Geen één..quote:Op woensdag 3 december 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is Fijn Om TE Lezen.
Zijn er nog veel FOK!kers langsgeweest?
Tsjongejongejonge. Dat valt me wel een beetje tegen van ze.quote:
Ik vond het zo wel goed.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tsjongejongejonge. Dat valt me wel een beetje tegen van ze.
Vooral van jummie, want die woont bij je om de hoek. Schande!
Die had kleindochter dag en wie zou er nu belangrijker zijn ?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tsjongejongejonge. Dat valt me wel een beetje tegen van ze.
Vooral van jummie, want die woont bij je om de hoek. Schande!
De verjaardag van TH natuurlijk. Duh.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:22 schreef chufi het volgende:
Die had kleindochter dag en wie zou er nu belangrijker zijn ?
Mogelijk dat de kou een factor was ....quote:Op woensdag 3 december 2014 19:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De verjaardag van TH natuurlijk. Duh.
Dat is 1 keer per jaar en de kleindochter is er 365 dagen per jaar.
Dat zal het geweest zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk dat de kou een factor was ....
King had zn middagwandeling halverwege al ingekort.. Helaas was ie al op de helft dus terug zou ie toch alquote:
Dat is wiskundequote:Op woensdag 3 december 2014 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
King had zn middagwandeling halverwege al ingekort.. Helaas was ie al op de helft dus terug zou ie toch al
Vandaag de laatste dag.. Maar ik heb geen kloon dus ik kan maar 1 keer stemmen... PP heeft er vele, maar die is er deze donkere maand ff niet ...quote:
Zolang je geen nummer 2 en 3 invult is je stem niet geldig.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:15 schreef chufi het volgende:
Vandaag de laatste dag.. Maar ik heb geen kloon dus ik kan maar 1 keer stemmen... PP heeft er vele, maar die is er deze donkere maand ff niet ...
Omdenken!quote:Op woensdag 3 december 2014 20:17 schreef drakin het volgende:
Ik heb al gestemd, wel op alleen pietjes omdat ik sint dit jaar boycot.
Ik heb daar nergens iets over in de regels gelezen ...quote:Op woensdag 3 december 2014 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang je geen nummer 2 en 3 invult is je stem niet geldig.
Die vindt ze vast wel mooi... Eerste video met windblower in de studios ..quote:
Moet er ergens een parketje gelegd worden?quote:
graat motiefquote:Op woensdag 3 december 2014 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet er ergens een parketje gelegd worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |