abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147302203
Zie net in de mail dat er woensdag HAH is :o
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_147302270
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:38 schreef VixenFromHell het volgende:
dikke kans dat dat de ah kerstspecial is. Die mag ook op woensdag bezorgd worden als zaterdag en dinsdag al te vol zitten met hah...
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_147302284
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:30 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Sodeknetters zeg ...

Dat is wel veul
ja, dat vond ik ook. Nog nooit gehad, zoveel. Daarom wil ik ook eerder beginnen met de hah, want anders moet ik wel hele kleine rondjes gaan lopen met mn post, wat ook allemaal extra tijd kost
pi_147302341
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:42 schreef superkimmi het volgende:

[..]

ja, dat vond ik ook. Nog nooit gehad, zoveel. Daarom wil ik ook eerder beginnen met de hah, want anders moet ik wel hele kleine rondjes gaan lopen met mn post, wat ook allemaal extra tijd kost
Denk dat niemand je tegen gaat houden om zaterdag alvast vroeg wat HAH weg te gaan brengen. De extra tijd eventueel betalen is natuurlijk een ander verhaal. Maar dat spul mag dan gewoon niet eerder als zaterdag bezorgd worden, zaterdagochtend lijkt mij dan iig toegestaan :)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 5 december 2014 @ 10:49:33 #80
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_147302444
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:42 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Bij mijn wijk van morgen heb ik normaal 2 tassen HAH. Benieuwd of het er meer zijn. Is in ieder geval een wijk waar de verdeling tussen post en HAH behoorlijk scheef verloopt als in een deel veel HAH nodig en weinig post en een ander deel weinig HAH en veel post.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_147303233
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:38 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier ook. Ach, lekker extra tijd schrijven toch?
pi_147303604
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:26 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Hier ook. Ach, lekker extra tijd schrijven toch?
Ja, al heb ik maar 1 klein wijkje dus dat is minder dan een gemiddelde daldag :')
pi_147303824
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:28 schreef superkimmi het volgende:
net een sms dat vandaag de hah al aangeleverd word maar dat die absoluut niet voor morgen bezorgd mag worden. Zal wel zijn omdat we op de heilige sinterklaasdag nog niet over kerst mogen beginnen. Echt genaaid want bezorg veel liever vandaag ff dat hah.

Zou je dan wel morgenochtend vroeger mogen beginnen en vast wat wegbrengen? Heb in totaal namelijk 11 tassen..
Dat klinkt "fijn" zeg. :{

Eventjes @ HaH overzichtje van volgende week gekeken. Op dinsdag hebben de meeste hier "in de buurt" de AH kerstgids van 146 gram, die hem niet op dinsdag hebben, krijgen hem morgen al (dan is er ook een 89gr C1000) of op woensdag een 186 gram versie en op donderdag plaatselijk kans op de Jumbo. Dus al je een beetje pech hebt, loop je vier dagen in een week met die rotzooi. :{

Ach als het koud is, gewoon een aanstekertje meenemen. ;) :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Stoplichtjuh op 05-12-2014 12:05:58 ]
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_147304114
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:41 schreef superkimmi het volgende:

[..]

dikke kans dat dat de ah kerstspecial is. Die mag ook op woensdag bezorgd worden als zaterdag en dinsdag al te vol zitten met hah...
zou toch logischer zijn om dat ah ding dan op donderdag te doen?
pi_147306020
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:05 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

zou toch logischer zijn om dat ah ding dan op donderdag te doen?
hij moet uiterlijk woensdag bezorgd worden van AH...
pi_147306042
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:44 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Denk dat niemand je tegen gaat houden om zaterdag alvast vroeg wat HAH weg te gaan brengen. De extra tijd eventueel betalen is natuurlijk een ander verhaal. Maar dat spul mag dan gewoon niet eerder als zaterdag bezorgd worden, zaterdagochtend lijkt mij dan iig toegestaan :)
mag inderdaad vroeger beginnen. En wegens de hoeveelheid krijgen we sowieso extra tijd. Maar ga natuurlijk niet de tijd vragen van 2x het rondje lopen.. Wil het voor mijzelf doen wegens het gewicht...
pi_147306086
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:27 schreef superkimmi het volgende:

[..]

hij moet uiterlijk woensdag bezorgd worden van AH...
hm, nou, ben benieuwd waar ze al die extra postbezorgers dan vandaan gaan halen, normaal lopen postbodes hier op daldagen toch wel 3 of 4 wijken, dat gaat natuurlijk niet lukken met hah.
pi_147306194
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:30 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

hm, nou, ben benieuwd waar ze al die extra postbezorgers dan vandaan gaan halen, normaal lopen postbodes hier op daldagen toch wel 3 of 4 wijken, dat gaat natuurlijk niet lukken met hah.
hebben jullie hem op woensdag dan? Wij hebben hem namelijk zelf morgen.
  vrijdag 5 december 2014 @ 13:36:27 #89
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147306258
MIddag.
Was appeltje/eitje vandaag :)

Zaterdag HAH meer dan 150gram, maar ik ben morgen vrij ;)

Hier ook kans! op HAH op woensdag(en anders de week er op wellicht), en de kans dat je op een extra wijk(looproute) word ingezet
Folders van 186 gram
En donderdag ook HAH
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147306770
Wij hebben de AH kerstspecial morgen erbij. Staat al op het depot. Het viel me eigenlijk best mee.
Het is wel meer gewicht, maar alle tassen zaten halfvol, dus met mijn 2 tassen hah is het dus maar 1 volle.
AH, AHkerstspecial en karwei. Allemaal a5 formaat.
pi_147306965
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:56 schreef swimmie86 het volgende:
Wij hebben de AH kerstspecial morgen erbij. Staat al op het depot. Het viel me eigenlijk best mee.
Het is wel meer gewicht, maar alle tassen zaten halfvol, dus met mijn 2 tassen hah is het dus maar 1 volle.
AH, AHkerstspecial en karwei. Allemaal a5 formaat.
oke, fijn om te horen, want die 3 heb ik ook. Alleen dan wel veeeeel meer tassen, maar misschien zitten ze hier kwartvol en kan ik toch een boel in ene meenemen
pi_147307057
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:34 schreef superkimmi het volgende:

[..]

hebben jullie hem op woensdag dan? Wij hebben hem namelijk zelf morgen.
Wij hebben morgen al dat c1000 kerstding en 3 andere folders dus dan zit ie er sowieso niet bij
  vrijdag 5 december 2014 @ 14:30:05 #93
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147307747
Hier weten ze nog niet wanneer we hem krijgen :') heb hem liever morgen dan ben ik er maar vanaf.

( huisje was mooi trouwens, maar sta daar nog 5de, kreeg ik onderweg een belletje dat ik in exact dezelfde straat maar een andere flat eerste sta :D , volgende week dus nog een bezichtiging! )
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_147308553
WIj hebben ook de C1000 kerstspecial + de drie die we altijd al hebben op zaterdag. Dan dinsdag C1000, Jumbo en Gamma en woensdag de 186 gram versie van AH. Donderdag hebben we hier niks (behalve de post natuurlijk).
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:01:51 #95
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147308694
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:30 schreef houdjemond het volgende:
Hier weten ze nog niet wanneer we hem krijgen :') heb hem liever morgen dan ben ik er maar vanaf.

( huisje was mooi trouwens, maar sta daar nog 5de, kreeg ik onderweg een belletje dat ik in exact dezelfde straat maar een andere flat eerste sta :D , volgende week dus nog een bezichtiging! )
^O^
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147308718
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:30 schreef houdjemond het volgende:

Hopelijk is die ook mooi dan! Wel zorgen dat je wel al het papierwerk keurig netjes op orde hebt he, daar zijn ze onverbiddelijk in meestal. Ik ga zo langs de gemeente voor een GBA uittreksel :P

Nog 5e... er was niet iemand die al meteen ja heeft gezegd? Hier moeten mensen wel ter plekke ook beslissen, al moet het huurcontract dan wel later nog getekend worden en kan het nog mislopen natuurlijk ;)
Maar als iemand al ja heeft gezegd dan is die kans wel minimaal waarschijnlijk :P
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:06:40 #97
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147308820
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:02 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Hopelijk is die ook mooi dan! Wel zorgen dat je wel al het papierwerk keurig netjes op orde hebt he, daar zijn ze onverbiddelijk in meestal. Ik ga zo langs de gemeente voor een GBA uittreksel :P

Nog 5e... er was niet iemand die al meteen ja heeft gezegd? Hier moeten mensen wel ter plekke ook beslissen, al moet het huurcontract dan wel later nog getekend worden en kan het nog mislopen natuurlijk ;)
Maar als iemand al ja heeft gezegd dan is die kans wel minimaal waarschijnlijk :P
Heb netjes mijn IB60 uitreksel en alles in een mapje.

Hier moet je na de bezichtiging via Internet aangeven of je intresse hebt. Beetje omslachtig maargoed.

OT ; was gelukkig niet zo koud vandaag en heel weinig, mag ook wel eens een keer.

@superkimmi ; ga je mijn record van 11 tassen gewoon breken ! :'(
-Scorpion_17
pi_147308844
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:06 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Hier moet je na de bezichtiging via Internet aangeven of je intresse hebt. Beetje omslachtig maargoed.

OT ; was gelukkig niet zo koud vandaag en heel weinig, mag ook wel eens een keer.

@superkimmi ; ga je mijn record van 11 tassen gewoon breken ! :'(
haha alsof ik daar zo blij mee ben :P Maar idd, en flink ook, want ik zal vast niet maar 1 tas post hebben
pi_147309016
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:06 schreef houdjemond het volgende:

[..]

:Y Mooi :) die heb ik idd ook allang klaar liggen. Veel mensen gaan die pas aanvragen op het moment dat ze gereageerd hebben :X
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:19:35 #100
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147309168
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:13 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

:Y Mooi :) die heb ik idd ook allang klaar liggen. Veel mensen gaan die pas aanvragen op het moment dat ze gereageerd hebben :X
Dan werk je jezelf toch alleen maar tegen? Als het me vrijdag bevalt ( je weet natuurlijk nooit hoe het er van binnen uitziet ) dan ga ik er nog liever dezelfde dag in bij wijze van dan nog een week moeten wachten op een stom a4tje.

Superkimmi ik zal aan je denken morgen, vrees ook het ergste voor hier :X
-Scorpion_17
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')