Als je bijvoorbeeld kijkt naar de schaduwen van de achtergrond, dan zie je dat er amper definitie is. Dus contrast kan flink omlaag. Misschien ook de texture van het standbeeld iets schalen want het is een enorm standbeeld, dus de oneffenheden zijn op deze afstand niet echt zichtbaar.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het grappige is dat ik de saturation al wat omlaag heb geschroefd met het bronmateriaal!Maar ik denk wel dat je gelijk hebt.
Qua contrast heb ik het idd wel opgeschroefd, omdat het anders écht te plat leek.
quote:Op woensdag 31 december 2014 05:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op de valreep toch nog ten onder gegaan, Osvaldo2.
Overigens, 44rdbei kun jij de battlemaster zijn voor de volgende ronde? Ben komende week aan het rondreizen hier in China zonder laptop dus de kans is klein dat ik hier veel kan regelen.
Post een leuke foto van je rondreis....quote:Op woensdag 31 december 2014 11:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iets met nieuwjaar. Vuurwerk... Politie? Champagne? Een oliebol? Denk dat met een oliebol wel lollige dingen gemaakt kunnen worden.
quote:Op woensdag 31 december 2014 12:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de schaduwen van de achtergrond, dan zie je dat er amper definitie is. Dus contrast kan flink omlaag. Misschien ook de texture van het standbeeld iets schalen want het is een enorm standbeeld, dus de oneffenheden zijn op deze afstand niet echt zichtbaar.
een oliebol is wat kaal, maar misschien is dat juist leuker,quote:Op woensdag 31 december 2014 11:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iets met nieuwjaar. Vuurwerk... Politie? Champagne? Een oliebol? Denk dat met een oliebol wel lollige dingen gemaakt kunnen worden.
Hmm wel iets, ja.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:11 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
een oliebol is wat kaal, maar misschien is dat juist leuker,
Kunnen jllie hier wat mee?
[ afbeelding ]
Het heeft zelfs al prima vorm gekregenquote:
China? Wut?quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:59 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ok, dan is hier de png:
[ afbeelding ]
Inleveren voor woensdag 7-1-2015 om 20:00
edit: Voor onze spelers uit China is dat dan donderdag 03:00, als ik het goed heb..
quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Superharregarre is in China.
Wel blijven opletten ToT
Mijn godsdienstquote:Op donderdag 1 januari 2015 18:57 schreef ToT het volgende:
Okee, ik had eerst deze, maar het wordt toch een andere:
[ afbeelding ]
Kater?quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb ook al een leuk idee maar begin er pas morgen aan. Vandaag heb ik een licht hoofdpijntje...
Yep, naar een "feestje" geweest... En één tip, ga vlak na de jaarwisseling nooit fietsen... Ik herinner me nog een vuurpijl die net een meter over mij heen vloog en een explosie vlak achter mij, met zo'n drukgolf dat ik ineens een stuk sneller ging...quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:13 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Yep, naar een "feestje" geweest... En één tip, ga vlak na de jaarwisseling nooit fietsen... Ik herinner me nog een vuurpijl die net een meter over mij heen vloog en een explosie vlak achter mij, met zo'n drukgolf dat ik ineens een stuk sneller ging...
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
Heb al een leuk idee... Nog even wat te eten maken en dan ga ik eraan beginnen...
quote:
Dan zal je wel vol zitten xDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |