Schopjequote:Op dinsdag 9 december 2014 06:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Oke, als ik 't goed heb moet ik nu een nieuwe foto posten en een deadline zetten voor 't inleveren. Laten we de deadline voor 't gemak hetzelfde houden. Klein voorbehoud hier is dat ik in China zit, dus het moment waarop ik kijk is waarschijnlijk Zondag 6 uur Nederlandse tijd. (Heb zondagochtend voetbalwedstrijd dus dan kan ik sowieso niet kijken.) Dus als je geen bevestiging krijgt bij late inzending, wees niet bevreesd. Voor alle inzendingen via DM/PM stuur ik een bevestiging. Heb je geen bevestiging dan heb ik 'm waarschijnlijk niet goed ontvangen. (Als 't met de tijdsverschillen te lastig is, is 't misschien makkelijker om een vervangende battlemaster te hebben.)
Deadline: Zaterdag 13 december om 20:00
De foto dan:
[ afbeelding ]
Denk dat hier wel wat mee te doen is, photoshoppen van de hele foto is mogelijk maar ook slechts de dame op de voorgrond. Ben benieuwd.
Ah jammer man!quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
Bij mij gaat het deze battle niet lukken...![]()
Was eerst begonnen aan een advertentie voor Chinese superlijm, oma met haar voeten aan het plafond geplakt, vrolijke chinees met duim omhoog en knijpfles lijm op de voorgrond. Ik had zelfs al de Chinese karakters voor lijm gevonden...
Maar dat zag er bij elkaar echt niet uit en kon het ook niet echt beter krijgen...
Gisteravond dus maar aan een nieuwe begonnen, "Gorillas in the Mist". Heb wel een paar leuke foto's van staande gorilla's gevonden maar die staan allemaal in het gras. Uitgeknipt hebben ze nog maar nauwelijks voeten over, dat zou ik allemaal moeten bijwerken. Daar heb ik de tijd en energie niet meer voor...
Helaas dus, volgende battle dan maar weer...
Clone stamp!quote:Op donderdag 18 december 2014 06:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Deze is wel moeilijk zeg. Zeker omdat de rechterkant van z'n arm er ook niet bij zit.
Hehe, heb 'm inmiddels al wel af.quote:
Ah tof!quote:Op donderdag 18 december 2014 08:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hehe, heb 'm inmiddels al wel af.Ben benieuwd.
Heb je die van mij ontvangen? Is via PM gegaan maar had geen reactie, dus weet niet zeker of hij is aangekomen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:23 schreef JPO het volgende:
2 Inzendingen dames en heren, het lijkt er toch op dat dit een wat lastigere is... Inleverdatum maar een dagje opschuiven! Dan hebben jullie de zaterdag er nog bij en kan je eventueel zondag ochtend in de kerk nog het een en ander doen. Succes!
Inleverdatum gewijzigd naar 21-12-2014 20.00uur
Succes
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:37 schreef Maringo het volgende:
* Maringo slingert photoshop weer uit
Check in the boxquote:
Heb je mijn inzending ook ontvangen?Via DMquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:03 schreef JPO het volgende:
Ja ik had gezien dat je hem in had geleverd in het topic en dat klopte met de PM dus geen probleem.
Ik moet de mijne ook nog maken en heb vanavond en grootste gedeelte van morgen geen tijd. Het idee is er al wel.
Ehhh....verkeerd topic?quote:Op zondag 21 december 2014 19:48 schreef JPO het volgende:
Boer overnemen, 9 terugpakken en met de heer stift ik op jouw 2.
Daar heb ik inderdaad ook nog over gedacht maar kon geen goede foto van een stier van achter vinden. Al die foto's waren ingezoomd op de toreador met dan een sterk geblurde stier er voor...quote:Op zondag 21 december 2014 23:37 schreef Pandaplint het volgende:
Het valt me mee dat er geen toreador tussen zit. (dat was m'n eerste idee en inzending)
Het lukte mij ook niet echtquote:Op zondag 21 december 2014 23:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad ook nog over gedacht maar kon geen goede foto van een stier van achter vinden. Al die foto's waren ingezoomd op de toreador met dan een sterk geblurde stier er voor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Je hebt echt 'geboorte' ingetypt in google ?quote:Op maandag 22 december 2014 11:56 schreef dimmak het volgende:
Santa Baby is goed gelukt. Ik had dat zelf ook in gedachten maar toen ik ging googlen naar een klaatje van een vrouw in deze positie ben ik snel afgehaakt, wat een troep kwam ik tegen.
Ja.quote:Op maandag 22 december 2014 12:01 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je hebt echt 'geboorte' ingetypt in google ?
![]()
hippe mensen die in bossen bevallen?quote:Op maandag 22 december 2014 12:05 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja.Heb ik een trauma aan over gehouden.
Dat zal inderdaad wel een vies klusje zijn geweest.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:37 schreef Pandaplint het volgende:
Jeuj! Het was inderdaad een ranzig klusje om alle onderdelen van de shop bij elkaar te zoeken![]()
Nu moet ik een nieuwe basisfoto kiezen?
Omdat er staat: De tweede plek is voor: Geloof niet alles wat je leest... <- dus moet ik nu geloven dat de tweede plek voor ToT is?quote:
oh vandaar. okquote:Op woensdag 24 december 2014 12:00 schreef JPO het volgende:
[..]
Omdat er staat: De tweede plek is voor: Geloof niet alles wat je leest... <- dus moet ik nu geloven dat de tweede plek voor ToT is?
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:18 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ] mss kan iemand een betere png maken? hij is een beetje blokkerig, ik krijg het niet beter
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]Je UI, wat is er gebeurd? waar is Patrick ster?
Dat is wel een opluchting.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog steeds veilig op de server
Komt wel weer terug.
Lijkt mij wel een goed idee... Een nieuw jaar met weer nieuwe kansen voor iedereen...quote:Op woensdag 24 december 2014 10:41 schreef 44rdbei het volgende:
Beginnen we in het nieuwe jaar op nul?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |