SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bedoeling is voor iedereen om dat zo leuk, mooi en origineel mogelijk te bewerken (met paint en/of photoshop). Dit moet opgestuurd worden naar het aangewezen inleverpunt voor het eindigen van de deadline. Het leuke is om het plaatje te begeleiden met titel. Mocht je nog ietsjes meer tijd nodig hebben na de deadline. Geef dit dan even van te voren aan.
Na de deadline zal diegene naar wie de inzendingen zijn gestuurd alle deelnames posten met titel. Er wordt geen naam van de maker erbij vermeld. Ook zet diegene er een poll bij zodat *lurkers* en liefhebbers kunnen stemmen op hun favoriet. Neem even de tijd om ze allemaal goed te bekijken voor je een keuze maakt. (Het is tof, als de stemmer, in een bericht post op wie en waarom er gestemd is, maar dat is geen moetje.)
Het plaatje dat binnen de vastgestelde tijd de meeste stemmen heeft is de winnaar. Deze krijgt 3 punten. (nummer 2 krijgt 2 punten en nummer 3 krijgt 1 punt). Bij gelijkspel spreken we onderling een verlenging af.
De makers zullen dan ook bekend gemaakt worden door de "battle master". En deze past de lijst der deelnemers aan door de punten erbij op te tellen.
Spelregels
- Iedereen mag meedoen.
- Je mag paint, photoshop, etc. gebruiken. Zorg er wel voor dat hij origineel is, dus niet klakkeloos van internet halen!
- Je mag maar 1 plaatje per ronde inzenden.
- De deadline wordt onderling steeds afgesproken.
- Bij het stemmen: per persoon mag er maar 1x gestemd worden per ronde (niet op jezelf).
- De Battle master schat de stemtijd in en post deze sluitingstijd bij de poll.
- De winnaar mag het plaatje voor de volgende ronde uitkiezen, of hij zegt dat de volgende poster het mag doen.
- De Battle master is in principe de winnaar van de vorige ronde, maar hij of zij mag ook hulp inschakelen door een vervangende battle master te vragen.SPOILER: Vorige DelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorebord 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorebord 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige Links:
Link naar poll creator
Linkje naar de OP
Linkje naar de Battlepost
De almachtige trommels![]()
![]()
De nieuwe foto.
Met hulp van ToT.
inleveren tot zaterdag 20:00.
en de png (met dank aan HaJee ):
Edit: inleveren bij 44rdbei
[ Bericht 8% gewijzigd door 44rdbei op 02-12-2014 14:13:41 ]![]()
2 nieuwkomers zelfs!quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:42 schreef 44rdbei het volgende:
inmiddels al 4 inzendingen
Waaronder 2 nieuwkomers![]()
![]()
Uiteraard! Anders zou iedereen wel heel teleurgesteld over jou zijn...quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:02 schreef Nattekat het volgende:
Nu moet ik natuurlijk het goede voorbeeld geven en meedoen
Photoshop your own reality...![]()
Ja dat wordt wel weer eens tijdquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:02 schreef Nattekat het volgende:
Nu moet ik natuurlijk het goede voorbeeld geven en meedoen![]()
![]()
Nu is het echt op zaterdag en kan ik daar echt op anticiperenquote:
En ik heb nu al een idee, iets wat ook vaak dwars zat
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nog maar even een late-night kickje... We willen nog meer nieuwkomers...![]()
Ben zelf ook al aan eentje begonnen maar ga die weer drastisch veranderen, nog veel werk dus...
Oh, het loopt tot zaterdag. Beter lezen voortaan
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Mijn oorspronkelijke 2 ideeën laat ik varen; die zijn gewoonweg te obvious.
Ik heb nog wel een geinige, en als die faalt, ga ik voor het 2e idee dat ik kreeg.
Hoewel......nee dit wordt toch niks!
En idee 2 is te simpel kopieer- en plakwerk.
Toch maar voor idee nummer 1 gaan dan?Kut!
![]()
Hij is nu eigenlijk af maar het is niet geworden wat ik had gehoopt.
morgen ochtend nog maar eens kijken .
nachtschopje![]()
Ingezonden...![]()
Wat ligt FOK! er tegenwoordig vaak uit zeg... En een PM sturen was dit keer ook een ramp, fietsen gaat sneller...
Hmm... dat was makkelijker dan gedacht. Aan de andere kant, projectjes waar ik uren aan werk krijgen nooit stemmen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
en dat zeg je nu pas, ik heb er 2 uur werk inzittenquote:Op zaterdag 6 december 2014 16:28 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... dat was makkelijker dan gedacht. Aan de andere kant, projectjes waar ik uren aan werk krijgen nooit stemmen![]()
![]()
Projectjes waar ik uren aan werkquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:36 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
en dat zeg je nu pas, ik heb er 2 uur werk inzitten
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
---BATTLE-POST---
Origineel:
En dit hebben we ervan gemaakt:
In willekeurige volgorde:
1: Schip Ahoei
2: I'M THE KING OF THE WORLD!
3: Van meeuw naar adelaar
4: Stilleven
5: Rare vogel.
6: Ken je deze nog nog nog?
7: Nils HoOOOOolgersson
8: Eagles bring freedom to the desert.
---DE POLL ---
Poll: Welke vind jij de beste?
• 1: Schip Ahoei
• 2: I'M THE KING OF THE WORLD!
• 3: Van meeuw naar adelaar
• 4: Stilleven
• 5: Rare vogel
• 6: Ken je deze nog nog nog?
• 7: Nils HoOOOOolgersson
• 8: Eagles bring freedom to the desert
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De poll sluit maandagavond om 20:00.
- Niet op jezelf stemmen
- Slechts 1x stemmen![]()
8
Bij 7 wilde iemand mooi laten zien hoe hij/zij met de weerspiegeling om kan gaan
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Misschien wilde hij/zij een beetje oefenen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:05 schreef Nattekat het volgende:
8
Bij 7 wilde iemand mooi laten zien hoe hij/zij met de weerspiegeling om kan gaan![]()
![]()
8 was wat ik zelf ongeveer in gedachten had, gevolgd door 3 (ongeveer: ik wilde the American eagle met dat traantje op de Nederlandse vlag zetten).
7 is weer netjes gemaakt.
4 is leuk subtiel.
Pfff...![]()
Ik vind juist dat hij/zij dat heel mooi heeft gedaanquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Misschien wilde hij/zij een beetje oefenen.![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind juist dat hij/zij dat heel mooi heeft gedaanok, dan had ik je verkeerd begrepen.
![]()
4 is goed, moest toch even zoeken.
Edit: Ben nieuwkomer trouwens.Sinds middelbare school niet veel tijd voor gehad, maar als werkende man moet je toch een hobby hebben.
Mijn hoogtepunt qua photoshoppen was een inzending naar VI.
Nog een Magix-weet-ik-veel-wat-maker mee gewonnen.
Nooit aangeraakt verder maar toch.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Leuk dat je meedoet.quote:Op zondag 7 december 2014 08:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
4 is goed, moest toch even zoeken.
Edit: Ben nieuwkomer trouwens.Sinds middelbare school niet veel tijd voor gehad, maar als werkende man moet je toch een hobby hebben.
Mijn hoogtepunt qua photoshoppen was een inzending naar VI.
Nog een Magix-weet-ik-veel-wat-maker mee gewonnen.
Nooit aangeraakt verder maar toch.
Ik doe nu een week of 10 mee, Meestal hebben we rond de 3 tot 5 inzendingen.
Hoe beter competitie hoe leuker het is.![]()
Maar hoe minder stemmen ik krijgquote:Op zondag 7 december 2014 11:14 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Leuk dat je meedoet.
Ik doe nu een week of 10 mee, Meestal hebben we rond de 3 tot 5 inzendingen.
Hoe beter competitie hoe leuker het is.
0
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die had ik vroeger ook, lichtgrijs though.quote:Op zondag 7 december 2014 12:40 schreef ToT het volgende:
6 is sowieso ook wel origineel!
[ afbeelding ]
Ik niet, ooit bij een vriendje thuis gezien, een oranje versie.quote:Op zondag 7 december 2014 13:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die had ik vroeger ook, lichtgrijs though.![]()
![]()
Maakt niet uit, je bent niet de enige met 0 stemmen.quote:Op zondag 7 december 2014 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar hoe minder stemmen ik krijg
0
Weet je nog dat we (nou ja ik niet) uit sympathie op jou gingen stemmen? Die zeester gif in die badkuip.
En toen bleek achteraf dat die inzending helemaal niet van jou was.![]()
![]()
Dat was toch het kiezen van de nummer 2? Waarom op mij stemmen als ik toch al gewonnen hebquote:Op zondag 7 december 2014 13:16 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Weet je nog dat we (nou ja ik niet) uit sympathie op jou gingen stemmen? Die zeester gif in die badkuip.
En toen bleek achteraf dat die inzending helemaal niet van jou was.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja dat is waar ook, maar die punten heb je nooit toegekend gekregen.quote:Op zondag 7 december 2014 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was toch het kiezen van de nummer 2? Waarom op mij stemmen als ik toch al gewonnen heb![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 13:20 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja dat is waar ook, maar die punten heb je nooit toegekend gekregen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb er op een met 0 stemmen gestemd
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 13:32 schreef DieselTank het volgende:
Ik heb er op een met 0 stemmen gestemdDie mijter in je UI!
![]()
![]()
Ja die Rare Vogel; iets soortgelijks wilde ik al in eerdere battles doen (bijvoorbeeld die ene met dat robotje), maar ik dacht dat iedereen dat al ging doen!![]()
![]()
HaJee heeft die mijter gemaaktquote:Ik vind em ook zo tof dat ik deze UI nog even hou.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
Ik weet niet meer wie deze UI toentertijd voor mij heeft gemaakt, zal me niet verbazen dat het ook HaJee was!quote:Op zondag 7 december 2014 15:04 schreef DieselTank het volgende:
[..]
HaJee heeft die mijter gemaaktIk vind em ook zo tof dat ik deze UI nog even hou.
Ff gegoogled op "Kerst UI FOK!", maar toen kwam ik op een topic in KLB terecht!![]()
![]()
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #15quote:Op zondag 7 december 2014 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie deze UI toentertijd voor mij heeft gemaakt, zal me niet verbazen dat het ook HaJee was!
Ff gegoogled op "Kerst UI FOK!", maar toen kwam ik op een topic in KLB terecht!
van briggy post 282 in topic nummer #15Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
Hahaha goed gevonden, thx!quote:Op zondag 7 december 2014 15:56 schreef DieselTank het volgende:
[..]
FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #15
van briggy post 282 in topic nummer #15![]()
![]()
Met een kerstmutsje lijkt me nu gepasterquote:Op zondag 7 december 2014 15:04 schreef DieselTank het volgende:
[..]
HaJee heeft die mijter gemaaktIk vind em ook zo tof dat ik deze UI nog even hou.
![]()
![]()
Heldquote:Op zondag 7 december 2014 19:40 schreef HaJee het volgende:
[..]
Met een kerstmutsje lijkt me nu gepaster
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Super bedankt
We zien diit offtopic maar als gratis kickjes
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
Ik zou ook wel wat variatie kunnen gebruiken qua kers-UI's.quote:Op zondag 7 december 2014 19:40 schreef HaJee het volgende:
[..]
Met een kerstmutsje lijkt me nu gepaster
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Het is niet echt het seizoen voor kersenquote:Op zondag 7 december 2014 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou ook wel wat variatie kunnen gebruiken qua kers-UI's.![]()
Maar ik heb nog wel een ideetje. Zal me er morgen eens over buigen...![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 00:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is niet echt het seizoen voor kersen
Maar ik heb nog wel een ideetje. Zal me er morgen eens over buigen...![]()
Ah tof!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Hé, ik heb stem
Dat is lang geleden...![]()
![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Hé, ik heb stem
Dat is lang geleden...Je UI!
![]()
![]()
De uitslag!
De winnaar is "van meeuw tot adelaar" van SuperHarregarre.
Gefeliciteerd, echt klasse![]()
![]()
De 2e plek eis ik zelf op met "Nils HoOOOOolgersson"
De 3e plek is voor "Stilleven" van Osvaldo2.![]()
overige inzendingen:
"Schip Ahoei " van Mubassie.
"I'M THE KING OF THE WORLD!" van NatteKat
"Rare vogel."van Pandaplint.
"en je deze nog nog nog?" van Maringo
"Eagles bring freedom to the desert." van Gekkepoes
De nieuw stand:
Osvaldo2 : 27 (+1)
44rdbei: 25 (+2)
JPO: 13
ToT: 12
Gloorbek: 9
HeaN82: 8
GekkePoes: 7
Maringo: 5
GuitarJJ : 4
Nattekat: 3
SuperHarregarre: 3 (+3)
Dottey : 2
d4v1d: 2
Noodgang: 2
dockx 1
SuperHarregarre is de nieuwe battlemaster.
Alle info die je nodig hebt staat in OP.
En er is vast wel iemand in dit topic beschikbaar mocht je hulp hebben.
Succes!![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door 44rdbei op 08-12-2014 20:14:48 ]![]()
Hahaha ik zal subtiel zijn!quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:28 schreef HaJee het volgende:
[..]
Niet teveel mee te koop lopen want dan willen ze allemaal zo'n sjieke
Een paar mensen zijn sowieso wel blij met hun huidige UI.....hoewel eentje zou misschien ook nog een aangepaste willen hebben, denk ik.
Anyway, die gaan je niet aan de kop zeuren!
Maar thx man!![]()
![]()
Welcome!quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hahaha ik zal subtiel zijn!
Een paar mensen zijn sowieso wel blij met hun huidige UI.....hoewel eentje zou misschien ook nog een aangepaste willen hebben, denk ik.
Anyway, die gaan je niet aan de kop zeuren!
Maar thx man!![]()
Jeej!Net wakker geworden en zit op mobiel dus nieuwe foto volgt over een paar uur. Moet ook nog even goed kijken naar de battlemaster regels.
Oke, als ik 't goed heb moet ik nu een nieuwe foto posten en een deadline zetten voor 't inleveren. Laten we de deadline voor 't gemak hetzelfde houden. Klein voorbehoud hier is dat ik in China zit, dus het moment waarop ik kijk is waarschijnlijk Zondag 6 uur Nederlandse tijd. (Heb zondagochtend voetbalwedstrijd dus dan kan ik sowieso niet kijken.) Dus als je geen bevestiging krijgt bij late inzending, wees niet bevreesd. Voor alle inzendingen via DM/PM stuur ik een bevestiging. Heb je geen bevestiging dan heb ik 'm waarschijnlijk niet goed ontvangen. (Als 't met de tijdsverschillen te lastig is, is 't misschien makkelijker om een vervangende battlemaster te hebben.)
Deadline: Zaterdag 13 december om 20:00
De foto dan:
Denk dat hier wel wat mee te doen is, photoshoppen van de hele foto is mogelijk maar ook slechts de dame op de voorgrond. Ben benieuwd.
OK, dus de battlepost is dan na jou wedstrijd ergens zondagmiddag?quote:Op dinsdag 9 december 2014 06:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Oke, als ik 't goed heb moet ik nu een nieuwe foto posten en een deadline zetten voor 't inleveren. Laten we de deadline voor 't gemak hetzelfde houden. Klein voorbehoud hier is dat ik in China zit, dus het moment waarop ik kijk is waarschijnlijk Zondag 6 uur Nederlandse tijd. (Heb zondagochtend voetbalwedstrijd dus dan kan ik sowieso niet kijken.) Dus als je geen bevestiging krijgt bij late inzending, wees niet bevreesd. Voor alle inzendingen via DM/PM stuur ik een bevestiging. Heb je geen bevestiging dan heb ik 'm waarschijnlijk niet goed ontvangen. (Als 't met de tijdsverschillen te lastig is, is 't misschien makkelijker om een vervangende battlemaster te hebben.)
De foto dan:
[ afbeelding ]
Denk dat hier wel wat mee te doen is, photoshoppen van de hele foto is mogelijk maar ook slechts de dame op de voorgrond. Ben benieuwd.
Ik heb nog geen ideeën maar denk dat wel moet lukken met deze foto .
![]()
![]()
Battlepost komt dan zondagochtend/middag inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
OK, dus de battlepost is dan na jou wedstrijd ergens zondagmiddag?
Ik heb nog geen ideeën maar denk dat wel moet lukken met deze foto .
Inzending naar mij. Liefst via PM want DMs verschijnen niet op mobiel. DM mag ook wel maar dan moet je iets langer wachten op bevestiging.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:08 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Naar wie moet ik de inzending trouwens sturen? :p
Fuck, te veel ideeën!
Elk met z'n eigen problemen in uitvoering, maar ik denk dat ik wel wat weet!
Nu maar hopen dat ik een plaatje van hetgene wat ik nodig heb, in de juiste hoek kan vinden om het goed uit te laten komen. Ik ga in ieder geval hier wel mee aan de slag!![]()
![]()
Klaar en ingezonden, hoewel dus nog niet zeker is wie de battlemaster gaat worden.
Ow net geen uurtje werk aan gehad!Ik dacht serieus dat het meer was!
![]()
Superharregare is wat mij betreft gewoon battlemaster.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:47 schreef ToT het volgende:
Klaar en ingezonden, hoewel dus nog niet zeker is wie de battlemaster gaat worden.
Ow net geen uurtje werk aan gehad!Ik dacht serieus dat het meer was!
![]()
Ik moet nog beginnen maar er is nog tijd genoegn.![]()
Heb er inmiddels drie ontvangen. ToT via DM, GekkePoes en dimmak via PM. Dit gaat een spannende ronde worden.
Coolcool!quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb er inmiddels drie ontvangen. ToT via DM, GekkePoes en dimmak via PM. Dit gaat een spannende ronde worden.![]()
![]()
Loopt nog niet echt storm. Heb er inmiddels vijf ontvangen:
SuperHarregarre
dimmak
GekkePoes
ToT
JPO
Hopelijk nog drie of vier voor zondag dan hebben we weer een mooie strijd.Sowieso nog 44rdbei en Osvaldo2 dan zitten we al op 7.
Schopjequote:Op dinsdag 9 december 2014 06:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
De foto dan:
[ afbeelding ]
Denk dat hier wel wat mee te doen is, photoshoppen van de hele foto is mogelijk maar ook slechts de dame op de voorgrond. Ben benieuwd.🐱![]()
Bij mij gaat het deze battle niet lukken...![]()
Was eerst begonnen aan een advertentie voor Chinese superlijm, oma met haar voeten aan het plafond geplakt, vrolijke chinees met duim omhoog en knijpfles lijm op de voorgrond. Ik had zelfs al de Chinese karakters voor lijm gevonden...
Maar dat zag er bij elkaar echt niet uit en kon het ook niet echt beter krijgen...
Gisteravond dus maar aan een nieuwe begonnen, "Gorillas in the Mist". Heb wel een paar leuke foto's van staande gorilla's gevonden maar die staan allemaal in het gras. Uitgeknipt hebben ze nog maar nauwelijks voeten over, dat zou ik allemaal moeten bijwerken. Daar heb ik de tijd en energie niet meer voor...
Helaas dus, volgende battle dan maar weer...Photoshop your own reality...![]()
Ah jammer man!quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
Bij mij gaat het deze battle niet lukken...![]()
Was eerst begonnen aan een advertentie voor Chinese superlijm, oma met haar voeten aan het plafond geplakt, vrolijke chinees met duim omhoog en knijpfles lijm op de voorgrond. Ik had zelfs al de Chinese karakters voor lijm gevonden...
Maar dat zag er bij elkaar echt niet uit en kon het ook niet echt beter krijgen...
Gisteravond dus maar aan een nieuwe begonnen, "Gorillas in the Mist". Heb wel een paar leuke foto's van staande gorilla's gevonden maar die staan allemaal in het gras. Uitgeknipt hebben ze nog maar nauwelijks voeten over, dat zou ik allemaal moeten bijwerken. Daar heb ik de tijd en energie niet meer voor...
Helaas dus, volgende battle dan maar weer...
Tja better luck next time dan idd!![]()
![]()
Onderweg naar voetbal. Battlepost volgt over paar uur.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
---POSTO DEL BATTELO---
Origineel:
En dit hebben we ervan gemaakt:
Japanners en foto's
Waktester300
Levering iPhone 7 vertraagd door bezuinigingen Chinese haven
De Paus bij de leprakolonie.
Zeldzame oefening op foto vastgelegd "Pushing the cow".
Ryuubel vernietigt Abel
---DE POLL ---
- Niet op jezelf stemmen
- Slechts 1x stemmen
Poll: Naar wie gaat uw stem?
• Japanners en foto's
• Waktester300
• iPhone 7 vertraging
• Paus bij leprakolonie
• Pushing the cow
• Ryuubel vernietigt Abel
Tussenstand:
Poll sluit maandagavond om 20:00
Volgens mij klopt 't allemaal wel. Eerste keer battlemastert.
Heb zelf gestemd voor de koe. Had 'm nog meer kudo's gegeven als elke vrouw een koe had en het bijschrift was geweest: "massale kunstmatige inseminatie vee in China".
Zo waktester is snel gestegen van plek
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
Ziet er naar uit dat waktester 'm gaat pakken dit keer. Wilde'm bijna in nsfw tags zetten. Zeker omdat ik aan het eten was toen ik die pm ontving.
Tijd is voorbij, uitslag zal ik zo formeel doen maar omdat de tijd verstreken is hier even notitie:
1. Waktester300 (5)
2. Ryuubel (4)
3. Paus bij leprakolonie (3)Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
De uitslag!
Na een zeer spannende ronde waarin de eerste plaats meerdere malen werd vergeven en teruggewonnen liggen de scores uiteindelijk zeer dicht bij elkaar. Met respectievelijk 5,4 en 3 stemmen zijn de verschillen in de top miniem.
De 3e plek is behaald door niemand minder dan ToT met zijn pauselijk bezoek aan een leprakolonie. Dat pauselijk bezoek heeft hem geen windeieren gelegd; ToT loopt een puntje in op lijstaanvoerder Osvaldo2.
Met slechts een enkel punt achterstand op de felbegeerde 2e plek is geëindigd: dimmak met "Ryuubel vernietigt Abel".
De volle 3 punten worden echter meegenomen door JPO met zijn controversiële en niet geheel werkveilige inzending "Waktester300". Hiermee loopt hij 3 punten in op de koplopers.
overige inzendingen:
• Japanners en foto's door 44rdbei
• iPhone 7 vertraging door SuperHarregarre
• Pushing the cow door GekkePoes
De nieuw stand:
Osvaldo2 : 27
44rdbei: 25
JPO: 16 (+3)
ToT: 13 (+1)
SuperHarregarre: 3
dimmak: 2 (+2)
dockx 1
JPO is de nieuwe battlemaster.
Succes!![]()
Gefeliciteerd JPO!Maar ook dimmak en ToT...
![]()
Ben benieuwd naar de nieuwe foto...
Danku danku, ik zal op zoek gaan naar een nieuwe foto maar maak de battlepost waarschijnlijk pas vanavond, eerst werken.![]()
Okidoki! Thnx nogmaals voor de felicitaties!
Nieuwe ronde!
Omdat het volgende week kerst is lijkt het me een goed idee om ons alvast op de kerstkaart te gaan richten! Maak er iets moois van en wie weet kan je hem nog rondsturen, in eerste instantie gewoon inleveren bij moi.
Vergeet de kerstboodschap niet!
Plaatje (PNG)
Inzenden voor zaterdag 20.00uur
Veel paint plezier!![]()
Dit is wel een lastige.
Het enige wat ik so far kan bedenken heeft met een bepaald "beertje" te maken, en daar heb ik geen zin in!
Ff verder denken....ik heb wel wat halve ideeën....
Hmmm ja....ik denk dat ik al iets heb!![]()
![]()
Inderdaad geen makkelijke foto maar daar moet wel wat leuks mee te doen zijn... Even nadenken...Photoshop your own reality...![]()
Deze is wel moeilijk zeg. Zeker omdat de rechterkant van z'n arm er ook niet bij zit.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Clone stamp!quote:Op donderdag 18 december 2014 06:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Deze is wel moeilijk zeg. Zeker omdat de rechterkant van z'n arm er ook niet bij zit.![]()
![]()
Hehe, heb 'm inmiddels al wel af.quote:Ben benieuwd.
Ah tof!quote:Op donderdag 18 december 2014 08:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hehe, heb 'm inmiddels al wel af.Ben benieuwd.
![]()
![]()
2 Inzendingen dames en heren, het lijkt er toch op dat dit een wat lastigere is... Inleverdatum maar een dagje opschuiven! Dan hebben jullie de zaterdag er nog bij en kan je eventueel zondag ochtend in de kerk nog het een en ander doen. Succes!
Inleverdatum gewijzigd naar 21-12-2014 20.00uur
Succes![]()
Kom op, mensen!
Komt er misschien iets onverwachts uit de zak?
Of staat hij ineens tegenover een enorm leger aan hebberige koters? Of is het überhaupt wel een zak die hij vasthoudt? Misschien is het wel een gigantisch lange wensenlijst, of een boek over who's been naughty or nice. En is dit wel zijn ware gezicht, of is het misschien die vriendelijke meneer met zijn bek vol scheve tanden?![]()
![]()
Heb je die van mij ontvangen? Is via PM gegaan maar had geen reactie, dus weet niet zeker of hij is aangekomen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:23 schreef JPO het volgende:
2 Inzendingen dames en heren, het lijkt er toch op dat dit een wat lastigere is... Inleverdatum maar een dagje opschuiven! Dan hebben jullie de zaterdag er nog bij en kan je eventueel zondag ochtend in de kerk nog het een en ander doen. Succes!
Inleverdatum gewijzigd naar 21-12-2014 20.00uur
SuccesBaat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ja ik had gezien dat je hem in had geleverd in het topic en dat klopte met de PM dus geen probleem.
Ik moet de mijne ook nog maken en heb vanavond en grootste gedeelte van morgen geen tijd. Het idee is er al wel.
![]()
*slingert photoshop ook even aanOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Mogen twee inzendingen ook?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:37 schreef Maringo het volgende:
* Maringo slingert photoshop weer uitOok wat ingezonden?
![]()
Inzending verstuurd
Even een ochtendschopje... Laatste dag dat je nog mee kan doen, dat of eeuwige spijt...
Check in the boxquote:
Heb je mijn inzending ook ontvangen?Via DMquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:03 schreef JPO het volgende:
Ja ik had gezien dat je hem in had geleverd in het topic en dat klopte met de PM dus geen probleem.
Ik moet de mijne ook nog maken en heb vanavond en grootste gedeelte van morgen geen tijd. Het idee is er al wel.
Ehhh....verkeerd topic?quote:Op zondag 21 december 2014 19:48 schreef JPO het volgende:
Boer overnemen, 9 terugpakken en met de heer stift ik op jouw 2.![]()
![]()
---BATTLE-POST---
Ondanks wat klanken dat het een lastige paint ging worden hebben 7 menschen een paint ingezonden!
Ikzelf doe deze ronde niet mee omdat ik geen tijd kon vinden iets moois te maken, mijn idee was een kerstman met rode lap tegenover een rendier (matador vs stier).
Origineel:
En dit hebben ze ervan gemaakt:
Geloof niet alles wat je leest!
Santa baby
Ho Ho Holy Shit
Holle Bolle Santa
All I want for christmas...
Kerstpapier hier, Kerstpapier hier
De kerstman in Mexico
---DE POLL ---
- Niet op jezelf stemmen
- Slechts 1x stemmen
Poll: Welke kerstkaart gaan we opsturen?
• Geloof niet alles wat je leest
• Santa Baby
• Ho Ho Holy Shit
• Holle Bolle Santa
• All I want for christmas
• Kerstpapier hier, kerstpapier hier
• De kerstman in Mexico
Tussenstand:
Poll sluit om 20.00 op dinsdag avond 23 dec![]()
Twee keer Holle Bolle Gijs... En daar heb ik ook nog even over gedacht maar gelukkig niet gedaan...![]()
Lastig kiezen op welke ik moet stemmen want er zitten een paar hele mooie/leuke tussen...Photoshop your own reality...![]()
Het valt me mee dat er geen toreador tussen zit. (dat was m'n eerste idee en inzending)
Daar heb ik inderdaad ook nog over gedacht maar kon geen goede foto van een stier van achter vinden. Al die foto's waren ingezoomd op de toreador met dan een sterk geblurde stier er voor...quote:Op zondag 21 december 2014 23:37 schreef Pandaplint het volgende:
Het valt me mee dat er geen toreador tussen zit. (dat was m'n eerste idee en inzending)
Het lukte mij ook niet echtquote:Op zondag 21 december 2014 23:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad ook nog over gedacht maar kon geen goede foto van een stier van achter vinden. Al die foto's waren ingezoomd op de toreador met dan een sterk geblurde stier er voor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Haha, tweemaal holle bolle Gijs.heb zelf gestemd op kerstrutte, lekker actueel.
Santa Baby is goed gelukt. Ik had dat zelf ook in gedachten maar toen ik ging googlen naar een klaatje van een vrouw in deze positie ben ik snel afgehaakt, wat een troep kwam ik tegen.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Je hebt echt 'geboorte' ingetypt in google ?quote:Op maandag 22 december 2014 11:56 schreef dimmak het volgende:
Santa Baby is goed gelukt. Ik had dat zelf ook in gedachten maar toen ik ging googlen naar een klaatje van een vrouw in deze positie ben ik snel afgehaakt, wat een troep kwam ik tegen.
![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 22 december 2014 12:01 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je hebt echt 'geboorte' ingetypt in google ?
![]()
Heb ik een trauma aan over gehouden.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
hippe mensen die in bossen bevallen?quote:Op maandag 22 december 2014 12:05 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja.Heb ik een trauma aan over gehouden.
Ik drink geen kraantjeswater.![]()
De uitslag!
Santa Baby heeft gewonnen! Jeeeeeej
met de volgende tekening:
Van harte gefeliciteerd Pandaplint met de 3 punten die je meer dan verdiend!
De tweede plek is voor: Geloof niet alles wat je leest! (Dubieus) van ToT en hij krijgt dus 2 punten
De laatste punt wordt twee keer uitgedeeld, als eerste aan Holle Bolle Santa van dimmak en aan Ho Ho Holy Shit van SuperHarreGarre.
Gefeliciteerd allen en een fijne kerst.
Overige inzendingen:
All I want for christmas... - 44rdbei
Kerstpapier hier, herhaling - Maringo
De kerstman in mexico - Osvaldo2
De stand
44rdbei: 25
JPO: 16
ToT: 15 (+2)
SuperHarregarre: 4 (+1)
Pandaplint: 3 (+3)
dimmak: 3 (+1)
dockx 1
Nieuwe Batteluh Masteruh!
PANDAPLINT!
Goodluck!![]()
Gefeliciteerd!Lijst met deelnemers wordt steeds langer zo.
Jeuj! Het was inderdaad een ranzig klusje om alle onderdelen van de shop bij elkaar te zoeken![]()
Nu moet ik een nieuwe basisfoto kiezen?
Dat zal inderdaad wel een vies klusje zijn geweest.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:37 schreef Pandaplint het volgende:
Jeuj! Het was inderdaad een ranzig klusje om alle onderdelen van de shop bij elkaar te zoeken![]()
Nu moet ik een nieuwe basisfoto kiezen?
Je mag inderdaad een nieuwe foto kiezen en een inleverdatum bepalen.![]()
Nieuwe ronde!
Onze grote leider lacht zich suf met z'n maten. Maar waar lachen zij zo om?
Deadline
Inleveren voor uiterlijk zondag 20:00Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Omdat er staat: De tweede plek is voor: Geloof niet alles wat je leest... <- dus moet ik nu geloven dat de tweede plek voor ToT is?quote:![]()
oh vandaar. okquote:Op woensdag 24 december 2014 12:00 schreef JPO het volgende:
[..]
Omdat er staat: De tweede plek is voor: Geloof niet alles wat je leest... <- dus moet ik nu geloven dat de tweede plek voor ToT is?![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:18 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ] mss kan iemand een betere png maken? hij is een beetje blokkerig, ik krijg het niet beter
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]Je UI, wat is er gebeurd? waar is Patrick ster?
Nog steeds veilig op de server
Komt wel weer terug.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat is wel een opluchting.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog steeds veilig op de server
Komt wel weer terug.![]()
Lijkt mij wel een goed idee... Een nieuw jaar met weer nieuwe kansen voor iedereen...quote:Op woensdag 24 december 2014 10:41 schreef 44rdbei het volgende:
Beginnen we in het nieuwe jaar op nul?
Zodat jij meteen winnaar bent van 2014.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een goed idee... Een nieuw jaar met weer nieuwe kansen voor iedereen...![]()
Daar heb ik hard voor moeten werken hoor...quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zodat jij meteen winnaar bent van 2014.![]()
![]()
En dat moet ik nu ook weer gaan doen want geen tijd gehad door dat kerstgedoe, heb nog niets gemaakt...
quote:Op zondag 28 december 2014 22:41 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Helemaal vergeten om iets te maken......
[..]SCHANDE, @ beiden!
Snel nog even wat maken dus!![]()
![]()
Nog steeds geen battle-post... En ik had me er nog wel zo op verheugd...
Snel iets gemaakt, nu maar wachten.....quote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]SCHANDE, @ beiden!
Snel nog even wat maken dus!![]()
Ah tof man!quote:Op maandag 29 december 2014 00:08 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Snel iets gemaakt, nu maar wachten.....
Maar idd, ik zit ook met smart op de battlepost te wachten!![]()
![]()
Ik win.quote:Op maandag 29 december 2014 01:37 schreef ToT het volgende:
[..]Tenzij deze eerder wakker wordt dan jij:
[..]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Sorry! Er kwam even wat tussen gistereavond.
Ga het meteen regelen nuOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
---BATTLE-POST---
De battle post liet even op zich wachten. Even de spanning opvoeren![]()
Maar hier zijn ze dan de creaties van deze week:
Weer een nieuw standbeeld voor Kim
Staatsbezoek eindigt met een film
Bevrijdingsdag!
Jumbo Kerstlied
Kim Jung Ukkie
Stemmen kan tot dinsdagavond 19:00
Poll: Kim battle
• Weer een nieuw standbeeld voor Kim
• Staatsbezoek eindigt met een film
• Bevrijdingsdag!
• Jumbo Kerstlied
• Kim Jung Ukkie
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Jumbo gestemd.En Albert Heijn wilde 'm nog wel vastleggen als nieuw reclameicoon.
Edit: Ik kan trouwens de tussenstand niet zien? Ligt het aan mij of?Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ik zie het ook. Maar fixen kan ik nietquote:Op maandag 29 december 2014 11:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jumbo gestemd.En Albert Heijn wilde 'm nog wel vastleggen als nieuw reclameicoon.
Edit: Ik kan trouwens de tussenstand niet zien? Ligt het aan mij of?![]()
Stemmen dmv een post een optie?Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Edit: Heb 't even getest en lijkt erop dat de stemservice down is inderdaad.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
De poll doet het alweer.
Ik heb gestemd op 'Bevrijdingsdag'. Ik vind hem erg mooi gemaakt alleen snap ik niet waar Kim ons van komt bevrijden.![]()
![]()
Van het kapitalisme natuurlijk!quote:Op maandag 29 december 2014 12:44 schreef 44rdbei het volgende:
De poll doet het alweer.
Ik heb gestemd op 'Bevrijdingsdag'. Ik vind hem erg mooi gemaakt alleen snap ik niet waar Kim ons van komt bevrijden.
oooh, ja natuurlijkquote:Op maandag 29 december 2014 13:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Van het kapitalisme natuurlijk!![]()
![]()
Stemmen.quote:Op maandag 29 december 2014 11:33 schreef Pandaplint het volgende:
---BATTLE-POST---
De battle post liet even op zich wachten. Even de spanning opvoeren![]()
Maar hier zijn ze dan de creaties van deze week:
[ afbeelding ]
Staatsbezoek eindigt met een film
[ afbeelding ]
Bevrijdingsdag!
[ afbeelding ]
Jumbo Kerstlied
[ afbeelding ]
Kim Jung Ukkie
[ afbeelding ]
Stemmen kan tot dinsdagavond 19:00
Poll: Kim battle
• Weer een nieuw standbeeld voor Kim
• Staatsbezoek eindigt met een film
• Bevrijdingsdag!
• Jumbo Kerstlied
• Kim Jung Ukkie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
![]()
Maar gaan we in 2015 nu weer met een leeg scoreboard beginnen, dat dit de laatste battle van deze is? Lijkt mij wel een goed idee want dat brengt er weer wat spanning in... Toch???Photoshop your own reality...![]()
Ik ben voor, lijkt me leuk om in 2015 met een schoon scoreboard te beginnen.quote:Op maandag 29 december 2014 23:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar gaan we in 2015 nu weer met een leeg scoreboard beginnen, dat dit de laatste battle van deze is? Lijkt mij wel een goed idee want dat brengt er weer wat spanning in... Toch???![]()
Ah, dus al twee stemmen voor en (voorlopig?) nog geen één tegen...quote:Op maandag 29 december 2014 23:17 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik ben voor, lijkt me leuk om in 2015 met een schoon scoreboard te beginnen.
Ik ben ook wel voor, is het in ieder geval de eerste paar weken weer spannend.
Oh oh. Dinsdag 19u geweest en twee winnaars. Wat nu!?Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
gedeelde 1e plek, dus beide + 3 .quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:18 schreef Pandaplint het volgende:
Oh oh. Dinsdag 19u geweest en twee winnaars. Wat nu!?
dan een 2e plek (of eigenlijk 3e) , +2.
nummer 4 krijgt geen punten.
zo hebben we het volgens mij de vorige keer opgelost.
edit: Ik hoef geen battlemaster te zijn.![]()
Post de uitslag maar, dan kijken we in het nieuwe jaar wel verder.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:18 schreef Pandaplint het volgende:
Oh oh. Dinsdag 19u geweest en twee winnaars. Wat nu!?
Morgen is toch iedereen dronken enzulks......![]()
![]()
Uitbrakken en photoshoppenquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:28 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Post de uitslag maar, dan kijken we in het nieuwe jaar wel verder.
Morgen is toch iedereen dronken enzulks......Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
De uitslag!
Niet één, maar twee winnaars in deze battle!
Bevrijdingsdag (SuperHarregarre)
en
Jumbo Kerstlied (44rdbei)
Van harte gefeliciteerd winnaars! Jullie krijgen beiden 3 punten.
De twee punten voor de 2e plaats gaan naar 'Staatsbezoek eindigt met een film' (Hean82)
Gefeliciteerd allen en een fijn uiteinde! (En een leuke jaarwisseling.)
Overige inzendingen:
Kim Jung ukkie (Osvaldo2)
Weer een nieuw standbeeld voor Kim (ToT)
De stand
44rdbei: 28
JPO: 16
ToT: 15
HeaN82: 10
SuperHarregarre: 7
Pandaplint: 3
dimmak: 3
dockx 1
Nieuwe Batteluh Masteruh!
SUPERHARREGARRE
Succes!Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Gefeliciteerd SuperHarregarre en 44rdbei!!!![]()
En 44rbei nog eens extra gefeliciteerd met de totaal overwinning over 2014...
Dankjewel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
Gefeliciteerd SuperHarregarre en 44rdbei!!!![]()
En 44rbei nog eens extra gefeliciteerd met de totaal overwinning over 2014...
Heb ik je nu op de valreep nog ingehaald.
![]()
Ja ik heb echt lang aan dat beeld zitten werken, maar ik kreeg 'm verdorie maar niet in de look die ik wilde hebben!![]()
![]()
Op de valreep toch nog ten onder gegaan, Osvaldo2.
Overigens, 44rdbei kun jij de battlemaster zijn voor de volgende ronde? Ben komende week aan het rondreizen hier in China zonder laptop dus de kans is klein dat ik hier veel kan regelen.
Ik heb dat laatst ook geprobeerd, ook zonder succes.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef ToT het volgende:
Ja ik heb echt lang aan dat beeld zitten werken, maar ik kreeg 'm verdorie maar niet in de look die ik wilde hebben!![]()
Ja, is prima.quote:Op woensdag 31 december 2014 05:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens, 44rdbei kun jij de battlemaster zijn voor de volgende ronde? Ben komende week aan het rondreizen hier in China zonder laptop dus de kans is klein dat ik hier veel kan regelen.
Foto kiezen vind ik het lastigst.
Iemand een suggestie?![]()
Ja ik heb het met zo'n displacement layer gedaan na de foto zwart/wit gemaakt te hebben en zlles zo veel mogelijk 1 neutrale grijstint gemaakt te hebben.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb dat laatst ook geprobeerd, ook zonder succes.
Dit was mijn eerste versie, maar ik vond 'm er te plat uitzien:![]()
![]()
Iets met nieuwjaar. Vuurwerk... Politie? Champagne? Een oliebol? Denk dat met een oliebol wel lollige dingen gemaakt kunnen worden.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Denk dat het probleem is dat je standbeeld teveel saturation en contrast heeft.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb het met zo'n displacement layer gedaan na de foto zwart/wit gemaakt te hebben en zlles zo veel mogelijk 1 neutrale grijstint gemaakt te hebben.
Dit was mijn eerste versie, maar ik vond 'm er te plat uitzien:
[ afbeelding ]
Persoonlijk ga ik altijd alle layers na en gebruik dan de color change (ben even naam kwijt, gaat op automatische piloot bijna) waar je cyaan, rood, etc naar +100/-100 kunt doen. Daarmee kun je alles mooi egaliseren. Moet je alleen voor de individuele lagen contrast en saturation in orde hebben.
Ja het grappige is dat ik de saturation al wat omlaag heb geschroefd met het bronmateriaal!quote:Op woensdag 31 december 2014 11:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Denk dat het probleem is dat je standbeeld teveel saturation en contrast heeft.
Persoonlijk ga ik altijd alle layers na en gebruik dan de color change (ben even naam kwijt, gaat op automatische piloot bijna) waar je cyaan, rood, etc naar +100/-100 kunt doen. Daarmee kun je alles mooi egaliseren. Moet je alleen voor de individuele lagen contrast en saturation in orde hebben.
Maar ik denk wel dat je gelijk hebt.
Qua contrast heb ik het idd wel opgeschroefd, omdat het anders écht te plat leek.
![]()
![]()
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de schaduwen van de achtergrond, dan zie je dat er amper definitie is. Dus contrast kan flink omlaag. Misschien ook de texture van het standbeeld iets schalen want het is een enorm standbeeld, dus de oneffenheden zijn op deze afstand niet echt zichtbaar.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het grappige is dat ik de saturation al wat omlaag heb geschroefd met het bronmateriaal!Maar ik denk wel dat je gelijk hebt.
Qua contrast heb ik het idd wel opgeschroefd, omdat het anders écht te plat leek.
quote:Op woensdag 31 december 2014 05:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens, 44rdbei kun jij de battlemaster zijn voor de volgende ronde? Ben komende week aan het rondreizen hier in China zonder laptop dus de kans is klein dat ik hier veel kan regelen.Post een leuke foto van je rondreis....quote:Op woensdag 31 december 2014 11:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iets met nieuwjaar. Vuurwerk... Politie? Champagne? Een oliebol? Denk dat met een oliebol wel lollige dingen gemaakt kunnen worden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 12:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de schaduwen van de achtergrond, dan zie je dat er amper definitie is. Dus contrast kan flink omlaag. Misschien ook de texture van het standbeeld iets schalen want het is een enorm standbeeld, dus de oneffenheden zijn op deze afstand niet echt zichtbaar.Dat zijn idd goede tips!
![]()
![]()
een oliebol is wat kaal, maar misschien is dat juist leuker,quote:Op woensdag 31 december 2014 11:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iets met nieuwjaar. Vuurwerk... Politie? Champagne? Een oliebol? Denk dat met een oliebol wel lollige dingen gemaakt kunnen worden.
Kunnen jllie hier wat mee?![]()
![]()
Hmm wel iets, ja.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:11 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
een oliebol is wat kaal, maar misschien is dat juist leuker,
Kunnen jllie hier wat mee?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hier weet ik wat op, misschien voor de hand liggend maar gaan trouwen zien. Kan trouwens nog wel wat onzin verzinnen.![]()
Het heeft zelfs al prima vorm gekregenquote:
Al vind ik 6 dagen wachten wel wat aan de lange kant
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
China? Wut?quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:59 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ok, dan is hier de png:
[ afbeelding ]
Inleveren voor woensdag 7-1-2015 om 20:00
edit: Voor onze spelers uit China is dat dan donderdag 03:00, als ik het goed heb..![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Superharregarre is in China.
Wel blijven opletten ToTIk ben allang blij dat ik geen dikke kater heb van vannacht joh!
![]()
![]()
Mijn godsdienstquote:Op donderdag 1 januari 2015 18:57 schreef ToT het volgende:
Okee, ik had eerst deze, maar het wordt toch een andere:
[ afbeelding ]
De mijne is zo goed als af, nog wat correcties nodig denk ik...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb ook al een leuk idee maar begin er pas morgen aan. Vandaag heb ik een licht hoofdpijntje...
Kater?quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb ook al een leuk idee maar begin er pas morgen aan. Vandaag heb ik een licht hoofdpijntje...![]()
![]()
Yep, naar een "feestje" geweest... En één tip, ga vlak na de jaarwisseling nooit fietsen... Ik herinner me nog een vuurpijl die net een meter over mij heen vloog en een explosie vlak achter mij, met zo'n drukgolf dat ik ineens een stuk sneller ging...quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:13 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Yep, naar een "feestje" geweest... En één tip, ga vlak na de jaarwisseling nooit fietsen... Ik herinner me nog een vuurpijl die net een meter over mij heen vloog en een explosie vlak achter mij, met zo'n drukgolf dat ik ineens een stuk sneller ging...!!! Yow!
![]()
Heb al een leuk idee... Nog even wat te eten maken en dan ga ik eraan beginnen...
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
Heb al een leuk idee... Nog even wat te eten maken en dan ga ik eraan beginnen...quote:Tofjens!
![]()
Dan zal je wel vol zitten xDquote:Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Denk aan bolvormige objecten, zoals een sneeuwpop die uit meerdere ballen bestaat, een voet- of strandbal, of anders misschien een steen op Mars enz enz enz.quote:![]()
![]()
Dankjewel voor de tips, ik heb nu in ieder geval een plan b.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Denk aan bolvormige objecten, zoals een sneeuwpop die uit meerdere ballen bestaat, een voet- of strandbal, of anders misschien een steen op Mars enz enz enz.![]()
Ik heb zo'n gevoel dat ik ga winnen zodra ik een plan b heb voor mijn bestaande afgemaakte plan a
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ik heb plan A nog niet ontvangen....quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik ga winnen zodra ik een plan b heb voor mijn bestaande afgemaakte plan a![]()
Jep... Een beetje overdreven dit keer ookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:51 schreef ToT het volgende:
Wordt de tijd die je krijgt om een paintje te maken trouwens steeds langer?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Misschien ff 1 of 2 dagen vervroegen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep... Een beetje overdreven dit keer ook![]()
Wat...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:08 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
LET OP: inleveren voor 5 januari om 20:00 !
Klachten kunt u indienen via DM naar Nattekat
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
![]()
Ja een beetje beperking in de tijd houdt het leuker voor de mensen die snel inleveren, en anders heb je kans dat je het steeds vooruit schuift tot de deadline.
Mochten er tegen de deadline mensen zijn die nog heel snel even wat laatste handelingen moeten doen, zijn we meestal wel relaxed daarin, toch?![]()
![]()
De mijne is ook af en ingezonden... Ben benieuwd wat iedereen er van heeft gemaakt...
![]()
Olieknol...
Duurt lang... dus nog maar een tweede gemaakt(verveling) misschien ter inspiratie van menschen
![]()
Netjes!quote:Op zondag 4 januari 2015 11:19 schreef JPO het volgende:
[ afbeelding ]
Olieknol...
Duurt lang... dus nog maar een tweede gemaakt(verveling) misschien ter inspiratie van menschen
![]()
![]()
Naar wie moet ik mijn inzending sturen?
nvm: gevonden en ingeleverd
[ Bericht 17% gewijzigd door LocoCoco op 04-01-2015 15:46:13 ]Hier zou iets nuttigs moeten staan.![]()
Ik heb nog niks van je ontvangen?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:08 schreef LocoCoco het volgende:
Naar wie moet ik mijn inzending sturen?
nvm: gevonden en ingeleverd
Hoe heb je het verstuurd?![]()
Naar mijquote:Op zondag 4 januari 2015 16:05 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb nog niks van je ontvangen?
Hoe heb je het verstuurd?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: