abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147211243

Cast announcement
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cast
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste officiële beelden *O*
SPOILER
Vorige deel: TV / Star Wars Episode VII: The Force Awakens (Kan iemand er een Star Wars reeks van maken aangezien er nog een hoop films aankomen t/m 2020?)

[ Bericht 19% gewijzigd door lord_bono op 02-12-2014 11:01:15 ]
pi_147211321
Je weet dat Disney deze franchise al helemaal verziekt heeft? En dat het om geld gaat en er dus hoogstwaarschijnlijk wel jar jar bings shit inkomt zodat de kleintjes het ook leuk vinden?
pi_147211478
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:01 schreef danny081 het volgende:
Je weet dat Disney deze franchise al helemaal verziekt heeft? En dat het om geld gaat en er dus hoogstwaarschijnlijk wel jar jar bings shit inkomt zodat de kleintjes het ook leuk vinden?
Hoe bedoel je dat Disney het nu al verpest heeft? Kan best mbt dingen voor kleintjes, in bepaalde mate kan ik er ook vrede mee hebben, Episode 1 ging daar veel te ver in. Ik was zelf +/- 10 toen die uitkwam, dus toen viel dat niet zo op. Maar als ik hem nu terug kijk is het te veel op kinderen gericht.

Overigens, de robot op die bol was blijkbaar al een concept voor R2-D2, ze konden het toen alleen niet rond krijgen op basis van financiën :P
http://www.starwars7news.(...)each-ball-droid.html
pi_147211585
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:09 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat Disney het nu al verpest heeft? Kan best mbt dingen voor kleintjes, in bepaalde mate kan ik er ook vrede mee hebben, Episode 1 ging daar veel te ver in. Ik was zelf +/- 10 toen die uitkwam, dus toen viel dat niet zo op. Maar als ik hem nu terug kijk is het te veel op kinderen gericht.

Overigens, de robot op die bol was blijkbaar al een concept voor R2-D2, ze konden het toen alleen niet rond krijgen op basis van financiën :P [ afbeelding ]
Ik plaag je maar. Heb star wars nooit leuk gevonden. Alleen toen ik de eerste keer star wars zag was het geloof ik 1986. De sfeer in de films was toen wel iets anders dan dat happy de peppie theater wat het nu is. Ik voorzie ,star wars de musical. Met mickey als luke skywalker.
pi_147211704
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:13 schreef danny081 het volgende:

[..]

Ik plaag je maar. Heb star wars nooit leuk gevonden. Alleen toen ik de eerste keer star wars zag was het geloof ik 1986. De sfeer in de films was toen wel iets anders dan dat happy de peppie theater wat het nu is. Ik voorzie ,star wars de musical. Met mickey als luke skywalker.
Haha, ik zou niet weten of ik dan zou moeten lachen of huilen als Mickey ineens in beeld komt in de bios :+
  dinsdag 2 december 2014 @ 10:24:56 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147211838
quote:
Met mickey als luke skywalker.
Darth Goofy loopt al rond in Disneyland Parijs dus tja.

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_147211944
quote:

[..]

Mwah, het altijd al familie-entertainment geweest en afgezien van JarJar is er weinig 'happy de peppie' aan... iig zeker niet meer of minder dan de originele trilogie.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147212178
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Darth Goofy loopt al rond in Disneyland Parijs dus tja.

[ afbeelding ]
"Duck, I am your father."
  dinsdag 2 december 2014 @ 12:41:12 #9
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_147214811
En toch hoop ik ooit nog te leren wat er met Galen Marek is gebeurd.

Maar ja, als de EU niet meer bestaat is hij ook weg natuurlijk :(
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 2 december 2014 @ 12:54:03 #10
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_147215114
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:01 schreef danny081 het volgende:
Als ik zie wat Disney de laatste paar jaren aan films heeft uitgebracht heb ik er best vertrouwen in dat het aardig goed komt.

Tegenwoordig komt alles wat uitgebracht wordt onder de naam van Marvel ook bij Disney vandaan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_147215276
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 12:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als ik zie wat Disney de laatste paar jaren aan films heeft uitgebracht heb ik er best vertrouwen in dat het aardig goed komt.

Tegenwoordig komt alles wat uitgebracht wordt onder de naam van Marvel ook bij Disney vandaan.
Wat mensen ook vaak vergeten is dat Touchstone en Miramax ook van Disney zijn, de R-Rated films komen daaronder uit.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 2 december 2014 @ 14:14:37 #12
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_147217492
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 12:41 schreef DustPuppy het volgende:
En toch hoop ik ooit nog te leren wat er met Galen Marek is gebeurd.

Maar ja, als de EU niet meer bestaat is hij ook weg natuurlijk :(
http://nl.starwars.wikia.com/wiki/Galen_Marek

Hier kan je erover lezen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  dinsdag 2 december 2014 @ 14:56:13 #13
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_147218578
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 december 2014 14:14 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

http://nl.starwars.wikia.com/wiki/Galen_Marek

Hier kan je erover lezen...
Had het meer over wat er na The Force Unleashed 2 gebeurd.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 2 december 2014 @ 15:19:49 #14
236410 MaleDuck
pi_147219105
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 14:56 schreef DustPuppy het volgende:
The Force Unleashed 2
OK, ik ben zelf niet op de hoogte van de inhoud van de games. Ben meer fan van de verschillende boeken. Al ben ik in de tijd niet verder gekomen dan Survivor Quest, wat zich 22 ABY afspeelt. En de nieuwe film schijnt 34 ABY te zijn. Maar gezien de Stormtroopers in de teaser lijkt het erop dat er nog geen nieuwe republiek is na al die jaren.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  dinsdag 2 december 2014 @ 17:48:28 #15
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_147223302
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:19 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

OK, ik ben zelf niet op de hoogte van de inhoud van de games. Ben meer fan van de verschillende boeken. Al ben ik in de tijd niet verder gekomen dan Survivor Quest, wat zich 22 ABY afspeelt. En de nieuwe film schijnt 34 ABY te zijn. Maar gezien de Stormtroopers in de teaser lijkt het erop dat er nog geen nieuwe republiek is na al die jaren.
Dat hoeft natuurlijk niet. De Clones waren in principe ook de soldaten voor de republiek alvorens deze een keizerrijk werd. Dus andersom kan de Nieuwe Republiek ook die uniformen aangehouden hebben.
pi_147228555

[ Bericht 11% gewijzigd door lord_bono op 03-12-2014 00:34:58 ]
  woensdag 3 december 2014 @ 08:05:55 #17
236410 MaleDuck
pi_147238835
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:48 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat hoeft natuurlijk niet. De Clones waren in principe ook de soldaten voor de republiek alvorens deze een keizerrijk werd. Dus andersom kan de Nieuwe Republiek ook die uniformen aangehouden hebben.
Dat is waar, alleen verwacht ik dat de overgang van het keizerrijk naar nieuwe republiek niet zo soepel ging als van republiek naar keizerrijk ;)
pi_147238880
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:48 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Meestal hou je niet de militaire uniformen aan van je voormalige onderdrukker ;)
  woensdag 3 december 2014 @ 09:15:55 #19
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_147239676
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 08:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Meestal hou je niet de militaire uniformen aan van je voormalige onderdrukker ;)
Valt mee. Als je door de geschiedenis heen kijkt gebeurd dat vrij vaak, bijvoorbeeld bij de Wehrmacht na de WOII.

De extreme elementen zul je inderdaad niet terugzien (zoals het gitzwarte uniform met rode band van de SS bijvoorbeeld).
pi_147249624
  woensdag 3 december 2014 @ 17:58:33 #21
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_147253967
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 08:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Zonder enige kennis buiten wat boeken en games, die vaak ook na ROTJ afspeelden: die stormtroopers waren niet ineens weg ofzo, dat maakt het einde van ROTJ in de gereviseerde versie ook zo dom: overal feest maar eigenlijk waarschijnlijker gelijk aan irak/afghanistan. Omgaan met een machtsvacuum terwijl tegen oude overheersers wordt gestreden welke nog lang niet verslagen zijn.

Hoe dan ook, je kunt het nu domweg niet opmaken uit de trailer teaser.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_147254411
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zonder enige kennis buiten wat boeken en games, die vaak ook na ROTJ afspeelden: die stormtroopers waren niet ineens weg ofzo, dat maakt het einde van ROTJ in de gereviseerde versie ook zo dom: overal feest maar eigenlijk waarschijnlijker gelijk aan irak/afghanistan. Omgaan met een machtsvacuum terwijl tegen oude overheersers wordt gestreden welke nog lang niet verslagen zijn.

Ben ik helemaal met je eens; ik reageerde alleen maar op de opmerking dat de evt nieuwe republiek de oude stormtrooper outfits aan zou houden. Na tientallen jaren onderdrukking lijkt het mij niet logisch dat je die outfits 1-op-1 zou houden.
Een nieuwe macht binnen de Empire die Palpatine/Vader opvolgt met behulpt van de reeds bestaande infrastructuur / troepen is een stuk logischer.
  woensdag 3 december 2014 @ 21:03:29 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_147260711
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

ok, zo serieus moet je het nou ook weer niet nemen :')

We hebben het over een film en aan het eind hebben de goeien gewonnen en dus is er feest. Dat er nog van alles aan vast zit is voor de film en de ervaring van de kijker niet belangrijk.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_147261077
Op dat moment is voor hun toch de belangrijkste slag gewonnen? De Emperor en Darth Vader dood, dan mag je best aannemen dat de Rebels wel een feestje kunnen vieren :P
Wat betreft het gereviseerde einde van ROTJ is wel té als je het terugkijkt, ben benieuwd hoe ze de +/- 30 jaar tussen ROTJ en TFA gaan "vertellen/uitleggen".
  woensdag 3 december 2014 @ 21:22:29 #25
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_147261498
Ik denk met gele letter op een zwart heelal :*
吴 曼 迪
pi_147261650
quote:
17s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:22 schreef megamandy het volgende:
Ik denk met gele letter op een zwart heelal :*
Je zou het haast vergeten inderdaad :+
  woensdag 3 december 2014 @ 21:26:27 #27
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_147261678
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:25 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Je zou het haast vergeten inderdaad :+
Ik kan het ook niet laten om te zeggen :@
吴 曼 迪
pi_147261962
quote:
17s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:26 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet laten om te zeggen :@
Haha, ik was het serieus ook bijna vergeten dat voordat de film echt begint er een uitgelezen mogelijkheid is hiervoor O-)
pi_147262409
Duurt veel te lang voordat deze film komt ;-)
  donderdag 4 december 2014 @ 03:23:33 #30
12888 Skull-splitter
pi_147269643
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

ok, zo serieus moet je het nou ook weer niet nemen :')

We hebben het over een film en aan het eind hebben de goeien gewonnen en dus is er feest. Dat er nog van alles aan vast zit is voor de film en de ervaring van de kijker niet belangrijk.
Aanvankelijk was dat enkel op Endor he? ;)
  donderdag 4 december 2014 @ 16:46:52 #31
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_147282420
quote:
10s.gif Op donderdag 4 december 2014 03:23 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Aanvankelijk was dat enkel op Endor he? ;)
Ja dat weet ik wel, maar je moet toch de film laten eindigen op een manier dat de kijker met een goed gevoel naar huis gaat? Dan is alles hosanna! na de belangrijkste slag en de dood van de leider.

Volgens de amerikanen was Al Qaida ook voorbij toen Bin Laden dood was.
  donderdag 4 december 2014 @ 20:58:19 #32
12888 Skull-splitter
pi_147289889
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ja dat weet ik wel, maar je moet toch de film laten eindigen op een manier dat de kijker met een goed gevoel naar huis gaat? Dan is alles hosanna! na de belangrijkste slag en de dood van de leider.

Volgens de amerikanen was Al Qaida ook voorbij toen Bin Laden dood was.
Vooral voorbij gaan aan het feit dat de originele versie gewoon prima was en je met een goed gevoel naar huis liet gaan zonder logica te tarten, yub yub!
  donderdag 4 december 2014 @ 23:14:07 #33
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_147295163
quote:
14s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Vooral voorbij gaan aan het feit dat de originele versie gewoon prima was en je met een goed gevoel naar huis liet gaan zonder logica te tarten, yub yub!
Ik zit ff te bedenken wat het origineel en het nieuwe einde is.
Ik kan me het verschil alleen nog herinneren dat Anakin als geest aanwezig was zeg maar...
  vrijdag 5 december 2014 @ 10:32:07 #34
12888 Skull-splitter
pi_147302100
Zoals ik al reeds zei: aanvankelijk waren er alleen feestbeelden op Endor, in de latere versies was er ook ineens feest op Naboo, Corusant en zelfs Tattooine. Niet geheel plausibel of nodig.
  vrijdag 5 december 2014 @ 14:01:23 #35
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_147306928
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Zoals ik al reeds zei: aanvankelijk waren er alleen feestbeelden op Endor, in de latere versies was er ook ineens feest op Naboo, Corusant en zelfs Tattooine. Niet geheel plausibel of nodig.
Ik heb het even opgezocht en ik weet wat je bedoelt.
Als we toch op die toer gaan, een feest vieren terwijl je een heleboel mensen verloren hebt vind ik ook niet bepaald plausibel. Ik geloof niet dat de ewoks echt gelukkig kunnen zijn op dat moment.

Punt wat ik eigenlijk wil maken: Wtf man? De hele film is 1 grote (wel hele leuke) onzin, klopt van geen kant, is ongeloofwaardig en moet je met een hele grote korrel zout nemen.
Om dat te gaan zeuren over een einde wat lichtelijk aangepast is naar iets wat net zo ongeloofwaardig is (in mijn ogen) als het originele einde schiet niet echt op :P
pi_147307124
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 12:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat aan disney ligt, maar dat is rotzooi.
pi_147307254
Heeft iemand trouwens onlangs de grote cut gezien van Episode I-III, die rond de twee uur duurt?
Die is enigzins meer te behappen en geeft een betere lading.

Film begint met het gevecht tussen darth-maul en de twee jedis. Het gevecht is ook totaal anders gesneden. Daarna val je direct al in episode II. Jar jar is er uit gesneden, het politieke is er uit gesneden en meer van zulks.

Het eindigt op het punt dat Darth Vader zijn helm op doet. (geen 'noo') en ook niet gehoord heeft dat ze is bevallen of dood is gegaan.

Je merkt wel dat hoe meer je er in gaat snijden hoe meer het uit elkaar valt als logisch verhaal. Alleen het begin en het einde komt een beetje dichter bij het punt hoe je de prequels het liefst gezien had.
  vrijdag 5 december 2014 @ 14:57:35 #38
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_147308578
Zonder de prequels had ik nooit de originele trilogie gezien.

Deel twee laatst herkeken en die is wel erg zwak, vooral het liefdesverhaal is matig. Maar de dark side van Anakin vind ik wel weer prima neergezet.

Verder zit mijn liefde voor Star Wars ook erg in alle vreemde planeten, vreemde aliensoorten, veemde talen die gesproken worden. Dankzij de technieken van nu zijn die in de prequels echt fantastisch en in overvloede in beeld gebracht.

Het kneuterige van de droids, de af en toe kinderachtige wezens en de mythische Force zijn net zo goed in de originele trilogie aanwezig.

Ik denk dat een heel groot aandeel van de haat voor de prequels is gevoed in een al te romantische/nostalgische herinnering van de originele trilogie.

En zo zal ik met eenzelfde romantiek/nostalgie altijd naar the Phantom Menace kijken. Gewoon omdat ik me nu nog kan herinneren hoe ik me voelde toen ik die als tienjarig knulletje in de bios keek.
pi_147309222
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:57 schreef Jovatov het volgende:
Maar de dark side van Anakin vind ik wel weer prima neergezet.
Eigenlijk is dat juist een van de pijnpunten in de prequels. Alhoewel het een onnodig verhaal is maar alles daar wel op gefocust is is de uitvoering er van bijzonder slecht.

quote:
Verder zit mijn liefde voor Star Wars ook erg in alle vreemde planeten, vreemde aliensoorten, veemde talen die gesproken worden. Dankzij de technieken van nu zijn die in de prequels echt fantastisch en in overvloede in beeld gebracht.
Het ziet er allemaal uit als een tekenfilm door het opgesmukte cgi. Op zijn best een 3d tekenfilm, op zijn slechtst een kitscherige 3drender.
Het ziet er allemaal onrealistisch uit. Een Samuel Jackson die zijn lightsaber maar wat beweegt in de hoop dat de animatie het wel oppakt dat hij een laser blockt en dan blijkt dat iemand dat vergeten is zodat het er heel lullig uit ziet.
Slecht licht, statische camera-voeringen, het is ook deels allemaal een tekort van de techniek in die tijd.
Misschien dat die knulligheid je nostalgische gevoelens oproept.

quote:
Het kneuterige van de droids, de af en toe kinderachtige wezens en de mythische Force zijn net zo goed in de originele trilogie aanwezig.
Maar welke wezens waren kinderachtig? Want het viel op dat het voornamelijk een racistische smaak had dan een kinderlijke. Het mythische van de Force wordt in de prequels direct ook afgenomen door te zeggen dat het gewoon af hangt van wat speciale cellen in je bloed. Weg mythe.

quote:
Ik denk dat een heel groot aandeel van de haat voor de prequels is gevoed in een al te romantische/nostalgische herinnering van de originele trilogie.
Of gewoon omdat de prequels een verwarrende indruk gaf.
Om eerlijk te zijn is voor mij het nog steeds een raadsel waar the phantom menace nou over ging.
pi_147309328
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:57 schreef Jovatov het volgende:
Zonder de prequels had ik nooit de originele trilogie gezien.
Voor mij andersom :P
quote:
Deel twee laatst herkeken en die is wel erg zwak, vooral het liefdesverhaal is matig. Maar de dark side van Anakin vind ik wel weer prima neergezet.
Ik vond deel 2 nog het sterkst van de prequels. Phantom menace was verschrikkelijk en het hele dark side gebeuren vond ik één van de slechtere uitwerkingen van het star wars universum ooit, vooral in deel 3. Heeft ook te maken met de acteur die ze kozen voor Anakin, denk ik.
quote:
Ook. Maar er zijn genoeg punten om de films ook los daarvan af te kraken.
quote:
En zo zal ik met eenzelfde romantiek/nostalgie altijd naar the Phantom Menace kijken. Gewoon omdat ik me nu nog kan herinneren hoe ik me voelde toen ik die als tienjarig knulletje in de bios keek.
Want dat was the phantom menace in de kern ook. Een kinderfilm.
Conscience do cost.
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:47:21 #41
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_147309809
Maar ook de originele trilogie is in essentie een kinderverhaal. Yoda die knullig met een lampje speelt, de conversaties tussen C3PO en R2D2, de Ewoks, Chewie.

En ook in de originele trilogie zit genoeg wat af te kraken valt. Stormtroopers die zo dom zijn als het achtereind van een varken. Een Emperor die nauwelijks in beeld is tot die in deel zes opeens de ultieme slechterik blijkt. Knullige lightsabergevechten.
Dingen die er onrealistisch uitzien heb je net zo goed in de OT als in de prequels.

Ik ben het er mee eens dat het politieke gewauwel in de prequels niet heel sterk is. En het liefdesverhaal in deel twee is gewoon heel matig gespeeld, zonder chemie en met slechte dialogen.

Maar het "I know" van Leia in Epi vijf werkte bij een vriend met wie ik de films voor het eerst keek ook op de lachspieren.

Nee, de prequels ontvangen meer haat dan ze verdienen, mijns inziens.
pi_147310082
De kinderachtigheid is vooral kracht bijgezet doordat je een (slechte) kinderacteur als hoofdpersoon plaatst. De originele trilogie had inderdaad ook genoeg kinderlijke punten maar voor mijn gevoel zijn die er meer plusje voor de jeugd van toen ingewerkt dan dat ze echt kinderen als publiek in gedachten hadden.

Los daarvan is mijn haat voor de prequels meer gebaseerd op het feit dat het ik het allround tot mindere films reken. Alsnog vermakelijk verder, daar niet van, maar ik kon eigenlijk elk moment met Anakin, die eigenlijk het speerpunt dient te zijn van de prequels, heel lastig serieus nemen. De casting voor zowel de jonge als de jong-volwassen Anakin zijn wat mij betreft gewoon flaters.

En hoewel "I know" misschien een beetje cheezy was kwam het toch echt niet in de buurt bij dat tergende gedoe tussen Anakin en die queen waarvan ik de naam niet meer weet. :P
Conscience do cost.
pi_147312582
Han Solo zei "I know" in deel 5. Wat veel beter is dan het "I love you too" wat origineel in het script stond.

Anyhow, de originele trilogie zijn ook geen "goede" films bij moderne maatstaven. De laatste keer dat ik hem herkeek viel me op at het verhaal niet helemaal soepel loopt, hier en daar wat corny of cliché etc..

Echter, de films waren voor hun tijd enerzijds vernieuwend en genre definiërend ,maar anderzijds hadden ze duidelijke klassieke hoofdrolspelers hadden met wie je mee kon leven en die charme hadden. Luke, de archprotagonist, Han, de charismatische piraat met een wookie, leia de koppige mooie princess, Obi-Wann, de wijze oude spirituele man.
Combineer dat met iconografische meesterzetten zoals de death star, de star destroyers, stormtroopers, darth vader, tie fighters x-wings en vooral de force en lightsabers.

Daarom waren ze klassiekers. De prequals waren ook rommelig, hadden geen meeslepende characters, geen iconische meesterzetten en waren ook niet vernieuwend. Geen klassiekers.
pi_147328050
Ik herken nu pas die pop-up neger. Dezelfde gast die Moses speelt in Attack The Block.
pi_147329673
Kan er iemand in de OP de afkortingen zoals EU, ROTJ, TFA enz even uitschrijven, maakt het voor niet ingewijden zoals mezelf toch wat makkelijker meelezen.
pi_147329898
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:17 schreef mrPanerai het volgende:
Kan er iemand in de OP de afkortingen zoals EU, ROTJ, TFA enz even uitschrijven, maakt het voor niet ingewijden zoals mezelf toch wat makkelijker meelezen.
:')
pi_147330351
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:17 schreef mrPanerai het volgende:
EU = Europa, verhaal in een van die boeken over star wars
ROTJ = Return of the jedi, een film van star wars
TFA = The fan ass, niet zo slimme starwars figuren
  zaterdag 6 december 2014 @ 13:44:15 #48
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147331615
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:50 schreef Deckard het volgende:
Ik dacht dat het Luke Skywalkers bijnaam was: The First Avenger. Omdat ie als eerste Jedi terugkeerde in een nieuw tijdperk en wraak ging nemen op de Sith :?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_147331625
ROTJ = Rise Of The Jar Jar Binks Era
pi_147331689
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:44 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Ik dacht dat het Luke Skywalkers bijnaam was: The First Avenger. Omdat ie als eerste Jedi terugkeerde in een nieuw tijdperk en wraak ging nemen op de Sith :?
Ik dacht dat batman the first avenger was
  zaterdag 6 december 2014 @ 13:50:30 #51
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147331722
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:48 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik dacht dat batman the first avenger was
Nee, dat was Knight of the Gotham Republic.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 6 december 2014 @ 15:57:32 #52
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_147334393
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:50 schreef Deckard het volgende:

[..]

EU = Europa, verhaal in een van die boeken over star wars
ROTJ = Return of the jedi, een film van star wars
EU is toch Expanded Universe :?
  zaterdag 6 december 2014 @ 17:02:13 #53
12888 Skull-splitter
pi_147335555
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:08 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat aan disney ligt, maar dat is rotzooi.
Kwestie van smaak, alleen Iron Man 3 vond ik echt tegenvallen maar vooral omdat het net te anders van toon was dan de eerdere films. Het idee was leuk, de uitwerking belabberd.
pi_147335845
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:45 schreef TheStranger1158 het volgende:
ROTJ = Rise Of The Jar Jar Binks Era
_O-
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:25:43 #55
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_147343046
Een beginnetje:

TPM- The Phantom Menance - Episode I (prequel)
AotC - Attack of the Clones - Episode II (prequel)
RotS - Revenge of the Sith - Episode II (prequel)
ANH - A new Hope - Episode IV (original trilogy)
(T)ESB - The Empire Strikes Back - Episode V (original trilogy)
RotJ - Return of the Jedi - Episode VI (original trilogy)
TFA - The Force Awakend - Episode VII (december 2015)
SE - Special Edition (Speciale heruitgaves van ANH, TESB & RotJ die in de jaren 90 zijn uitgebracht. Met opgefunkte SFX en hier en daar drastisch gewijzigde scenes).
HSF - Han shot first :) (zie uitleg bij SE).
TTT: The Thrawn Trilogy(Heir to the Emire, Dark Force Rising, and The Last Command. 'Vroegâh' beschouwd als de voortzetting van het verhaal na RotJ door de fan community).

GL - George Lucas
The Flanneled One - George Lucas
Man in Plaid - George Lucas

EU - Expanded Universe (de boeken die uitkwamen ná RotJ, 'endorsed' door Lucasfilm, nu geen canon meer doch "legacy").
BBY - Before battle of Yavin (Bij weergave van kalender en geschiedenis van het Star Wars Universum: Vóór de slag om Yavin, die zich afspeelt aan het einde van ANH).
ABY - After battle of Yavin.
BTS: Behind the scenes (informatie over wat er achter de schermen gebeurde en/of hoe Star Wars in eerste instantie was bedoeld door GL, maar (o.a.) door technische belemmeringen in de 70's en 80's niet in beeld zijn gebracht).
GFFA: Galaxy Far, Far Way (het universum waar de films zich afspelen, refererend naar de tekst die te zien is vlak voor de Openings Scroll).\
O66 - Order 66 (zie RotS)
ILM - Industrial Light and Magic (het sfx bedrijf).

[ Bericht 1% gewijzigd door PPL op 06-12-2014 21:42:28 ]
Burnt to the core but not broken
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:27:03 #56
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_147343110
De technische acronyms laat ik express buiten beschouwing (AT-AT, AT-ST, TIE...)
pi_147344936
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:25 schreef PPL het volgende:
Een beginnetje:

...
Ziet er goed uit! Ik kan de OP niet meer aanpassen helaas, maar zoiets zou niet misstaan ;)
  zaterdag 6 december 2014 @ 22:22:07 #58
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_147345449
quote:
Een beginnetje:
SE - Special Edition (Speciale heruitgaves van ANH, TESB & RotJ die in de jaren 90 zijn uitgebracht. Met opgefunkte SFX en hier en daar drastisch gewijzigde scenes).
Door die verandering wordt de hele trilogie anders.... :')
pi_147355329
Ik zat mij te bedenken waarom iemand de originele trilogie ook kinderlijk noemt en voor mij dat gevoel nooit gehad heeft. Maar in feite is dat logisch. Waarschijnlijk heb ik de originele originele versie gezien terwijl de andere een veel andere versie voor zijn neus gehad.

zondag 7 december 2014 @ 15:18:40 #60
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_147359893
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:25 schreef PPL het volgende:

EU - Expanded Universe (de boeken die uitkwamen ná RotJ, 'endorsed' door Lucasfilm, nu geen canon meer doch "legacy").

Er kwamen ook boeken, strips enz in de EU uit voordat alle films in de bios waren. ;).
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 7 december 2014 @ 15:36:33 #61
12888 Skull-splitter
pi_147360358
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 12:00 schreef Deckard het volgende:
Ik zat mij te bedenken waarom iemand de originele trilogie ook kinderlijk noemt en voor mij dat gevoel nooit gehad heeft. Maar in feite is dat logisch. Waarschijnlijk heb ik de originele originele versie gezien terwijl de andere een veel andere versie voor zijn neus gehad.

Ik gok vooral dat kinderlijk te maken had met het relatief simpele verhaal wat vooral een ruimtesprookje is en blijft.
pi_147360680
Geniale Retro style video van de trailer

pi_147361047
Oh en nog meer geruchten en spoiler alert materiaal over het plot:

http://www.starwarsunderw(...)ot-details-from.html
pi_147361962
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:09 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Overigens, de robot op die bol was blijkbaar al een concept voor R2-D2, ze konden het toen alleen niet rond krijgen op basis van financiën :P [ afbeelding ]
Geinig gegeven.Maar ik vind tripod-D2 zeker geen misconcept.
pi_147362175
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 12:00 schreef Deckard het volgende:

Ik heb de De-specialized version gedownload en bekeken (omdat ik de blurays ook heb). En ik kreeg het 'star wars gevoel' weer voor een deel terug. Dusja het zijn echt de subtiele scenes die het hem voor mij doen. betamax en VHS-compressie was vroegah ook veel slechter dan digitale bloeree maar had zijn charmes. Hierdoor werden oneffenheden "weggeblend" tegen de achtergrond en kreeg je een donkerder gevoel bij de films. Star Wars forevah!
  zondag 7 december 2014 @ 16:43:46 #66
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_147362375
pi_147497749
Enkele namen van de filmkarakters zijn bekend!

Bron: http://insidemovies.ew.co(...)ens-character-names/
pi_147530842
De robot uit de trailer is geen CGI, maar een "echt" werkende robot :7

quote:
[Laughs] I’m sure he loved the new little droid that’s a rolling ball. I’m sure he wants it under the tree this Christmas. They never cease to amaze me with what they’re able to come up with, you know? I said, “How are you ever gonna top R2-D2, the most adorable droid in movie history?” And then they have this new one. I can’t even tell you his name, but you saw it in the trailer. [Editor’s note: the name of the droid has been revealed as BB-8.] And when they were demonstrating how they did this thing, live on set — because it’s not CGI, that’s a live prop — I was just amazed. They let me play around with it. [Laughs] I was running it all around at the creature shop up in Pinewood. I’m telling you, it’s an absolute delight. And not having thought that I’d ever go back there, to go back into that world, is just – I get the chills. It’s just so much fun. https://www.yahoo.com/mov(...)he-105015597302.html
  vrijdag 12 december 2014 @ 22:45:53 #69
12888 Skull-splitter
pi_147531071
Goed te doen met twee halve bollen, maar eerst meer zien. Ik heb niks tegen CGI, maar dan moet het verdomme wel goed gebruikt worden.
  Donald Duck held vrijdag 12 december 2014 @ 23:10:37 #70
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_147531930
Ik vind die robot nu al toffer dan r2d2
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 13 december 2014 @ 00:54:01 #71
12888 Skull-splitter
pi_147534846
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind die robot nu al toffer dan r2d2
nooit.
pi_147535568
Ik heb niks met sci-fi, maar ik weet niet de hype rondom de film maakt me wel nieuwsgierig naar de film. Ook de trailer ziet er tof, vooral de beeldkwaliteit die een soort pure cinematisch laag heeft, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik hoop dat de film zich richt op het brede publiek zonder dat je een voorkennis nodig hebt zodat het een beetje te volgen is het verhaal. Ook al gaat dat veel gezeur opleveren bij de fanbase.
  zaterdag 13 december 2014 @ 10:10:55 #73
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_147537628
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 01:56 schreef Cubs het volgende:
Ik heb niks met sci-fi, maar ik weet niet de hype rondom de film maakt me wel nieuwsgierig naar de film. Ook de trailer ziet er tof, vooral de beeldkwaliteit die een soort pure cinematisch laag heeft, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik hoop dat de film zich richt op het brede publiek zonder dat je een voorkennis nodig hebt zodat het een beetje te volgen is het verhaal. Ook al gaat dat veel gezeur opleveren bij de fanbase.
Ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat je zonder veel voorkennis deze films wel kan volgen. Ik ga er vanuit dat ze bet publiek zo breed mogelijk willen houden.
pi_147538127
Helaas zullen ze dat wel willen, ja ;(
Conscience do cost.
  zaterdag 13 december 2014 @ 11:34:02 #75
12888 Skull-splitter
pi_147538742
Mwach, bij ANH viel je er ook "midden" in.
  Donald Duck held zaterdag 13 december 2014 @ 13:43:30 #76
46149 __Saviour__
pi_147541066
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 10:10 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat je zonder veel voorkennis deze films wel kan volgen. Ik ga er vanuit dat ze bet publiek zo breed mogelijk willen houden.
De scrollende intro zal uiteraard het verhaal wel op gang brengen. Ze moeten het ook wel breed en toegankelijk houden voor een nieuw jong publiek. De mensen die de originele trilogie nog hebben gezien in de bioscoop zijn nu bejaard.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 13 december 2014 @ 14:02:00 #77
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_147541362
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 13:43 schreef __Saviour__ het volgende:
De mensen die de originele trilogie nog hebben gezien in de bioscoop zijn nu bejaard.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 december 2014 @ 23:42:45 #78
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_147557762
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 11:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Mwach, bij ANH viel je er ook "midden" in.
en daarom was er mooie scrollende tekst aan het begin.
Al verwacht ik dat bij episode VII dat vooral gaat over wat er sinds ROTJ gebeurd is.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 14 december 2014 @ 01:25:25 #79
12888 Skull-splitter
pi_147561018
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 23:42 schreef Tokus het volgende:

[..]

en daarom was er mooie scrollende tekst aan het begin.
Al verwacht ik dat bij episode VII dat vooral gaat over wat er sinds ROTJ gebeurd is.
Ik doelde dan ook slechts op het feit dat mensen wel erg snel janken anno 2014.
  zondag 14 december 2014 @ 10:07:16 #80
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_147563801
Ik vraag me wel af wie nu eigenlijk het hoofdpersonage gaat worden, dus de Anakin/Luke van deze trilogie. De meeste lijken te verwachten dat het die Finn zal zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 14 december 2014 @ 13:53:50 #81
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_147568151
BB-8
pi_147568310
quote:
99s.gif Op zondag 14 december 2014 10:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me wel af wie nu eigenlijk het hoofdpersonage gaat worden, dus de Anakin/Luke van deze trilogie. De meeste lijken te verwachten dat het die Finn zal zijn.
Ik denk ook Finn+Rey.
  zondag 28 december 2014 @ 20:01:17 #83
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_148062818
quote:
99s.gif Op zondag 14 december 2014 10:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
moest aan deze post denken bij het zien van deze .gif :@

pi_148062935
Niemand die deze al had gespot?

zondag 28 december 2014 @ 20:37:02 #85
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_148064797
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 20:03 schreef Ceased2Be het volgende:

[ afbeelding ]
Ziet er vet uit :Y

Gisteren heb ik met een vriend Revenge of the Sith gezien als afsluiter van zijn introductie tot Star Wars.

Ik mag toch hopen dat de dialogen in de liefdesverhalen een stuk beter zijn in de komende delen.
pi_148066521
Waarom niet de Machete volgorde gedaan?
  zondag 28 december 2014 @ 21:22:24 #87
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_148067812
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 20:01 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

moest aan deze post denken bij het zien van deze .gif :@

[ afbeelding ]

:') _O-
  zondag 28 december 2014 @ 22:45:11 #88
12888 Skull-splitter
pi_148073137
quote:

[ afbeelding ]
Waarom de neuk zou je ook spoilertags gebruiken voor een film waar nog bijna niks van is?
pi_148075236
quote:

[ afbeelding ]
Had hem al gespot ja ;) Voortaan mag art-work en leaks wel achter de spoiler :P
pi_148082139
quote:
10s.gif Op zondag 28 december 2014 22:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Waarom de neuk zou je ook spoilertags gebruiken voor een film waar nog bijna niks van is?
Dat een spoiler vinden :')
pi_148083427
quote:
10s.gif Op zondag 28 december 2014 22:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 23:21 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Sorry! :@
pi_148085020
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 23:21 schreef lord_bono het volgende:

[..]

waarom kom je anders in dit topic, als je over een film die over een jaar uitkomt toch niks wil weten?
pi_148086310
quote:

[ afbeelding ]
Ja maar hoe ze het ook gaan insteken (en ja JJ is echt op de goede weg), het wordt pas echt een klassieker als Darth Vader gewoon terugkeert.
  Moderator maandag 29 december 2014 @ 10:42:37 #94
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_148086345
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 10:41 schreef TheStranger1158 het volgende:

[..]

Ja maar hoe ze het ook gaan insteken (en ja JJ is echt op de goede weg), het wordt pas echt een klassieker als Darth Vader gewoon terugkeert.
Als een hologram?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_148086978
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 09:49 schreef planethugo het volgende:

[..]

waarom kom je anders in dit topic, als je over een film die over een jaar uitkomt toch niks wil weten?
Er zijn genoeg mensen die liever niet willen weten, en die regel geldt ook voor series en dergelijke. Over zo'n plaatje kan ik me niet zo druk maken, maar er zijn al genoeg art-work en verhaal geruchten online te vinden, weet zeker dat de meerderheid daar nog niks over wil weten. Dus daarom spoilers, dan heeft iedereen tenminste zelf de keus om het te lezen of niet.
pi_148087030
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 10:41 schreef TheStranger1158 het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg, ik zie ze graag van de klassiekers afstappen.
Darth is dood, de oude cast komt nog terug om de nieuwe een zetje te geven en daarna lekker verder met nieuwe verhalen/characters. Het universum is te groot om de hele tijd bij dezelfde 10 personages terug te komen.
pi_148087212
quote:
2s.gif Op maandag 29 december 2014 10:42 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Als een hologram?
nah liever gewoon de spirit van de originele trilogie terugbrengen
pi_148087273
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 11:07 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg, ik zie ze graag van de klassiekers afstappen.
Darth is dood, de oude cast komt nog terug om de nieuwe een zetje te geven en daarna lekker verder met nieuwe verhalen/characters. Het universum is te groot om de hele tijd bij dezelfde 10 personages terug te komen.
In science fiction kun je niet doodgaan, in soap trouwens ook niet dus niks aan de hand.

Anyway, zonder Darth zal het nooit meer zo worden zoals het was. Misschien voor de nieuwe generatie kids die opgroeit met de nieuwe karakters, dat zullen hun helden worden.
Mijn helden zitten toch echt in de originele trilogie.
pi_148087467
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 11:15 schreef TheStranger1158 het volgende:

[..]

In science fiction kun je niet doodgaan, in soap trouwens ook niet dus niks aan de hand.

Anyway, zonder Darth zal het nooit meer zo worden zoals het was. Misschien voor de nieuwe generatie kids die opgroeit met de nieuwe karakters, dat zullen hun helden worden.
Mijn helden zitten toch echt in de originele trilogie.
Maar wat wil je dan? Als je nieuwe films wilt met de oude characters krijg je toch nieuwe acteurse op een gegeven moment... of ze moeten allemaal avonturen in het bejaardentehuis op Endor beleven.
Nieuwe acteurs voor oude personages zie ik persoonlijk helemaal niet zitten. De enige bij wie dat makkelijk te doen is is Vader, daar maakt het nml geen fuck uit wie er in het pak zit.

Vader had zijn voorkomen mee wat echt iconisch is geworden, maar ik zie graag gewoon nieuwe verhalen met nieuwe bad guys. Niet de Emperor en/of Vader die niet dood blijken te zijn en nu een Death Star Super ++ aan het bouwen zijn.
pi_148087644
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 11:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maar wat wil je dan? Als je nieuwe films wilt met de oude characters krijg je toch nieuwe acteurse op een gegeven moment... of ze moeten allemaal avonturen in het bejaardentehuis op Endor beleven.
Nieuwe acteurs voor oude personages zie ik persoonlijk helemaal niet zitten. De enige bij wie dat makkelijk te doen is is Vader, daar maakt het nml geen fuck uit wie er in het pak zit.

Vader had zijn voorkomen mee wat echt iconisch is geworden, maar ik zie graag gewoon nieuwe verhalen met nieuwe bad guys. Niet de Emperor en/of Vader die niet dood blijken te zijn en nu een Death Star Super ++ aan het bouwen zijn.
Eens dat er geen nieuwe Luke, Han of Leia moet komen met nieuwe acteurs.
Maar zeg nou zelf, zo'n Darth Maul was toch om te huilen?
pi_148087858
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 11:26 schreef TheStranger1158 het volgende:

[..]

Eens dat er geen nieuwe Luke, Han of Leia moet komen met nieuwe acteurs.
Maar zeg nou zelf, zo'n Darth Maul was toch om te huilen?
Darth Maul was niet heel boeiend nee, maar als je de villains uit de Clone Wars en Rebels ziet zijn er toch wel toffe ideeën.

Asajj Ventress of The Inquisitor zouden het ook goed doen in een nieuwe film denk ik :)
pi_148088656
Darth Maul was niet "boeiend" doordat hij geen achtergrond had in de film, buiten z'n looks en lightsaber wist je ook niet veel van hem. Ik vond het wel een vette villain toen, in The Clone Wars schijnt hij wel wat meer achtergrond gekregen te hebben.
pi_148088816
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 11:58 schreef lord_bono het volgende:
Darth Maul was niet "boeiend" doordat hij geen achtergrond had in de film, buiten z'n looks en lightsaber wist je ook niet veel van hem. Ik vond het wel een vette villain toen, in The Clone Wars schijnt hij wel wat meer achtergrond gekregen te hebben.
Klopt idd, Maul is eigenlijk ook te vroeg gesneuveld in de film. in de clone wars serie wordt ie idd wel verder uitgediept.
aan de andere kant: :')
SPOILER
  maandag 29 december 2014 @ 12:21:32 #104
12888 Skull-splitter
pi_148089496
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 02:56 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Dat een spoiler vinden :')
Niet snappen dat sommige mensen zich graag nog een beetje laten verrassen...
  maandag 29 december 2014 @ 12:25:25 #105
12888 Skull-splitter
pi_148089659
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Klopt idd, Maul is eigenlijk ook te vroeg gesneuveld in de film. in de clone wars serie wordt ie idd wel verder uitgediept.
aan de andere kant: :')
SPOILER
Niet alleen Maul. Ook Dooku en Grievous waren serieus ondergebruikt terwijl ze wel alledrie belangrijk waren. Ik had ze, persoonlijk, langer gebruikt en ieder hun verhaallijn laten opbouwen ipv als coole karakters neerzetten...
pi_148089750
Maul vond ik vooral knudde door zijn belachelijke uiterlijk.
  maandag 29 december 2014 @ 12:29:36 #107
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_148089797
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 21:03 schreef Deckard het volgende:
Waarom niet de Machete volgorde gedaan?
Ik kwam pas achter die volgorde toen we de OT en de Phantom Menace al hadden gehad.

Op zich wel een leuke volgorde, alleen zou ik altijd de Phantom Menace er wel bij kijken. Het mag dan niet zo grandioos veel met het grote verhaal te maken hebben. Maar het is wel de film die mij introduceerde tot Star Wars en daarmee heb ik die toch ook hoog zitten.
Na deel vijf de prequels kijken en afsluiten met Return of the Jedi vind ik wel een leuke.
  maandag 29 december 2014 @ 12:29:52 #108
12888 Skull-splitter
pi_148089808
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:28 schreef TheStranger1158 het volgende:
Maul vond ik vooral knudde door zijn belachelijke uiterlijk.
Want Star Wars kent geen belachelijke figuren natuurlijk :')
pi_148090784
Ik vond Maul juist een toffe character. Een echte Sid.
Dit, dus.
pi_148090851
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Niet alleen Maul. Ook Dooku en Grievous waren serieus ondergebruikt terwijl ze wel alledrie belangrijk waren. Ik had ze, persoonlijk, langer gebruikt en ieder hun verhaallijn laten opbouwen ipv als coole karakters neerzetten...
Stimmt. Dooku en Grievous worden gelukkig nog wat verder uitgediept in de Clone Wars serie. Maar daar heb je in de bioscoop weinig aan.
pi_148095960
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 12:57 schreef Buitendam het volgende:
Ik vond Maul juist een toffe character. Een echte Sid.
Maul vond ik totaal niets, weinig dreiging. Dat gevecht is er nu wel, maar of hij nu echt gevaarlijk is geweest of de Jedi's gewoon een slechte dag hadden... geen idee.
Een karakter kan ik het niet noemen omdat het weinig heeft bijgedragen en alleen maar van dat goedkope kinderschmink bij de kermis vandaan heeft gehaald.
pi_148096077
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:29 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Want Star Wars kent geen belachelijke figuren natuurlijk :')
Met zijn schmink hoofd.
  maandag 29 december 2014 @ 15:08:20 #113
67640 SaintOfKillers
pi_148096310
In de film Insidious wordt Darth Maul iets verder uitgediept.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_148103345
quote:
99s.gif Op maandag 29 december 2014 15:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die zegt me niets, heb je een linkje?
pi_148104971

Nieuwe blik op de Falcon.
pi_148105462
Kan dat niet in spoiler-tags? :P
  maandag 29 december 2014 @ 21:13:58 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_148112213
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Stimmt. Dooku en Grievous worden gelukkig nog wat verder uitgediept in de Clone Wars serie. Maar daar heb je in de bioscoop weinig aan.
Het was ook het idee van Lucas om een heleboel francises met elkaar te verbinden. Alles wat uit komt, officieel via Lucas, moet een toevoeging zijn aan het universum. In dit geval zijn de film het grote geheel en gaat andere media dieper in op de karakters.

Je kunt het leuk vinden of niet, maar het is wel een beetje zoals Lucas dat wilde.
pi_148112288
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 21:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het was ook het idee van Lucas om een heleboel francises met elkaar te verbinden. Alles wat uit komt, officieel via Lucas, moet een toevoeging zijn aan het universum. In dit geval zijn de film het grote geheel en gaat andere media dieper in op de karakters.

Je kunt het leuk vinden of niet, maar het is wel een beetje zoals Lucas dat wilde.
Nee dat weet ik wel, maar in de prequel-trilogie voelen de characters toch wat minder 'fleshed out' aan dan in de OT.
Maar dat kan ook de gekleurde nostalgie bril zijn natuurlijk :)
  maandag 29 december 2014 @ 22:52:07 #119
12888 Skull-splitter
pi_148117862
quote:
99s.gif Op maandag 29 december 2014 15:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik moest harder lachen dan gepast zou zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 30 december 2014 @ 12:10:33 #120
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_148133347
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 21:15 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee dat weet ik wel, maar in de prequel-trilogie voelen de characters toch wat minder 'fleshed out' aan dan in de OT.
Maar dat kan ook de gekleurde nostalgie bril zijn natuurlijk :)
komt ook omdat je veel meer characters hebt, en er veel meer gebeurt tijdens de film.
pi_148418326
Ongetwijfeld oud nieuws voor de die hards in dit topic, maar ik zag deze movie poster vandaag in de krant staan. Had ik nog niet eerder gezien. Grijze Luke met z'n groene lightsaber.

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 7 januari 2015 @ 10:58:53 #122
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_148419360
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
Ongetwijfeld oud nieuws voor de die hards in dit topic, maar ik zag deze movie poster vandaag in de krant staan. Had ik nog niet eerder gezien. Grijze Luke met z'n groene lightsaber.

[ afbeelding ]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind hem lijken op Guus Hiddink...
  woensdag 7 januari 2015 @ 11:01:35 #123
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148419447
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:58 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

What has been seen :X.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator woensdag 7 januari 2015 @ 11:02:06 #124
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_148419468
Dan zal de film in ieder geval een kaskraker worden in Zuid-Korea.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_148421270
quote:

[..]

Ik zie eerder Fred rutten _O-
pi_148422087
quote:

[..]

Hij is weer wat dunner. Maar een tijdje geleden kon ik het verschil niet zien tussen Meatloaf en hem.
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:06:32 #127
12888 Skull-splitter
pi_148426311
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:18 schreef KoosVogels het volgende:

[ afbeelding ]
En deze is officieel?
pi_148426368
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En deze is officieel?
Geen idee eigenlijk.

Maar op zich wel toffe poster.
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:21:29 #129
12888 Skull-splitter
pi_148441897
quote:
15s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk.

Meer dat ik via FB een flinke lijst SW- en andere sci-fi pagina's volg waarbij ik deze nog niet voorbij heb zien komen of enkel in fan-made poster-overzichten. MAW: fake.
Edit: aw, hell, de link van de kunstenaar staat er zelfs gewoon in :')!
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:28:23 #130
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_148442195
Haha, ik vond het al bijzonder dat Disney zo prominent erop stond. Dat zal bij de echte posters echt niet gebeuren.
pi_148444953
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En deze is officieel?
quote:
15s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk.

Natuurlijk is die niet officieel
pi_148457273
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:21 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Meer dat ik via FB een flinke lijst SW- en andere sci-fi pagina's volg waarbij ik deze nog niet voorbij heb zien komen of enkel in fan-made poster-overzichten. MAW: fake.
Edit: aw, hell, de link van de kunstenaar staat er zelfs gewoon in :')!
Weet ik veel, ben niet zo thuis in dat wereldje.
  donderdag 8 januari 2015 @ 10:57:56 #133
12888 Skull-splitter
pi_148459852
Iets met retorische vragen. Maar als je het in een krant tegenkwam is het des te opvallender :')
pi_149007833
Nieuwe concept art leaks,
SPOILER

[ Bericht 14% gewijzigd door Mike op 24-01-2015 17:18:18 ]
  zaterdag 24 januari 2015 @ 15:20:17 #135
12888 Skull-splitter
pi_149010802
Spoilers en tags enzo...
pi_149012395
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 15:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Spoilers en tags enzo...
Zei je eerder ook al. Kijk hier dan gewoon niet meer. :')
pi_149012921
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 15:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Spoilers en tags enzo...
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:21 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Inderdaad, in een star wars the force awakens topic komen en dan geen spoilers tegen denken te komen :')
Elke reply is een spoiler.
pi_149013099
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:21 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:41 schreef Solo7609 het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad, in een star wars the force awakens topic komen en dan geen spoilers tegen denken te komen :')
Elke reply is een spoiler.
Zolang het geen officieel bekend gemaakte beelden zijn moet dit achter spoilers. Is een algemene regel in het Film/TV subforum.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 16:59:53 #139
12888 Skull-splitter
pi_149013476
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:47 schreef lord_bono het volgende:

[..]

[..]

Zolang het geen officieel bekend gemaakte beelden zijn moet dit achter spoilers. Is een algemene regel in het Film/TV subforum.
En best wel common sense.
pi_149013563
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En best wel common sense.
Dat ook inderdaad.
pi_149719997

Luke met gele ogen.
pi_149725399
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:13 schreef turance het volgende:
[ afbeelding ]

Luke met gele ogen.
Blijft fan-art...
  woensdag 18 februari 2015 @ 11:35:42 #143
12888 Skull-splitter
pi_149788444
Yarp. In april weer een trailer of zouden ze die aan Avengers vastplakken?
pi_149788469
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Yarp. In april weer een trailer of zouden ze die aan Avengers vastplakken?
Had eerder begrepen dat ze die aan de Avengers zouden plakken. Als we voor die tijd iets zien ben ik blij, maar ga er niet van uit :)
  woensdag 18 februari 2015 @ 11:38:00 #145
12888 Skull-splitter
pi_149788493
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:36 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Had eerder begrepen dat ze die aan de Avengers zouden plakken. Als we voor die tijd iets zien ben ik blij, maar ga er niet van uit :)
Avengers is hier vervroegd naar 22 april...
pi_149788817
quote:
10s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:38 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Avengers is hier vervroegd naar 22 april...
Wat mijn vrouw een geweldig verjaardagskado gaat vinden!
  woensdag 18 februari 2015 @ 16:35:51 #147
12888 Skull-splitter
pi_149796938
quote:
10s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wat mijn vrouw een geweldig verjaardagskado gaat vinden!
Ik heb er vanmorgen ook eentje blij mee gekregen :)
pi_149796983
quote:
10s.gif Op woensdag 18 februari 2015 16:35 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik heb er vanmorgen ook eentje blij mee gekregen :)
Ja, ik was/bleek sarcastisch :D
  woensdag 18 februari 2015 @ 16:43:08 #149
12888 Skull-splitter
pi_149797228
Ik niet :7
  donderdag 12 maart 2015 @ 13:39:46 #151
236410 MaleDuck
pi_150563333
quote:
Bizar :o

Had niet verwacht dat ze de Expanded Universe zo hard aan de kant zouden schuiven...
pi_150571736
Nieuws!

Eerste stand-alone film:
quote:
Rogue One is the title for the first film in a unique series of big-screen adventures that explores the characters and events beyond the core Star Wars saga. Rogue One will be directed by Gareth Edwards (Monsters, Godzilla) and written by Oscar nominee Chris Weitz (Cinderella, About a Boy, Antz). The first actress cast is Felicity Jones, who garnered an Academy Award nomination and critical acclaim for her performance in The Theory of Everything. The idea for the story of Rogue One came from John Knoll, an Academy Award-winning visual effects supervisor and chief creative officer at Industrial Light & Magic. He will executive produce along with Simon Emanuel (The Dark Knight Rises, Fast & Furious 6) and Jason McGatlin (Tintin, War of the Worlds). Kathleen Kennedy and Tony To (Band of Brothers, The Pacific) are on board to produce and John Swartz (Star Wars: The Force Awakens) will co-produce. The film starts shooting this summer in London and is due for release on December 16, 2016.
Release datum Star Wars VIII
quote:
In addition, Iger confirmed that Rian Johnson will write and direct Star Wars: Episode VIII. The film, which continues the saga after the events of Star Wars: The Force Awakens, is set for release on May 26, 2017 — forty years and a day after the release of Star Wars: A New Hope in 1977. Johnson is widely considered one of cinema’s most gifted young filmmakers, having directed the modern sci-fi classic, Looper, as well as Brick and The Brothers Bloom. He was also behind the camera for three episodes of the critically-acclaimed TV series Breaking Bad, including “Ozymandias,” which series creator Vince Gilligan named as the best installment of the show. Kathleen Kennedy and Ram Bergman, producer of Looper, Don Jon, Brick, and The Brothers Bloom, are on board to produce.
  donderdag 12 maart 2015 @ 19:03:20 #153
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_150572439
Dit is wat Star Wars nodig had, niet de visie van één man die de weg kwijt is en die geen strobreed in de weg wordt gelegd, maar schrijvers en regisseurs die hun vak verstaan.
  donderdag 12 maart 2015 @ 21:16:11 #154
12888 Skull-splitter
pi_150578915
En ongetwijfeld veel liefde voor het bronmateriaal hebben.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 09:12:15 #155
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_150589756
Laten we het hopen....
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 maart 2015 @ 11:58:48 #156
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_150594176
quote:
2s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:39 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Bizar :o

Had niet verwacht dat ze de Expanded Universe zo hard aan de kant zouden schuiven...
dat is wel heel naief van je... :)
  woensdag 25 maart 2015 @ 23:18:31 #157
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151040679
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:10:26 #158
236410 MaleDuck
pi_151046185
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:58 schreef Tokus het volgende:

[..]

dat is wel heel naief van je... :)
Tja, had gehoopt dat verschillende verhaallijnen qua hoofdpersonen zouden blijven bestaan.

Ben nu bijvoorbeeld met plezier het boek Allegiance van Timothy Zahn aan het lezen (speelt zich tussen deel 4 en 5 af) en zitten leuke wendingen in.
pi_151046627
quote:
2s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:10 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Tja, had gehoopt dat verschillende verhaallijnen qua hoofdpersonen zouden blijven bestaan.
Geen idee hoe het zit qua hergebruik van personages uit wat nu 'Legends' is. Kan nog komen natuurlijk.

quote:
Ben nu bijvoorbeeld met plezier het boek Allegiance van Timothy Zahn aan het lezen (speelt zich tussen deel 4 en 5 af) en zitten leuke wendingen in.
Ben zelf bezig met de 3 Star Wars series van Marvel (Star Wars, Leia en Darth Vader) en die zijn stuk voor stuk erg leuk.
Daarnaast ook 'A New Dawn' wat zich afspeelt voor de 'Rebels' tv-serie.

Nooit iets van de oude EU gelezen; nu is een mooi moment om het nieuwe EU mee te pikken :)
pi_151703936
Vanaf morgen begint de Star Wars Celebration. Gaan we een nieuwe trailer krijgen? Nieuws over Star Wars: Battlefront en Rogue One?

Er zal ook een live stream van de Celebration: http://makingstarwars.net(...)ll-be-live-streamed/

quote:
Fans attending Celebration will be the first in the world to see an incredible collection of props, models, costumes, and more used in the production of Star Wars: The Force Awakens. Attendees will be able to view these pieces from a galaxy far, far away up close and in person – the first exhibit of its kind for the latest chapter in the Star Wars saga. There will be no additional fee required.
Dat zou wel erg mooi om daar beelden van te zien, http://makingstarwars.net(...)celebration-anaheim/
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 15 april 2015 @ 20:42:19 #161
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_151721300
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 10:49 schreef lord_bono het volgende:
Vanaf morgen begint de Star Wars Celebration. Gaan we een nieuwe trailer krijgen? Nieuws over Star Wars: Battlefront en Rogue One?

Er zal ook een live stream van de Celebration: http://makingstarwars.net(...)ll-be-live-streamed/

[..]

Dat zou wel erg mooi om daar beelden van te zien, http://makingstarwars.net(...)celebration-anaheim/
En het beste nieuws is dat ook het panel waar J.J Abrams in zit ook live uitgezonden gaat worden. *O* *O* *O*
Vanaf 19:00 Nl tijd.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_151725496
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:42 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

En het beste nieuws is dat ook het panel waar J.J Abrams in zit ook live uitgezonden gaat worden. *O* *O* *O*
Vanaf 19:00 Nl tijd.
^O^
Ben echt benieuwd, hopen dat de servers er niet uit vliegen door alle streamers wereldwijd :P

Planning bevestigde livestreams Star Wars Celebration

Thursday April 16

10:00 AM – 11:00 AM – The Force Awakens Panel – J.J. Abrams and Kathleen Kennedy (CONFIRMED)
4:00 PM – 5:00 PM – Ian McDiarmid: The Emperor Strikes Back (CONFIRMED)

Friday April 17

10:30 AM – 11:30 AM – Star Wars Battlefront (CONFIRMED)
1:30 PM – 2:30 PM – Date With The Princess: Carrie Fisher (CONFIRMED)
7:00 PM – 8:00 PM – Anthony Daniels: Inside the Heart & Chaos of C-3PO (CONFIRMED)

Saturday April 18

1:00 PM – 2:30 PM – Smuggler’s Bounty – Original Star Wars Audio Drama by Kyle Newman (CONFIRMED)
6:00 PM – 7:00 PM Star Wars Fan Film Awards (CONFIRMED)
7:00 PM – 8:00 PM – Mark Hamill: The Return of the Jedi (CONFIRMED)

Sunday April 19
1:30 PM – 2:30 PM – Billy Dee Williams: Baron of Smooth (CONFIRMED)
3:30 PM – 4:30 PM – Star Wars Celebration Closing Ceremony (CONFIRMED)

http://www.slashfilm.com/(...)ive-stream-schedule/

Dit zijn de bevestigde streams, zijn er ook nog een aantal niet bevestigd, zie link.

[ Bericht 11% gewijzigd door lord_bono op 15-04-2015 22:16:33 ]
pi_151740001
Live stream over 4 uur.

pi_151742592
Er zijn wat promo posters online gezet/gelekt, ik zal ze achter een spoiler zetten omdat ze nog niet officieel zijn gereleased O-)
SPOILER
http://www.comicbookmovie(...)views/news/?a=118764

Edit:
Nog twee:
SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door lord_bono op 16-04-2015 15:36:37 ]
pi_151742620
En natuurlijk livestreams op het moment dat ik geen internet heb thuis :'(
pi_151743624
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:38 schreef lord_bono het volgende:
Er zijn wat promo posters online gezet/gelekt, ik zal ze achter een spoiler zetten omdat ze nog niet officieel zijn gereleased O-)
SPOILER
Sick! ^O^
  donderdag 16 april 2015 @ 16:27:33 #167
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_151745644
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:38 schreef lord_bono het volgende:
SPOILER

Edit:
Nog twee:
SPOILER
Gave posters! ^O^
  donderdag 16 april 2015 @ 17:12:20 #168
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151746938
Oeh O+
吴 曼 迪
pi_151748902
Ze zijn "live"! Vanaf 19u gaat het beginnen :7
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 16 april 2015 @ 18:41:39 #170
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_151749054
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:34 schreef lord_bono het volgende:
Ze zijn "live"! Vanaf 19u gaat het beginnen :7
Heerlijk muziekje onder het koken. *O*
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_151749691
De muziek nu ;(
pi_151750695
BB-8 on stage _O_
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 16 april 2015 @ 19:59:35 #173
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_151751648
Carrie Fisher niet meer in de metalen bh. *O* *O* :P
  donderdag 16 april 2015 @ 20:04:13 #174
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_151751838
teaser!
SPOILER
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 16 april 2015 @ 20:07:34 #176
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_151751959
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_151752026
Leuk! Maar moest toch ff onbedoeld lachen aan het einde...dunno why...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 16 april 2015 @ 20:09:50 #178
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_151752042
Kippenvel gewoon....
  donderdag 16 april 2015 @ 20:12:34 #179
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_151752148
Oh man _O_ _O_

Dit gaat zo ontzettend gaaf worden :D
  donderdag 16 april 2015 @ 20:17:54 #180
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151752371
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:09 schreef Netsplitter het volgende:
Kippenvel gewoon....
Ik ook. Ik voel me bijna weer zoals in 2005 O+.

Moest wel een beetje gniffelen om de zilveren kop van Ford :+.
pi_151752426
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:09 schreef Netsplitter het volgende:
Kippenvel gewoon....
Zeg dat! Als of je Star Wars weer voor het eerst ziet _O_
pi_151752763
Achter de schermen foto's die getoond werden tijdens de presentatie:
SPOILER
  donderdag 16 april 2015 @ 20:48:42 #183
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_151753597
I've got a good feeling about this (movie).
pi_151753601
Kippenvel!

De passie straalt er ook af van Abrams.
pi_151753611
:9
  donderdag 16 april 2015 @ 20:54:17 #186
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_151753821
Mooie trailer hoor. :)
pi_151754280

_O_ _O_ _O_
  donderdag 16 april 2015 @ 21:07:57 #188
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151754325
Wel jammer dat we wéér naar Tatooine moeten... :').
  donderdag 16 april 2015 @ 21:09:54 #189
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151754395
Wel tof dat we eindelijk een vrouwelijke Jedi hebben. Tenminste, daar lijkt het op.
pi_151754457
quote:
9s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:07 schreef Fir3fly het volgende:
Zandlandschap uit de teasers is niet Tatooine. Bevestigt door Abrams.
  donderdag 16 april 2015 @ 21:11:50 #191
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151754478
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:11 schreef Donderjagers het volgende:

[..]

Zandlandschap uit de teasers is niet Tatooine. Bevestigd door Abrams.
Oh, wist ik niet. Tof.
pi_151754530
quote:
Kippenvel _O_
pi_151754548
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:09 schreef Fir3fly het volgende:
Wel tof dat we eindelijk een vrouwelijke Jedi hebben. Tenminste, daar lijkt het op.
Misschien wel twee vrouwelijke jedi.
Leia kreeg Anakin's lightsaber en Rey
pi_151754722
Ik heb er ook kippenvel van. En enorm had lachen op het einde. Deze teaser zegt gelukkig toch wat meer als de vorige, maar niet teveel. Wordt echt een goeie film.
pi_151755124
quote:
9s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:07 schreef Fir3fly het volgende:
De planeet heet Jakku ;)
  donderdag 16 april 2015 @ 22:07:16 #196
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_151757205
quote:
Wat gewoon zo prachtig is aan dit shot is de dosering. In de prequels gebeuren zoveel dingen tegelijkertijd (space battles) dat het gewoon geen indruk maakt.
Hier heb je gewoon een klassiek shot van links naar recht en het is gewoon een voltreffer.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 16 april 2015 @ 22:08:51 #197
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151757266
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 22:07 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Wat gewoon zo prachtig is aan dit shot is de dosering. In de prequels gebeuren zoveel dingen tegelijkertijd (space battles) dat het gewoon geen indruk maakt.
Hier heb je gewoon een klassiek shot van links naar recht en het is gewoon een voltreffer.
Pfffff :'). Niet te overdreven willen doen.
  donderdag 16 april 2015 @ 22:08:59 #198
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_151757278
Mijn blik was eerst focussed op de gecrashte x-wing en pas daarna (van links naar rechts inderdaad) zag ik de sd.
Echt een WOW moment toen ik dat ontwaarde.
pi_151757381
_O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 16 april 2015 @ 22:31:46 #200
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151758283
Vooral toen BB8 het podium op kwam rollen :9
吴 曼 迪
pi_151758375
Wow, wat een prachtige shots in deze trailer!

Vooral die momenten dat de ISD's in beeld komen zijn waanzinnig. Kolossaal hoe er een uit het zand steekt. En hoe even later de MF in één van de uitlaten duikt. Kippenvel.

Hoewel ik het nog steeds slecht te verteren vind dat Thrawn geschrapt is, ziet dit er toch wel erg goed uit.
  donderdag 16 april 2015 @ 22:39:34 #202
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_151758651
Thrawn kan nog steeds prima terugkomen hoor. Waarschijnlijk zijn ze al bezig met een manier om hem goed terug te brengen.
pi_151759631
De EU bestaat niet meer, als canon zijnde, Thrawn speelde zich daarnaast af tussen RotJ en TFA. Lijkt me dus onwaarschijnlijk dat hij op een bepaalde manier terug kan komen.

_O_

En nog veel meer bij:http://www.starwars7news.(...)rooper-and-more.html

[ Bericht 37% gewijzigd door lord_bono op 16-04-2015 23:10:30 ]
  donderdag 16 april 2015 @ 23:06:02 #204
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_151759800
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 23:01 schreef lord_bono het volgende:
De EU bestaat niet meer, als canon zijnde, Thrawn speelde zich daarnaast af tussen RotJ en TFA. Lijkt me dus onwaarschijnlijk dat hij op een bepaalde manier terug kan komen.

[ afbeelding ]
De EU was nooit canon in zoverre dat de films altijd al voorrang hadden, de Thrawn trilogie klopte al niet meer toen de prequel trilogie uitkwam. Mara Jade is geloof ik alweer terug in de canon en een zooi schepen ook.
pi_151760957
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 23:06 schreef Dagonet het volgende:

[..]

De EU was nooit canon in zoverre dat de films altijd al voorrang hadden, de Thrawn trilogie klopte al niet meer toen de prequel trilogie uitkwam. Mara Jade is geloof ik alweer terug in de canon en een zooi schepen ook.
Mara Jade geloof ik niet. In welke novel/comic dan?
pi_151762572
Wie is die neger.
Conscience do cost.
pi_151764006
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 00:44 schreef ems. het volgende:
Wie is die neger.
De hoofdrolspeler van de film bedoel je?
pi_151764050
Wolfrolf heeft een hard latje gekregen van de trailer
pi_151767751
Weer zo een film met de verplichte neger en verplichte vrouw? Lijkt er wel op he.
pi_151767807
Die openingsshot _O_
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151767814
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:04 schreef aspi het volgende:
Weer zo een film met de verplichte neger en verplichte vrouw? Lijkt er wel op he.
Daar ga je je ook echt druk om maken.

Hulde.
pi_151768017
Ik ga er niet eens op reageren.

Was me gisteravond nog niet opgevallen, maar de "strijd" lijkt tussen de First Order (Empire) en Resistance (Rebels) te gaan.
pi_151768053
Ben misschien een sneue aap, maar ik kreeg toch effe kippenvel toen Han en Chewie in beeld verschenen.
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:31:35 #214
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_151768431
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ben misschien een sneue aap, maar ik kreeg toch effe kippenvel toen Han en Chewie in beeld verschenen.
Je was niet de enige
pi_151768523
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
Je bent echt niet de enige hoor ;)
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:41:50 #216
181857 Jovatov
Si fallor, sum
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:56:08 #217
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_151770606
:@ esxcuses. is dat de death star in het zand?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_151770633
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:56 schreef One_conundrum het volgende:
:@ esxcuses. is dat de death star in het zand?
Star Destroyer.
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:01:51 #219
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_151770764
owwjaa, met google herrken ik em. ve
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_151771354
_O_
Ben benieuwd wie de sith is :P
  Moderator vrijdag 17 april 2015 @ 13:23:21 #221
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_151771440
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:20 schreef hafcfan het volgende:
_O_
Ben benieuwd wie de sith is :P
pi_151771590
Ik ben excited. Ik ben alleen bang dat: 20-30 minuten actie, rest is opbouw voor de volgende twee in de reeks :(

BUT DAMN THAT TEASER THO. FUCK YEAAH
pi_151771916
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:38:50 #224
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_151771922
De clone troopers zijn dus geevolueerd naar de Stormtroopers.

Zouden de nieuwe troopers ook nog steeds gebaseerd zijn op Jango Fett?

Dat zou een maf idee zijn, wetende dat Jango's zoon Boba in delen 4-6 dus tussen de klonen van zijn vader loopt.

Krijgen we dan ook Temuera Morrison weer te zien?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_151772080
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:38 schreef EdvandeBerg het volgende:

[ afbeelding ]

Dat zou een maf idee zijn, wetende dat Jango's zoon Boba in delen 4-6 dus tussen de klonen van zijn vader loopt.

Zou mij niks verbazen als ze storm troopers hun helmen ophouden :p
pi_151772287
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:38 schreef EdvandeBerg het volgende:

[ afbeelding ]

De Stormtroopers zijn eigenlijk al sinds de originele trilogie geen clones meer. Sinds de TV serie Star Wars: Rebels is er duidelijk aangegeven dat the Empire recruits heeft en zelf mensen opleidt om voor hun te vechten.
quote:
The stormtroopers represented the ultimate evolution of the clone troopers, the soldiers who fought on the Galactic Republic's side during the Clone Wars. At the end of the conflict, Sheev Palpatine, then Supreme Chancellor of the Republic, transformed the democratic government into a tyrannical regime of his own, which he dubbed the First Galactic Empire. With the development of the new Imperial war machine,[6] the clone trooper armor was upgraded. Additionally, the new Emperor ordered the extermination of the Jedi Order, the members of which had served as officers in the Grand Army of the Republic during the Clone Wars. Within the new regime, the clone troopers—now known as stormtroopers—were placed under the guidance of Imperial officers and governors instead. As the clones' accelerated aging process began causing their skills to deteriorate, they were replaced by non-clone volunteers and conscripts
http://starwars.wikia.com/wiki/Stormtrooper/Canon
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:05:37 #227
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_151772895
Wordt gewoon bijna geil van die trailer, geweldig!
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:16:28 #228
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_151773329
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:49 schreef lord_bono het volgende:

[..]

De Stormtroopers zijn eigenlijk al sinds de originele trilogie geen clones meer. Sinds de TV serie Star Wars: Rebels is er duidelijk aangegeven dat the Empire recruits heeft en zelf mensen opleidt om voor hun te vechten.

[..]

http://starwars.wikia.com/wiki/Stormtrooper/Canon
Interessant stukje in het laatste citaat; de clones werden afgedankt toen ze lichamelijk begonnen af te takelen. Ben benieuwd hoe de keizer de duizenden clones heeft 'gepensioneerd'? Massaal laten euthanaseren? Of allerlei gewaagde acties opzetten tegen de rebellen waarbij de kans op overleven nihil is?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_151774888
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:16 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Interessant stukje in het laatste citaat; de clones werden afgedankt toen ze lichamelijk begonnen af te takelen. Ben benieuwd hoe de keizer de duizenden clones heeft 'gepensioneerd'? Massaal laten euthanaseren? Of allerlei gewaagde acties opzetten tegen de rebellen waarbij de kans op overleven nihil is?
Zou mij niks verbazen als de clones een chip hadden ofzo dat ze allemaal vroegtijdig stierven. Juist omdat ze dan geen nut meer hebben
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 17 april 2015 @ 15:56:10 #230
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_151775940
quote:
Geweldig om die beleving te zien. :D _O_
pi_151779578
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:56 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Geweldig om die beleving te zien. :D _O_
Haha, wat een held _O_
  Donald Duck held vrijdag 17 april 2015 @ 19:03:24 #232
46149 __Saviour__
pi_151780580
Staan nog veel meer reactiefilmpjes op Youtube. Mooi om te zien hoe iedereen gek wordt van dat laatste stukje. "Chewie, we're home"
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_151795040
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

Door die verandering wordt de hele trilogie anders.... :')
Heb nog niet het hele topic gelezen, maar wilde hier ff op reageren...

Persoonlijk vind ik de SE's uit de jaren 90 erg geslaagd, muv HSF natuurlijk. Maar onlangs heb ik de Revisited versie van Adywan ontdekt. Hij heeft tot nu toe alleen nog maar ANH af, maar ESB schijnt dit jaar nog uit te komen. En voor mij is zijn versie de ultieme SE geworden. Mijn advies; download die versie *O*.

Heb ik overigens op de nieuwsgroepen gegooid een tijdje terug O-)
pi_151795309
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:13 schreef Ooku het volgende:

[..]

Misschien wel twee vrouwelijke jedi.
Leia kreeg Anakin's lightsaber en Rey
Naar mijn idee niet. De hand die de lightsaber ontvangt leek mij veel te jong voor Carrie Fisher. Denk eerder dat het Rey is die het ding ontvangt.

IGN heeft een review gedaan van de trailer en zij beweren dat de hand die de lightsaber weggeeft een alien is...

Spanning en sensatie *O*
  zaterdag 18 april 2015 @ 10:56:05 #236
75466 Hankster
weest optimistisch!
  zaterdag 18 april 2015 @ 11:07:32 #237
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_151796594
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar ga je je ook echt druk om maken.

Hulde.
Niet zo zeer dat ik me er druk om maak, maar ik dacht het ook.
Als de film goed is boeit het geen ruk, maar om de 1 of andere manier viel het me wel op.
pi_151797229
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:07 schreef Komakie het volgende:

[..]

Niet zo zeer dat ik me er druk om maak, maar ik dacht het ook.
Als de film goed is boeit het geen ruk, maar om de 1 of andere manier viel het me wel op.
Kerel, al sinds de eerste Star Wars wordt een van de hoofdrollen vertolkt door een vrouw.

Er is dus geen 'excuus-vrouw'.
  zaterdag 18 april 2015 @ 11:50:03 #239
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151797241
Alsof het meteen "verplicht" is als er iemand gecast wordt die niet blank is wtf :') Of als er een rol geschreven is die niet mannelijk is.

Nounounou, zo eng.
吴 曼 迪
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:42:37 #240
12888 Skull-splitter
pi_151798224
Feed the troll people, feed the troll...
  zaterdag 18 april 2015 @ 14:28:20 #241
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_151800412
Over negers gesproken, waar is dé held van de rebellen - Lando Calrissian - in deze film? Billy Dee Williams staat niet bij de castleden.
pi_151800439
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:28 schreef FritzWepper het volgende:
Over negers gesproken, waar is dé held van de rebellen - Lando Calrissian - in deze film? Billy Dee Williams staat niet bij de castleden.
Niet overdrijven met de negers hm. We hebben er al een immers.
Conscience do cost.
  zaterdag 18 april 2015 @ 20:48:07 #243
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_151808588
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kerel, al sinds de eerste Star Wars wordt een van de hoofdrollen vertolkt door een vrouw.

Het ging mij om de neger, niet om de vrouw. Kerel....
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 april 2015 @ 20:55:23 #244
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_151808824
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

het aantal vrouwen in de films zijn op 1 hand te tellen, zo ongeveer.
  zondag 19 april 2015 @ 11:29:46 #245
12888 Skull-splitter
pi_151819827
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 20:55 schreef Tokus het volgende:

[..]

het aantal vrouwen in de films zijn op 1 hand te tellen, zo ongeveer.
Maar je kunt niet zeggen dat Carrie Fisher een hopeloze deerne neerzette.
  zondag 19 april 2015 @ 11:47:52 #246
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_151820128
De leidster van de rebellen was ook een vrouw: Mon Mothma. Kreeg niet veel screen time, maar toch.
  zondag 19 april 2015 @ 12:11:40 #247
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_151820608
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 11:29 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar je kunt niet zeggen dat Carrie Fisher een hopeloze deerne neerzette.
Klopt, maar de betere vrouwelijke personages zitten toch in de EU en zijn wat beter vertegenwoordigd in de Preques.
Rebels doet het, imo, een stuk beter qua verhoudingen en personages. Voor ieder wat wils.
  zondag 19 april 2015 @ 12:45:02 #248
12888 Skull-splitter
pi_151821296
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 12:11 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Klopt, maar de betere vrouwelijke personages zitten toch in de EU en zijn wat beter vertegenwoordigd in de Preques.
Rebels doet het, imo, een stuk beter qua verhoudingen en personages. Voor ieder wat wils.
Jup. Ook de games en comics geven vrouwen wat meer om voor te kiezen iig.
pi_151837267
starwars twitterde op zondag 19-04-2015 om 20:25:30 A band of resistance fighters unite for a daring mission to steal the Death Star plans in Star Wars anthology film, Rogue One #RogueOne. reageer retweet

quote:
Gareth Edwards says that Felicity Jones plays a rebel soldier. "We wanted to see fear, humor, and warmth" in the character, he said, not just a cliched image of a warrior. More important, this is definitely a war movie. "It's called Star Wars," emphasized the director. This film is about moral grey areas and realities of war, and is set in between Episode III and IV -- and closer to IV, aka the original Star Wars.

Rogue One is set in a time when the Jedi are basically extinct -- there are no warriors with "magical powers" to save the day. "It's about the fact that God's not coming to save us," said Edwards. "The absence of the Jedi hangs over the movie." So this could be a very different Star Wars movie, one that features more "reality" than we've ever seen, and potentially far more unclear characters, from a moral perspective. And Greig Fraser, who shot Zero Dark Thirty, is the cinematographer.

But Neal Scanlan is on for creature design and effects, so don't think this won't look like a Star Wars movie. I think we can assume that, despite some leanings towards more adult concepts than we've seen in Star Wars, this film will still essentially fit into the overall feel of the series. Edwards also mentioned that there are "opportunities" in the fact that this film is set in the same time period as Star Wars Rebels -- what that means is something we'll have to wait to see.
Let op, niet HD:
Edit: Iets betere versie.

[ Bericht 7% gewijzigd door lord_bono op 19-04-2015 22:13:02 ]
pi_151841656
_O_ _O_
  maandag 20 april 2015 @ 12:30:29 #251
12888 Skull-splitter
pi_151855406
Goeie teaser, al hoop ik dat ze niet doorslaan in het duistere...

Daarnaast vond ik zowel Monsters als Godzilla vies tegenvallen.
  maandag 20 april 2015 @ 17:01:23 #252
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_151863668
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 12:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Goeie teaser, al hoop ik dat ze niet doorslaan in het duistere...

Daarnaast vond ik zowel Monsters als Godzilla vies tegenvallen.
Godzilla ging wel in sommige opzichten. Graphisch vond ik het wel mooi. Verhaal was maar matig.
  maandag 20 april 2015 @ 17:11:28 #253
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151863951
Star Wars zonder Jedi is altijd interessant.
pi_151864491
Ergens nog te bekijken?
Al die versies op youtube zijn verwijderd...
  maandag 20 april 2015 @ 18:00:21 #255
12888 Skull-splitter
pi_151865363
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 17:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

Godzilla ging wel in sommige opzichten. Graphisch vond ik het wel mooi. Verhaal was maar matig.
Grafisch. En idd, meer dan mooie plaatjes werden het helaas niet en wat er aan plot was, was vooral tenenkrommend.

Monsters vond ik ronduit saai.
  maandag 20 april 2015 @ 21:44:58 #256
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_151874435
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 18:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Grafisch. En idd, meer dan mooie plaatjes werden het helaas niet en wat er aan plot was, was vooral tenenkrommend.

Monsters vond ik ronduit saai.
Monsters heb ik nog niet gezien. Ik zag wel dat er nog een opvolger van is gekomen.
Het origineel heeft nog best een aardig cijfer op IMDB, maar deel 2 moet helemaal slecht zijn.

Ik vond bij Godzilla vooral de verhoudingen een beetje weg. Hij was gewoon te groot. Dat maakte het indrukwekkend, maar ook buiten proporties.
  maandag 20 april 2015 @ 23:02:00 #257
12888 Skull-splitter
pi_151877976
En menselijke karakters die geforceerd met Godzilla keer op fucking keer in aanraking moesten komen maar de emotionele diepgang van een leeg vel papier hadden.
Thans, in de film zelf. Op papier was er meer van die rollen te maken gok ik. Ik had me iig meer vermaakt met de 1998 versie.

Maar om nou te zeggen dat ik de film geweldig vond...
  maandag 20 april 2015 @ 23:34:25 #258
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_151879088
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 23:02 schreef Skull-splitter het volgende:
En menselijke karakters die geforceerd met Godzilla keer op fucking keer in aanraking moesten komen maar de emotionele diepgang van een leeg vel papier hadden.
Thans, in de film zelf. Op papier was er meer van die rollen te maken gok ik. Ik had me iig meer vermaakt dan met de 1998 versie.

Maar om nou te zeggen dat ik de film geweldig vond...
Ik neem aan dat je een woordje vergeten was? De 1998 versie was namelijk echt heel erg slecht.
2014 was niet geweldig, maar lang niet zo slecht als 1998.
  dinsdag 21 april 2015 @ 08:56:16 #259
12888 Skull-splitter
pi_151883208
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 23:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je een woordje vergeten was? De 1998 versie was namelijk echt heel erg slecht.
2014 was niet geweldig, maar lang niet zo slecht als 1998.
Ik heb me meer vermaakt met de slechte versie omdat die zichzelf totaal niet serieus nam, waar de 2014 versie zichzelf veel te serieus nam en zichzelf veel te moeilijk maakte. Als je dat combineert met een bizar slecht verhaal om maar "drama" ermee te kunnen verweven...

Nee, godzilla zelf was tof gemaakt, maar verder heb ik me kapot zitten vervelen eigenlijk.
pi_151883671
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 20:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het ging mij om de neger, niet om de vrouw. Kerel....
En wie zegt dat Boyega niet is gecast vanwege het feit dat hij de beste acteur voor de rol is? Alleen de racisten zien er een pc complot in...
pi_151883680
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 17:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

Welk verhaal?
  dinsdag 21 april 2015 @ 10:46:36 #262
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_151885401
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:22 schreef RvLaak het volgende:

[..]

En wie zegt dat Boyega niet is gecast vanwege het feit dat hij de beste acteur voor de rol is? Alleen de racisten zien er een pc complot in...
Als we het over een excuus neger hebben gelijk zeggen dat het racisten zijn :')
  dinsdag 21 april 2015 @ 10:57:36 #263
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_151885689
Kan niet wachten _O_
  dinsdag 21 april 2015 @ 11:22:10 #264
12888 Skull-splitter
pi_151886482
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 10:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als we het over een excuus neger hebben gelijk zeggen dat het racisten zijn :')
Nee, niks weten van het hele plot en dus ook niet snappen waarom voor welke acteurs gekozen is... Zucht...
  dinsdag 21 april 2015 @ 12:16:00 #265
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_151888206
Wacht, is er echt iemand die iets aan te merken heeft op de huidskleur van een van de Star Wars-personages? Wow, gefeliciteerd ben je toch echt één van de grootste retards met een Internetverbinding :D
  dinsdag 21 april 2015 @ 12:16:53 #266
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_151888231
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:04 schreef aspi het volgende:
Het is net porno.
  dinsdag 21 april 2015 @ 12:18:28 #267
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_151888269
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:16 schreef FritzWepper het volgende:
Wacht, is er echt iemand die iets aan te merken heeft op de huidskleur van een van de Star Wars-personages? Wow, gefeliciteerd ben je toch echt één van de grootste retards met een Internetverbinding :D
Neehee, luister nou! Groene aliens, prima. Rhodians, whatever, een harige Wookie? Graag!

Maar negers? :{w. Vrouwen? :r.

Hij heeft waarschijnlijk de KKK-edit van Empire Strikes Back gezien ofzo.

dinsdag 21 april 2015 @ 12:20:21 #268
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151888332
Wat een debiele discussie idd. Het is Star Wars, hoe de neuk krijgen we zelfs dat in zo'n kansloze ras-discussie? :').
Get woke, go broke!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 21 april 2015 @ 12:44:40 #269
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_151889242
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Wat een debiele discussie idd. Het is Star Wars, hoe de neuk krijgen we zelfs dat in zo'n kansloze ras-discussie? :').
Blijkbaar is diegene vergeten dat ene Lando in 5 & 6 meespeelt.....
  dinsdag 21 april 2015 @ 12:45:17 #270
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151889264
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:44 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Blijkbaar is diegene vergeten dat ene Lando in 5 & 6 meespeelt.....
Blijkbaar is diegene vergeten dat het gewoon echt helemaal nergens op slaat :').
Get woke, go broke!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 21 april 2015 @ 12:46:13 #271
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_151889306
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Blijkbaar is diegene vergeten dat het gewoon echt helemaal nergens op slaat :').
Ook dat uiteraard.
  dinsdag 21 april 2015 @ 12:50:59 #272
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_151889491
Lando naaide Han Solo zo hard. Duidelijker hoe de negroïde medemens in elkaar zit krijg je niet. Open de ogen, mensen.
Dit, dus.
pi_151889719
Wie is nu de Sith/Darth figuur? Daar ben ik vooral benieuwd naar.
  dinsdag 21 april 2015 @ 12:57:22 #274
12888 Skull-splitter
pi_151889722
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:50 schreef Buitendam het volgende:
Lando naaide Han Solo zo hard. Duidelijker hoe de negroïde medemens in elkaar zit krijg je niet. Open de ogen, mensen.
  dinsdag 21 april 2015 @ 12:58:59 #275
67640 SaintOfKillers
pi_151889776
Ben vooral onder de indruk van het aantal Aziaten in Star Wars (aliens die eigenlijk racistische karikaturen van aziaten zijn, laat ik dan even buiten beschouwing).
  dinsdag 21 april 2015 @ 13:04:36 #276
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_151889965
quote:
En dat Darth Vader een zwart pak had is ook geen toeval, die smerige Lucas ook met zijn verborgen boodschappen
  Moderator dinsdag 21 april 2015 @ 13:10:18 #277
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_151890192
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:57 schreef Poepz0r het volgende:
En wat is de nieuwe obligate darkpapa twist :P

I'm not your father person formally known as luke's son :D
  dinsdag 21 april 2015 @ 13:10:52 #278
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_151890207
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:57 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn gok is dat ze het Jaina/Jacen verhaal hebben aangepast.
pi_151892135
Meer dan dat hij Kylo Ren heet, is op het moment niet officieel bekend. Er zijn wel een hele hoop geruchten over hem, maar de kans dat dat spoilers zijn over de film is groot.
  dinsdag 21 april 2015 @ 16:31:15 #280
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_151896198
Kylo Ren lijkt wel duidelijk de bad guy, in de eerste trailer noemen ze hem de 'dark side' en hij zwaait met een rode lightsaber. Op Internet lult men nu dat het geen Sith Lord kan zijn omdat die allemaal Darth _______ heten, maar misschien is Kylo Ren wel z'n echte naam, als je de films chronologisch kijkt leer je Darth Sidious en Tyranus ook eerst kennen als Palpatine en Dooku.
pi_151897731
De nieuwe livery van de Nissans voor het FIA World Endurance Championship

Wel heel vet!
  dinsdag 21 april 2015 @ 17:50:51 #282
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151898235
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 17:29 schreef JayHovah het volgende:
De nieuwe livery van de Nissans voor het FIA World Endurance Championship

[ afbeelding ]

Wel heel vet!
neen, dat is een Audi R18 TDI Ultra uit 2011.
De Nissan heeft de cockpit veel verder naar achteren omdat zij de motor voorin hebben liggen, en de motorkap vooraan is veel platter

R18

GTR-LM

Gewoon een fanmade poster ;)

Edit: kan ook de Audi R18 E-tron uit 2012 zijn, er zit niet héél veel verschil in de aero/buitenkant....

Edit2:Of de 2014 Rebellion :@ nu weet ik 't ook niet meer zeker :')

Maar zeker geen Nissan ;) :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Sinister-D- op 21-04-2015 18:03:24 ]
pi_151898746
Je heb gelijk, ik had het bericht niet goed gelezen, geen Nissan maar een Oreca:
http://www.racexpress.nl/(...)se-the-force/n/65941
  dinsdag 21 april 2015 @ 18:19:18 #284
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151898829
Ik wou al zeggen, er staat duidelijk P2 op de auto. De Oreca 05 dus.

Wel met Nissan motor :+.
  dinsdag 21 april 2015 @ 19:40:52 #285
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151901570
Als ik zeg dat ik op m'n mobiel kijk, wordt het me dan vergeven dat ik tig keer erlangs zat :@
pi_151903526
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 april 2015 19:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Als ik zeg dat ik op m'n mobiel kijk, wordt het me dan vergeven dat ik tig keer erlangs zat :@
Ik kan alleen maar zeggen respect dat je zo'n uitgebreide reactie gaf. Ik weet wel iets van het WEC af, maar lang niet zoveel als jij blijkbaar :).

Anywayz, als straks tijdens de race degene die voor deze Oreca's rechtsaf de vangrail induikt, dan weten we tenminste hoe dat komt...
SPOILER
  dinsdag 21 april 2015 @ 21:45:33 #287
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_151907140
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2015 11:22 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nee, niks weten van het hele plot en dus ook niet snappen waarom voor welke acteurs gekozen is... Zucht...
Man het is allemaal maar een grapje hoor. Als het een film met alleen maar gekleurde mensen zou zijn en er zou 1 blanke tussen lopen zou het de excuus blanke zijn.

Ze zullen de beste man ongetwijfeld hebben gekozen voor zijn kwaliteiten.
pi_151914414
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 16:31 schreef FritzWepper het volgende:
Kylo Ren lijkt wel duidelijk de bad guy, in de eerste trailer noemen ze hem de 'dark side' en hij zwaait met een rode lightsaber. Op Internet lult men nu dat het geen Sith Lord kan zijn omdat die allemaal Darth _______ heten, maar misschien is Kylo Ren wel z'n echte naam, als je de films chronologisch kijkt leer je Darth Sidious en Tyranus ook eerst kennen als Palpatine en Dooku.
Er gaan zelfs geruchten dat het om
SPOILER
zou gaan :')
  woensdag 22 april 2015 @ 09:19:36 #289
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_151915139
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 08:23 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Er gaan zelfs geruchten dat het om
SPOILER
zou gaan :')
Kan het niet een Dark Jedi zijn?
pi_151917884
Op dit moment kan iedereen het zijn. Sith, force sensitive iemand die Sith wil worden/voordoet als, originele villain of toch banden met de Expanded Universe zoals hierboven vermeld word. Het zal nog wel een hele poos speculeren zijn. Op dit moment is nog niet eens zeker welke acteur er achter het masker zit :s)
pi_151920657
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 09:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Kan het niet een Dark Jedi zijn?
Ik heb ook al geruchten gehoord dat het om
SPOILER
zou gaan... Die is een stuk geloofwaardiger.
pi_151921095
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:35 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik heb ook al geruchten gehoord dat het om
SPOILER
zou gaan... Die is een stuk geloofwaardiger.
Er waren al heel vroeg geruchten dat
SPOILER
pi_151921853
quote:
:D
pi_151928759
Wow de starwars nerds nemen alles super serieus zie ik.

Niet iedereen is bekend met 'het plot' hoe een gekloonde Samoaan ineens een neger is geworden.
pi_151929440
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 16:27 schreef aspi het volgende:
Wow de starwars nerds nemen alles super serieus zie ik.

Niet iedereen is bekend met 'het plot' hoe een gekloonde Samoaan ineens een neger is geworden.
Dat moet toch niks uitmaken? Bij de eerste teaser en nu weer zijn er mensen die het niet kunnen hebben dat een neger een prominente rol heeft in Star Wars. Dan ben je gewoon kortzichtig, helemaal als mensen dan over excuus-negers beginnen. Dat doen ze maar in andere topics.
pi_151929913
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 16:46 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat moet toch niks uitmaken? Bij de eerste teaser en nu weer zijn er mensen die het niet kunnen hebben dat een neger een prominente rol heeft in Star Wars. Dan ben je gewoon kortzichtig, helemaal als mensen dan over excuus-negers beginnen. Dat doen ze maar in andere topics.
Natuurlijk maakt het wel uit, het maakt mij geen reet uit of een neger de hoofdrol heeft of niet. Wel zie ik liever dat het past in het verhaal ( en ik geef toe dat ik lang niet alles weet van Starwars).
Dus geen excuus neger, maar eentje met een verhaal. Bijv. dat niet alle stormtroopers clones zijn? Of dat hij niets meer dan tijdelijk een pakje gejat heeft om ergens te kunnen komen.
pi_151930071
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 16:59 schreef aspi het volgende:

[..]

Natuurlijk maakt het wel uit, het maakt mij geen reet uit of een neger de hoofdrol heeft of niet. Wel zie ik liever dat het past in het verhaal ( en ik geef toe dat ik lang niet alles weet van Starwars).
Dus geen excuus neger, maar eentje met een verhaal. Bijv. dat niet alle stormtroopers clones zijn? Of dat hij niets meer dan tijdelijk een pakje gejat heeft om ergens te kunnen komen.
Ik zeg ook niet dat het jou wat uitmaakt, maar er zijn genoeg mensen die niet verder kijken dan huidskleur.

Ga er maar van uit dat het in het verhaal gaat passen, de mensen die de film maken weten echt wel waar ze mee bezig zijn. Dat nu nog niet alles bekend is, wil niet heten dat het niet uitgewerkt gaat worden in de film. Ik zal alleen zeggen dat hij binnen de canon/universum past en
SPOILER
  woensdag 22 april 2015 @ 17:22:31 #298
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_151930724
Ik heb zelf nooit gedacht dat alle stormtroopers nog steeds klonen waren, ging er altijd van uit dat het Keizerrijk onder burgers was gaan rekruteren. De officieren aan boord van de star destroyers zijn toch ook geen klonen?

En Han Solo zat volgens mij ook op de officiersopleiding van het Keizerrijk voordat hij smokkelaar werd.
pi_151931094
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:22 schreef FritzWepper het volgende:
Ik heb zelf nooit gedacht dat alle stormtroopers nog steeds klonen waren, ging er altijd van uit dat het Keizerrijk onder burgers was gaan rekruteren. De officieren aan boord van de star destroyers zijn toch ook geen klonen?

En Han Solo zat volgens mij ook op de officiersopleiding van het Keizerrijk voordat hij smokkelaar werd.
Luke Skywalker zou zelfs naar de Imperial Acadamy gaan als het van zijn oom had gemogen ;)
pi_151931120
Nieuw topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')