SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bedoeling is voor iedereen om dat zo leuk, mooi en origineel mogelijk te bewerken (met paint en/of photoshop). Dit moet opgestuurd worden naar het aangewezen inleverpunt voor het eindigen van de deadline. Het leuke is om het plaatje te begeleiden met titel. Mocht je nog ietsjes meer tijd nodig hebben na de deadline. Geef dit dan even van te voren aan.
Na de deadline zal diegene naar wie de inzendingen zijn gestuurd alle deelnames posten met titel. Er wordt geen naam van de maker erbij vermeld. Ook zet diegene er een poll bij zodat *lurkers* en liefhebbers kunnen stemmen op hun favoriet. Neem even de tijd om ze allemaal goed te bekijken voor je een keuze maakt. (Het is tof, als de stemmer, in een bericht post op wie en waarom er gestemd is, maar dat is geen moetje.)
Het plaatje dat binnen de vastgestelde tijd de meeste stemmen heeft is de winnaar. Deze krijgt 3 punten. (nummer 2 krijgt 2 punten en nummer 3 krijgt 1 punt). Bij gelijkspel spreken we onderling een verlenging af.
De makers zullen dan ook bekend gemaakt worden door de "battle master". En deze past de lijst der deelnemers aan door de punten erbij op te tellen.
Spelregels
- Iedereen mag meedoen.
- Je mag paint, photoshop, etc. gebruiken. Zorg er wel voor dat hij origineel is, dus niet klakkeloos van internet halen!
- Je mag maar 1 plaatje per ronde inzenden.
- De deadline wordt onderling steeds afgesproken.
- Bij het stemmen: per persoon mag er maar 1x gestemd worden per ronde (niet op jezelf).
- De Battle master schat de stemtijd in en post deze sluitingstijd bij de poll.
- De winnaar mag het plaatje voor de volgende ronde uitkiezen, of hij zegt dat de volgende poster het mag doen.
- De Battle master is in principe de winnaar van de vorige ronde, maar hij of zij mag ook hulp inschakelen door een vervangende battle master te vragen.SPOILER: Vorige DelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorebord 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorebord 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige Links:
Link naar poll creator
Linkje naar de OP
Linkje naar de Battlepost
De almachtige trommels![]()
![]()
De nieuwe foto.
Met hulp van ToT.
inleveren tot zaterdag 20:00.
en de png (met dank aan HaJee ):
Edit: inleveren bij 44rdbei
[ Bericht 8% gewijzigd door 44rdbei op 02-12-2014 14:13:41 ]![]()
2 nieuwkomers zelfs!quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:42 schreef 44rdbei het volgende:
inmiddels al 4 inzendingen
Waaronder 2 nieuwkomers![]()
![]()
Uiteraard! Anders zou iedereen wel heel teleurgesteld over jou zijn...quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:02 schreef Nattekat het volgende:
Nu moet ik natuurlijk het goede voorbeeld geven en meedoen
Photoshop your own reality...![]()
Ja dat wordt wel weer eens tijdquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:02 schreef Nattekat het volgende:
Nu moet ik natuurlijk het goede voorbeeld geven en meedoen![]()
![]()
Nu is het echt op zaterdag en kan ik daar echt op anticiperenquote:
En ik heb nu al een idee, iets wat ook vaak dwars zat
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nog maar even een late-night kickje... We willen nog meer nieuwkomers...![]()
Ben zelf ook al aan eentje begonnen maar ga die weer drastisch veranderen, nog veel werk dus...
Oh, het loopt tot zaterdag. Beter lezen voortaan
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Mijn oorspronkelijke 2 ideeën laat ik varen; die zijn gewoonweg te obvious.
Ik heb nog wel een geinige, en als die faalt, ga ik voor het 2e idee dat ik kreeg.
Hoewel......nee dit wordt toch niks!
En idee 2 is te simpel kopieer- en plakwerk.
Toch maar voor idee nummer 1 gaan dan?Kut!
![]()
Hij is nu eigenlijk af maar het is niet geworden wat ik had gehoopt.
morgen ochtend nog maar eens kijken .
nachtschopje![]()
Ingezonden...![]()
Wat ligt FOK! er tegenwoordig vaak uit zeg... En een PM sturen was dit keer ook een ramp, fietsen gaat sneller...
Hmm... dat was makkelijker dan gedacht. Aan de andere kant, projectjes waar ik uren aan werk krijgen nooit stemmen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
en dat zeg je nu pas, ik heb er 2 uur werk inzittenquote:Op zaterdag 6 december 2014 16:28 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... dat was makkelijker dan gedacht. Aan de andere kant, projectjes waar ik uren aan werk krijgen nooit stemmen![]()
![]()
Projectjes waar ik uren aan werkquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:36 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
en dat zeg je nu pas, ik heb er 2 uur werk inzitten
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
---BATTLE-POST---
Origineel:
En dit hebben we ervan gemaakt:
In willekeurige volgorde:
1: Schip Ahoei
2: I'M THE KING OF THE WORLD!
3: Van meeuw naar adelaar
4: Stilleven
5: Rare vogel.
6: Ken je deze nog nog nog?
7: Nils HoOOOOolgersson
8: Eagles bring freedom to the desert.
---DE POLL ---
Poll: Welke vind jij de beste?
• 1: Schip Ahoei
• 2: I'M THE KING OF THE WORLD!
• 3: Van meeuw naar adelaar
• 4: Stilleven
• 5: Rare vogel
• 6: Ken je deze nog nog nog?
• 7: Nils HoOOOOolgersson
• 8: Eagles bring freedom to the desert
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De poll sluit maandagavond om 20:00.
- Niet op jezelf stemmen
- Slechts 1x stemmen![]()
8
Bij 7 wilde iemand mooi laten zien hoe hij/zij met de weerspiegeling om kan gaan
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Misschien wilde hij/zij een beetje oefenen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:05 schreef Nattekat het volgende:
8
Bij 7 wilde iemand mooi laten zien hoe hij/zij met de weerspiegeling om kan gaan![]()
![]()
8 was wat ik zelf ongeveer in gedachten had, gevolgd door 3 (ongeveer: ik wilde the American eagle met dat traantje op de Nederlandse vlag zetten).
7 is weer netjes gemaakt.
4 is leuk subtiel.
Pfff...![]()
Ik vind juist dat hij/zij dat heel mooi heeft gedaanquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Misschien wilde hij/zij een beetje oefenen.![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind juist dat hij/zij dat heel mooi heeft gedaanok, dan had ik je verkeerd begrepen.
![]()
4 is goed, moest toch even zoeken.
Edit: Ben nieuwkomer trouwens.Sinds middelbare school niet veel tijd voor gehad, maar als werkende man moet je toch een hobby hebben.
Mijn hoogtepunt qua photoshoppen was een inzending naar VI.
Nog een Magix-weet-ik-veel-wat-maker mee gewonnen.
Nooit aangeraakt verder maar toch.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Leuk dat je meedoet.quote:Op zondag 7 december 2014 08:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
4 is goed, moest toch even zoeken.
Edit: Ben nieuwkomer trouwens.Sinds middelbare school niet veel tijd voor gehad, maar als werkende man moet je toch een hobby hebben.
Mijn hoogtepunt qua photoshoppen was een inzending naar VI.
Nog een Magix-weet-ik-veel-wat-maker mee gewonnen.
Nooit aangeraakt verder maar toch.
Ik doe nu een week of 10 mee, Meestal hebben we rond de 3 tot 5 inzendingen.
Hoe beter competitie hoe leuker het is.![]()
Maar hoe minder stemmen ik krijgquote:Op zondag 7 december 2014 11:14 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Leuk dat je meedoet.
Ik doe nu een week of 10 mee, Meestal hebben we rond de 3 tot 5 inzendingen.
Hoe beter competitie hoe leuker het is.
0
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die had ik vroeger ook, lichtgrijs though.quote:Op zondag 7 december 2014 12:40 schreef ToT het volgende:
6 is sowieso ook wel origineel!
[ afbeelding ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ik niet, ooit bij een vriendje thuis gezien, een oranje versie.quote:Op zondag 7 december 2014 13:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die had ik vroeger ook, lichtgrijs though.![]()
![]()
Maakt niet uit, je bent niet de enige met 0 stemmen.quote:Op zondag 7 december 2014 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar hoe minder stemmen ik krijg
0
Weet je nog dat we (nou ja ik niet) uit sympathie op jou gingen stemmen? Die zeester gif in die badkuip.
En toen bleek achteraf dat die inzending helemaal niet van jou was.![]()
![]()
Dat was toch het kiezen van de nummer 2? Waarom op mij stemmen als ik toch al gewonnen hebquote:Op zondag 7 december 2014 13:16 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Weet je nog dat we (nou ja ik niet) uit sympathie op jou gingen stemmen? Die zeester gif in die badkuip.
En toen bleek achteraf dat die inzending helemaal niet van jou was.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja dat is waar ook, maar die punten heb je nooit toegekend gekregen.quote:Op zondag 7 december 2014 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was toch het kiezen van de nummer 2? Waarom op mij stemmen als ik toch al gewonnen heb![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 13:20 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja dat is waar ook, maar die punten heb je nooit toegekend gekregen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: