oooh, ja natuurlijkquote:Op maandag 29 december 2014 13:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Van het kapitalisme natuurlijk!
Stemmen.quote:Op maandag 29 december 2014 11:33 schreef Pandaplint het volgende:
---BATTLE-POST---
De battle post liet even op zich wachten. Even de spanning opvoeren![]()
Maar hier zijn ze dan de creaties van deze week:
Weer een nieuw standbeeld voor Kim
[ afbeelding ]
Staatsbezoek eindigt met een film
[ afbeelding ]
Bevrijdingsdag!
[ afbeelding ]
Jumbo Kerstlied
[ afbeelding ]
Kim Jung Ukkie
[ afbeelding ]
Stemmen kan tot dinsdagavond 19:00
Poll: Kim battle
• Weer een nieuw standbeeld voor Kim
• Staatsbezoek eindigt met een film
• Bevrijdingsdag!
• Jumbo Kerstlied
• Kim Jung Ukkie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ben voor, lijkt me leuk om in 2015 met een schoon scoreboard te beginnen.quote:Op maandag 29 december 2014 23:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar gaan we in 2015 nu weer met een leeg scoreboard beginnen, dat dit de laatste battle van deze is? Lijkt mij wel een goed idee want dat brengt er weer wat spanning in... Toch???
Ah, dus al twee stemmen voor en (voorlopig?) nog geen één tegen...quote:Op maandag 29 december 2014 23:17 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik ben voor, lijkt me leuk om in 2015 met een schoon scoreboard te beginnen.
gedeelde 1e plek, dus beide + 3 .quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:18 schreef Pandaplint het volgende:
Oh oh. Dinsdag 19u geweest en twee winnaars. Wat nu!?
Post de uitslag maar, dan kijken we in het nieuwe jaar wel verder.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:18 schreef Pandaplint het volgende:
Oh oh. Dinsdag 19u geweest en twee winnaars. Wat nu!?
Uitbrakken en photoshoppenquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:28 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Post de uitslag maar, dan kijken we in het nieuwe jaar wel verder.
Morgen is toch iedereen dronken enzulks......
Dankjewel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
Gefeliciteerd SuperHarregarre en 44rdbei!!!![]()
En 44rbei nog eens extra gefeliciteerd met de totaal overwinning over 2014...
Ik heb dat laatst ook geprobeerd, ook zonder succes.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef ToT het volgende:
Ja ik heb echt lang aan dat beeld zitten werken, maar ik kreeg 'm verdorie maar niet in de look die ik wilde hebben!
Ja, is prima.quote:Op woensdag 31 december 2014 05:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op de valreep toch nog ten onder gegaan, Osvaldo2.
Overigens, 44rdbei kun jij de battlemaster zijn voor de volgende ronde? Ben komende week aan het rondreizen hier in China zonder laptop dus de kans is klein dat ik hier veel kan regelen.
Ja ik heb het met zo'n displacement layer gedaan na de foto zwart/wit gemaakt te hebben en zlles zo veel mogelijk 1 neutrale grijstint gemaakt te hebben.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb dat laatst ook geprobeerd, ook zonder succes.
Denk dat het probleem is dat je standbeeld teveel saturation en contrast heeft.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb het met zo'n displacement layer gedaan na de foto zwart/wit gemaakt te hebben en zlles zo veel mogelijk 1 neutrale grijstint gemaakt te hebben.
Dit was mijn eerste versie, maar ik vond 'm er te plat uitzien:
[ afbeelding ]
Ja het grappige is dat ik de saturation al wat omlaag heb geschroefd met het bronmateriaal!quote:Op woensdag 31 december 2014 11:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Denk dat het probleem is dat je standbeeld teveel saturation en contrast heeft.
Persoonlijk ga ik altijd alle layers na en gebruik dan de color change (ben even naam kwijt, gaat op automatische piloot bijna) waar je cyaan, rood, etc naar +100/-100 kunt doen. Daarmee kun je alles mooi egaliseren. Moet je alleen voor de individuele lagen contrast en saturation in orde hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |