OV?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:46 schreef cafca het volgende:
Ik moet straks naar de sportschool om te spinnen, zit nu te twijfelen om er hardlopend naar toe te gaan, zie alleen erg op tegen de terugweg dan....
Ja, ik doe daar dus wel aan mee. Geen idee nog welke afstand.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:17 schreef SEMTEX het volgende:
Als ik geen familiedingetjes te doen had op 2e kerstdag, zou deze me leuk lijken: http://www.kangoeroeloop.nl/ (27km)
Niet echt een optie. Het is ook maar 2,5 km. Beste oplossing is daar douchen en terug wandelen denk ik.quote:
Ik misschien ook wel. De 7,5 of de 12.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, ik doe daar dus wel aan mee. Geen idee nog welke afstand.
Ja, maar na een uurtje spinning ben ik dus echt helemaal nat van het zweet. Om dan nog Naar buiten te gaan om te gaan lopen zie ik niet echt zitten.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, die 2.5 zou ik dan lekker terughobbelen enthuis
douchen
Handdoekje mee en een oud/droog shirt?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar na een uurtje spinning ben ik dus echt helemaal nat van het zweet. Om dan nog Naar buiten te gaan om te gaan lopen zie ik niet echt zitten.
Ook blij met mijn tijd. 2:46:40, bijna 11km/u en 7e bij de vrouwen op de 30kmquote:Op woensdag 3 december 2014 11:35 schreef runninglinda het volgende:
Eindelijk staan de tijden online!
1:53:04 gelopen op de HM tisvoorniks in Geldrop met een gemiddelde van 5:19min/km
Echt blij mee.
In welke zin positief?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:42 schreef Quoi het volgende:
Ziekig, ook hier. Lopen van gisteravond bracht daar helaas geen verbetering in. Evenals het voltijds inwerken bij mijn nieuwe baan (dat een parttimefunctie is straks), een freelance opdracht en oude werk shit. Oja, en het schrijven. Dat moet straks echt bovenaan de priority lijst.
Ik won wel afgelopen week een schrijfwedstrijd!
Nog een dikke week doorzetten. Saai is het iig niet
The Neck Check is overigens 100% positief. Ik vrees voor de Bruggenloop...
| 1 2 | [b]26 december - [url=http://www.kangoeroeloop.nl/]Kangoeroeloop (Vught)[/url][/b] [*] mosselmossel - 5, 7,5, 12 of 15km |
Die is redelijk verouderd ja, ik denk dat de 220 een prima alternatief is voor ongeveer dezelfde prijs.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:14 schreef steffelonio het volgende:
Hallo fokkers,
ik ben ook een ren newbie. Sinds half september ben ik begonnen (jawel met Evy) en de eerste serie afgerond. Heb precies 10 weken na de start een 5km loopje gedaan (Warandeloop) en tot mijn verbazing niet laatste gewordenOndanks flinke verkoudheid toch onder de 30 min gebleven (doel) en 27:45 genoteerd. Uiteindelijke doel is de Tilburg Ten Miles, september 2015. Loop 3x per week.
Vraagje: ik wil een sporthorloge aanschaffen, omdat ik iets meer info over mijn snelheid etc wil hebben tijdens het lopen. Is de garmin 310tx een goed idee (nu 200,- incl hrm) of is dat toch een beetje een verouderd model? Heeft iemand hier ervaring mee?
Dit ja, of een Garmin 10 of 15?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die is redelijk verouderd ja, ik denk dat de 220 een prima alternatief is voor ongeveer dezelfde prijs.
Ik vind op een loopband lopen ook niet zo erg. Liever buiten maar loopband is nog steeds beter dan niks. Alleen vind ik de sportschool te duur.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
ultraloper, loopbandlover.... ik voel me steeds meer onbegrepen hier
Huidige snelheid heb je niks aan want je armbeweging zit in de weg. Maar snelheid per km is wel handig. Dan kan je het redelijk inschatten.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef steffelonio het volgende:
van een sporthorloge wil ik goed mijn hartslag, de afstand en met name het (huidig) tempo kunnen aflezen. Ik ken nu nog maar twee "standen": lopen en wandelen. Terwijl ik soms ook wat rustiger zou moeten lopen. Ik denk dat daar een horloge me bij zou kunnen helpen.
Hoe groot ie is maakt me niet uit. Voor de rest weet ik het niet zo, want nog geen ervaring mee. Het lijkt me wel leuk om mijn vorderingen goed bij te kunnen houden. Zit nu al vaak naar de strava gegevens te kijken, maar dat is niet zo heel uitgebreid.
Fuck off YUR.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:48 schreef YUR het volgende:
Dag 13/41, een moeiteloze intervaltrainingHoera
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:03 schreef Murmeli het volgende:
Goede vrouwen zijn slavendrijvers.
Mannen hebben dat namelijk nodig
Sorry meneer Zwabber. Mijn tuinbroek zit in de was en mijn echtgenoot heeft gekookt vandaag.quote:
je slaat wartaal uit door je ziekte.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:03 schreef Murmeli het volgende:
Goede vrouwen zijn slavendrijvers.
Mannen hebben dat namelijk nodig
Ga trainen!quote:Op woensdag 3 december 2014 21:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
je slaat wartaal uit door je ziekte.
Dat klinkt wel heel lekkâh.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Staat al klaar. Pittige gnocchi-linzenschotel met worst.
inderdaad... een miljoen jaar evolutie denken de dames even aan de kant te schuiven in een paar decenniaquote:
Tijdens het lopen ging het redelijk, behalve met wind tegen.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kreeg het echt warm op een gegeven moment
Ik ben dan ook rechtstreeks de auto in gedoken en naar huis gegaanquote:Op woensdag 3 december 2014 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tijdens het lopen ging het redelijk, behalve met wind tegen.
Maar in de kantine had ik het al koud en op de fiets naar huis heb ik het niet meer warm gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |