Tørzan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Riiiight, Tarzan komt uit Noorwegen.
Die overleefd Noorwegen nooit als ie teruggaat, zo in z'n stringetje.quote:
Het nieuws op studio 040 vanochtend was geheel in rijmquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:07 schreef Kluts het volgende:
Oh kut het is natuurlijk sinterklaas vandaag. Dat wordt weer een hel zo in de stad en supermarkt.
Kans bestaat dat het vanavond lekker rustig is in de winkels?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:07 schreef Kluts het volgende:
Oh kut het is natuurlijk sinterklaas vandaag. Dat wordt weer een hel zo in de stad en supermarkt.
Die zijn toch dicht, gekkie.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kans bestaat dat het vanavond lekker rustig is in de winkels?
Dit!quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Is dat zo? Nergens aankondigingen van gezienIk geloof er niets van.
Alles is om vier uur dicht!quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kans bestaat dat het vanavond lekker rustig is in de winkels?
Hier staat bij alle winkels aangeplakt dat ze eerder dicht gaan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn jumbo's zijn gewoon open volgens de openingstijden op de website.
Ik heb niets gezien, maar heb er ook niet op gelet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hier staat bij alle winkels aangeplakt dat ze eerder dicht gaan.
Hij is geboren in de jungle, maar zijn ouders zijn dezelfde als die van Elsa en Annaquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Riiiight, Tarzan komt uit Noorwegen.
Vraag Q!quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:19 schreef CherryLips het volgende:
M'n zaterdagplannen gaan weer niet doorStom.
Irritant is dat. Ach alle collega's met koters gaan toch vroeg weg vanwege de sint, mag jij toch ook wel eerder weg.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:19 schreef Cue_ het volgende:
Mij boeit het wel.. ik moet nog boodschappen doen om 6 uur
quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is geboren in de jungle, maar zijn ouders zijn dezelfde als die van Elsa en Anna. Kijk de foto's maar eens terug, zijn online wel te vinden.
Ik werk thuis vandaagquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:23 schreef Kluts het volgende:
Irritant is dat. Ach alle collega's met koters gaan toch vroeg weg vanwege de sint, mag jij toch ook wel eerder weg.
Tis 4 graden warmer dan gisteren hoorquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:33 schreef Kluts het volgende:
Ik ga maar bijtijds boodschappen doen iig. En dan ook nog in die kutkou.
Ik moet half Apeldoorn door op de fiets en dan is alles onder de tien graden te koud!quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis 4 graden warmer dan gisteren hoor.
Watjequote:Op vrijdag 5 december 2014 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet half Apeldoorn door op de fiets en dan is alles onder de tien graden te koud!
Even Apeldoorn b... nee.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet half Apeldoorn door op de fiets en dan is alles onder de tien graden te koud!
Eergisteren was t ergst. Stak er ook nog ff n ijzig windje op. Echt wat n hel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Watje.
Ik vond het vandaag totaal niet koud terwijl ik gisteren echt een extra vest aanhad.
Ja, dat was een topdagquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eergisteren was t ergst. Stak er ook nog ff n ijzig windje op. Echt wat n hel.
Ja, ik heb het nog nooit zo koud gehad als deze winter en dan is het nog niet eens echt begonnenquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:48 schreef Cue_ het volgende:
Gister vond ik t opzicht wel meevallen. Maar ik pak me wel dik in
Denk vooral dat het komt doordat het ineens zo snel ging. Van best oke, is het naar enorm koud gegaan. Dus weinig wenningsperiode.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nog nooit zo koud gehad als deze winter en dan is het nog niet eens echt begonnen.
Ah welneequote:Op vrijdag 5 december 2014 11:07 schreef Kluts het volgende:
Het ergste is dat t te koud voor allstars is.
Best warm op zolder iddquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Oh well, binnen is het warm, en wij FOK!kers komen toch niet buiten, dus waar hebben we het over.
Ik las dat je een tuin van 200+ m2 wildequote:Op vrijdag 5 december 2014 11:27 schreef stbabylon het volgende:
De Weezenlanden is in ontwikkeling, het te realiseren woningbouwprogramma zal bij benadering de volgende woningen omvatten:
Koopsegment (woningen en appartementen)
- 24 grachtenpanden
- 7 grachtenappartementen
- 2 poortwoningen
- 20 karakteristieke herenhuizen
- 22 appartementen
Luxe huursegment (woningen en appartementen)
- 60 woningen
- 30 appartementen
Corporatie huursegment (woningen en appartementen)
- 35 woningen
- 30 appartementen
Wij willen niet huren, willen wel een tuin en niet een huis van 200+m2. Kutzooi dus.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik besef nu dat ik op de zolder van dit gebouw woon
En je bent verplicht in die wijk te gaan wonenquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:27 schreef stbabylon het volgende:
De Weezenlanden is in ontwikkeling, het te realiseren woningbouwprogramma zal bij benadering de volgende woningen omvatten:
Koopsegment (woningen en appartementen)
- 24 grachtenpanden
- 7 grachtenappartementen
- 2 poortwoningen
- 20 karakteristieke herenhuizen
- 22 appartementen
Luxe huursegment (woningen en appartementen)
- 60 woningen
- 30 appartementen
Corporatie huursegment (woningen en appartementen)
- 35 woningen
- 30 appartementen
Wij willen niet huren, willen wel een tuin en niet een huis van 200+m2. Kutzooi dus.
Nee natuurlijk ben ik niet verplicht om daar te gaan wonen, duh.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
En je bent verplicht in die wijk te gaan wonen.
Genoeg leuke huizen te koop in NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |