Geen foto in fobo dus kan je stelling niet bevestigenquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat jij gewend bent aan walging wil niet zeggen dat de andere vrouwen hier dat ook zijn of dat het iets is wat we zoeken in een partner
Nee ik ben niet perfect, dat zeg ik ook niet. Ik ben wel een lekker wijf (lekker wijf =/= perfect of 'de beste vangst' en andersom hoewel het in zeldzame gevallen inderdaad wel eens samen komt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:07 schreef Sekhmet het volgende:
Even ter verduidelijking...Miou is toch een vrouwtje?
Anders krijgt het hele H_J/Miou verhaal wel een hele onverwachtse wending voor mij.Geen trollactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En tis indeed een vrouwtje (schijnt)
Nou liever zij dan ik!quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:47 schreef yats het volgende:
[..]
Die zijn allemaal al bezet. Gaat hem niet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Tsja, goede vraag wel. Dat laatste kwam pas later.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]Praat jij ook wel eens geen lulkoek?
HJ, waarom heb je dit geval uberhaubt gedate? Kwam niet meteen al boven drijven dat ze zo gek was als een deur?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:07 schreef Sekhmet het volgende:
Even ter verduidelijking...Miou is toch een vrouwtje?
Anders krijgt het hele H_J/Miou verhaal wel een hele onverwach tse wending voor mij.Op je spoiler; nope. Al denk ik zo heel soms nog weleens dat het een (goede) trol is. Maar in dat geval heb ik er verder niks mee van doen. Wat denk je weer slecht over meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral van de mijne.quote:It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Wanneer is de bruiloft?quote:Op zondag 7 december 2014 17:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh. Oeh. Oeh.
Remember de jongen die ik per ongeluk stalkte en toen via facebook een berichtje had gestuurd enzo? Ik vertelde het verhaal aan m'n bff en had facebook open staan, dus die heeft m'n laptop afgepakt en die gozer een vriendschapsverzoek gestuurd. Die werd direct geaccepteerd en hij had m'n berichtjes helemaal niet gezien en vond het al stom dat ik ineens weg was van tinder en had z'n tinder al meerdere keren opnieuw opgestart en nu praten we en hihi.
quote:Op zondag 7 december 2014 17:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh. Oeh. Oeh.
Remember de jongen die ik per ongeluk stalkte en toen via facebook een berichtje had gestuurd enzo? Ik vertelde het verhaal aan m'n bff en had facebook open staan, dus die heeft m'n laptop afgepakt en die gozer een vriendschapsverzoek gestuurd. Die werd direct geaccepteerd en hij had m'n berichtjes helemaal niet gezien en vond het al stom dat ik ineens weg was van tinder en had z'n tinder al meerdere keren opnieuw opgestart en nu praten we en hihi.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een augurk is om op te eten.quote:
Wacht je al lang op die comeback?quote:Op zondag 7 december 2014 18:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een augurk is om op te eten.
OT: leuk c_c!
awww....leuk! Ga je binnenkort op date of eerst nog even doorberichten?quote:Op zondag 7 december 2014 17:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh. Oeh. Oeh.
Ja hallo, dit snakt wel naar meer details natuurlijk, yatsje.quote:Op zondag 7 december 2014 19:58 schreef yats het volgende:
Gisteren date 3 gehad. Geen idee wat ik hiermee aan moet. Daar wil ik het verder bij laten qua beschrijving.
Ok,wat meer details dan, de tijd vloog weer om, prima gesprekken en veel gelachen maar opnieuw is er weer niet gezoend ondanks dat ik het wel geprobeerd heb. Details genoeg?quote:Op zondag 7 december 2014 20:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hallo, dit snakt wel naar meer details natuurlijk, yatsje.
Eef: even heen en weer berichten nog.
Je moest eens weten.quote:
Hoe geprobeerd?quote:Op zondag 7 december 2014 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ok,wat meer details dan, de tijd vloog weer om, prima gesprekken en veel gelachen maar opnieuw is er weer niet gezoend ondanks dat ik het wel geprobeerd heb. Details genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |