Denk aan bolvormige objecten, zoals een sneeuwpop die uit meerdere ballen bestaat, een voet- of strandbal, of anders misschien een steen op Mars enz enz enz.quote:
Dankjewel voor de tips, ik heb nu in ieder geval een plan b.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Denk aan bolvormige objecten, zoals een sneeuwpop die uit meerdere ballen bestaat, een voet- of strandbal, of anders misschien een steen op Mars enz enz enz.
ik heb plan A nog niet ontvangen....quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik ga winnen zodra ik een plan b heb voor mijn bestaande afgemaakte plan a
Jep... Een beetje overdreven dit keer ookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:51 schreef ToT het volgende:
Wordt de tijd die je krijgt om een paintje te maken trouwens steeds langer?
Misschien ff 1 of 2 dagen vervroegen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep... Een beetje overdreven dit keer ook
Wat...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:08 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
LET OP: inleveren voor 5 januari om 20:00 !
Klachten kunt u indienen via DM naar Nattekat
Netjes!quote:Op zondag 4 januari 2015 11:19 schreef JPO het volgende:
[ afbeelding ]
Olieknol...
Duurt lang... dus nog maar een tweede gemaakt(verveling) misschien ter inspiratie van menschen
Ik heb nog niks van je ontvangen?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:08 schreef LocoCoco het volgende:
Naar wie moet ik mijn inzending sturen?
nvm: gevonden en ingeleverd
Naar mijquote:Op zondag 4 januari 2015 16:05 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb nog niks van je ontvangen?
Hoe heb je het verstuurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |