Fijn dat het goed ging, heb je het erg gemist?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:34 schreef V__L_N het volgende:
Zo dat was weer werkdag 1. Volgens mij miste ik wat straatdelen, maar wel veel pakketjes.
Ergens in de afgelopen maanden is er een tas van me kar verdwenen. Stond toch wel een beetje maf te kijken daarvan. Hoe dat nou toch kan.
Been doet een beetje zeer, maar viel niks tegen. Nu eerst weer 4 dagen uitrusten.
Vast ook nog wel 30 verlate pakketjes.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:07 schreef superkimmi het volgende:
[..]
haha alsof ik daar zo blij mee benMaar idd, en flink ook, want ik zal vast niet maar 1 tas post hebben
je krijgt er wel wat extra's voor(dat is echt waar)quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sodeknetters zeg ...
Dat is wel veul
ja en je wordt afgescheept met 25euro terwijl minima (bww en andere ellende)met kerst 70-100 krijgen van de gemeente, en geen ruk hoeven te doen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:51 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Dat klinkt "fijn" zeg.![]()
Eventjes @ HaH overzichtje van volgende week gekeken. Op dinsdag hebben de meeste hier "in de buurt" de AH kerstgids van 146 gram, die hem niet op dinsdag hebben, krijgen hem morgen al (dan is er ook een 89gr C1000) of op woensdag een 186 gram versie en op donderdag plaatselijk kans op de Jumbo. Dus al je een beetje pech hebt, loop je vier dagen in een week met die rotzooi.![]()
Ach als het koud is, gewoon een aanstekertje meenemen.![]()
Ja, ik heb het wel gemist. Ik ben dol op betaald sportief zijn. En ik ben blij met me wijkje. Leuk ook dat ze gemist hebben op straat.quote:Fijn dat het goed ging, heb je het erg gemist?
En bedoel je gewoon een van die fietstassen voor op je kar? Wij komen daar in om op het depot
Hier maar 9.50, rare gemeentes ook qua verschil.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:42 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik ga denk ik morgen maar wat eerder naar het depot. Heb een wijk die wel een kar heeft, maar die staat op een ander adres (dit was ooit ook een depot). Dan kan ik het HAH alvast bij de kar neer zetten, hopelijk is de post er dan ook een beetje eerder zodat ik die daarna ook mee kan nemen
Word ook een beetje triest van die mensen die post weg gaan gooien, nadat het al tijden mis gaat qua bezorging. Snap dat het frustrerend is als er niets aan gedaan wordt, maar weggooien![]()
Heb mijn mooie gba uittreksel a 17 euro ook weer binnen, hopelijk gaat mijn zoektocht naar een huisje niet zo lang duren dat ik er nog 1 nodig hebvia internet aanvragen was goedkoper, maar ja bezorging binnen 3 werkdagen....
en @houdjemond: mja, zeker als je gewoon keihard afgewezen wordt zonder de juiste papieren zorg je toch dat je ze ruim op tijd aanvraagt. Dat formulier vd BD kan 2 weken duren, dus dan vraag je dat toch aan voor je begint met reageren lijkt me
Ah dat is fijn om te horen inderdaad! TC misschien even inlichten? Kar heeft ook geen zin als je maar 2 tassen hebt :/quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:09 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ja, ik heb het wel gemist. Ik ben dol op betaald sportief zijn. En ik ben blij met me wijkje. Leuk ook dat ze gemist hebben op straat.
Er staan 2 karren en nu dus nog maar 5 tassen. Echt, hoe een tas kan verdwijnen snap ik niet.
Eentje op twitter gooide het bij het oud papier. Post voor zijn buren, mensen in andere straat etc.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hier maar 9.50, rare gemeentes ook qua verschil.
Heb het nu in ieder geval allemaal netjes bij elkaar.
En hoe bedoel je post weggooien? Letterlijk gewoon in de kliko/bosjes/de sloot?
Nice zegquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:30 schreef houdjemond het volgende:
Hier weten ze nog niet wanneer we hem krijgenheb hem liever morgen dan ben ik er maar vanaf.
( huisje was mooi trouwens, maar sta daar nog 5de, kreeg ik onderweg een belletje dat ik in exact dezelfde straat maar een andere flat eerste sta, volgende week dus nog een bezichtiging! )
Mooi dat het goed gingquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:34 schreef V__L_N het volgende:
Zo dat was weer werkdag 1. Volgens mij miste ik wat straatdelen, maar wel veel pakketjes.
Ergens in de afgelopen maanden is er een tas van me kar verdwenen. Stond toch wel een beetje maf te kijken daarvan. Hoe dat nou toch kan.
Been doet een beetje zeer, maar viel niks tegen. Nu eerst weer 4 dagen uitrusten.
volgens mij niet, worden bij ons in ieder geval ook qua voorbereiding nog geen extra mensen ingezet dan op daldagen. Volgens mij verwachten ze dat het een beetje op gang komt in de week na volgende weekquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:01 schreef V__L_N het volgende:
TC belt me morgen nog, dus dan kan ik het wel vragen. Volgende week 2 daldagen werken. Verwachten we dan al veel kerstkaarten?
hangt er vanaf waar je vandaan moet komen en waar je moet zijn, maar met anderhalf uur rijden moet je een heel eind kunnen komenquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:36 schreef asabeta1 het volgende:
Meh, morgen word mijn oma 70 en dan moet ik om 17 uur in Friesland zijn, ik woon zelf in Zuid Holland. Denk dat ik ook maar vast wat hah ga wegbrengen in de ochtend anders ga ik het nooit redden
Moet je wel een auto hebben, als je van het OV afhankelijk bent kun je er gerust nog een uur bijtellen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hangt er vanaf waar je vandaan moet komen en waar je moet zijn, maar met anderhalf uur rijden moet je een heel eind kunnen komen
dan wel. Ik ken hetquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Moet je wel een auto hebben, als je van het OV afhankelijk bent kun je er gerust nog een uur bijtellen.
trein valt wel mee hoor, als je naar heereveen oid. Moet. Dokkem is weer een ander verhaalquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Moet je wel een auto hebben, als je van het OV afhankelijk bent kun je er gerust nog een uur bijtellen.
dan krijg je een taxi.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:40 schreef VixenFromHell het volgende:
En dan maar hopen dat er niks mis gaat ook nog! Laatst lekker een vrij zaterdagje in Leeuwarden geweest, redelijk laat terug en toen was er ergens iemand voor de trein gesprongen (wel heel sneu..).
Kon nog net thuis komen uiteindelijk, maar dat scheelde niet veel. Niet fijn die afhankelijkheid
En je kan weer terug als je je paspoort niet bij je hebt!quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |