abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147211243

Cast announcement
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cast
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste officiële beelden *O*
SPOILER
Vorige deel: TV / Star Wars Episode VII: The Force Awakens (Kan iemand er een Star Wars reeks van maken aangezien er nog een hoop films aankomen t/m 2020?)

[ Bericht 19% gewijzigd door lord_bono op 02-12-2014 11:01:15 ]
pi_147211321
Je weet dat Disney deze franchise al helemaal verziekt heeft? En dat het om geld gaat en er dus hoogstwaarschijnlijk wel jar jar bings shit inkomt zodat de kleintjes het ook leuk vinden?
pi_147211478
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:01 schreef danny081 het volgende:
Je weet dat Disney deze franchise al helemaal verziekt heeft? En dat het om geld gaat en er dus hoogstwaarschijnlijk wel jar jar bings shit inkomt zodat de kleintjes het ook leuk vinden?
Hoe bedoel je dat Disney het nu al verpest heeft? Kan best mbt dingen voor kleintjes, in bepaalde mate kan ik er ook vrede mee hebben, Episode 1 ging daar veel te ver in. Ik was zelf +/- 10 toen die uitkwam, dus toen viel dat niet zo op. Maar als ik hem nu terug kijk is het te veel op kinderen gericht.

Overigens, de robot op die bol was blijkbaar al een concept voor R2-D2, ze konden het toen alleen niet rond krijgen op basis van financiën :P
http://www.starwars7news.(...)each-ball-droid.html
pi_147211585
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:09 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat Disney het nu al verpest heeft? Kan best mbt dingen voor kleintjes, in bepaalde mate kan ik er ook vrede mee hebben, Episode 1 ging daar veel te ver in. Ik was zelf +/- 10 toen die uitkwam, dus toen viel dat niet zo op. Maar als ik hem nu terug kijk is het te veel op kinderen gericht.

Overigens, de robot op die bol was blijkbaar al een concept voor R2-D2, ze konden het toen alleen niet rond krijgen op basis van financiën :P [ afbeelding ]
http://www.starwars7news.(...)each-ball-droid.html
Ik plaag je maar. Heb star wars nooit leuk gevonden. Alleen toen ik de eerste keer star wars zag was het geloof ik 1986. De sfeer in de films was toen wel iets anders dan dat happy de peppie theater wat het nu is. Ik voorzie ,star wars de musical. Met mickey als luke skywalker.
pi_147211704
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:13 schreef danny081 het volgende:

[..]

Ik plaag je maar. Heb star wars nooit leuk gevonden. Alleen toen ik de eerste keer star wars zag was het geloof ik 1986. De sfeer in de films was toen wel iets anders dan dat happy de peppie theater wat het nu is. Ik voorzie ,star wars de musical. Met mickey als luke skywalker.
Haha, ik zou niet weten of ik dan zou moeten lachen of huilen als Mickey ineens in beeld komt in de bios :+
  dinsdag 2 december 2014 @ 10:24:56 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147211838
quote:
Met mickey als luke skywalker.
Darth Goofy loopt al rond in Disneyland Parijs dus tja.

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_147211944
quote:

[..]

Mwah, het altijd al familie-entertainment geweest en afgezien van JarJar is er weinig 'happy de peppie' aan... iig zeker niet meer of minder dan de originele trilogie.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147212178
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Darth Goofy loopt al rond in Disneyland Parijs dus tja.

[ afbeelding ]
"Duck, I am your father."
  dinsdag 2 december 2014 @ 12:41:12 #9
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_147214811
En toch hoop ik ooit nog te leren wat er met Galen Marek is gebeurd.

Maar ja, als de EU niet meer bestaat is hij ook weg natuurlijk :(
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 2 december 2014 @ 12:54:03 #10
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_147215114
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:01 schreef danny081 het volgende:
Als ik zie wat Disney de laatste paar jaren aan films heeft uitgebracht heb ik er best vertrouwen in dat het aardig goed komt.

Tegenwoordig komt alles wat uitgebracht wordt onder de naam van Marvel ook bij Disney vandaan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_147215276
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 12:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als ik zie wat Disney de laatste paar jaren aan films heeft uitgebracht heb ik er best vertrouwen in dat het aardig goed komt.

Tegenwoordig komt alles wat uitgebracht wordt onder de naam van Marvel ook bij Disney vandaan.
Wat mensen ook vaak vergeten is dat Touchstone en Miramax ook van Disney zijn, de R-Rated films komen daaronder uit.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 2 december 2014 @ 14:14:37 #12
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_147217492
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 12:41 schreef DustPuppy het volgende:
En toch hoop ik ooit nog te leren wat er met Galen Marek is gebeurd.

Maar ja, als de EU niet meer bestaat is hij ook weg natuurlijk :(
http://nl.starwars.wikia.com/wiki/Galen_Marek

Hier kan je erover lezen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  dinsdag 2 december 2014 @ 14:56:13 #13
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_147218578
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 december 2014 14:14 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

http://nl.starwars.wikia.com/wiki/Galen_Marek

Hier kan je erover lezen...
Had het meer over wat er na The Force Unleashed 2 gebeurd.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 2 december 2014 @ 15:19:49 #14
236410 MaleDuck
pi_147219105
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 14:56 schreef DustPuppy het volgende:
The Force Unleashed 2
OK, ik ben zelf niet op de hoogte van de inhoud van de games. Ben meer fan van de verschillende boeken. Al ben ik in de tijd niet verder gekomen dan Survivor Quest, wat zich 22 ABY afspeelt. En de nieuwe film schijnt 34 ABY te zijn. Maar gezien de Stormtroopers in de teaser lijkt het erop dat er nog geen nieuwe republiek is na al die jaren.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  dinsdag 2 december 2014 @ 17:48:28 #15
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_147223302
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:19 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

OK, ik ben zelf niet op de hoogte van de inhoud van de games. Ben meer fan van de verschillende boeken. Al ben ik in de tijd niet verder gekomen dan Survivor Quest, wat zich 22 ABY afspeelt. En de nieuwe film schijnt 34 ABY te zijn. Maar gezien de Stormtroopers in de teaser lijkt het erop dat er nog geen nieuwe republiek is na al die jaren.
Dat hoeft natuurlijk niet. De Clones waren in principe ook de soldaten voor de republiek alvorens deze een keizerrijk werd. Dus andersom kan de Nieuwe Republiek ook die uniformen aangehouden hebben.
pi_147228555

[ Bericht 11% gewijzigd door lord_bono op 03-12-2014 00:34:58 ]
  woensdag 3 december 2014 @ 08:05:55 #17
236410 MaleDuck
pi_147238835
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:48 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat hoeft natuurlijk niet. De Clones waren in principe ook de soldaten voor de republiek alvorens deze een keizerrijk werd. Dus andersom kan de Nieuwe Republiek ook die uniformen aangehouden hebben.
Dat is waar, alleen verwacht ik dat de overgang van het keizerrijk naar nieuwe republiek niet zo soepel ging als van republiek naar keizerrijk ;)
pi_147238880
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:48 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Meestal hou je niet de militaire uniformen aan van je voormalige onderdrukker ;)
  woensdag 3 december 2014 @ 09:15:55 #19
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_147239676
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 08:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Meestal hou je niet de militaire uniformen aan van je voormalige onderdrukker ;)
Valt mee. Als je door de geschiedenis heen kijkt gebeurd dat vrij vaak, bijvoorbeeld bij de Wehrmacht na de WOII.

De extreme elementen zul je inderdaad niet terugzien (zoals het gitzwarte uniform met rode band van de SS bijvoorbeeld).
pi_147249624
  woensdag 3 december 2014 @ 17:58:33 #21
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_147253967
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 08:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Zonder enige kennis buiten wat boeken en games, die vaak ook na ROTJ afspeelden: die stormtroopers waren niet ineens weg ofzo, dat maakt het einde van ROTJ in de gereviseerde versie ook zo dom: overal feest maar eigenlijk waarschijnlijker gelijk aan irak/afghanistan. Omgaan met een machtsvacuum terwijl tegen oude overheersers wordt gestreden welke nog lang niet verslagen zijn.

Hoe dan ook, je kunt het nu domweg niet opmaken uit de trailer teaser.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_147254411
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zonder enige kennis buiten wat boeken en games, die vaak ook na ROTJ afspeelden: die stormtroopers waren niet ineens weg ofzo, dat maakt het einde van ROTJ in de gereviseerde versie ook zo dom: overal feest maar eigenlijk waarschijnlijker gelijk aan irak/afghanistan. Omgaan met een machtsvacuum terwijl tegen oude overheersers wordt gestreden welke nog lang niet verslagen zijn.

Ben ik helemaal met je eens; ik reageerde alleen maar op de opmerking dat de evt nieuwe republiek de oude stormtrooper outfits aan zou houden. Na tientallen jaren onderdrukking lijkt het mij niet logisch dat je die outfits 1-op-1 zou houden.
Een nieuwe macht binnen de Empire die Palpatine/Vader opvolgt met behulpt van de reeds bestaande infrastructuur / troepen is een stuk logischer.
  woensdag 3 december 2014 @ 21:03:29 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_147260711
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

ok, zo serieus moet je het nou ook weer niet nemen :')

We hebben het over een film en aan het eind hebben de goeien gewonnen en dus is er feest. Dat er nog van alles aan vast zit is voor de film en de ervaring van de kijker niet belangrijk.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_147261077
Op dat moment is voor hun toch de belangrijkste slag gewonnen? De Emperor en Darth Vader dood, dan mag je best aannemen dat de Rebels wel een feestje kunnen vieren :P
Wat betreft het gereviseerde einde van ROTJ is wel té als je het terugkijkt, ben benieuwd hoe ze de +/- 30 jaar tussen ROTJ en TFA gaan "vertellen/uitleggen".
  woensdag 3 december 2014 @ 21:22:29 #25
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_147261498
Ik denk met gele letter op een zwart heelal :*
吴 曼 迪
pi_147261650
quote:
17s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:22 schreef megamandy het volgende:
Ik denk met gele letter op een zwart heelal :*
Je zou het haast vergeten inderdaad :+
  woensdag 3 december 2014 @ 21:26:27 #27
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_147261678
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:25 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Je zou het haast vergeten inderdaad :+
Ik kan het ook niet laten om te zeggen :@
吴 曼 迪
pi_147261962
quote:
17s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:26 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet laten om te zeggen :@
Haha, ik was het serieus ook bijna vergeten dat voordat de film echt begint er een uitgelezen mogelijkheid is hiervoor O-)
pi_147262409
Duurt veel te lang voordat deze film komt ;-)
  donderdag 4 december 2014 @ 03:23:33 #30
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_147269643
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

ok, zo serieus moet je het nou ook weer niet nemen :')

We hebben het over een film en aan het eind hebben de goeien gewonnen en dus is er feest. Dat er nog van alles aan vast zit is voor de film en de ervaring van de kijker niet belangrijk.
Aanvankelijk was dat enkel op Endor he? ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')