dikke kans dat dat de ah kerstspecial is. Die mag ook op woensdag bezorgd worden als zaterdag en dinsdag al te vol zitten met hah...quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:38 schreef VixenFromHell het volgende:
Zie net in de mail dat er woensdag HAH is
ja, dat vond ik ook. Nog nooit gehad, zoveel. Daarom wil ik ook eerder beginnen met de hah, want anders moet ik wel hele kleine rondjes gaan lopen met mn post, wat ook allemaal extra tijd kostquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sodeknetters zeg ...
Dat is wel veul
Denk dat niemand je tegen gaat houden om zaterdag alvast vroeg wat HAH weg te gaan brengen. De extra tijd eventueel betalen is natuurlijk een ander verhaal. Maar dat spul mag dan gewoon niet eerder als zaterdag bezorgd worden, zaterdagochtend lijkt mij dan iig toegestaanquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:42 schreef superkimmi het volgende:
[..]
ja, dat vond ik ook. Nog nooit gehad, zoveel. Daarom wil ik ook eerder beginnen met de hah, want anders moet ik wel hele kleine rondjes gaan lopen met mn post, wat ook allemaal extra tijd kost
Bij mijn wijk van morgen heb ik normaal 2 tassen HAH. Benieuwd of het er meer zijn. Is in ieder geval een wijk waar de verdeling tussen post en HAH behoorlijk scheef verloopt als in een deel veel HAH nodig en weinig post en een ander deel weinig HAH en veel post.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:42 schreef superkimmi het volgende:
[..]
ja, dat vond ik ook. Nog nooit gehad, zoveel. Daarom wil ik ook eerder beginnen met de hah, want anders moet ik wel hele kleine rondjes gaan lopen met mn post, wat ook allemaal extra tijd kost
Hier ook. Ach, lekker extra tijd schrijven toch?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:38 schreef VixenFromHell het volgende:
Zie net in de mail dat er woensdag HAH is
Ja, al heb ik maar 1 klein wijkje dus dat is minder dan een gemiddelde daldagquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:26 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Hier ook. Ach, lekker extra tijd schrijven toch?
Dat klinkt "fijn" zeg.quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:28 schreef superkimmi het volgende:
net een sms dat vandaag de hah al aangeleverd word maar dat die absoluut niet voor morgen bezorgd mag worden. Zal wel zijn omdat we op de heilige sinterklaasdag nog niet over kerst mogen beginnen. Echt genaaid want bezorg veel liever vandaag ff dat hah.
Zou je dan wel morgenochtend vroeger mogen beginnen en vast wat wegbrengen? Heb in totaal namelijk 11 tassen..
zou toch logischer zijn om dat ah ding dan op donderdag te doen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:41 schreef superkimmi het volgende:
[..]
dikke kans dat dat de ah kerstspecial is. Die mag ook op woensdag bezorgd worden als zaterdag en dinsdag al te vol zitten met hah...
hij moet uiterlijk woensdag bezorgd worden van AH...quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:05 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
zou toch logischer zijn om dat ah ding dan op donderdag te doen?
mag inderdaad vroeger beginnen. En wegens de hoeveelheid krijgen we sowieso extra tijd. Maar ga natuurlijk niet de tijd vragen van 2x het rondje lopen.. Wil het voor mijzelf doen wegens het gewicht...quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:44 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Denk dat niemand je tegen gaat houden om zaterdag alvast vroeg wat HAH weg te gaan brengen. De extra tijd eventueel betalen is natuurlijk een ander verhaal. Maar dat spul mag dan gewoon niet eerder als zaterdag bezorgd worden, zaterdagochtend lijkt mij dan iig toegestaan
hm, nou, ben benieuwd waar ze al die extra postbezorgers dan vandaan gaan halen, normaal lopen postbodes hier op daldagen toch wel 3 of 4 wijken, dat gaat natuurlijk niet lukken met hah.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:27 schreef superkimmi het volgende:
[..]
hij moet uiterlijk woensdag bezorgd worden van AH...
hebben jullie hem op woensdag dan? Wij hebben hem namelijk zelf morgen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:30 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
hm, nou, ben benieuwd waar ze al die extra postbezorgers dan vandaan gaan halen, normaal lopen postbodes hier op daldagen toch wel 3 of 4 wijken, dat gaat natuurlijk niet lukken met hah.
oke, fijn om te horen, want die 3 heb ik ook. Alleen dan wel veeeeel meer tassen, maar misschien zitten ze hier kwartvol en kan ik toch een boel in ene meenemenquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:56 schreef swimmie86 het volgende:
Wij hebben de AH kerstspecial morgen erbij. Staat al op het depot. Het viel me eigenlijk best mee.
Het is wel meer gewicht, maar alle tassen zaten halfvol, dus met mijn 2 tassen hah is het dus maar 1 volle.
AH, AHkerstspecial en karwei. Allemaal a5 formaat.
Wij hebben morgen al dat c1000 kerstding en 3 andere folders dus dan zit ie er sowieso niet bijquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:34 schreef superkimmi het volgende:
[..]
hebben jullie hem op woensdag dan? Wij hebben hem namelijk zelf morgen.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:30 schreef houdjemond het volgende:
Hier weten ze nog niet wanneer we hem krijgenheb hem liever morgen dan ben ik er maar vanaf.
( huisje was mooi trouwens, maar sta daar nog 5de, kreeg ik onderweg een belletje dat ik in exact dezelfde straat maar een andere flat eerste sta, volgende week dus nog een bezichtiging! )
Hopelijk is die ook mooi dan! Wel zorgen dat je wel al het papierwerk keurig netjes op orde hebt he, daar zijn ze onverbiddelijk in meestal. Ik ga zo langs de gemeente voor een GBA uittrekselquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:30 schreef houdjemond het volgende:
Hier weten ze nog niet wanneer we hem krijgenheb hem liever morgen dan ben ik er maar vanaf.
( huisje was mooi trouwens, maar sta daar nog 5de, kreeg ik onderweg een belletje dat ik in exact dezelfde straat maar een andere flat eerste sta, volgende week dus nog een bezichtiging! )
Heb netjes mijn IB60 uitreksel en alles in een mapje.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:02 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Hopelijk is die ook mooi dan! Wel zorgen dat je wel al het papierwerk keurig netjes op orde hebt he, daar zijn ze onverbiddelijk in meestal. Ik ga zo langs de gemeente voor een GBA uittreksel
Nog 5e... er was niet iemand die al meteen ja heeft gezegd? Hier moeten mensen wel ter plekke ook beslissen, al moet het huurcontract dan wel later nog getekend worden en kan het nog mislopen natuurlijk
Maar als iemand al ja heeft gezegd dan is die kans wel minimaal waarschijnlijk
haha alsof ik daar zo blij mee benquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb netjes mijn IB60 uitreksel en alles in een mapje.
Hier moet je na de bezichtiging via Internet aangeven of je intresse hebt. Beetje omslachtig maargoed.
OT ; was gelukkig niet zo koud vandaag en heel weinig, mag ook wel eens een keer.
@superkimmi ; ga je mijn record van 11 tassen gewoon breken !
quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb netjes mijn IB60 uitreksel en alles in een mapje.
Dan werk je jezelf toch alleen maar tegen? Als het me vrijdag bevalt ( je weet natuurlijk nooit hoe het er van binnen uitziet ) dan ga ik er nog liever dezelfde dag in bij wijze van dan nog een week moeten wachten op een stom a4tje.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:13 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]Mooi
die heb ik idd ook allang klaar liggen. Veel mensen gaan die pas aanvragen op het moment dat ze gereageerd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |