Top!!quote:Op woensdag 3 december 2014 19:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ook blij met mijn tijd. 2:46:40, bijna 11km/u en 7e bij de vrouwen op de 30km
Enjoy!quote:Op donderdag 4 december 2014 04:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
klaar...tas gepakt, vanavond nog een avondje brandweertraining verzorgen voor een rookie en dan morgenvroeg op pad...
social media is prachtig maar met het overgrote deel van mijn FB-vrienden uit de hardloopwereld is er FB bijna niet aan te ontkomen dat het hier "Kepler weekend" is.
Zaterdagavond na race "Southern Trail Runners FB group" en "Naseby FB group" BBQ
Sterke verhalen,bier en wijn![]()
Yo! Veel plezier!quote:Op donderdag 4 december 2014 04:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
klaar...tas gepakt, vanavond nog een avondje brandweertraining verzorgen voor een rookie en dan morgenvroeg op pad...
social media is prachtig maar met het overgrote deel van mijn FB-vrienden uit de hardloopwereld is er FB bijna niet aan te ontkomen dat het hier "Kepler weekend" is.
Zaterdagavond na race "Southern Trail Runners FB group" en "Naseby FB group" BBQ
Mooi man, geniet er van!quote:Op donderdag 4 december 2014 04:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
Playstation trophies doen me meerquote:Op woensdag 3 december 2014 22:50 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Wacht maar tot je je eerste badges hebt gescoord bij Smashrun. Super vet
Ik vind het inzicht (medailles) mbt afstand, aantal keer lopen en snelheid per periode erg interessant.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Playstation trophies doen me meerMaar die haal ik ook vaker
![]()
Ik synchroniseer eigenlijk alleen nog naar Smashrun, zodat ik geen weekly non-running report in m'n mailbox krijg. En af en toe bedenkt ie iets leuks n.a.v. m'n loopje (fastest in a month, first time after sunset, dat soort dingen), maar niet zo vaak.
Veel plezier en succes!quote:Op donderdag 4 december 2014 04:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
Veel succesquote:Op donderdag 4 december 2014 04:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
Genieten is voor mietjes! Zwoegen moet ie!quote:Op donderdag 4 december 2014 09:09 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Veel succes
En vergeet niet te genieten onderweg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get stoned
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |