Ik heb vorig jaar vingerloze, gevoerde handschoenen met flapje besteld bij een zaak voor jagersbenodigdheden. Als je fatsoenlijke handschoenen zoekt raad ik je aan om bij dat soort zaken te kijken.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:43 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Vond je? Het was merkbaar kouder dan gisteren. De echte temperatuur lag iets onder nul, maar de gevoelstemperatuur lag dankzij een snijdende koude wind (en die hardnekkige mist) een stuk lager. Ik had vooral last van ijskoude handen, ondanks de ski-handschoenen die ik droeg en waarmee het overigens verdomd lastig bezorgen is. Maar ik heb ook geen windscherm, dat scheelt allicht ook iets.
Als het veel kouder wordt ga ik die wijk gewoon op de fiets doen, en ze betalen de uitloop maar gewoon
Zeg Elmer, dat zijn idd goede zaken om degelijk ISO-spul te halen.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:17 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar vingerloze, gevoerde handschoenen met flapje besteld bij een zaak voor jagersbenodigdheden. Als je fatsoenlijke handschoenen zoekt raad ik je aan om bij dat soort zaken te kijken.
Dank voor de tip. Ik had nu zitten kijken naar kleding voor poolexpedities en gletsjerwandelingen, maar dat is allemaal wel heel erg prijzig.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:17 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar vingerloze, gevoerde handschoenen met flapje besteld bij een zaak voor jagersbenodigdheden. Als je fatsoenlijke handschoenen zoekt raad ik je aan om bij dat soort zaken te kijken.
quote:Het gaat om een brief die ik, uit woede over postdiefstal, ongefrankeerd verstuurd heb. Ze kunnen mijn rug op.
ik krijg ieder jaar weer een aanzienlijk bedrag met kerst,daarom ben ik ook teruggekomenquote:Op donderdag 4 december 2014 08:35 schreef posje het volgende:
[..]
Ja hoor, stiekem mag alles. Hij levert het zelf wel af bij tante Herna (ceo), om de kerst een beetje door te komen.
Trouwens, een euro steek je nog wel in je zak, maar waar laat je twee kerststollen als je je handen vol hebt...?Ach, de broodnodige waardering moet van de straat komen, zullen we maar zeggen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 12:49 schreef VixenFromHell het volgende:
Oh oh ik lach me rot, onze grote vriend R heeft een portokaart ontvangen
Zou het toch prachtig vinden als het poststuk toch nog gewoon opduikt met inhoud en al. Heeft het er wel veel te lang over gedaan, maar dan is het toch mooi niet gejat
Oh nevermind
[..]
Spannend! Ik mag toevallig morgen kijken om 10.00 ( sta vijfde nu ) heel veel succes ik duim alvast voor je!quote:Op donderdag 4 december 2014 16:21 schreef VixenFromHell het volgende:
Gelukkig valt er in overleg toch wel het eea te regelen bij het werkkreeg net een uitnodiging binnen voor groepsbezichtiging huurwoning, dinsdag om 14.00. Niet op komen dagen = geen kans op de woning. Was al ingepland voor 2 wijken, maar daar hebben we 1 van kunnen maken
Maar kan dat niet blijven doen zo last minute natuurlijk, wel onhandig dat dat zo gaat. Ben neem ik aan toch niet de enige die gewoon werkt en niet zomaar even weg kan blijven
Leeeuk! Jij ook succes danquote:Op donderdag 4 december 2014 16:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Spannend! Ik mag toevallig morgen kijken om 10.00 ( sta vijfde nu ) heel veel succes ik duim alvast voor je!
Mja hier ook zoiets, plus de salarisverhogingen met terugwerkende kracht, nog ff de fiets op laten knappen, cadeaubon scoren... de moeite waard om (in elk geval) december nog even uit te zingenquote:Op donderdag 4 december 2014 15:56 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik krijg ieder jaar weer een aanzienlijk bedrag met kerst,daarom ben ik ook teruggekomen
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:21 schreef VixenFromHell het volgende:
Gelukkig valt er in overleg toch wel het eea te regelen bij het werkkreeg net een uitnodiging binnen voor groepsbezichtiging huurwoning, dinsdag om 14.00. Niet op komen dagen = geen kans op de woning. Was al ingepland voor 2 wijken, maar daar hebben we 1 van kunnen maken
Maar kan dat niet blijven doen zo last minute natuurlijk, wel onhandig dat dat zo gaat. Ben neem ik aan toch niet de enige die gewoon werkt en niet zomaar even weg kan blijven
spannend. Ik ga voor jullie duimenquote:Op donderdag 4 december 2014 16:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Spannend! Ik mag toevallig morgen kijken om 10.00 ( sta vijfde nu ) heel veel succes ik duim alvast voor je!
Ik heb even voor je gezocht.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Ik had nu zitten kijken naar kleding voor poolexpedities en gletsjerwandelingen, maar dat is allemaal wel heel erg prijzig.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
spannend. Ik ga voor jullie duimen
Op batterijen? Idd, werkt niet altijd. Zonde van je geld. Maar met een kanttekening.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:14 schreef Rafierafie het volgende:
Edit: Mocht je dit soort handschoenen niets vinden, neem dan niet de moeite om verwarmde handschoenen aan te schaffen. Been there, done that. Ze zijn het geld niet waard. Geloof me.
Zielig volkquote:Op donderdag 4 december 2014 22:38 schreef Rafierafie het volgende:
Ook fijn dat mensen soms zo vriendelijk en behulpzaam zijn:
Kerel wandelt met de hond op het veldje aan de andere kant van de weg en ziet mij al staan bij mijn fiets. Op dat moment zag ik hem al twijfelen. "Moet ik gauw naar huis gaan vóór de pbz er is, of wacht ik even..."
Terwijl ik aan die straat begin zie ik hem voorbij zijn huis lopen om een eindje verderop te gaan wachten totdat ik bij zijn huis ben geweest en daar met veel moeite een aantal pakketjes door de bus heb gestampt. Op het moment dat ik bij het volgende adres ben begint ie terug te lopen (nog steeds aan de andere kant van de straat) om gauw naar binnen te vluchten zodra ik de hoek om ben.
Zijn vrouw/vriendin rent haast naar huis iedere keer alleen om die pakketjes maar niet van me aan te hoeven nemen.![]()
Die mensen doen er alles aan om mij maar niet te hoeven groeten of pakketjes aan te nemen.
Ik zou echt dit werkelijk waar en op zeker laten hoorquote:Pietertje71; waag het niet om een opmerking te maken over mijn afschrikwekkende uiterlijk oid
Heb ik. Als je een metalen plaatje buigt ontstaan er kristallen waar warmte bij vrijkomt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 08:55 schreef posje het volgende:
Er zijn van die kussentjes die warm worden als je erin knijpt. Misschien wel lekker om even te ontdooien onderweg. (Heb ze nog nooit gebruikt)
Sodeknetters zeg ...quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:28 schreef superkimmi het volgende:
net een sms dat vandaag de hah al aangeleverd word maar dat die absoluut niet voor morgen bezorgd mag worden. Zal wel zijn omdat we op de heilige sinterklaasdag nog niet over kerst mogen beginnen. Echt genaaid want bezorg veel liever vandaag ff dat hah.
Zou je dan wel morgenochtend vroeger mogen beginnen en vast wat wegbrengen? Heb in totaal namelijk 11 tassen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |