Een van de beste concerten die ik dit jaar zag ook weer. Het trucje bij Mister November ben ik wel een beetje beu, maar Squalor Victoria en een paar nummers van het laatste album waren echt prachtig.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit! LB2 dus, maar die verliest toch...
Arme Pinoquote:
Ouwe fapvogel.quote:
dat zou wel tof zijn, daadwerkelijk een prijs voor over 12 jaar weggevenquote:Op donderdag 4 december 2014 13:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Elk uur dat gegeil op U2 kaarten voor ergens over 12 jaar.
Hoi.quote:
Ik ben kapót van het reizen en ik ben ziek nu dus neequote:
Beterschapquote:Op donderdag 4 december 2014 15:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben kapót van het reizen en ik ben ziek nu dus nee
Dank je.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
http://www.buzzfeed.com/d(...)goddamn-writing-desk
Genialiteit.
niet leuk om te lezen!quote:Op donderdag 4 december 2014 15:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben kapót van het reizen en ik ben ziek nu dus nee
quote:Op donderdag 4 december 2014 15:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
niet leuk om te lezen!
Sterkte CGtje
*schuift wat bouillon naar je toe *
Dank jequote:Op donderdag 4 december 2014 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
Ik had laatst een brood gebakken, die was ook kapot van het rijzen
Sterkte CG
Haar ogenquote:
Er is ook niemand die jou trekt.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga de radio maar uit doen. Er zijn 2 programma's die ik niet trek: Giel en Coen&Sander.
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er is ook niemand die jou trekt.
xD
Die prijzenquote:
apart stukje met eigen bar en wc's geloof ikquote:Op donderdag 4 december 2014 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die prijzenen hoe ze ook verspreid zijn...
Wat is er zo speciaal aan de Red kaarten?
Vooral die eigen wc's doen het hem. Ik ga zaterdag direct kaartjes kopen.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
apart stukje met eigen bar en wc's geloof iken een deel van t geld gaat naar een goed doel ofzo
quote:Op donderdag 4 december 2014 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die prijzenen hoe ze ook verspreid zijn...
Wat is er zo speciaal aan de Red kaarten?
quote:Red Zone Tickets
Met het Red Zone ticket ontvang je een kaart voor staanplaats en je mag plaatsnemen in de Red Zone aangrenzend aan het podium (bekijk de zaalplattegrond rechtsonder op deze pagina). Je kunt de zaal naar binnen via een VIP ingang, je hebt de mogelijkheid om geselecteerd te worden voor een pre show backstage tour en je krijgt toegang tot de (RED) Zone refreshment stand. Daarnaast ontvang je een collectors souvenir ticket.
Het Red Zone ticket is ¤ 265,- exclusief servicekosten. Een deel van de opbrengst van deze tickets gaat naar (RED) en the Global Fund to fight AIDS in Africa.
560 euro met zijn tweeën en dan heb jee nog niet geparkeerd of iets gedronken of gegetenquote:
Kijk da's pas een dure pijpbeurt.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
560 euro met zijn tweeën en dan heb jee nog niet geparkeerd of iets gedronken of gegeten
zeker als je er maar één pijpbeurt voor krijgtquote:Op donderdag 4 december 2014 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijk da's pas een dure pijpbeurt.
ik zou meer eisen.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker als je er maar één pijpbeurt voor krijgt
Wát?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijk da's pas een dure pijpbeurt.
Owh wacht je hebt wat gemist.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh wacht je hebt wat gemist.
Mint kwam van de week langs om te vragen voor een verrassing als ze met eend naar De Staat gaat. We vonden allemaal een pijpbeurt wel een goed idee.
quote:Op donderdag 4 december 2014 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh wacht je hebt wat gemist.
Mint kwam van de week langs om te vragen voor een verrassing als ze met eend naar De Staat gaat. We vonden allemaal een pijpbeurt wel een goed idee.
Er zitten idd ook wel eens hoogtepunten in de reeks.quote:
Nou dan moet ik nog zien of het uitverkocht raakt. De staanplaatsen van 70 euro ongetwijfeld wel, maar 100-200 euro voor een zitplek zo ver van het podium?quote:
Ja maar het is al INCLUSIEF de servicekosten he!quote:Op donderdag 4 december 2014 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
560 euro met zijn tweeën en dan heb jee nog niet geparkeerd of iets gedronken of gegeten
Als je Minty daar mee naartoe neemt ben je een jaar onder de pannenquote:
quote:
dat ben ik sowieso welquote:Op donderdag 4 december 2014 19:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als je Minty daar mee naartoe neemt ben je een jaar onder de pannen
/Spuit11quote:Op donderdag 4 december 2014 19:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als je Minty daar mee naartoe neemt ben je een jaar onder de pannen
De jouwe.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als je Minty daar mee naartoe neemt ben je een jaar onder de plak
Oeh, ik ben vlakbij jequote:
Ik ben het waterschap maar vast. Ik voorspel hoog water vanavondquote:Op donderdag 4 december 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je Groningen onveilig maken?
Gewoon een dweiltje neerleggen en het komt goed!quote:Op donderdag 4 december 2014 19:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben het waterschap maar vast. Ik voorspel hoog water vanavond
de muziek tussendoor is vandaag wel goed, dat is de mazzel.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:49 schreef alors het volgende:
Toen ik naar huis reed net moest ik kiezen tussen een pratende Roosmarijn of Paradise By The Dashboardlight. Ik wilde tegen een boom rijden. Godverdomme.
Ze bleef maar pratenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de muziek tussendoor is vandaag wel goed, dat is de mazzel.
zie mijn posts voor meer informatie
Ik luister pas sinds 22.35, misschien ligt het daaraanquote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ze bleef maar pratenIk ben nog nooit zo blij geweest om Lenny Kravitz te horen op Veronica
Het was net daarvoor idd.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister pas sinds 22.35, misschien ligt het daaraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |