abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147271211
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:43 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Vond je? Het was merkbaar kouder dan gisteren. De echte temperatuur lag iets onder nul, maar de gevoelstemperatuur lag dankzij een snijdende koude wind (en die hardnekkige mist) een stuk lager. Ik had vooral last van ijskoude handen, ondanks de ski-handschoenen die ik droeg en waarmee het overigens verdomd lastig bezorgen is. Maar ik heb ook geen windscherm, dat scheelt allicht ook iets.

Als het veel kouder wordt ga ik die wijk gewoon op de fiets doen, en ze betalen de uitloop maar gewoon :(
Ik heb vorig jaar vingerloze, gevoerde handschoenen met flapje besteld bij een zaak voor jagersbenodigdheden. Als je fatsoenlijke handschoenen zoekt raad ik je aan om bij dat soort zaken te kijken.
  donderdag 4 december 2014 @ 09:51:45 #52
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147271778
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 09:17 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar vingerloze, gevoerde handschoenen met flapje besteld bij een zaak voor jagersbenodigdheden. Als je fatsoenlijke handschoenen zoekt raad ik je aan om bij dat soort zaken te kijken.
Zeg Elmer, dat zijn idd goede zaken om degelijk ISO-spul te halen.
Leger-Dumpzaken hebben over het algemeen ook goed spul ^O^
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147273265
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 09:17 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Dank voor de tip. Ik had nu zitten kijken naar kleding voor poolexpedities en gletsjerwandelingen, maar dat is allemaal wel heel erg prijzig.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_147276031
Oh oh ik lach me rot, onze grote vriend R heeft een portokaart ontvangen _O-
Zou het toch prachtig vinden als het poststuk toch nog gewoon opduikt met inhoud en al. Heeft het er wel veel te lang over gedaan, maar dan is het toch mooi niet gejat :P

Oh nevermind
quote:
Het gaat om een brief die ik, uit woede over postdiefstal, ongefrankeerd verstuurd heb. Ze kunnen mijn rug op.
:')

[ Bericht 35% gewijzigd door VixenFromHell op 04-12-2014 13:19:08 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_147277486
En dan nog bij hoog en laag beweren dat ie niet gaat betalen.

Tijd voor een proefje met verhalen. Dat mag namelijk tegenwoordig ook voor kleine bedragen. Maar dan met een minimum van 50 euro dat je dan moet betalen.
Doet u de deurwaarder maar...
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_147277834
Het leek hier wel aardig wat qua hoeveelheid vandaag maar vond het uiteindelijk qua aantal te sorteren stuks toch nog wel meevallen. Was vooral erg dik spul, sommige wijken hadden dan ook 18 blauwe bakken, maar dat gaat ook wel hard met die superdikke gezinsgidsen en zo. Mijn eigen wijk had maar 4 tassen dus dat was niet echt bijzonder.
pi_147281108
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 08:35 schreef posje het volgende:

[..]

Ja hoor, stiekem mag alles. Hij levert het zelf wel af bij tante Herna (ceo), om de kerst een beetje door te komen.

Trouwens, een euro steek je nog wel in je zak, maar waar laat je twee kerststollen als je je handen vol hebt...? :) Ach, de broodnodige waardering moet van de straat komen, zullen we maar zeggen.
ik krijg ieder jaar weer een aanzienlijk bedrag met kerst,daarom ben ik ook teruggekomen :)
  donderdag 4 december 2014 @ 15:59:42 #58
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147281201
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:49 schreef VixenFromHell het volgende:
Oh oh ik lach me rot, onze grote vriend R heeft een portokaart ontvangen _O-
Zou het toch prachtig vinden als het poststuk toch nog gewoon opduikt met inhoud en al. Heeft het er wel veel te lang over gedaan, maar dan is het toch mooi niet gejat :P

Oh nevermind

[..]

:')

:') hier kunnen we bijna een soap over schrijven! Wanneer begint de casting?

Hier viel het eens mee, weinig post maar inderdaad die dikke boeken libelle, golfjournaal ( :') ) fietsnieuws, de hoefslag ( :') x 2 ) en dat soort ongein.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_147281355
Hier in een straat veel bedanktvoorhettekenenvandezwartepietpetitie-brieven, in diezelfde straat ook altijd veel trosgidsen. Ik zie een verband. :+
pi_147281357
Ik had vandaag ook ineens 2x de hoefslag en een paard en sport en een eigen huis magazine en een donald duck. Had accuut medelij met de persoon die dat vandaag te verstouwen kreeg.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_147281795
Gelukkig valt er in overleg toch wel het eea te regelen bij het werk :) kreeg net een uitnodiging binnen voor groepsbezichtiging huurwoning, dinsdag om 14.00. Niet op komen dagen = geen kans op de woning. Was al ingepland voor 2 wijken, maar daar hebben we 1 van kunnen maken :D

Maar kan dat niet blijven doen zo last minute natuurlijk, wel onhandig dat dat zo gaat. Ben neem ik aan toch niet de enige die gewoon werkt en niet zomaar even weg kan blijven :o
  donderdag 4 december 2014 @ 16:33:23 #62
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147282083
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:21 schreef VixenFromHell het volgende:
Gelukkig valt er in overleg toch wel het eea te regelen bij het werk :) kreeg net een uitnodiging binnen voor groepsbezichtiging huurwoning, dinsdag om 14.00. Niet op komen dagen = geen kans op de woning. Was al ingepland voor 2 wijken, maar daar hebben we 1 van kunnen maken :D

Maar kan dat niet blijven doen zo last minute natuurlijk, wel onhandig dat dat zo gaat. Ben neem ik aan toch niet de enige die gewoon werkt en niet zomaar even weg kan blijven :o
Spannend! Ik mag toevallig morgen kijken om 10.00 ( sta vijfde nu ) heel veel succes ik duim alvast voor je!
-Scorpion_17
pi_147283177
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:33 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Spannend! Ik mag toevallig morgen kijken om 10.00 ( sta vijfde nu ) heel veel succes ik duim alvast voor je!
Leeeuk! Jij ook succes dan :D ik sta nu 3e :) zou wel mooi zijn, het is redelijk ruim en niet erg duur.
pi_147283273
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:56 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ik krijg ieder jaar weer een aanzienlijk bedrag met kerst,daarom ben ik ook teruggekomen :)
Mja hier ook zoiets, plus de salarisverhogingen met terugwerkende kracht, nog ff de fiets op laten knappen, cadeaubon scoren... de moeite waard om (in elk geval) december nog even uit te zingen ;)
De hartverwarmende mensen in mijn wijk helpen me er wel door!
(vandaag koffie met gebak gehad)
pi_147283683
Behoorlijk veel hier, wat ze gisteren al wisten, en desondanks veel te weinig mensen inzetten. Met als resultaat dat diverse wijken tot wel 2 uur te laat op het depot lagen. Sorry, postbezorgers!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  donderdag 4 december 2014 @ 18:07:56 #66
419860 Astwice
If It's Meant To Be It Wi
pi_147284583
*Behoorlijk veel hier, wat ze gisteren al wisten, en desondanks veel te weinig mensen inzetten. Met als resultaat dat diverse wijken tot wel 2 uur te laat op het depot lagen. Sorry, postbezorgers!*

Hoop toch echt dat het zaterdag wel goed geregeld is..
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 december 2014 @ 19:05:15 #67
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_147286081
Zaterdag zal het wel weer meevallen met de post, maar niet met de HAH. Heb weer een depot dat als allerlaatste beleverd wordt, dus even kijken of ik de post en HAH niet eerder kan krijgen :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 december 2014 @ 19:06:41 #68
Maffe Fries
pi_147286129
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:21 schreef VixenFromHell het volgende:

quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:33 schreef houdjemond het volgende:

[..]

spannend. Ik ga voor jullie duimen :)
pi_147292533
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dank voor de tip. Ik had nu zitten kijken naar kleding voor poolexpedities en gletsjerwandelingen, maar dat is allemaal wel heel erg prijzig.
Ik heb even voor je gezocht.
Deze heb ik:
http://www.waidmann-shop.(...)-Shooters-Mitts.html
Deze handschoenen hebben een suède stuk op de handpalm en duim zodat je iets meer grip op de post hebt.

Andere opties:
http://www.waidmann-shop.(...)-Shooters-Mitts.html
http://www.waidmann-shop.(...)ingerless-Mitts.html

Edit: Mocht je dit soort handschoenen niets vinden, neem dan niet de moeite om verwarmde handschoenen aan te schaffen. Been there, done that. Ze zijn het geld niet waard. Geloof me.
pi_147293481
Ook fijn dat mensen soms zo vriendelijk en behulpzaam zijn:
Kerel wandelt met de hond op het veldje aan de andere kant van de weg en ziet mij al staan bij mijn fiets. Op dat moment zag ik hem al twijfelen. "Moet ik gauw naar huis gaan vóór de pbz er is, of wacht ik even..."
Terwijl ik aan die straat begin zie ik hem voorbij zijn huis lopen om een eindje verderop te gaan wachten totdat ik bij zijn huis ben geweest en daar met veel moeite een aantal pakketjes door de bus heb gestampt. Op het moment dat ik bij het volgende adres ben begint ie terug te lopen (nog steeds aan de andere kant van de straat) om gauw naar binnen te vluchten zodra ik de hoek om ben.
Zijn vrouw/vriendin rent haast naar huis iedere keer alleen om die pakketjes maar niet van me aan te hoeven nemen. :X
Die mensen doen er alles aan om mij maar niet te hoeven groeten of pakketjes aan te nemen.

Pietertje71; waag het niet om een opmerking te maken over mijn afschrikwekkende uiterlijk oid
  vrijdag 5 december 2014 @ 04:57:53 #71
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147299599
MOgguh :)
quote:
14s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:06 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

[..]

spannend. Ik ga voor jullie duimen :)

quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:14 schreef Rafierafie het volgende:

Edit: Mocht je dit soort handschoenen niets vinden, neem dan niet de moeite om verwarmde handschoenen aan te schaffen. Been there, done that. Ze zijn het geld niet waard. Geloof me.
Op batterijen? Idd, werkt niet altijd. Zonde van je geld. Maar met een kanttekening.
De (veel) betere merken, o.a. gerbing, hebben wel verwarmde handschoenen waarvan de batterijen lang(er) meegaan en je handen ook nog eens warm blijven. Nadeel: de prijs!

Aangezien wij scootterrijders het al zo moeilijk hebben, hebben we gepleit om, na de beloofde moffen ook verwarmde handvatten en zadel te fabriceren op de scooters ^O^ :6 :+

quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:38 schreef Rafierafie het volgende:
Ook fijn dat mensen soms zo vriendelijk en behulpzaam zijn:
Kerel wandelt met de hond op het veldje aan de andere kant van de weg en ziet mij al staan bij mijn fiets. Op dat moment zag ik hem al twijfelen. "Moet ik gauw naar huis gaan vóór de pbz er is, of wacht ik even..."
Terwijl ik aan die straat begin zie ik hem voorbij zijn huis lopen om een eindje verderop te gaan wachten totdat ik bij zijn huis ben geweest en daar met veel moeite een aantal pakketjes door de bus heb gestampt. Op het moment dat ik bij het volgende adres ben begint ie terug te lopen (nog steeds aan de andere kant van de straat) om gauw naar binnen te vluchten zodra ik de hoek om ben.
Zijn vrouw/vriendin rent haast naar huis iedere keer alleen om die pakketjes maar niet van me aan te hoeven nemen. :X
Die mensen doen er alles aan om mij maar niet te hoeven groeten of pakketjes aan te nemen.
Zielig volk
quote:
Pietertje71; waag het niet om een opmerking te maken over mijn afschrikwekkende uiterlijk oid
Ik zou echt dit werkelijk waar en op zeker laten hoor ^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door Pietertje71 op 05-12-2014 10:28:13 ]
pi_147300578
Er zijn van die kussentjes die warm worden als je erin knijpt. Misschien wel lekker om even te ontdooien onderweg. (Heb ze nog nooit gebruikt)
pi_147300988
net een sms dat vandaag de hah al aangeleverd word maar dat die absoluut niet voor morgen bezorgd mag worden. Zal wel zijn omdat we op de heilige sinterklaasdag nog niet over kerst mogen beginnen. Echt genaaid want bezorg veel liever vandaag ff dat hah.

Zou je dan wel morgenochtend vroeger mogen beginnen en vast wat wegbrengen? Heb in totaal namelijk 11 tassen..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_147301132
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 08:55 schreef posje het volgende:
Er zijn van die kussentjes die warm worden als je erin knijpt. Misschien wel lekker om even te ontdooien onderweg. (Heb ze nog nooit gebruikt)
Heb ik. Als je een metalen plaatje buigt ontstaan er kristallen waar warmte bij vrijkomt.
Het probleem met die dingen is dat ze in de koude buitenlucht niet bijzonder warm worden. Ik gebruik ze vooral als ik net thuis ben gekomen om mijn handen snel op te warmen. Bij kamertemperatuur warmen ze wel behoorlijk op.
Misschien werken dat soort dingen wel voor mensen met een normale doorbloeding :P
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 5 december 2014 @ 10:30:45 #75
Maffe Fries
pi_147302074
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:28 schreef superkimmi het volgende:
net een sms dat vandaag de hah al aangeleverd word maar dat die absoluut niet voor morgen bezorgd mag worden. Zal wel zijn omdat we op de heilige sinterklaasdag nog niet over kerst mogen beginnen. Echt genaaid want bezorg veel liever vandaag ff dat hah.

Zou je dan wel morgenochtend vroeger mogen beginnen en vast wat wegbrengen? Heb in totaal namelijk 11 tassen..
Sodeknetters zeg ...

Dat is wel veul
pi_147302203
Zie net in de mail dat er woensdag HAH is :o
pi_147302270
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:38 schreef VixenFromHell het volgende:
dikke kans dat dat de ah kerstspecial is. Die mag ook op woensdag bezorgd worden als zaterdag en dinsdag al te vol zitten met hah...
pi_147302284
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:30 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Sodeknetters zeg ...

Dat is wel veul
ja, dat vond ik ook. Nog nooit gehad, zoveel. Daarom wil ik ook eerder beginnen met de hah, want anders moet ik wel hele kleine rondjes gaan lopen met mn post, wat ook allemaal extra tijd kost
pi_147302341
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:42 schreef superkimmi het volgende:

[..]

ja, dat vond ik ook. Nog nooit gehad, zoveel. Daarom wil ik ook eerder beginnen met de hah, want anders moet ik wel hele kleine rondjes gaan lopen met mn post, wat ook allemaal extra tijd kost
Denk dat niemand je tegen gaat houden om zaterdag alvast vroeg wat HAH weg te gaan brengen. De extra tijd eventueel betalen is natuurlijk een ander verhaal. Maar dat spul mag dan gewoon niet eerder als zaterdag bezorgd worden, zaterdagochtend lijkt mij dan iig toegestaan :)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 5 december 2014 @ 10:49:33 #80
Maffe Fries
pi_147302444
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:42 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Bij mijn wijk van morgen heb ik normaal 2 tassen HAH. Benieuwd of het er meer zijn. Is in ieder geval een wijk waar de verdeling tussen post en HAH behoorlijk scheef verloopt als in een deel veel HAH nodig en weinig post en een ander deel weinig HAH en veel post.
pi_147303233
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:38 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier ook. Ach, lekker extra tijd schrijven toch?
pi_147303604
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:26 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Hier ook. Ach, lekker extra tijd schrijven toch?
Ja, al heb ik maar 1 klein wijkje dus dat is minder dan een gemiddelde daldag :')
pi_147303824
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:28 schreef superkimmi het volgende:

Dat klinkt "fijn" zeg. :{

Eventjes @ HaH overzichtje van volgende week gekeken. Op dinsdag hebben de meeste hier "in de buurt" de AH kerstgids van 146 gram, die hem niet op dinsdag hebben, krijgen hem morgen al (dan is er ook een 89gr C1000) of op woensdag een 186 gram versie en op donderdag plaatselijk kans op de Jumbo. Dus al je een beetje pech hebt, loop je vier dagen in een week met die rotzooi. :{

Ach als het koud is, gewoon een aanstekertje meenemen. ;) :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Stoplichtjuh op 05-12-2014 12:05:58 ]
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_147304114
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:41 schreef superkimmi het volgende:

[..]

dikke kans dat dat de ah kerstspecial is. Die mag ook op woensdag bezorgd worden als zaterdag en dinsdag al te vol zitten met hah...
zou toch logischer zijn om dat ah ding dan op donderdag te doen?
pi_147306020
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:05 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

zou toch logischer zijn om dat ah ding dan op donderdag te doen?
hij moet uiterlijk woensdag bezorgd worden van AH...
pi_147306042
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:44 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Denk dat niemand je tegen gaat houden om zaterdag alvast vroeg wat HAH weg te gaan brengen. De extra tijd eventueel betalen is natuurlijk een ander verhaal. Maar dat spul mag dan gewoon niet eerder als zaterdag bezorgd worden, zaterdagochtend lijkt mij dan iig toegestaan :)
mag inderdaad vroeger beginnen. En wegens de hoeveelheid krijgen we sowieso extra tijd. Maar ga natuurlijk niet de tijd vragen van 2x het rondje lopen.. Wil het voor mijzelf doen wegens het gewicht...
pi_147306086
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:27 schreef superkimmi het volgende:

[..]

hij moet uiterlijk woensdag bezorgd worden van AH...
hm, nou, ben benieuwd waar ze al die extra postbezorgers dan vandaan gaan halen, normaal lopen postbodes hier op daldagen toch wel 3 of 4 wijken, dat gaat natuurlijk niet lukken met hah.
pi_147306194
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:30 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

hm, nou, ben benieuwd waar ze al die extra postbezorgers dan vandaan gaan halen, normaal lopen postbodes hier op daldagen toch wel 3 of 4 wijken, dat gaat natuurlijk niet lukken met hah.
hebben jullie hem op woensdag dan? Wij hebben hem namelijk zelf morgen.
  vrijdag 5 december 2014 @ 13:36:27 #89
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147306258
MIddag.
Was appeltje/eitje vandaag :)

Zaterdag HAH meer dan 150gram, maar ik ben morgen vrij ;)

Hier ook kans! op HAH op woensdag(en anders de week er op wellicht), en de kans dat je op een extra wijk(looproute) word ingezet
Folders van 186 gram
En donderdag ook HAH
pi_147306770
Wij hebben de AH kerstspecial morgen erbij. Staat al op het depot. Het viel me eigenlijk best mee.
Het is wel meer gewicht, maar alle tassen zaten halfvol, dus met mijn 2 tassen hah is het dus maar 1 volle.
AH, AHkerstspecial en karwei. Allemaal a5 formaat.
pi_147306965
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:56 schreef swimmie86 het volgende:
Wij hebben de AH kerstspecial morgen erbij. Staat al op het depot. Het viel me eigenlijk best mee.
Het is wel meer gewicht, maar alle tassen zaten halfvol, dus met mijn 2 tassen hah is het dus maar 1 volle.
AH, AHkerstspecial en karwei. Allemaal a5 formaat.
oke, fijn om te horen, want die 3 heb ik ook. Alleen dan wel veeeeel meer tassen, maar misschien zitten ze hier kwartvol en kan ik toch een boel in ene meenemen
pi_147307057
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:34 schreef superkimmi het volgende:

[..]

hebben jullie hem op woensdag dan? Wij hebben hem namelijk zelf morgen.
Wij hebben morgen al dat c1000 kerstding en 3 andere folders dus dan zit ie er sowieso niet bij
  vrijdag 5 december 2014 @ 14:30:05 #93
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147307747
Hier weten ze nog niet wanneer we hem krijgen :') heb hem liever morgen dan ben ik er maar vanaf.

( huisje was mooi trouwens, maar sta daar nog 5de, kreeg ik onderweg een belletje dat ik in exact dezelfde straat maar een andere flat eerste sta :D , volgende week dus nog een bezichtiging! )
-Scorpion_17
pi_147308553
WIj hebben ook de C1000 kerstspecial + de drie die we altijd al hebben op zaterdag. Dan dinsdag C1000, Jumbo en Gamma en woensdag de 186 gram versie van AH. Donderdag hebben we hier niks (behalve de post natuurlijk).
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:01:51 #95
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147308694
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:30 schreef houdjemond het volgende:
Hier weten ze nog niet wanneer we hem krijgen :') heb hem liever morgen dan ben ik er maar vanaf.

( huisje was mooi trouwens, maar sta daar nog 5de, kreeg ik onderweg een belletje dat ik in exact dezelfde straat maar een andere flat eerste sta :D , volgende week dus nog een bezichtiging! )
^O^
pi_147308718
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:30 schreef houdjemond het volgende:

Hopelijk is die ook mooi dan! Wel zorgen dat je wel al het papierwerk keurig netjes op orde hebt he, daar zijn ze onverbiddelijk in meestal. Ik ga zo langs de gemeente voor een GBA uittreksel :P

Nog 5e... er was niet iemand die al meteen ja heeft gezegd? Hier moeten mensen wel ter plekke ook beslissen, al moet het huurcontract dan wel later nog getekend worden en kan het nog mislopen natuurlijk ;)
Maar als iemand al ja heeft gezegd dan is die kans wel minimaal waarschijnlijk :P
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:06:40 #97
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147308820
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:02 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Hopelijk is die ook mooi dan! Wel zorgen dat je wel al het papierwerk keurig netjes op orde hebt he, daar zijn ze onverbiddelijk in meestal. Ik ga zo langs de gemeente voor een GBA uittreksel :P

Nog 5e... er was niet iemand die al meteen ja heeft gezegd? Hier moeten mensen wel ter plekke ook beslissen, al moet het huurcontract dan wel later nog getekend worden en kan het nog mislopen natuurlijk ;)
Maar als iemand al ja heeft gezegd dan is die kans wel minimaal waarschijnlijk :P
Heb netjes mijn IB60 uitreksel en alles in een mapje.

Hier moet je na de bezichtiging via Internet aangeven of je intresse hebt. Beetje omslachtig maargoed.

OT ; was gelukkig niet zo koud vandaag en heel weinig, mag ook wel eens een keer.

@superkimmi ; ga je mijn record van 11 tassen gewoon breken ! :'(
-Scorpion_17
pi_147308844
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:06 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Hier moet je na de bezichtiging via Internet aangeven of je intresse hebt. Beetje omslachtig maargoed.

OT ; was gelukkig niet zo koud vandaag en heel weinig, mag ook wel eens een keer.

@superkimmi ; ga je mijn record van 11 tassen gewoon breken ! :'(
haha alsof ik daar zo blij mee ben :P Maar idd, en flink ook, want ik zal vast niet maar 1 tas post hebben
pi_147309016
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:06 schreef houdjemond het volgende:

[..]

:Y Mooi :) die heb ik idd ook allang klaar liggen. Veel mensen gaan die pas aanvragen op het moment dat ze gereageerd hebben :X
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:19:35 #100
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147309168
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:13 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

:Y Mooi :) die heb ik idd ook allang klaar liggen. Veel mensen gaan die pas aanvragen op het moment dat ze gereageerd hebben :X
Dan werk je jezelf toch alleen maar tegen? Als het me vrijdag bevalt ( je weet natuurlijk nooit hoe het er van binnen uitziet ) dan ga ik er nog liever dezelfde dag in bij wijze van dan nog een week moeten wachten op een stom a4tje.

Superkimmi ik zal aan je denken morgen, vrees ook het ergste voor hier :X
-Scorpion_17
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')