Slecht dan, dat je alleen daar mee kan etenquote:Op donderdag 4 december 2014 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
NietDie van mij zijn veel dunner aan het uiteinde.
Ik vind zelfs die houten wegwerp stokjes fijner dan die "dure".quote:Op donderdag 4 december 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie het probleem niet zo met die stokjes, al zal ik het zelf niet zovaak doen, je krijgt in een beetje normale tent wel gewone stokjes, niet van die afbreek houten dingen.
Ik kan zelfs met twee markers eten. Maar ik vind met dunnere prettiger.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slecht dan, dat je alleen daar mee kan eten
Size mattersquote:Op donderdag 4 december 2014 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan zelfs met twee markers eten. Maar ik vind met dunnere prettiger.
Ach, sowieso is het een debiele manier van eten natuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2014 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind zelfs die houten wegwerp stokjes fijner dan die "dure".
Die houten zijn wat ruwer dan bv die van heramiek of metaal.
Ik heb thuis van die afwasbare stokjes van de IKEA.... verschrikkelijk. Zelfs met "grip bolletjes" nog.
Heb maar meteen bij de toko een zak wegwerpertjes gehaald.
Het viel me op dat ik in Singapore erg mijn best zat te doen met stokjes... en dat zij gewoon een lepel en vork paktenquote:Op donderdag 4 december 2014 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, sowieso is het een debiele manier van eten natuurlijk.
En dan van die 'avontuurlijke' mensen in het restaurant die een elastiekje er om willen. Of om mes en vork vragen.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, sowieso is het een debiele manier van eten natuurlijk.
Dat laatste vind ik niet zo erg eigenlijk, het is al een debiele manier van eten en waarom zou je voor lul staan als je het niet kan.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dan van die 'avontuurlijke' mensen in het restaurant die een elastiekje er om willen. Of om mes en vork vragen..
Ik kan er zelfs pepernoten en m&m's mee etenquote:Op donderdag 4 december 2014 16:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dan van die 'avontuurlijke' mensen in het restaurant die een elastiekje er om willen. Of om mes en vork vragen..
Ik ook.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan er zelfs pepernoten en m&m's mee eten
Yes yes, folks, you may touch me
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dan van die 'avontuurlijke' mensen in het restaurant die een elastiekje er om willen.
Wat kom jij nou opeens doen hier?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]That's me! Ik kan het gewoon niet
Ik zag Burdie als laatste in de AT dus ik klikte op het topic.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat kom jij nou opeens doen hier?.
Ik riep d'r, dat zie je toch?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat kom jij nou opeens doen hier?.
Ow, dan welquote:Op donderdag 4 december 2014 16:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zag Burdie als laatste in de AT dus ik klikte op het topic.
Burdquote:Op donderdag 4 december 2014 16:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik riep d'r, dat zie je toch?
MB.
Ga je straks ook zo mopperen in japan?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik niet zo erg eigenlijk, het is al een debiele manier van eten en waarom zou je voor lul staan als je het niet kan.
Mes en vork is gewoon veel slimmer.
Sorry, volgende keer zal ik ook klikken als ik jou als laatst zie staanquote:
Jaquote:Op donderdag 4 december 2014 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je straks ook zo mopperen in japan?
Beetje achteraf, maar okquote:Op donderdag 4 december 2014 16:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sorry, volgende keer zal ik ook klikken als ik jou als laatst zie staan
I will go harikiri tepanyaki sudoku on your assquote:
Not if I tempura your ass firstquote:Op donderdag 4 december 2014 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I will go harikiri tepanyaki sudoko on your ass
Niet zeurenquote:
Zo is het een haikuquote:Op donderdag 4 december 2014 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I will go hari
kiri tepanyaki su
doku on your ass
WHYY?quote:
Dat is hoe ik rol op dit momentquote:
Is that a promise or a threat?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Not if I tempura your ass first.
Oh nou. Gezelligquote:Op donderdag 4 december 2014 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is hoe ik rol op dit moment.
We hebben allemaal onze mindere perioden in het levenquote:
Rol? Zeg, pas op he.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is hoe ik rol op dit moment.
Vrouwen hebben zelfs heel veel van die periodesquote:Op donderdag 4 december 2014 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze mindere perioden in het leven.
Voorlopig val ik alleen maar af hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rol? Zeg, pas op he.
Straks hebben ze geen kimono's meer in je maat!
Oh heb je een dip? What's up? Of wil je het niet op FOK! zetten?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze mindere perioden in het leven.
Ja, en dat laatstequote:Op donderdag 4 december 2014 16:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh heb je een dip? What's up? Of wil je het niet op FOK! zetten?
Saaaaai!quote:
HA! Ik kan met stokjes eten EN onbewust haiku's maken!quote:
Mwah, meer antwoordenquote:Op donderdag 4 december 2014 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar er wel telkens naar hinten
Winning!quote:Op donderdag 4 december 2014 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HA! Ik kan met stokjes eten EN onbewust haiku's maken!
Wat krijg ik nu?quote:
Hoeveelste ben ik?quote:
bukkakequote:Op donderdag 4 december 2014 16:46 schreef KomtTijd... het volgende:
De 3e.
(na -behavin en -bukakke)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |