquote:Op donderdag 4 december 2014 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van mij waren best goed te doen.
niks mis met oudquote:Op donderdag 4 december 2014 12:46 schreef missbehavin het volgende:
Daar is niets mis mee, uiteraardquote:Op donderdag 4 december 2014 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
eentje was wel supergruwelijk geil in bed. dat was wel prettig
Je bent gewoon vintagequote:Op donderdag 4 december 2014 12:50 schreef missbehavin het volgende:
Ik trek me lekker niks van jullie aanDat komt volgend jaar wel, als ik 40 (ril..) word..
Doesn't help babe...quote:
RIP aan de nabestaanden dan maar alvast.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:50 schreef missbehavin het volgende:
Ik trek me lekker niks van jullie aanDat komt volgend jaar wel, als ik 40 (ril..) word..
Ja, maar in de basis blijft het voornamelijk 1 ding, OUD.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vintage is hip en tof en duur en chic
Je kunt natuurlijk lekker pittig zeggen dat je dan 30 met 10 jaar ervaring wordt.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:50 schreef missbehavin het volgende:
Dat is zulke onzin hequote:Op donderdag 4 december 2014 12:51 schreef CherryLips het volgende:
En je bent een lekker wijf. Ik ben jonger en ik zie er nu al niet uit.
quote:Op donderdag 4 december 2014 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk lekker pittig zeggen dat je dan 30 met 10 jaar ervaring wordt.
Kort haar heeft ze al.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk lekker pittig zeggen dat je dan 30 met 10 jaar ervaring wordt.
Ik ben voor de tiende keer 22 geworden.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kende een vrouw van ruim over de 40 die dat zei (maar dan met 18)
Goed bouwjaar jijquote:Op donderdag 4 december 2014 12:50 schreef missbehavin het volgende:
Ja toch!quote:
Nee, pasquote:
That's what I saidquote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:00 schreef CherryLips het volgende:
O mijn god ik heb volgend jaar een broer van 40!
JEZUCHRISTUSHOEOUDBENJIJDANWELNIET?quote:Op donderdag 4 december 2014 13:00 schreef CherryLips het volgende:
O mijn god ik heb volgend jaar een broer van 40!
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:05 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader werd laatst 64. Zei al tegen m'n oma: 'Hoe voelt dat nou, als je jongste zoon 64 is?'
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JEZUCHRISTUSHOEOUDBENJIJDANWELNIET?
CL is eeuwig 22.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JEZUCHRISTUSHOEOUDBENJIJDANWELNIET?
JEZUSCHRISTUSHOEOUDISDATWELNIET?quote:
Dat doe ik CL niet aan hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 13:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien moeten we dr binnenkort op date sturen met de zoon van MissB
Die kwam langs in de AT. Was 1 post in de OP uit 2006 en toen was het genoegquote:Op donderdag 4 december 2014 14:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou, in het topic waar de TT op is gebaseerd.
Geeft niet hoor.
Paypal en Pathe app is inderdaad heel vaak kut. Zo lastig zou het toch niet hoeven zijnquote:Op donderdag 4 december 2014 14:38 schreef stbabylon het volgende:
Fucking kutPathé
Betaal je netjes met PayPal in de app, kan hij niet succesvol terugkomen in de Pathé app.
Website zelfde verhaal.
Weer 2x20e on hold bij PayPal en nog geen kaartjes.
Kijken of iDeal het beter doet
Heb een uitgebreid foutreport gestuurd. Hopen dat ze er wat mee doen. Het is uiteindelijk gelukt. Vanavond kwijlen over Jennifer.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Paypal en Pathe app is inderdaad heel vaak kut. Zo lastig zou het toch niet hoeven zijn
Pathe app en rabo app ook. Ik kan normaal betalen met de rabo app zonder reader, maar pathe app zegt dan "nee je mag dze app niet verlaten" wanneer ik de rabo app wil openen om te betalenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Paypal en Pathe app is inderdaad heel vaak kut. Zo lastig zou het toch niet hoeven zijn
Het duurde ff voor ik het zagquote:
Godtje & Burdie sittin' in a tree.......quote:Op donderdag 4 december 2014 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die kwam langs in de AT. Was 1 post in de OP uit 2006 en toen was het genoeg
*klapt*quote:Op donderdag 4 december 2014 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Wat leuk! Ik ben hier alleen!
*trekt glitterpak aan en gaat figuurschaatsen in deze balzaal*
Ook dan is dat niet ok.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Wat leuk! Ik ben hier alleen!
*trekt glitterpak aan en gaat figuurschaatsen in deze balzaal*
Hier tegenover mijn werk komt een Kinepolis (was Wolff), wordt de grootste bios van Nederland. Op een kilometer van mijn huis.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pathe app en rabo app ook. Ik kan normaal betalen met de rabo app zonder reader, maar pathe app zegt dan "nee je mag dze app niet verlaten" wanneer ik de rabo app wil openen om te betalen
Begin sowieso een eteeds grotere pathe aversie te krijgen.
Gelukkig zijn ze een nieuwe JT cinema aan t bouwen in t centrum. Super groot en met 4D ().
Leuk! Water sproeien in je gezicht bij waterworld.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:54 schreef Ang3l het volgende:
Gelukkig zijn ze een nieuwe JT cinema aan t bouwen in t centrum. Super groot en met 4D ( ).
"Water"quote:Op donderdag 4 december 2014 15:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuk! Water sproeien in je gezicht bij waterworld.
Rete irritant natuurlijk
Het is gvd de Efteling niet
Nope. Gewoon doen.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:39 schreef stbabylon het volgende:
Is het asociaal om je eigen eetstokjes mee te nemen naar een restaurant, omdat je weet dat ze daar van die goedkope dikke houten wegwerpstokjes hebben?
Vooral autistischquote:Op donderdag 4 december 2014 15:39 schreef stbabylon het volgende:
Is het asociaal om je eigen eetstokjes mee te nemen naar een restaurant, omdat je weet dat ze daar van die goedkope dikke houten wegwerpstokjes hebben?
Ja, bewegende stoelen en zo denk ik. Rook, weet ik veel. Ik zie t ook nog niet zo zitten.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuk! Water sproeien in je gezicht bij waterworld.
Rete irritant natuurlijk
Het is gvd de Efteling niet
Ik geloof trillingen in de stoelen en zo.quote:
Omdat je door de rook niks ziet?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Al zal t een Michael bay film vast wel leuker maken.
Je eigen stokjes meenemen wel?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die el cheapo wegwerpstokjes gaan nergens over natuurlijk.
En door de ontploffingen in je oor de verschrikkelijke oneliners en kromme dialogen niet verstaatquote:
Kan ik prima mee eten. Ff "slijpen" voor de splinters en klaar.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die el cheapo wegwerpstokjes gaan nergens over natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |