abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147308415
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hoezo tekort komingen? C_C is gewoon een lekker wijf en genoeg mannen die dat ook zo zien
Waarom dan je standaard omlaag brengen voor 1 kerel?
Het zijn van dit soort VIVA-houdingen die mannen afschrikken. Ik ben zo'n lekker wijf, nee dat ben je niet. En dat is niet erg, maar doe niet alsof je de beste vangst op aarde bent en dat iedere vent je moet zien als een heilige graal of anders optyfen. Want dan tyfen ze op...

Geef iemand een kans, ondanks de mindere dingen die er altijd zullen zijn. En wie weet heb je het leuk samen. Dat is toch wat er toe doet?
pi_147308448
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:22 schreef Miou het volgende:

[..]

Je kan het iemand niet kwalijk nemen dat hij schrikt van een vette pens, het is nu eenmaal onnatuurlijk en ongezond. Het is een menselijke reactie om er op eerste oogopslag van te walgen. Nu hij is bedaard zou ze hem alsnog best een kans kunnen geven, gezien ze hem wel leuk vond. Of zet jezelf op een fetisj site als je verwacht dat iemand er direct wild van wordt.
Ik snap, gezien hoe het bij jouw dates verloopt, dat je je op elke lul werpt die zich enigszins in je buurt begeeft, maar ik heb nog soort van eigenwaarde. Ondanks m'n vette pens waar logischerwijs op gewalgd wordt.
pi_147308465
Niks mis met vrouwen die zich op elke lul werpen die in de buurt komt. :{w
pi_147308570
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:53 schreef Weissman het volgende:
idd

vrouwen zijn de ergste slutshamers
pi_147308595
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:53 schreef Weissman het volgende:
Ach, daar ben ik zelf ook schuldig aan hoor. Maar het is natuurlijk onzin om te zeggen dat ik het ok zou moeten vinden dat iemand van me walgt, want hey! wees blij dat er überhaupt iemand bij m'n gore lichaam in de buurt wil komen.
  vrijdag 5 december 2014 @ 14:58:13 #131
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_147308601
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik snap, gezien hoe het bij jouw dates verloopt, dat je je op elke lul werpt die zich enigszins in je buurt begeeft, maar ik heb nog soort van eigenwaarde. Ondanks m'n vette pens waar logischerwijs op gewalgd wordt.
_O_

Ik moest lachen. :@
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_147308602
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:51 schreef Miou het volgende:

[..]

Het zijn van dit soort VIVA-houdingen die mannen afschrikken. Ik ben zo'n lekker wijf, nee dat ben je niet. En dat is niet erg, maar doe niet alsof je de beste vangst op aarde bent en dat iedere vent je moet zien als een heilige graal of anders optyfen. Want dan tyfen ze op...

Geef iemand een kans, ondanks de mindere dingen die er altijd zullen zijn. En wie weet heb je het leuk samen. Dat is toch wat er toe doet?
Niet dat ik C_C ooit gezien heb, maar stellen dat iemand met overgewicht per definitie geen lekker wijf kan zijn, is natuurlijk van de pot gerukte waanzin. En dat je vanwege je gewicht dan maar moet gaan daten met iemand die misschien wel kan wennen aan hoe je eruit ziet, maar waarschijnlijk met grote geschrokken bambi oogjes bij je op die date zit, is natuurlijk nog achterlijker. Maar je denkwijzes komen in elk geval wel overeen met de persoonlijkheid die je hier ten toon stelt. ^O^
Your opinion of me is none of my business.
pi_147308639
Hij wil me nu Sinterklaaschocola komen brengen om het goed te maken, de ironie.
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:00:14 #134
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_147308648
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is een feeder.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_147308684
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
_O-
En nu zal ik weer braaf gaan lurken want ik date helemaal niet meer. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_147308747
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Niet dat ik C_C ooit gezien heb, maar stellen dat iemand met overgewicht per definitie geen lekker wijf kan zijn, is natuurlijk van de pot gerukte waanzin. En dat je vanwege je gewicht dan maar moet gaan daten met iemand die misschien wel kan wennen aan hoe je eruit ziet, maar waarschijnlijk met grote geschrokken bambi oogjes bij je op die date zit, is natuurlijk nog achterlijker. Maar je denkwijzes komen in elk geval wel overeen met de persoonlijkheid die je hier ten toon stelt. ^O^
Er zijn altijd dingen waar je van elkaar aan moet wennen. Ik snap dat het in deze maatschappij meer normaal en geaccepteerd is (vooral onder vrouwen) om dik te zijn, maar het is biologisch gezien niet zo en een gemiddelde man zal daar ook aan moeten wennen. Wat is daar zo vreselijk onacceptabel aan?
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:05:17 #137
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_147308785
dik zijn is een keuze
pi_147308865
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:03 schreef Miou het volgende:

[..]

Er zijn altijd dingen waar je van elkaar aan moet wennen. Ik snap dat het in deze maatschappij meer normaal en geaccepteerd is (vooral onder vrouwen) om dik te zijn, maar het is biologisch gezien niet zo en een gemiddelde man zal daar ook aan moeten wennen. Wat is daar zo vreselijk onacceptabel aan?
Ik zeg toch nergens dat m'n vetrollen aanbeden moeten worden? Snap je nu echt niet dat ik, ondanks overgewicht, wel aantrekkelijk gevonden wil worden door degene die ik date. En dat dat, ondanks m'n overgewicht, ook een prima optie is? Ik ben me er hartstikke bewust van dat ik niet de ideale fysiek heb, en dat iemand dat "zal moeten accepteren". Ik zeg ook niet dat ik het niet zal veranderen. Ik ga het alleen niet doen voor een eerste fucking date.
pi_147308884
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:05 schreef BeamofLight het volgende:
dik zijn is een keuze
No shit, captain obvious.
pi_147309024
Verder ben ik bloedjegeil natuurlijk. Ondanks de vetrollen.
pi_147309048
Voor jou heb ik altijd een gaatje vrij C_C. If you know what I mean ;)
pi_147309197
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:08 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik zeg toch nergens dat m'n vetrollen aanbeden moeten worden? Snap je nu echt niet dat ik, ondanks overgewicht, wel aantrekkelijk gevonden wil worden door degene die ik date. En dat dat, ondanks m'n overgewicht, ook een prima optie is? Ik ben me er hartstikke bewust van dat ik niet de ideale fysiek heb, en dat iemand dat "zal moeten accepteren". Ik zeg ook niet dat ik het niet zal veranderen. Ik ga het alleen niet doen voor een eerste fucking date.
Je geeft hem niet eens een kans om je aantrekkelijk te vinden. Als je oppervlakkig al kan zien dat je niet de ideale fysiek hebt, verwacht dan ook niet direct een ideale fysiek -reactie van hem.
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:30:53 #143
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_147309417
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:34 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

2 namen; echt maar 2 hoef je er uit elkaar te houden...
Oh shit, maar ze zijn alle 2 gek toch?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:32:14 #144
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_147309441
Oeh skinny girl feat fat chick!
Deze reeks gaat ook rollend achteruit he :(
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_147309484
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:14 schreef Toto69 het volgende:
Voor jou heb ik altijd een gaatje vrij C_C. If you know what I mean ;)
_O-
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:43:59 #146
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147309731
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:20 schreef Miou het volgende:
Je geeft hem niet eens een kans om je aantrekkelijk te vinden. Als je oppervlakkig al kan zien dat je niet de ideale fysiek hebt, verwacht dan ook niet direct een ideale fysiek -reactie van hem.
En wie beslist wat de ideale fysiek is?
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_147309999
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:32 schreef ook_gek het volgende:
Oeh skinny girl feat fat chick!
Deze reeks gaat ook rollend achteruit he :(
Het wordt er juist alleen maar leuker op *O*
pi_147310185
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:32 schreef ook_gek het volgende:
rollend
Hehe.
pi_147310333
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:51 schreef Miou het volgende:

[..]

Dat jij gewend bent aan walging wil niet zeggen dat de andere vrouwen hier dat ook zijn of dat het iets is wat we zoeken in een partner
Nee ik ben niet perfect, dat zeg ik ook niet. Ik ben wel een lekker wijf (lekker wijf =/= perfect of 'de beste vangst' en andersom hoewel het in zeldzame gevallen inderdaad wel eens samen komt)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')