Een van de beste concerten die ik dit jaar zag ook weer. Het trucje bij Mister November ben ik wel een beetje beu, maar Squalor Victoria en een paar nummers van het laatste album waren echt prachtig.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit! LB2 dus, maar die verliest toch...
Arme Pinoquote:
Ouwe fapvogel.quote:
dat zou wel tof zijn, daadwerkelijk een prijs voor over 12 jaar weggevenquote:Op donderdag 4 december 2014 13:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Elk uur dat gegeil op U2 kaarten voor ergens over 12 jaar.
Hoi.quote:
Ik ben kapót van het reizen en ik ben ziek nu dus neequote:
Beterschapquote:Op donderdag 4 december 2014 15:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben kapót van het reizen en ik ben ziek nu dus nee
Dank je.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
http://www.buzzfeed.com/d(...)goddamn-writing-desk
Genialiteit.
niet leuk om te lezen!quote:Op donderdag 4 december 2014 15:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben kapót van het reizen en ik ben ziek nu dus nee
quote:Op donderdag 4 december 2014 15:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
niet leuk om te lezen!
Sterkte CGtje
*schuift wat bouillon naar je toe *
Dank jequote:Op donderdag 4 december 2014 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
Ik had laatst een brood gebakken, die was ook kapot van het rijzen
Sterkte CG
Haar ogenquote:
Er is ook niemand die jou trekt.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga de radio maar uit doen. Er zijn 2 programma's die ik niet trek: Giel en Coen&Sander.
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er is ook niemand die jou trekt.
xD
Die prijzenquote:
apart stukje met eigen bar en wc's geloof ikquote:Op donderdag 4 december 2014 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die prijzenen hoe ze ook verspreid zijn...
Wat is er zo speciaal aan de Red kaarten?
Vooral die eigen wc's doen het hem. Ik ga zaterdag direct kaartjes kopen.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
apart stukje met eigen bar en wc's geloof iken een deel van t geld gaat naar een goed doel ofzo
quote:Op donderdag 4 december 2014 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die prijzenen hoe ze ook verspreid zijn...
Wat is er zo speciaal aan de Red kaarten?
quote:Red Zone Tickets
Met het Red Zone ticket ontvang je een kaart voor staanplaats en je mag plaatsnemen in de Red Zone aangrenzend aan het podium (bekijk de zaalplattegrond rechtsonder op deze pagina). Je kunt de zaal naar binnen via een VIP ingang, je hebt de mogelijkheid om geselecteerd te worden voor een pre show backstage tour en je krijgt toegang tot de (RED) Zone refreshment stand. Daarnaast ontvang je een collectors souvenir ticket.
Het Red Zone ticket is ¤ 265,- exclusief servicekosten. Een deel van de opbrengst van deze tickets gaat naar (RED) en the Global Fund to fight AIDS in Africa.
560 euro met zijn tweeën en dan heb jee nog niet geparkeerd of iets gedronken of gegetenquote:
Kijk da's pas een dure pijpbeurt.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
560 euro met zijn tweeën en dan heb jee nog niet geparkeerd of iets gedronken of gegeten
zeker als je er maar één pijpbeurt voor krijgtquote:Op donderdag 4 december 2014 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijk da's pas een dure pijpbeurt.
ik zou meer eisen.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker als je er maar één pijpbeurt voor krijgt
Wát?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijk da's pas een dure pijpbeurt.
Owh wacht je hebt wat gemist.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh wacht je hebt wat gemist.
Mint kwam van de week langs om te vragen voor een verrassing als ze met eend naar De Staat gaat. We vonden allemaal een pijpbeurt wel een goed idee.
quote:Op donderdag 4 december 2014 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh wacht je hebt wat gemist.
Mint kwam van de week langs om te vragen voor een verrassing als ze met eend naar De Staat gaat. We vonden allemaal een pijpbeurt wel een goed idee.
Er zitten idd ook wel eens hoogtepunten in de reeks.quote:
Nou dan moet ik nog zien of het uitverkocht raakt. De staanplaatsen van 70 euro ongetwijfeld wel, maar 100-200 euro voor een zitplek zo ver van het podium?quote:
Ja maar het is al INCLUSIEF de servicekosten he!quote:Op donderdag 4 december 2014 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
560 euro met zijn tweeën en dan heb jee nog niet geparkeerd of iets gedronken of gegeten
Als je Minty daar mee naartoe neemt ben je een jaar onder de pannenquote:
quote:
dat ben ik sowieso welquote:Op donderdag 4 december 2014 19:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als je Minty daar mee naartoe neemt ben je een jaar onder de pannen
/Spuit11quote:Op donderdag 4 december 2014 19:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als je Minty daar mee naartoe neemt ben je een jaar onder de pannen
De jouwe.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als je Minty daar mee naartoe neemt ben je een jaar onder de plak
Oeh, ik ben vlakbij jequote:
Ik ben het waterschap maar vast. Ik voorspel hoog water vanavondquote:Op donderdag 4 december 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je Groningen onveilig maken?
Gewoon een dweiltje neerleggen en het komt goed!quote:Op donderdag 4 december 2014 19:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben het waterschap maar vast. Ik voorspel hoog water vanavond
de muziek tussendoor is vandaag wel goed, dat is de mazzel.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:49 schreef alors het volgende:
Toen ik naar huis reed net moest ik kiezen tussen een pratende Roosmarijn of Paradise By The Dashboardlight. Ik wilde tegen een boom rijden. Godverdomme.
Ze bleef maar pratenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de muziek tussendoor is vandaag wel goed, dat is de mazzel.
zie mijn posts voor meer informatie
Ik luister pas sinds 22.35, misschien ligt het daaraanquote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ze bleef maar pratenIk ben nog nooit zo blij geweest om Lenny Kravitz te horen op Veronica
Het was net daarvoor idd.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister pas sinds 22.35, misschien ligt het daaraan
Vandenberg's Moonkings? Die heb ik nog live gezien.quote:
Kensington manquote:Op donderdag 4 december 2014 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vandenberg's Moonkings? Die heb ik nog live gezien.
Oh, die heb ik ook (meerdere keren) live gezien.quote:
oneensquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 08:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
Take
Me
to
Church
![]()
![]()
Uiteraard wel nog ff extra veel draaien want hij komt het huis sluiten! !111!11!!
Ik zie oprecht niet wat de reden is voor het ge-quote:Op vrijdag 5 december 2014 08:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
Take
Me
to
Church
![]()
![]()
Uiteraard wel nog ff extra veel draaien want hij komt het huis sluiten! !111!11!!
Ik ben het nummer he-le-maal zat.quote:Op vrijdag 5 december 2014 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie oprecht niet wat de reden is voor het ge-, behalve de hoge airplay
quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben het nummer he-le-maal zat.
Topquote:
neen, niks gemerktquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nog last gehad van de stroomstoring in jouw woonplaats?
Soberso, Delftquote:
Ritueel verbranden!quote:
Nee. Ookal staat er een meeting met je Jimmy tegenover dan nog niet.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ookal staat er een meeting met je Jimmy tegenover dan nog niet.
2 uur U2 houd ik niet vol.
Verdommequote:Op vrijdag 5 december 2014 10:23 schreef Bronson het volgende:
[..].
Dan ken jij mijn Jimmy nog niet.
Was lekker zwemmen in Groningen.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een dweiltje neerleggen en het komt goed!
Ik stoor me sowieso heel erg aan typetjes in radioreclamesquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou je hebt dat Randstad accent van de "doe je deur op slot" reclame. Dan heb je dat Randstad accent in de HoyHoy reclame.
Ik als persoon uit het Oosten vindt het erg "Tokkie" over komen. Ik kan zulke reclames niet serieus nemen.
Maar mss hebben mensen uit het Westen wel moeite met de reclame van SNS bank met Bennie Jolink (die trouwens erg zijn best doet om ABN te praten).
De accenten zijn niet functioneel alleen maar irritant. En nu is irritant goed voor een reclame. Nu heb ik veel vooroordelen en doet voor mij een Randstad accent heel erg dom over komen. Dus je kunt al raden hoe serieus ik zulke reclames neem.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik stoor me sowieso heel erg aan typetjes in radioreclames
maar aan accenten stoor ik me niet zo (niet op TV reclames iig) mits functioneel...
verder praat ik ook behoorlijk ABN
Je houdt van me!!!quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De accenten zijn niet functioneel alleen maar irritant. En nu is irritant goed voor een reclame. Nu heb ik veel vooroordelen en doet voor mij een Randstad accent heel erg dom over komen. Dus je kunt al raden hoe serieus ik zulke reclames neem.
Maarja ik vind de Saksische accenten van Oost Nederland dan weeren Fries is ook wel
en het West-Fries kan ik ook wel hebben.
Gut wat zit mijn haat voor de Randstad diep
Zekersquote:
Bedankt hequote:Op vrijdag 5 december 2014 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De accenten zijn niet functioneel alleen maar irritant. En nu is irritant goed voor een reclame. Nu heb ik veel vooroordelen en doet voor mij een Randstad accent heel erg dom over komen. Dus je kunt al raden hoe serieus ik zulke reclames neem.
Maarja ik vind de Saksische accenten van Oost Nederland dan weeren Fries is ook wel
quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga nu naar anti-Fryslân.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:31 schreef DeLuna het volgende:
Ik ha wol in bytsje en Frysk aksint, dus ik bin bliid dat ik in bytsje yn de smaak fal by Muis.
Ik ookquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers![]()
Je woont ten oosten van Utrecht
Oosterpoort is gelukkig overdekt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wat te koud voor open water zwemmen.
Wat probeer je hier mee te zeggen?quote:
De schoonmaakploegen zijn er nu nog mee bezig!quote:
Fryskquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:31 schreef DeLuna het volgende:
Ik ha wol in bytsje en Frysk aksint, dus ik bin bliid dat ik in bytsje yn de smaak fal by Muis.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hee de stem van Cruela de Vill.
Ik weet niet welk liedje dit nu is, maar kan het toevallig Coldplay zijn?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
God
ver
domme
ooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh o
Het is maar waar je blij van wordtquote:
Ja juichen, ik kreeg die 8gig er al niet doorheen gejaagd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:15 schreef wolfrolf het volgende:
1gb kado van KPN deze maand
Lurkerdelurklurk
oh ik heb "slechts" 1quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja juichen, ik kreeg die 8gig er al niet doorheen gejaagd.
Ik had er 1, toen verlengde ik mijn abo, en kreeg ik er 3. Toen deed KPN er permanent 1gig bij en toen werd hij ook nog eens verdubbeld omdat iedereen in het gezin KPN of Hi heeft en we ook internet en tv hebben van KPN.quote:
holy shitquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had er 1, toen verlengde ik mijn abo, en kreeg ik er 3. Toen deed KPN er permanent 1gig bij en toen werd hij ook nog eens verdubbeld omdat iedereen in het gezin KPN of Hi heeft en we ook internet en tv hebben van KPN.
Ook 4G jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
holy shit
Goed geregeld
Ook 4G?? Nooit meer opzeggen
Meeste wifispots zijn ook tergend langzaam. En aangezien ik toch 8gb heb zet ik vaak de wifi uit. Tenzij ik nog weinig batterij over heb ofzo.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nooit wifispots hoeven opzoeken is altijd +10
Via bedrijf van je pa ofzo?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:25 schreef Pino112 het volgende:
5GB voor 9.75 euro per maand. Incl 4G en onbeperkt bellen/sms'en.
Stage gelopen bij KPN zekerquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:25 schreef Pino112 het volgende:
5GB voor 9.75 euro per maand. Incl 4G en onbeperkt bellen/sms'en.
75% korting op Red omdat ze hun systemen gingen omzettenquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Via bedrijf van je pa ofzo?goedkoop man
supernicequote:Op vrijdag 5 december 2014 15:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
75% korting op Red omdat ze hun systemen gingen omzetten
Blijft een enorme baggerplaatquote:
bazigquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Kom ik aanzetten met mijn prepaid zonder data
Ik heb nog steeds T-mobile met 30 per maand voor letterlijk ongelimiteerd internet (3G) tot 14mbit met 150 minuten en 150 smsjes. Ik bel nooit, ik sms nooit, maar dat internet is wel lekker. Elk nieuw abonnement betaal ik evenveel of meer, voor minder meestal, dus blijf ik bij de huidige.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
75% korting op Red omdat ze hun systemen gingen omzetten
Tof cadeau van hunquote:
ik hoor een Veronica jingle op de achtergrondquote:
ik heb hier radiostilte, vrouw migraine. en met koptelefoon op hoor ik de hyperactieve kinderen (5 december) niet....quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:48 schreef Qunix het volgende:
Als je vanaf nu luistert is er niets aan de hand toch?
Ik zet er een biertje op in dat die maandag tussen 12 en 14 langs zal komenquote:
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:59 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Vanavond naar Kensington in de Metropool te Hengelo.
Veel plezier Marijequote:Op zaterdag 6 december 2014 12:59 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Doe normaal manquote:
Nounounouquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe normaal man
Ik wens jou toch ook geen plezier als een kennis oid is overleden, triest gedoe
Ik kan helaas niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:59 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Leuk! Veel plezierquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:59 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Je overdrijft nu wel een beetje hoor, Pien.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe normaal man
Ik wens jou toch ook geen plezier als een kennis oid is overleden, triest gedoe
Veel plezier, fuck de haters.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:59 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Ik vind het best een mooi nummer.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:45 schreef wolfrolf het volgende:
Is The Hanging Tree een liedje die in de hitlijsten staat?![]()
![]()
das niet mooi, maar wel een bazenplaatquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
das niet mooi, maar wel een bazenplaat
De arme jongen heeft het nu al moeilijktwitter:Domien twitterde op zondag 07-12-2014 om 11:41:10Hoop dat mijn weekje in Haarlem beter gaat dan hoe ik het vannacht gedroomd heb.. 😅😉 reageer retweet
als jet niet van J-Law zou zijn zou het waarschijnlijk amper scoren.....ik vind het niet bijster boeiend, ik kijk liever naar J-Lawquote:
Dit.quote:Op zondag 7 december 2014 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
das niet mooi, maar wel een bazenplaat
en hoe ze erbij beweegtquote:Op zondag 7 december 2014 12:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Morgen alweer 34 jaar foetsie.![]()
Dit nummer. Meisje-meisje liedjes.
quote:Op zondag 7 december 2014 12:25 schreef Cee het volgende:
Ik kan goed tegen nagels over krijtbord maar dit soort zangeresjes zijn voor mij het equivalent..
leuke gasten deze weekquote:Op zondag 7 december 2014 20:11 schreef Pino112 het volgende:
Lekker weekje komt eraan, ik heb er zin in!
MAANDAG: Brownie Dutch
DINSDAG: The Deaf
WOENSDAG: Kris Berry
DONDERDAG: Racoon
VRIJDAG: Sunday Sun
Kris Berry
Wauw, ik ben ook gematigd positief.quote:Op zondag 7 december 2014 20:11 schreef Pino112 het volgende:
Lekker weekje komt eraan, ik heb er zin in!
MAANDAG: Brownie Dutch
DINSDAG: The Deaf
WOENSDAG: Kris Berry
DONDERDAG: Racoon
VRIJDAG: Sunday Sun
Kris Berry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |