Gezellig!quote:Op woensdag 3 december 2014 21:28 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ga graag op die uitnodiging in!
Jellyquote:Op woensdag 3 december 2014 21:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben dan ook rechtstreeks de auto in gedoken en naar huis gegaan
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
al dat gemekker over het weer doet me er aan herinnneren om de weersverwachtigen te controlen en dat is helemaal niet zo verkeerd.
http://www.metservice.com/mountain/fiordland-national-park
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:22 schreef Nanook24 het volgende:
Zelfs de katten van Murmeli zijn verontwaardigd over zo veel vrouw onvriendelijkheid!!!
[ link | afbeelding ]
Oehhh dat is echt mijn lievelings, recept van de AH he?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Staat al klaar. Pittige gnocchi-linzenschotel met worst.
Ja! Heerlijkquote:Op woensdag 3 december 2014 22:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oehhh dat is echt mijn lievelings, recept van de AH he?
Ik heb een 310xt, fijn horloge, erg uitgebreid toestel. Het is wel de vraag of je al die functies nodig hebt. Navigeren is leuk, maar in de praktijk heb ik het pas een keer of 5 gebruikt. Intervaltrainingen zijn erg goed in te regelen, volgens mij zijn andere garmins hier beperkter in. Verder nog multisport mogelijkheden voor fietsen en zwemmen. Ik loop alleen maar. Accuduur is ook erg goed, 20 uur.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:14 schreef steffelonio het volgende:
Hallo fokkers,
ik ben ook een ren newbie. Sinds half september ben ik begonnen (jawel met Evy) en de eerste serie afgerond. Heb precies 10 weken na de start een 5km loopje gedaan (Warandeloop) en tot mijn verbazing niet laatste gewordenOndanks flinke verkoudheid toch onder de 30 min gebleven (doel) en 27:45 genoteerd. Uiteindelijke doel is de Tilburg Ten Miles, september 2015. Loop 3x per week.
Vraagje: ik wil een sporthorloge aanschaffen, omdat ik iets meer info over mijn snelheid etc wil hebben tijdens het lopen. Is de garmin 310tx een goed idee (nu 200,- incl hrm) of is dat toch een beetje een verouderd model? Heeft iemand hier ervaring mee?
Gewoon laten staan. Zoeffffff! Hihihi.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:54 schreef steffelonio het volgende:
Kom net ook weer binnen. Ik vond het wel meevallen met de kou (maar had wel muts en handschoenen aan / lang-lang). Net intervallen gelopen, 10x 2 minuten wedstrijdtempo met 1 min wandelpauze. GPS sloeg eerst op hol... strava dacht dat ik 1:28 deed per kilometer, had na 3 minuten er al 2 km opzitten. Dat is niet helemaal juist. Stukje verwijderd van strava (cropfunctie).
@Murmeli: denk dat ik idd nog even met telefoon blijf lopen tot ik weet wat ik precies wil. En ik ga smashrun eens checken. Bedankt voor de tip.
Lekker. Ik zit op 3/31 (5/33 als ik de laatste dagen van november meeneem). Morgenochtendvroeg staat 4/31 alweer op het programma omdat ik 's avonds geen tijd heb...quote:Op woensdag 3 december 2014 20:48 schreef YUR het volgende:
Dag 13/41, een moeiteloze intervaltrainingHoera
Wacht maar tot je je eerste badges hebt gescoord bij Smashrun. Super vetquote:Op woensdag 3 december 2014 22:49 schreef steffelonio het volgende:
Bedankt Tarahumara voor je feedback.
En Murmeli: ik heb smashrun geopend, maar moet nog even kijken wat ik er nu precies mee kan. Heb al wel mijn runs ingevoerd van strava, dus ik zie al wel wat grafiekjes, maar zegt me nog niet zo heel veel. Ik blijf idd nog even met telefoon lopen. Heb wel een oude, losse hartslagmeter, misschien die nog eens van onder het stof halen. Nadeel: zit geen licht op, dus s avonds heb ik er niet veel aan...
Ik weet ook niks van smashrun, maar de andere cijfertjesfetisjisten hier wel (zwabberhark en pijll zijn de ergsten)quote:Op woensdag 3 december 2014 22:49 schreef steffelonio het volgende:
Bedankt Tarahumara voor je feedback.
En Murmeli: ik heb smashrun geopend, maar moet nog even kijken wat ik er nu precies mee kan. Heb al wel mijn runs ingevoerd van strava, dus ik zie al wel wat grafiekjes, maar zegt me nog niet zo heel veel. Ik blijf idd nog even met telefoon lopen. Heb wel een oude, losse hartslagmeter, misschien die nog eens van onder het stof halen. Nadeel: zit geen licht op, dus s avonds heb ik er niet veel aan...
Je vergeet alle anderen te noemen.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik weet ook niks van smashrun, maar de andere cijfertjesfetisjisten hier wel (zwabberhark en pijll zijn de ergsten)
Waarschijnlijk knelt er iets af. Op die plek wat losser of anders veteren. Dat hielp bij mij. Is wel even proberen voordat je precies weet van welk plekje het komt. Via google kun je vele manieren vinden om je veters anders te doen.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:09 schreef Keano het volgende:
Een vraagje aan de fanatiekelingen hier. Ik ben zelf de laatste maanden ook flink aan het hardlopen geslagen en heb mezelf inmiddels opgewerkt van 2.5 naar 10KM.
Ik zit echter met een zeer vaag 'probleempje'
Precies tussen kilometer 5 en 7 gaat mijn rechtervoet slapen. Dit duurt dan meestal een kilometer of 2 en dan ebt het weer weg.
Ik heb al van alles geprobeerd: andere sokken, schoenen veel losser, schoenen juist strakker, zelfs zonder sokken, maar dat helpt allemaal niet. (Ik heb Asics schoenen aan laten meten bij een hardloopzaak)
Iemand misschien een oplossing?
Ik moet er wel bij vertellen dat ik eergisteren precies hetzelfde had en tijdens de 'slaapperiode' een halve minuut bij een stoplicht stond en dat het daarna meteen weg was. Ik sluit dus ook niet uit dat het om een beknelde zenuw gaat of iets dergelijks.
Alle tips zijn welkom!
Top!!quote:Op woensdag 3 december 2014 19:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ook blij met mijn tijd. 2:46:40, bijna 11km/u en 7e bij de vrouwen op de 30km
Enjoy!quote:Op donderdag 4 december 2014 04:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
klaar...tas gepakt, vanavond nog een avondje brandweertraining verzorgen voor een rookie en dan morgenvroeg op pad...
social media is prachtig maar met het overgrote deel van mijn FB-vrienden uit de hardloopwereld is er FB bijna niet aan te ontkomen dat het hier "Kepler weekend" is.
Zaterdagavond na race "Southern Trail Runners FB group" en "Naseby FB group" BBQ
Sterke verhalen,bier en wijn![]()
Yo! Veel plezier!quote:Op donderdag 4 december 2014 04:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
klaar...tas gepakt, vanavond nog een avondje brandweertraining verzorgen voor een rookie en dan morgenvroeg op pad...
social media is prachtig maar met het overgrote deel van mijn FB-vrienden uit de hardloopwereld is er FB bijna niet aan te ontkomen dat het hier "Kepler weekend" is.
Zaterdagavond na race "Southern Trail Runners FB group" en "Naseby FB group" BBQ
Mooi man, geniet er van!quote:Op donderdag 4 december 2014 04:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
Playstation trophies doen me meerquote:Op woensdag 3 december 2014 22:50 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Wacht maar tot je je eerste badges hebt gescoord bij Smashrun. Super vet
Ik vind het inzicht (medailles) mbt afstand, aantal keer lopen en snelheid per periode erg interessant.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Playstation trophies doen me meerMaar die haal ik ook vaker
![]()
Ik synchroniseer eigenlijk alleen nog naar Smashrun, zodat ik geen weekly non-running report in m'n mailbox krijg. En af en toe bedenkt ie iets leuks n.a.v. m'n loopje (fastest in a month, first time after sunset, dat soort dingen), maar niet zo vaak.
Veel plezier en succes!quote:Op donderdag 4 december 2014 04:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
Veel succesquote:Op donderdag 4 december 2014 04:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
Genieten is voor mietjes! Zwoegen moet ie!quote:Op donderdag 4 december 2014 09:09 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Veel succes
En vergeet niet te genieten onderweg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get stoned
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |