Ja...precies toen ik op mn gemakkie een bekertje water wilde gaan drinken. Maar dat water was echt IJSKOUD, dus na een halve slok heb ik het maar weggegooid...Nog wel ff 2 snoepjes gepakt daar, bekertje netjes in de vuilniszak gedaan (zelfs dat staat op een foto) en weer doorquote:
Najaar en voorjaar hebben mijn voorkeur, op zich valt het nu wel mee, maar als het gaat vriezen en sneeuwen, vind ik het toch minder ideaal....quote:Op woensdag 3 december 2014 12:52 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik heb dit liever dan de zomer eerlijk gezegd. Dan is het vaak veel te warm om overdag te lopen, en moet je al 's ochtends vroeg of 's avonds laat. De afgelopen twee weken maand vond ik goddelijk loopweer
Een finishfoto samen met Yuki!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt overduidelijk wel je tijd genomen daarquote:Op woensdag 3 december 2014 12:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja...precies toen ik op mn gemakkie een bekertje water wilde gaan drinken. Maar dat water was echt IJSKOUD, dus na een halve slok heb ik het maar weggegooid...Nog wel ff 2 snoepjes gepakt daar, bekertje netjes in de vuilniszak gedaan (zelfs dat staat op een foto) en weer door
Ja, wat die sneeuw betreft heb je wel gelijk. Dat hoeft van mij ook niet zo. Volgens mij ga ik dan ook niet zo snel de deur uit om te lopenquote:Op woensdag 3 december 2014 12:58 schreef cafca het volgende:
Najaar en voorjaar hebben mijn voorkeur, op zich valt het nu wel mee, maar als het gaat vriezen en sneeuwen, vind ik het toch minder ideaal....
Ik sta ook op een foto waar ik op mijn gemak netjes een bekertje in de vuilniszak doequote:Op woensdag 3 december 2014 12:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja...precies toen ik op mn gemakkie een bekertje water wilde gaan drinken. Maar dat water was echt IJSKOUD, dus na een halve slok heb ik het maar weggegooid...Nog wel ff 2 snoepjes gepakt daar, bekertje netjes in de vuilniszak gedaan (zelfs dat staat op een foto) en weer door
Ja, waarom zou ik dat niet doenquote:Op woensdag 3 december 2014 12:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je hebt overduidelijk wel je tijd genomen daar
quote:Op woensdag 3 december 2014 12:58 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Een finishfoto samen met Yuki!
Je zat toch dichter achter me dan ik dacht
Hahaha, cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Zo zijn wijquote:Op woensdag 3 december 2014 13:00 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik sta ook op een foto waar ik op mijn gemak netjes een bekertje in de vuilniszak doe
quote:Op woensdag 3 december 2014 12:58 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Een finishfoto samen met Yuki!
Je zat toch dichter achter me dan ik dacht
Hihihi...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind alleen sneeuw, gladde ondergrond en heel erg warm vervelend om te lopen. Verder heeft alles qua weer voor en nadelen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Hmmm... Zonder gladde stoep eronder is t vast beter jaquote:
Herman Finkers is NOOIT offtopicquote:Op woensdag 3 december 2014 12:36 schreef McTwente het volgende:
Offtopic:
Ik zit nu te lunchen en aan de tafel achter me zit topic-held Herman Finkers.
De oplossing: club!quote:Op woensdag 3 december 2014 13:05 schreef cafca het volgende:
Nou ik vind het in de winter voornamelijk 's avonds moeilijk om de deur uit te gaan.
Als ik eenmaal aan het lopen ben vind ik het altijd wel meevallen.
De verschillen in kleding waren enorm.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Mooie foto's van de Meijendelloop! Toch ziet het er ook echt wel koud uit, brr, ik was zelf zondag echt wel blij met mijn 3 lagenMaar met een wedstrijd warm je wel wat meer op natuurlijk, maar toch, zo'n kort billenbroekje
Het mooie van lopen vind ik dat ik het vanuit mijn eigen huis, op mijn eigen tijd kan doen.quote:
Dat is ook wat mij erg aantrekt van hardlopen. Toch probeer ik nu wel medelopers en allicht nog wel een groep op te zoeken. Voor de afwisseling en ook als een soort van stok achter de deur.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Het mooie van lopen vind ik dat ik het vanuit mijn eigen huis, op mijn eigen tijd kan doen.
Dus ik zeg niet dat ik nooit bij een club ga lopen, maar voorlopig ff niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |