De reactie WAS ook redelijk. Maar kom dan niet met hangende pootjes terug. Dat wordt em dan niet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:04 schreef K44S het volgende:
Ik zelf vind een pondje meer aantrekkelijker dan dat blokje(lees sixpack).
Maar vind gezondleven dan wel een pré.
Daarbij vind ik de reactie van de jongen nog wel redelijk.
Eh...nee...Al werkt je niet druk maken prima. Morgen date nummer drie.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:05 schreef K44S het volgende:
[..]
Nope. Al hoe wel.... Misschien zn broer ( van andere moer) :p
Wat ik zeg is dat ze nog niet veel verwacht en wij dit zo ook tegen elkaar hebben uitgesproken.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:36 schreef Miou het volgende:
Dus wat je eigenlijk zegt is dat ze een slet is (geweest) en daarom vooral niets van jou moet verwachten?
Nee ok dat snap ik.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De reactie WAS ook redelijk. Maar kom dan niet met hangende pootjes terug. Dat wordt em dan niet.
*fistbump*quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:26 schreef yats het volgende:
[..]Ik heb altijd al een broertje willen hebben. Helaas kregen mijn ouders na mij alleen dochters
Pics van je zusjesquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:26 schreef yats het volgende:
[..]Ik heb altijd al een broertje willen hebben. Helaas kregen mijn ouders na mij alleen dochters
Die zijn allemaal al bezet. Gaat hem niet worden.quote:
Je kan het iemand niet kwalijk nemen dat hij schrikt van een vette pens, het is nu eenmaal onnatuurlijk en ongezond. Het is een menselijke reactie om er op eerste oogopslag van te walgen. Nu hij is bedaard zou ze hem alsnog best een kans kunnen geven, gezien ze hem wel leuk vond. Of zet jezelf op een fetisj site als je verwacht dat iemand er direct wild van wordt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De reactie WAS ook redelijk. Maar kom dan niet met hangende pootjes terug. Dat wordt em dan niet.
Jij had geen vette pens toch? Waar ging dat dan mis?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:22 schreef Miou het volgende:
[..]
Je kan het iemand niet kwalijk nemen dat hij schrikt van een vette pens, het is nu eenmaal onnatuurlijk en ongezond. Het is een menselijke reactie om er op eerste oogopslag van te walgen. Nu hij is bedaard zou ze hem alsnog best een kans kunnen geven, gezien ze hem wel leuk vond. Of zet jezelf op een fetisj site als je verwacht dat iemand er direct wild van wordt.
Je kan er idd maar beter na 1 foto achter komen dat diegene niet jouw type is dan dat je iemand 1 keer hebt geneukt en een complete psycho blijkt te zijn. Was dat bij HJ ook maar gebeurd...quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:22 schreef Miou het volgende:
[..]
Je kan het iemand niet kwalijk nemen dat hij schrikt van een vette pens, het is nu eenmaal onnatuurlijk en ongezond. Het is een menselijke reactie om er op eerste oogopslag van te walgen. Nu hij is bedaard zou ze hem alsnog best een kans kunnen geven, gezien ze hem wel leuk vond. Of zet jezelf op een fetisj site als je verwacht dat iemand er direct wild van wordt.
Uiterlijk is niet alles wat telt, natuurlijk. Maar mannen willen ook wat voor het oog. Er is een plaats en tijd voor kieskeurigheid, en gezien ze er niet mooier en jonger op wordt is iemand compleet afschrijven op zoiets als dit een domme keuze. Vooral als je het leuk hebt (had) samen kun je je best wat meer vergevend opstellen en ook je eigen tekortkomingen erkennen daarin.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jij had geen vette pens toch? Waar ging dat dan mis?
Maar hij is er op terug gekomen. Dat telt toch voor wat.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:29 schreef Wolken het volgende:
[..]
Je kan er idd maar beter na 1 foto achter komen dat diegene niet jouw type is dan dat je iemand 1 keer hebt geneukt en een complete psycho blijkt te zijn. Was dat bij HJ ook maar gebeurd...
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:22 schreef Miou het volgende:
[..]
Hoezo tekort komingen? C_C is gewoon een lekker wijf en genoeg mannen die dat ook zo zienquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:32 schreef Miou het volgende:
[..]
Uiterlijk is niet alles wat telt, natuurlijk. Maar mannen willen ook wat voor het oog. Er is een plaats en tijd voor kieskeurigheid, en gezien ze er niet mooier en jonger op wordt is iemand compleet afschrijven op zoiets als dit een domme keuze. Vooral als je het leuk hebt (had) samen kun je je best wat meer vergevend opstellen en ook je eigen tekortkomingen erkennen daarin.
Ben je nou nog niet in haar broekje geweest?quote:
Ze negeert mijn DM'squote:Op vrijdag 5 december 2014 14:40 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet in haar broekje geweest?
Hoe durft ze.quote:
Het zijn van dit soort VIVA-houdingen die mannen afschrikken. Ik ben zo'n lekker wijf, nee dat ben je niet. En dat is niet erg, maar doe niet alsof je de beste vangst op aarde bent en dat iedere vent je moet zien als een heilige graal of anders optyfen. Want dan tyfen ze op...quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoezo tekort komingen? C_C is gewoon een lekker wijf en genoeg mannen die dat ook zo zien
Waarom dan je standaard omlaag brengen voor 1 kerel?
Ik snap, gezien hoe het bij jouw dates verloopt, dat je je op elke lul werpt die zich enigszins in je buurt begeeft, maar ik heb nog soort van eigenwaarde. Ondanks m'n vette pens waar logischerwijs op gewalgd wordt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:22 schreef Miou het volgende:
[..]
iddquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:53 schreef Weissman het volgende:
Niks mis met vrouwen die zich op elke lul werpen die in de buurt komt.
Ach, daar ben ik zelf ook schuldig aan hoor. Maar het is natuurlijk onzin om te zeggen dat ik het ok zou moeten vinden dat iemand van me walgt, want hey! wees blij dat er überhaupt iemand bij m'n gore lichaam in de buurt wil komen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:53 schreef Weissman het volgende:
Niks mis met vrouwen die zich op elke lul werpen die in de buurt komt.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik snap, gezien hoe het bij jouw dates verloopt, dat je je op elke lul werpt die zich enigszins in je buurt begeeft, maar ik heb nog soort van eigenwaarde. Ondanks m'n vette pens waar logischerwijs op gewalgd wordt.
Niet dat ik C_C ooit gezien heb, maar stellen dat iemand met overgewicht per definitie geen lekker wijf kan zijn, is natuurlijk van de pot gerukte waanzin. En dat je vanwege je gewicht dan maar moet gaan daten met iemand die misschien wel kan wennen aan hoe je eruit ziet, maar waarschijnlijk met grote geschrokken bambi oogjes bij je op die date zit, is natuurlijk nog achterlijker. Maar je denkwijzes komen in elk geval wel overeen met de persoonlijkheid die je hier ten toon stelt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:51 schreef Miou het volgende:
[..]
Het zijn van dit soort VIVA-houdingen die mannen afschrikken. Ik ben zo'n lekker wijf, nee dat ben je niet. En dat is niet erg, maar doe niet alsof je de beste vangst op aarde bent en dat iedere vent je moet zien als een heilige graal of anders optyfen. Want dan tyfen ze op...
Geef iemand een kans, ondanks de mindere dingen die er altijd zullen zijn. En wie weet heb je het leuk samen. Dat is toch wat er toe doet?
Het is een feeder.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij wil me nu Sinterklaaschocola komen brengen om het goed te maken, de ironie.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij wil me nu Sinterklaaschocola komen brengen om het goed te maken, de ironie.
Er zijn altijd dingen waar je van elkaar aan moet wennen. Ik snap dat het in deze maatschappij meer normaal en geaccepteerd is (vooral onder vrouwen) om dik te zijn, maar het is biologisch gezien niet zo en een gemiddelde man zal daar ook aan moeten wennen. Wat is daar zo vreselijk onacceptabel aan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:58 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Niet dat ik C_C ooit gezien heb, maar stellen dat iemand met overgewicht per definitie geen lekker wijf kan zijn, is natuurlijk van de pot gerukte waanzin. En dat je vanwege je gewicht dan maar moet gaan daten met iemand die misschien wel kan wennen aan hoe je eruit ziet, maar waarschijnlijk met grote geschrokken bambi oogjes bij je op die date zit, is natuurlijk nog achterlijker. Maar je denkwijzes komen in elk geval wel overeen met de persoonlijkheid die je hier ten toon stelt.
Ik zeg toch nergens dat m'n vetrollen aanbeden moeten worden? Snap je nu echt niet dat ik, ondanks overgewicht, wel aantrekkelijk gevonden wil worden door degene die ik date. En dat dat, ondanks m'n overgewicht, ook een prima optie is? Ik ben me er hartstikke bewust van dat ik niet de ideale fysiek heb, en dat iemand dat "zal moeten accepteren". Ik zeg ook niet dat ik het niet zal veranderen. Ik ga het alleen niet doen voor een eerste fucking date.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:03 schreef Miou het volgende:
[..]
Er zijn altijd dingen waar je van elkaar aan moet wennen. Ik snap dat het in deze maatschappij meer normaal en geaccepteerd is (vooral onder vrouwen) om dik te zijn, maar het is biologisch gezien niet zo en een gemiddelde man zal daar ook aan moeten wennen. Wat is daar zo vreselijk onacceptabel aan?
Je geeft hem niet eens een kans om je aantrekkelijk te vinden. Als je oppervlakkig al kan zien dat je niet de ideale fysiek hebt, verwacht dan ook niet direct een ideale fysiek -reactie van hem.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat m'n vetrollen aanbeden moeten worden? Snap je nu echt niet dat ik, ondanks overgewicht, wel aantrekkelijk gevonden wil worden door degene die ik date. En dat dat, ondanks m'n overgewicht, ook een prima optie is? Ik ben me er hartstikke bewust van dat ik niet de ideale fysiek heb, en dat iemand dat "zal moeten accepteren". Ik zeg ook niet dat ik het niet zal veranderen. Ik ga het alleen niet doen voor een eerste fucking date.
Oh shit, maar ze zijn alle 2 gek toch?quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
2 namen; echt maar 2 hoef je er uit elkaar te houden...
quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:14 schreef Toto69 het volgende:
Voor jou heb ik altijd een gaatje vrij C_C. If you know what I mean
En wie beslist wat de ideale fysiek is?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:20 schreef Miou het volgende:
Je geeft hem niet eens een kans om je aantrekkelijk te vinden. Als je oppervlakkig al kan zien dat je niet de ideale fysiek hebt, verwacht dan ook niet direct een ideale fysiek -reactie van hem.
Het wordt er juist alleen maar leuker opquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:32 schreef ook_gek het volgende:
Oeh skinny girl feat fat chick!
Deze reeks gaat ook rollend achteruit he
Dat jij gewend bent aan walging wil niet zeggen dat de andere vrouwen hier dat ook zijn of dat het iets is wat we zoeken in een partnerquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:51 schreef Miou het volgende:
[..]
Het zijn van dit soort VIVA-houdingen die mannen afschrikken. Ik ben zo'n lekker wijf, nee dat ben je niet. En dat is niet erg, maar doe niet alsof je de beste vangst op aarde bent en dat iedere vent je moet zien als een heilige graal of anders optyfen. Want dan tyfen ze op...
Geef iemand een kans, ondanks de mindere dingen die er altijd zullen zijn. En wie weet heb je het leuk samen. Dat is toch wat er toe doet?
Geen foto in fobo dus kan je stelling niet bevestigenquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat jij gewend bent aan walging wil niet zeggen dat de andere vrouwen hier dat ook zijn of dat het iets is wat we zoeken in een partner
Nee ik ben niet perfect, dat zeg ik ook niet. Ik ben wel een lekker wijf (lekker wijf =/= perfect of 'de beste vangst' en andersom hoewel het in zeldzame gevallen inderdaad wel eens samen komt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:07 schreef Sekhmet het volgende:
Even ter verduidelijking...Miou is toch een vrouwtje?
Anders krijgt het hele H_J/Miou verhaal wel een hele onverwachtse wending voor mij.Geen trollactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En tis indeed een vrouwtje (schijnt)
Nou liever zij dan ik!quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:47 schreef yats het volgende:
[..]
Die zijn allemaal al bezet. Gaat hem niet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Tsja, goede vraag wel. Dat laatste kwam pas later.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]Praat jij ook wel eens geen lulkoek?
HJ, waarom heb je dit geval uberhaubt gedate? Kwam niet meteen al boven drijven dat ze zo gek was als een deur?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:07 schreef Sekhmet het volgende:
Even ter verduidelijking...Miou is toch een vrouwtje?
Anders krijgt het hele H_J/Miou verhaal wel een hele onverwach tse wending voor mij.Op je spoiler; nope. Al denk ik zo heel soms nog weleens dat het een (goede) trol is. Maar in dat geval heb ik er verder niks mee van doen. Wat denk je weer slecht over meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral van de mijne.quote:It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Wanneer is de bruiloft?quote:Op zondag 7 december 2014 17:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh. Oeh. Oeh.
Remember de jongen die ik per ongeluk stalkte en toen via facebook een berichtje had gestuurd enzo? Ik vertelde het verhaal aan m'n bff en had facebook open staan, dus die heeft m'n laptop afgepakt en die gozer een vriendschapsverzoek gestuurd. Die werd direct geaccepteerd en hij had m'n berichtjes helemaal niet gezien en vond het al stom dat ik ineens weg was van tinder en had z'n tinder al meerdere keren opnieuw opgestart en nu praten we en hihi.
quote:Op zondag 7 december 2014 17:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh. Oeh. Oeh.
Remember de jongen die ik per ongeluk stalkte en toen via facebook een berichtje had gestuurd enzo? Ik vertelde het verhaal aan m'n bff en had facebook open staan, dus die heeft m'n laptop afgepakt en die gozer een vriendschapsverzoek gestuurd. Die werd direct geaccepteerd en hij had m'n berichtjes helemaal niet gezien en vond het al stom dat ik ineens weg was van tinder en had z'n tinder al meerdere keren opnieuw opgestart en nu praten we en hihi.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een augurk is om op te eten.quote:
Wacht je al lang op die comeback?quote:Op zondag 7 december 2014 18:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een augurk is om op te eten.
OT: leuk c_c!
awww....leuk! Ga je binnenkort op date of eerst nog even doorberichten?quote:Op zondag 7 december 2014 17:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh. Oeh. Oeh.
Ja hallo, dit snakt wel naar meer details natuurlijk, yatsje.quote:Op zondag 7 december 2014 19:58 schreef yats het volgende:
Gisteren date 3 gehad. Geen idee wat ik hiermee aan moet. Daar wil ik het verder bij laten qua beschrijving.
Ok,wat meer details dan, de tijd vloog weer om, prima gesprekken en veel gelachen maar opnieuw is er weer niet gezoend ondanks dat ik het wel geprobeerd heb. Details genoeg?quote:Op zondag 7 december 2014 20:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hallo, dit snakt wel naar meer details natuurlijk, yatsje.
Eef: even heen en weer berichten nog.
Je moest eens weten.quote:
Hoe geprobeerd?quote:Op zondag 7 december 2014 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ok,wat meer details dan, de tijd vloog weer om, prima gesprekken en veel gelachen maar opnieuw is er weer niet gezoend ondanks dat ik het wel geprobeerd heb. Details genoeg?
Je doet dit zo kattig klinken. Je komt hier niet zonder reden die eerste zin posten, dus als je meer vertelt krijg je wellicht meer reactie, mensen die meedenken oid.quote:
Geprobeerd? Ze draaide weg of?quote:Op zondag 7 december 2014 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ok,wat meer details dan, de tijd vloog weer om, prima gesprekken en veel gelachen maar opnieuw is er weer niet gezoend ondanks dat ik het wel geprobeerd heb. Details genoeg?
Leuk om te lezen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh. Oeh. Oeh.
Dat durf ik niet te zeggen. Ze appte me vannacht weer vanaf een feest waar ze heen moest, we hebben het erover gehad dat ik naar haar kom, alleen blijft het allemaal zo vaag steeds.quote:Op zondag 7 december 2014 20:16 schreef Cue_ het volgende:
En heeft ze echt afgewezen? En komt er een 4e date?
Sorry, zo was het niet bedoeld. En ja, mijn intentie was duidelijk. Ik heb het en uitgesproken, en geprobeerd haar te zoenen bij het afscheid. Die wangen ken ik inmiddels wel.quote:Op zondag 7 december 2014 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je doet dit zo kattig klinken. Je komt hier niet zonder reden die eerste zin posten, dus als je meer vertelt krijg je wellicht meer reactie, mensen die meedenken oid.
Wel erg zonde dat er nog steeds niets is gebeurd. Was je intentie wel echt duidelijk? Hoe reageerde ze dan precies?
Dat laatste is een understatement.quote:Op zondag 7 december 2014 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Op zich is na 3 dates wel een redelijk moment om gewoon op de man af te vragen of ze het leuk vindt met je of niet, misschien. Dit is wel heel vaag, zo. Kan me voorstellen dat je daar gefrustreerd van raakt.
Al is het zo duidelijk uitspreken altijd een risico in zo'n vroeg stadium (vóór een kus?) je hebt dat wel gedaan en was duidelijk én hebt geprobeerd haar te zoenen. Schat de kans niet groot in dat de interesse (op dit moment) wederzijds is. Is knap klote maar hoort er helaas ook bij.quote:
Ja, ik kreeg vannacht een paar appjes dat ze weer thuis was en vanmiddag weer een paar appjes, Daarom krijg ik er dus ook geen hoogte van.quote:Op zondag 7 december 2014 20:31 schreef Cue_ het volgende:
Na gister nog contact gehad of hebben jullie sowieso niet veel contact ?
Maar een vierde date behoort dus nog tot de mogelijkheden. Dan is er dus nog een kans.quote:Op zondag 7 december 2014 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg vannacht een paar appjes dat ze weer thuis was en vanmiddag weer een paar appjes, Daarom krijg ik er dus ook geen hoogte van.
Nou ja, hij is wel alweer 3 dates verder, en zíjn intentie was duidelijk. Ik denk inderdaad ook niet dat ze dan heel enthousiast is eerlijk gezegd, maar duidelijkheid is dan ook wel weer zo leuk.quote:Op zondag 7 december 2014 20:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Al is het zo duidelijk uitspreken altijd een risico in zo'n vroeg stadium (vóór een kus?) je hebt dat wel gedaan en was duidelijk én hebt geprobeerd haar te zoenen. Schat de kans niet groot in dat de interesse (op dit moment) wederzijds is. Is knap klote maar hoort er helaas ook bij.
Dat verandert de zaak. Ziet ze het wel als dates? Want dan vind ik het van haar kant gek dat ze niet eerder afkapt.quote:Op zondag 7 december 2014 20:24 schreef yats het volgende:
Sorry, zo was het niet bedoeld. En ja, mijn intentie was duidelijk. Ik heb het en uitgesproken, en geprobeerd haar te zoenen bij het afscheid. Die wangen ken ik inmiddels wel.
Ja,daar heb ik naar gevraagd. Ze ziet het wel als dates en blijkbaar heeft ze mij en onze dates uitgebreid met haar vriendinnen besproken.quote:Op zondag 7 december 2014 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat verandert de zaak. Ziet ze het wel als dates? Want dan vind ik het van haar kant gek dat ze niet eerder afkapt.
Dat dus. Prima als je me niet anders dan als vriend ziet, maar laat dat dan weten, dan kan ik ook verder.quote:Op zondag 7 december 2014 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, hij is wel alweer 3 dates verder, en zíjn intentie was duidelijk. Ik denk inderdaad ook niet dat ze dan heel enthousiast is eerlijk gezegd, maar duidelijkheid is dan ook wel weer zo leuk.
Ze klinkt niet erg volwassen als je het mij vraagt. Waarom stel je je zo afwachtend op? Gewoon vragen of duidelijk zijn dat je niet op zoek bent naar een goede vriendin.quote:Op zondag 7 december 2014 20:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ja,daar heb ik naar gevraagd. Ze ziet het wel als dates en blijkbaar heeft ze mij en onze dates uitgebreid met haar vriendinnen besproken.
[..]
Dat dus. Prima als je me niet anders dan als vriend ziet, maar laat dat dan weten, dan kan ik ook verder.
Mij in principe ook.quote:Op zondag 7 december 2014 20:43 schreef BeamofLight het volgende:
Het niet zoenen zegt mij meer dan een paar appjes...sorry bro
Je kent me toch eef?quote:Op zondag 7 december 2014 20:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ze klinkt niet erg volwassen als je het mij vraagt. Waarom stel je je zo afwachtend op? Gewoon vragen of duidelijk zijn dat je niet op zoek bent naar een goede vriendin.
H_J all over againquote:Op zondag 7 december 2014 20:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Is dit weer zo'n type dat dan liever zwijgt dan eerlijk te zijn? Duitse meisje all over again
quote:Op zondag 7 december 2014 21:04 schreef Cue_ het volgende:
Ze schrok gewoon een beetje en moest vast even aan je wennen. Ze komt er vast op terug
Het was alleen medeleven met SonicVulkaan zijn situatie tjezus. Over zuur gesproken.quote:Op zondag 7 december 2014 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Get over it, echt. Heb je ook nog iets anders bij te dragen dan je verzuurde reacties?
Ja, dus? Je bent geen Charlie Brown toch? Geloof me maar dat het meer oplucht om gewoon te weten hoe het zit of de eer aan jezelf te houden en verder te gaan dan het vaag te houden. Dat is nog veel lastiger. Mocht het wel zo moeten zijn dan zie je het dan wel weer. Even balen en jezelf zielig vinden en weer doorgaan.quote:Op zondag 7 december 2014 20:47 schreef yats het volgende:
[..]
Mij in principe ook.
[..]
Je kent me toch eef?
Denk vooral dat ie te bang/verlegen is voor zoiets.quote:Op zondag 7 december 2014 21:06 schreef eefje801 het volgende:
Maar denk wel dat jij erg streng bent voor jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |