Wertha | maandag 1 december 2014 @ 22:44 |
![]() Teams: - Ferrari - Force India - Lotus F1 Team - McLaren - Mercedes AMG - Red Bull Racing - Sauber - Scuderia Toro Rosso - Caterham F1 Team - Marussia F1 Team - Williams ![]() WCC 2013 Chassis/Motor: RB10 - Renault V6 turbo 01. Sebastian Vettel WDC 2010/11/12/13 03. Daniel Ricciardo ![]() Chassis/Motor: Mercedes F1 W05 - Mercedes V6 turbo 44. Lewis Hamilton WDC 2008 06. Nico Rosberg ![]() Chassis/Motor: Ferrari F14-T - Ferrari V6 14. Fernando Alonso WDC 2005/06 07. Kimi Räikkönen WDC 2007 ![]() Chassis/Motor: Lotus E22 - Renault V6 Turbo 08. Romain Grosjean 13. Pastor Maldonado ![]() Chassis/Motor: McLaren MP4-29 - Mercedes V6 Turbo 22. Jenson Button WDC 2009 20. Kevin Magnussen ![]() Chassis/Motor: Force India VJM07 - Mercedes V6 Turbo 27. Nico Hulkenberg 11. Sergio Perez ![]() Chassis/Motor: Sauber C33 - Ferrari V6 Turbo 99. Adrian Sutil 21. Esteban Gutierrez ![]() Chassis/Motor: Toro Rosso STR9 - Renault V6 Turbo 25. Jean-Éric Vergne 26. Daniil Kvyat ![]() Chassis/Motor: Williams FW36 - Mercedes V6 Turbo 19. Felipe Massa 77. Valteri Bottas ![]() Chassis/Motor: Marussia MR-03 - Ferrari V6 Turbo 17. Jules Bianchi 04. Max Chilton ![]() Chassis/Motor: Caterham CT04 - Renault V6 Turbo 10. Kamui Kobayashi 09. Marcus Ericsson Voor meer info zie de [F1] Silly season topics F1 nieuws portal: - FOK!sport, Formule 1-gedeelte - NewsNow - NewsNow NL - Formule1.nl - F1 Racing - F1 Today - Autosport.com - Blog James Allen - Auto Motor und Sport - BBC F1 (Aankomende) Nederlandse coureurs: - Ho-Pin Tung - Beitske Visser - Giedo van der Garde - Nigel Melker - Robin Frijns - Max & Jos Verstappen - Nyck de Vries - Jeroen Slaghekke - Kelvin Snoeks - Daniël de Jong Zie verder de topics over Nederlandse Talenten. Official F1 Sites: - The Official Formula 1 Site - FIA - Live Timing (F1.com) Sporting & Technical Regulations + gerelateerden (o.a. apendices) Regulations pagina van FIA Racekalender 2014, bestaande uit 19 races ![]() Wijzigingen 2014 uitgelegd *Ow lekker wakker, titel was al aangepast naar volgende nummer, ik dacht dat ik deeltje 157 gesloten had.. ![]() | |
Peterselieman | maandag 1 december 2014 @ 23:15 |
Journalist Christian Sylt heeft op Forbes een heel relaas over Caterham uit de doeken gedaan. Caterham Sports, dat de Formule 1-bolides ontwerpt en bouwt voor 1MRT, is deze zomer verkocht voor slechts 1 Britse pond aan Constantin Cojocar die van plan was de diensten te gaan leveren aan Forza Rossa. Inmiddels weten we dat die plannen zijn doorkruist en dat zowel door juridische zaken aan Roemeense kant als de Roemeense presidentsverkiezingen als door de al dan niet verkoop van 1MRT door Tony Fernandes aan Engavest zowel 1MRT als Caterham Sports onder curatele staan. In het vijf pagina's tellende relaas van Sylt krijgt F1-journalist Joe Saward er ook nog even van langs. Hij is niet uitvoerend directeur bij de autotak Caterham geweest en heeft volgens Sylt niet altijd de waarheid gesproken over het F1-team 1MRT. Voor wie het wil lezen: http://www.forbes.com/sit(...)-sold-for-just-1-60/ | |
ButtonenLiverpoolfan | maandag 1 december 2014 @ 23:20 |
Nu Skeletor Honda's twitter pagina heeft overgenomen, is het wachten op de bekendmaking van de Alonso en Skeletor de nieuwe coureurs van McLaren! | |
sasquatsch | dinsdag 2 december 2014 @ 12:04 |
Ach, het merendeel van de artikelen van Ecclestone's spreekbuis neem ik met een korreltje zout. En zijn hekel aan Joe Saward is intussen wel bekend. | |
Fiorano | dinsdag 2 december 2014 @ 18:49 |
Lotus is wat conversaties met hun E22 gaan posten op Twitter. Ik ga kapot ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En een cool filmpje van Vettel en Ferrari: | |
#ANONIEM | dinsdag 2 december 2014 @ 19:00 |
Eh... Echt? Ik mis de humor echt totaal. [ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2014 19:03:39 ] | |
nils7 | dinsdag 2 december 2014 @ 19:49 |
![]() geen F1 maar goed... ook dubbele punten | |
Fir3fly | dinsdag 2 december 2014 @ 20:08 |
Cool filmpje, mooi om dat geluid nog eens te horen. | |
Fiorano | dinsdag 2 december 2014 @ 20:16 |
Pit opdrachten ![]() | |
Wombcat | dinsdag 2 december 2014 @ 20:20 |
Indy heeft in 2014 toch al dubbele punten voor de 500-mijls races? Waar nog rechtvaardiging voor is, want die zijn 2x zo lang. | |
sasquatsch | dinsdag 2 december 2014 @ 20:33 |
Is nu alleen voor de Indy 500 en de laatste race op Sonoma (geen 500 mijl). | |
WEST | dinsdag 2 december 2014 @ 21:09 |
Jaaroverzicht op sport1 nu herhaald. Komen wat meer clips in volgens Mol op Twitter. Gelukkig hebben ze sport1 nog niet afgesloten ![]() | |
Geralt | dinsdag 2 december 2014 @ 21:19 |
![]() =edit= Nu pas kunnen kijken ivm eten halen en opeten. Viel me op met hoi ga zitten dat Max brutaal de eerste stoel pakt terwijl hij vooraan liep en Sainz achter hem langs moest lopen. Schiet mij maar lek, maar dat is duidelijke taal van Max. Back off, ik loop niet door zodat jij ook meteen kan zitten, ik pak de eerste stoel die ik tegen kom en jij loopt maar om. Als die 2 samen op de eerste bocht afgaan in Melbourne dan laat Max hem finaal staan. 100% zeker ![]() En Sainz kan achter aansluiten. ![]() Goed gedaan. Al dan niet bewust, dat weet ik natuurlijk niet, maar wel goede bodylanguage. Max duidelijk dominant. ![]() [ Bericht 41% gewijzigd door Geralt op 02-12-2014 22:12:23 ] | |
Geralt | dinsdag 2 december 2014 @ 21:19 |
Kut dat moet ik nog doen ![]() | |
WEST | dinsdag 2 december 2014 @ 21:21 |
kun je het jaaroverzicht nog zien ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 2 december 2014 @ 21:21 |
O ja! Ik ook nog! Helemaal vergeten! | |
nils7 | dinsdag 2 december 2014 @ 21:45 |
Over 3 maanden mooi weer een welkomstkorting ![]() | |
Nattekat | dinsdag 2 december 2014 @ 21:46 |
Ja godver ![]() * Nattekat wacht wel weer wat langer | |
WEST | dinsdag 2 december 2014 @ 21:59 |
Moet je wel langer als 6 maanden geen sport1 gehad hebben ![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door WEST op 02-12-2014 22:36:07 ] | |
Meike26 | dinsdag 2 december 2014 @ 22:02 |
Ze zullen net als dit jaar wel weer op Radio Veronica abbo's weggeven vóór aanvang van het seizoen. Dat is voor mij eigenlijk de eerste pogingom aan Sport1 te komen, anders misschien een Sport1Go abbo afsluiten of helemaal niet. | |
WEST | dinsdag 2 december 2014 @ 22:07 |
Dat wil ik ook nog proberen als ze dat doen op radio veronica. | |
Fiorano | dinsdag 2 december 2014 @ 22:07 |
Acestream ![]() | |
Geralt | dinsdag 2 december 2014 @ 22:13 |
Overigens wel jammer dat Max niet gewoon in het Duits antwoorden gaf, maar dat zal allicht zo afgesproken zijn zodat die Sainz het ook kon volgen. ![]() | |
WEST | dinsdag 2 december 2014 @ 22:15 |
Alleen jammer dat die oostenrijkers het gelijk in het duits vertalen door er doorheen te lullen | |
Geralt | dinsdag 2 december 2014 @ 22:16 |
Dat is wel jammer ja. Wel mooi Duits. Althans dat vind ik. ![]() | |
WEST | dinsdag 2 december 2014 @ 22:17 |
ja dat wel, alleen je kunt het duits en het engels niet volgen op deze manier | |
WEST | dinsdag 2 december 2014 @ 22:23 |
de jaarclip op sport 1 mooie clip alleen jammer dat er geen commentaar bij zit. | |
Geralt | dinsdag 2 december 2014 @ 22:29 |
Niemand die dat ook opviel? ![]() | |
nils7 | dinsdag 2 december 2014 @ 22:33 |
Ah ja
| |
Geralt | dinsdag 2 december 2014 @ 22:38 |
| |
WEST | dinsdag 2 december 2014 @ 22:41 |
| |
nils7 | dinsdag 2 december 2014 @ 22:41 |
Hij durft er wel bij in de auto te kruipen hahah | |
flipsen | woensdag 3 december 2014 @ 00:48 |
Volgens mij kunnen die 2 het best wel met elkaar vinden. Het zijn geen Hamilton en Rosberg in ieder geval. | |
twiFight | woensdag 3 december 2014 @ 05:01 |
Ben je vergeten dat Hamilton en Rosberg voorheen dikke maten waren? Ze zijn samen opgegroeid en hebben veel geracet samen. Ik denk overigens dat dat ook niet per se veranderd is, maar gezellig samen optrekken en strijden voor het belangrijkste moment in je carriere gaat meestal niet zo goed samen. En ja, hun verstandhouding zal een deuk gekregen hebben na Spa, maar dat is ook niets dat ze niet eerder hebben zien gebeuren op de baan. De psychologische strijd is niets meer dan onderdeel van de sport. | |
Sinister-D- | woensdag 3 december 2014 @ 07:20 |
![]() ![]() | |
Funzel | woensdag 3 december 2014 @ 10:24 |
Is 'ie al online te vinden? | |
nils7 | woensdag 3 december 2014 @ 14:46 |
Exclusive Verstappen Q&A: I need to prove I deserve 2015 seatBron | |
twiFight | woensdag 3 december 2014 @ 17:43 |
Gelukkig is Max nuchter over het komende seizoen. Nu de fans nog ![]() | |
Ferry_76 | woensdag 3 december 2014 @ 17:49 |
21 Races in 2015, met een verrassende (Onder voorbehoud) terugkeer van Korea: De Formule 1-kalender voor 2015 is nu als volgt: 15 maart - Grand Prix van Australië 29 maart - Grand Prix van Maleisië 12 april - Grand Prix van China 19 april - Grand Prix van Bahrein 3 mei - Grand Prix van Korea (onder voorbehoud) 10 mei - Grand Prix van Spanje 24 mei - Grand Prix van Monaco 7 juni - Grand Prix van Canada 21 juni - Grand Prix van Oostenrijk 5 juli - Grand Prix van Groot-Brittannië 19 juli - Grand Prix van Duitsland (Nürburgring) 26 juli - Grand Prix van Hongarije 23 augustus - Grand Prix van België 6 september - Grand Prix van Italië 20 september - Grand Prix van Singapore 27 september - Grand Prix van Japan 11 oktober - Grand Prix van Rusland 25 oktober - Grand Prix van de Verenigde Staten (Austin) 1 november - Grand Prix van Mexico 15 november - Grand Prix van Brazilië 29 november - Grand Prix van Abu Dhabi | |
Nattekat | woensdag 3 december 2014 @ 17:54 |
Geen woorden voor, absoluut geen woorden... ![]() | |
Sinister-D- | woensdag 3 december 2014 @ 18:05 |
Kan niet anders dan dat Ecclestone die Koreanen aan het lijntje houdt ![]() | |
Ferry_76 | woensdag 3 december 2014 @ 19:27 |
Binnen drie dagen van Korea naar Spanje verhuizen zie ik zo ook niet lukken.. Max heeft straks in Melbourne al een record te pakken wat niemand meer gaat verbreken: http://www.gpupdate.net/n(...)ongste-aller-tijden/ [ Bericht 4% gewijzigd door Ferry_76 op 03-12-2014 19:48:26 ] | |
Fir3fly | woensdag 3 december 2014 @ 19:37 |
Dom populisme weer. | |
sasquatsch | woensdag 3 december 2014 @ 19:41 |
Ik snap de plaatsing van Korea op de kalender ook niet. Doe het dan back-to-back met China, ipv Spanje. Scheelt een hoop in de reiskosten. Dat puntensysteem scheelt wel weer dat er geen nietszeggende pay drivers in de F1 kunnen komen alleen maar omdat ze geld hebben. | |
RingBewoner | woensdag 3 december 2014 @ 19:52 |
Waarom al die regels voor het worden van F1-coureur? Als er toch talent is waarom dan niet? | |
WEST | woensdag 3 december 2014 @ 19:52 |
hoe meer races hoe beter het voor de fans zou moeten zijn. maar je weet toch dat Bernie weer geld nodig heeft. | |
WEST | woensdag 3 december 2014 @ 19:53 |
Ze vinden Verstappen toch te jong en daarom doen ze dit. Maar Max kunnen ze niet tegenhouden meer. | |
Nattekat | woensdag 3 december 2014 @ 19:57 |
Doe dan een normaal circuit, en niet een veredelde autoweg ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 3 december 2014 @ 20:01 |
Nou... Een veredelde autoweg kan een verdomd mooi circuit opleveren. Zie Le Mans. En manmanman, wat zou ik graag een zesuurs F1-race op Le Mans zien... En dan met dat oude rechte stuk hè... | |
RingBewoner | woensdag 3 december 2014 @ 20:04 |
Ja, ze vinden hem te jong dat snap ik maar nogmaals, als een 16- of 17-jarige toch bulkt van het talent wat is dan het probleem? Nou is er eindelijk weer eens talent dat in de koningsklasse uitkomt zonder daarvoor geld mee te moeten nemen. Frijns heeft namelijk die centen niet en de rijders met centen hebben (bijna) nooit talent. Ik weet dat Alonso ook heeft betaald maar noem mij uit de afgelopen 5 jaar een coureur op die betaald heeft en ook echt talent en dan tel ik Kobayashi met zijn inzamelproject even niet mee. | |
#ANONIEM | woensdag 3 december 2014 @ 20:05 |
Lotterer. Of ietsje langer geleden: Michael Schumacher en Niki Lauda. [ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2014 20:07:34 ] | |
Nattekat | woensdag 3 december 2014 @ 20:06 |
Of überhaupt een race op Le Mans ![]() Maar Le Mans heeft sowieso al een prachtige omgeving, een mooi normaal circuit, en Korea is gewoon een parkeerplaats.... | |
#ANONIEM | woensdag 3 december 2014 @ 20:12 |
Als ze toch nog eens iets met dubbele punten willen, dan mag dat best een veel langere race zijn. En daar zouden ze bij die nieuwe circuits eens op moeten gaan letten. Hoe is het toch mogelijk dat de mooiste circuits ter wereld vrijwel allemaal oud zijn. En dan bedoel ik met 'mooi' niet alleen de omgeving, maar ook de baan zelf. Neem Spa: elk deel van de baan is minstens goed en soms zelfs legendarisch. Laguna Seca (Corkscrew!), Suzuka, het oude Hockenheim, de Nordschleife, noem maar op. En wat mij betreft mag Zandvoort daar ook wel bij, maar misschien is het wat die baan betreft vooral mijn nationalisme dat spreekt. [ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2014 20:13:30 ] | |
Fir3fly | woensdag 3 december 2014 @ 20:13 |
Le Mans heeft F1 helemaal niet nodig. | |
#ANONIEM | woensdag 3 december 2014 @ 20:14 |
Zeker niet. Maar andersom zou het wel een flinke toevoeging zijn. Zo zou ik ook graag de F1 op de oval van Indianapolis zien. | |
WEST | woensdag 3 december 2014 @ 20:22 |
Daar zijn de wagens niet voor gebouwd. Dus dat zou nooit meer gebeuren. Ook niet ivm veiligheid. | |
Fir3fly | woensdag 3 december 2014 @ 20:24 |
Kun je ook virtueel zelf doen. Dichterbij dan dat kom je niet. | |
#ANONIEM | woensdag 3 december 2014 @ 20:24 |
Mwoah, op Monza werd er een paar jaar geleden nog 370 gereden. Heel veel harder zal het zelfs op het oude rechte stuk van Le Mans niet gaan. Daar hebben ze simpelweg te veel downforce en te weinig PK voor. | |
Peterselieman | woensdag 3 december 2014 @ 20:36 |
Heb je toch een ander type motor en versnellingsbak voor nodig. De F1 is gebouwd om zo snel mogelijk op te kunnen trekken en hoge snelheden te kunnen halen op zowel de rechte stukken als in de bochten. Wil je op ovals rijden dan heb je ten eerste veel minder vleugel nodig, ten tweede langere versnellingen om een hogere top te halen en ten derde een motor die lange tijd op vol vermogen goed kan presteren. | |
Wombcat | woensdag 3 december 2014 @ 20:39 |
Lauda nam wel geld mee, van zijn wikipagina Dat is ook wel een redelijk bekend verhaal. Edit: oh, dat bedoelde je ook, ik had vooral de quote gelezen ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 3 december 2014 @ 20:40 |
Nou? Ja, klinkt flauw, maar waarom zou dat niet haalbaar zijn? Dan zullen motorbouwers dus degelijkere motoren moeten bouwen. Low-downforce onderdelen zijn er al. | |
Peterselieman | woensdag 3 december 2014 @ 20:45 |
Het is niet onmogelijk, maar kost bakken met geld, iets dat ergens vandaan moet worden gehaald. Doorberekenen aan de klanten is dan een optie, maar die zitten daar niet op te wachten, zeker als het maar voor een race is. | |
WEST | woensdag 3 december 2014 @ 20:48 |
ook de bouw van de wagen is compleet anders op indy dan op normale circuits. | |
#ANONIEM | woensdag 3 december 2014 @ 20:49 |
Een paar andere ovals erbij? Nou ja, ik ben ook maar gewoon wat aan het dromen... | |
sasquatsch | woensdag 3 december 2014 @ 20:52 |
De enige keren dat de F1 op ovals reed was in de jaren '50 toen de Indy 500 meetelde voor het wereldkampioenschap. Maar met een enkele uitzondering (Ascari in een Ferrari) was er geen enkele F1 coureur die er daadwerkelijk aan mee deed. Dat kwam pas later in de jaren '60 toen de race al niet meer meetelde. | |
D. | woensdag 3 december 2014 @ 21:06 |
Dat zijn/waren* ook vrienden ![]() *doorhalen wat niet van toepassing is | |
wimderon | donderdag 4 december 2014 @ 02:41 |
Korea staat alleen op de voorlopige kalender zodat er meer dan 20 races op staan en er daardoor vijf motoren in plaats van vier gebruikt kunnen worden. | |
Bluurgh | donderdag 4 december 2014 @ 08:06 |
En natuurlijk Monza ![]() | |
nils7 | donderdag 4 december 2014 @ 09:28 |
Met alle respect maar wat is er zo mooi aan Le Mans... enige spectaculaire zijn de Porsche bochten maar het circuit qua lay out stelt het weinig voor. Het is nostalgisch omdat het zijn originele lengte heeft behouden maar veel circuits waren toen die lengte of nog langer. Daarnaast is het echt een oude vervallen boel, maar goed dat is mijn mening. | |
Nattekat | donderdag 4 december 2014 @ 09:32 |
Het verkorte circuit heeft ook wel wat, en vervallen wil ik het zeker niet noemen. | |
nils7 | donderdag 4 december 2014 @ 09:48 |
Ben er wel eens geweest maar de faciliteiten eromheen zijn gewoon niet meer van deze tijd zeker als je dat vergelijkt met een Tilke circuit (Geldt overigens ook voor Spa waar ze alleen de pitstraat en hoofdtribune vernieuwd hebben is de rest van het circuit gelijk aan Le Mans). | |
Kleffe_Dop | donderdag 4 december 2014 @ 11:13 |
Alleen al met oog op veiligheid zou er een ander chassis ontworpen moeten worden. Vraag maar aan Ralf Schumacher en z'n rug... | |
Nober | donderdag 4 december 2014 @ 13:10 |
2015 McLaren-Honda: Alonso - Button Button - Magnussen Alonso - Magnussen Button - De Vries Magnussen - De Vries Alonso - De Vries Zeg 't maar... | |
Rossdale | donderdag 4 december 2014 @ 13:15 |
De Vries? ![]() | |
sasquatsch | donderdag 4 december 2014 @ 13:19 |
Ik mis Vandoorne. ![]() Wel een McLaren junior. | |
Rossdale | donderdag 4 december 2014 @ 13:25 |
Dat klopt, maar hij is reeds bevestigd. Daarnaast heeft Boullier gezegd dat hij Vandoorne niet nu al in een McLaren ziet. Maar dat zal geen jaren meer duren lijkt me. Ik verwacht Alonso - Magnussen. Als Magnussen volgend seizoen niet presteert dan wordt hij ingeruild voor Stoffel. | |
Fiorano | donderdag 4 december 2014 @ 13:30 |
Alonso - Button | |
sasquatsch | donderdag 4 december 2014 @ 13:48 |
Gezien de zoektocht van Ron Dennis naar Deense sponsoren lijkt me dat ook het meest waarschijnlijkst. | |
Fiorano | donderdag 4 december 2014 @ 14:21 |
Goed deze had ik niet zien aankomen bij Mclaren. Mika Hakkinen Returns finally:![]() Ze nemen afscheid van Button en Magnussen wordt weer 3e coureur.
| |
Ferry_76 | donderdag 4 december 2014 @ 19:15 |
Nog steeds geen witte rook bij McLaren: http://www.gpupdate.net/n(...)ng-nog-over-line-up/ Volgens mij las ik van de week dat (Volgens Spaanse kranten) de wens/eis van Alonso om ook voor Porsche Le Mans te gaan rijden het grootste obstakel voor McLaren is. | |
Sinister-D- | donderdag 4 december 2014 @ 20:08 |
De Vries dus al zeker van zijn FR3.5 titel ![]() | |
WEST | vrijdag 5 december 2014 @ 10:00 |
| |
Nober | vrijdag 5 december 2014 @ 11:00 |
Kortom, doe maar een ander onderwerp. ![]() | |
WEST | vrijdag 5 december 2014 @ 11:06 |
Gaat denk ik eerder om Nederlanders. Een gemiddelde NOS kijker weet niet wie die anderen zijn. ![]() | |
KaheemSaid | vrijdag 5 december 2014 @ 11:29 |
Thackwell, Rodriguez, Amon en Cheever zeggen mij niks. Ben benieuwd hoe goed Max zijn Toro Rosso uit de winterstop zal komen. | |
nils7 | vrijdag 5 december 2014 @ 11:36 |
Nog 100 dagen ![]() ![]() | |
Beach | vrijdag 5 december 2014 @ 11:38 |
Ik zou liever iets zien over zn MArch comeback, daar weet ik niet zoveel van. | |
nils7 | vrijdag 5 december 2014 @ 11:42 |
Fijn dat er al staat dat Button Retired is | |
Bluurgh | vrijdag 5 december 2014 @ 12:14 |
![]() | |
WEST | vrijdag 5 december 2014 @ 12:50 |
ik moest ook ff goed kijken. Maar volgens mij is dat de plaats waar ze geëindigd zijn in hun debuut race. | |
Wertha | vrijdag 5 december 2014 @ 14:04 |
Ja, het staat er echt. ![]() | |
Sinister-D- | vrijdag 5 december 2014 @ 16:11 |
Hebben? ![]() ![]() http://www.carsinternational.com/jordan-f1-showcar/ Zonder motor ![]() | |
sasquatsch | vrijdag 5 december 2014 @ 16:30 |
Deze is te koop met motor. Ayrton Senna's Toleman waarmee hij zijn eerste punt scoorde. ![]() http://www.carsinternational.com/toleman-hart-tg183b/ | |
MrBanaan1 | zaterdag 6 december 2014 @ 13:50 |
Oh jongens wat triest... http://www.rtl.nl/sport/r(...)ast_redbull_leeg.xml | |
Raraweth | zaterdag 6 december 2014 @ 14:11 |
Tja, bij zijn vetrek neemt Vettel natuurlijk ook zijn prijzen mee. ![]() | |
KaheemSaid | zaterdag 6 december 2014 @ 14:38 |
Die is ook wel lelijk zeg, met die dubbele achtervleugel. Bah. | |
Sinister-D- | zaterdag 6 december 2014 @ 15:01 |
In opdracht van de een of andere rijke stinkaard, want wat wil je anders met die dingen? Op de zwarte markt kom je dat niet kwijt ![]() Maar voor de rest gewoon onbegrijpelijk zielig ![]() | |
MrBanaan1 | zaterdag 6 december 2014 @ 15:02 |
Bovendien las ik dat het replica's waren... Als je een rijke sjeik bent, dan bel je op en vraag je of je een replica mag kopen: voor genoeg geld doen ze dat toch wel en is ie "officieel". | |
Fer | zaterdag 6 december 2014 @ 17:22 |
Zouden er echt mensen deze inbrekers betalen om dan stiekem van de buit te genieten? | |
Sinister-D- | zaterdag 6 december 2014 @ 18:10 |
wil jij het als "fan" op je geweten hebben dat je bij je favoriete team hebt moeten inbreken om 60(!) aandenkens te stelen? Het is wel wat anders dan een stukje carbon meenemen na bv. een crash ![]() | |
nils7 | zaterdag 6 december 2014 @ 18:26 |
Deze is interessanter: http://www.carsinternational.com/jordan-grand-prix-collection/ Overigens staat een RB van Webber ook te koop (op eBay geloof ik) | |
Kleffe_Dop | zaterdag 6 december 2014 @ 18:42 |
Red Bull gaf ergens al aan dat ze er vanuit gaan dat het de inbrekers te doen is om het zilver dat verwerkt zit in veel van de bokalen. (Zit dat ook in de replica's? ![]() Omsmelten dus, die zie je nooit meer terug. | |
Sinister-D- | zaterdag 6 december 2014 @ 19:51 |
Blijkbaar komt er volgende week een officiële seizoens review uit op blu-ray ![]() Is dit de eerste keer dat de FOM zoiets doet, kan me niet herinneren dat ik zoiets eerder al heb gezien ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 6 december 2014 @ 19:57 |
Hmja, een jaar of 40 al, minstens. | |
Nattekat | zaterdag 6 december 2014 @ 20:10 |
In mijn hoofd speelde de openingstune van Sky voor de muziek in de trailer überhaupt op gang was gekomen ![]() | |
Sinister-D- | zaterdag 6 december 2014 @ 22:04 |
what da friq, nooit geweten ![]() ![]() | |
JohnB52 | zaterdag 6 december 2014 @ 22:18 |
Duke!!!!! | |
Geralt | zaterdag 6 december 2014 @ 23:04 |
Ik denk dat Vettel al die bekers gestolen heeft ![]() | |
Geralt | zaterdag 6 december 2014 @ 23:04 |
Trieste actie wel ![]() ![]() | |
nils7 | zondag 7 december 2014 @ 13:19 |
De dader..... ![]() ![]() | |
Geralt | zondag 7 december 2014 @ 13:34 |
Jeetje we weten dat je WC bent Lewis. Daar hoef je niet zo mee te koop te lopen ![]() ![]() ![]() | |
Geralt | zondag 7 december 2014 @ 13:34 |
PS: ik zou hetzelfde doen ![]() ![]() ![]() ![]() | |
nils7 | zondag 7 december 2014 @ 13:38 |
Met de rechtse heb ik ook een foto van met mezelf ermee ![]() ![]() | |
Ferry_76 | dinsdag 9 december 2014 @ 19:18 |
De geruchten worden sterker dat CVC Bernie weg wil hebben, ten faveure van Paul Walsh: http://www.managementtoday.co.uk/news/1325672/ | |
sasquatsch | dinsdag 9 december 2014 @ 21:04 |
Gerucht gaat al een week dat hij de positie van Peter Brabeck, de huidige voorzitter van de F1, die ziek is, gaat overnemen. Daarnaast zou hij een aantal uitvoerende taken van Ecclestone (de CEO) gaan overnemen. Doel van de CVC is nog steeds een beursgang van de F1 en Ecclestone's controversiële leiderschap zou dat in de weg staan. Walsh zou meer controle op Ecclestone kunnen uitvoeren en op die manier het imago van de F1 verbeteren, waardoor een beursgang mogelijk wordt. Dit zou mogelijk ook een ingang kunnen zijn voor Volkswagen om de F1 in te gaan. Die hebben (volgens de BBC) Stefano Domenicali opdracht gegeven om te onderzoeken (naar aanleiding van het marketingsucces van Mercedes) of dat lonend is, maar één van de voorwaarden zou zijn dat Ecclestone er niet meer bij betrokken is, omdat de baas van Volkswagen een slechte relatie met Ecclestone heeft. Als Walsh die onderhandelingen op zich neemt, zou dat misschien genoeg zijn. | |
Fir3fly | dinsdag 9 december 2014 @ 21:34 |
Geruchten gaan juist eerder dat VW het aandeel in de WEC gaat vergroten met Lamborghini. | |
nils7 | dinsdag 9 december 2014 @ 21:42 |
als ze dan ook nog uiteindelijk Bentley en Bugatti weer terug laten komen is het gedaan met de F1... | |
sasquatsch | dinsdag 9 december 2014 @ 21:42 |
Hooguit als motorleverancier in de LMP2. LMP1 pas als Audi (of Porsche) uit de LMP1 vertrekt (naar de F1?) | |
Fir3fly | dinsdag 9 december 2014 @ 23:36 |
En dat gaat voorlopig niet gebeuren. Waarom zouden ze ook? | |
sasquatsch | woensdag 10 december 2014 @ 12:10 |
Of het zin heeft gaat dus onderzocht worden. | |
Rossdale | woensdag 10 december 2014 @ 14:59 |
Morgen dan eindelijk de rijderskeuze van McLaren? http://www1.skysports.com(...)at-their-woking-base | |
zoem | donderdag 11 december 2014 @ 11:36 |
Het wordt Alonso en Button dus | |
Spooky4u | donderdag 11 december 2014 @ 12:00 |
Mooizo, Button opzij schuiven voor Magnussen was het stomste wat ze konden doen met de nieuwe motor, dan is de kennis van Button veel meer waard. | |
Ferry_76 | donderdag 11 december 2014 @ 12:22 |
Daar zal Ecclestone blij mee zijn, precies de doelgroep die hij voor ogen heeft.. | |
Nattekat | donderdag 11 december 2014 @ 12:23 |
Nog steeds niet verlost van button ![]() | |
Fir3fly | donderdag 11 december 2014 @ 12:24 |
Beetje een dilemma. Ik vind Honda wel tof, Alonso ben ik ook fan van maar McLaren... blech. En dan vooral Ron Dennis ![]() | |
sasquatsch | donderdag 11 december 2014 @ 13:01 |
Aangezien Dennis zijn zin niet heeft gekregen (hij wilde Magnussen) en hij nog steeds geen geld heeft gevonden om de meerderheid van de McLaren aandelen te kopen, zou het best wel eens kunnen zijn dat hij snel weer vertrekt als baas van McLaren. | |
Fir3fly | donderdag 11 december 2014 @ 13:08 |
Bedankt voor de info, zou mooi zijn ![]() | |
Lokale_Notabele | donderdag 11 december 2014 @ 13:20 |
Voor mij was in 2001 al duidelijk dat Jenson Button niks speciaals was toen hij door Fisichella om de oren werd gereden. Met alle geluk van de wereld kampioen geworden in 2009 omdat hij met afstand de beste auto had en een versleten Barrichello als teamgenoot. Ik had voor Magnussen gekozen. Die jongen heeft tenminste nog een toekomst in de F1. | |
RingBewoner | donderdag 11 december 2014 @ 13:31 |
Button niks speciaals? Hij is echt wel een goede coureur, zeer constant, goed onder druk, goed met de banden en snel. Weet je nog die knotsgekke race die hij in Canada won paar jaar geleden? Of de eerste overwinning in Hongarije? Hij is niet zo als Vettel, Hamilton of Alonso maar meer een Raikkonen, Rosberg en Webber. Gewoon een constante factor. | |
nils7 | donderdag 11 december 2014 @ 13:36 |
Dat stapje terug is echt niet erg... heeft Alonso ook gedaan. | |
Lokale_Notabele | donderdag 11 december 2014 @ 13:44 |
Dat bedoel ik dus ook, Button is een capabele constante coureur, maar niet van de buitencategorie zoals Alonso, Hamilton en Vettel. Dus waarom zou je Magnussen een jaar in de wachtkamer zetten zodat Button zijn carrière nog met een jaartje kan rekken? Het is inmiddels wel duidelijk dat Button geen wereldtop is en dat ook nooit zal worden, Magnussen heeft zijn hele carrière nog voor zich. Met Alonso in de andere auto kun je dat risico toch makkelijk nemen. | |
RingBewoner | donderdag 11 december 2014 @ 13:47 |
Omdat Button wel beter heeft gepresteerd dan Magnussen net als vorig jaar tov Perez dacht ik. Dus waarom zou je dan een coureur die beter presteert en met meer fans eruit zetten? | |
Peterselieman | donderdag 11 december 2014 @ 13:47 |
Mja, Button reed Magnussen de laatste vier races compleet om zijn oren en zorgde er in zijn uppie voor dat McLaren de strijd in het constructeurskampioenschap met Force India alsnog ruim wist te winnen. Button in zo'n vorm gekoppeld aan de ervaring die hij al heeft is zeker in het begin van enorm belang voor de combinatie McLaren-Honda. Het is een combi die zich moet ontwikkelen en dan helpt veel ervaring hebben enorm. | |
Tarado | donderdag 11 december 2014 @ 14:53 |
F1 zonder Brit kan ook bijna niet dus het verbaast me niet zo dat ze hem hebben behouden, die Magnussen reed ook de pannen van het dak niet. | |
Lokale_Notabele | donderdag 11 december 2014 @ 15:07 |
Lewis Hamilton rijdt ook nog F1. | |
Tarado | donderdag 11 december 2014 @ 15:14 |
![]() ![]() Verder over Button wel met je eens, geen superdriver | |
Lokale_Notabele | donderdag 11 december 2014 @ 15:24 |
Button zal als Brit ook wel een streepje voor hebben bij McLaren. En om voor mij onduidelijke redenen is hij een populaire rijder. | |
Tarado | donderdag 11 december 2014 @ 15:27 |
Ik weet het niet, het feit dat ze zo lang gewacht hebben met die aankondiging is niet in zijn voordeel. | |
Tarado | donderdag 11 december 2014 @ 15:29 |
Type ideale schoonzoon, qua coureur heb ik dat ook niet kunnen ontdekken al is hij wel van wereldklasse op een opdrogende baan. | |
M.Melandri | donderdag 11 december 2014 @ 15:29 |
In de media zegt hij altijd dingen die de fans willen horen. Denk dat dit wel een goede zaak voor Vandoorne is. | |
Lokale_Notabele | donderdag 11 december 2014 @ 15:35 |
Hoezo dat dan? Vandoorne is nu vierde rijder? Ik vind die ideale schoonzoon interviews en persoonlijkheid van Button juist irritant. Doet me denken aan de gladde praatjes van een tweedehandsauto verkoper. Volgens mij zegt hij nooit wat hij echt vindt. En als coureur ontstijgt hij de middelmaat niet. Type Coulthard/Panis. Hij is wel een voorbeeld van iemand die echt alles uit zijn carrière gehaald heeft met het beperkte talent wat hij heeft. | |
M.Melandri | donderdag 11 december 2014 @ 15:42 |
Als ze echt vertrouwen in Magnussen hadden gehad dan hadden ze hem nu niet op de reservebank geplaatst. Mocht Vandoorne de GP2 titel pakken dan zie ik hem het plekje van Button wel overnemen. Ben het met je eens over Button, maar die praatjes gaan er als zoete koek in bij vele anderen. | |
Sinister-D- | donderdag 11 december 2014 @ 21:55 |
Ow, en hopelijk okk deze helm terug ![]() ![]() | |
Meike26 | vrijdag 12 december 2014 @ 11:09 |
En hopelijk gaat Button weer rijden met zijn 'eigen' helm, uit zijn tijd bij BAR / Honda ; ![]() | |
JohnB52 | vrijdag 12 december 2014 @ 11:58 |
http://www.caterhamf1.com Is nu ook kapot... | |
WEST | vrijdag 12 december 2014 @ 17:58 |
Max gaat met nr 33 rijden
| |
JohnB52 | vrijdag 12 december 2014 @ 19:54 |
http://www.rtlnieuws.nl/s(...)het-jaar-jij-bepaalt Allemaal even stemmen! | |
Fer | vrijdag 12 december 2014 @ 21:00 |
Totaan 2010 was dit ook voor mij het beeld van Button. Een snelle middenmoter, niets speciaals. Een Couthard, een Webber, een Massa, een Rosberg !! Zijn kampioenschap in 2009 is ook een cadeau natuurlijk, maar zeker niet zo dominant als de W05. Maar na zijn komst naar McLaren is hij zeker gegroeid, ieder jaar sterker, fitter, beter in vorm geworden. Denk dat ie dit jaar weleens op hetzelfde niveau kan zitten als Alonso. Zeker zijn racepace is gewoon super en ondanks dat Magnusen minsten zo snel is, haalt hij toch dubbele punten. Het telt uiteindelijk na de finishvlag en dan doet Button altijd goede zaken. Misschien heeft hij met het aantal punten meer dan K-Mag al zijn eigen salaris terugverdient. | |
Beach | vrijdag 12 december 2014 @ 21:09 |
Ik zie Michael van der Mark niet staan. | |
Fir3fly | vrijdag 12 december 2014 @ 21:31 |
Schande inderdaad. Iemand die een wereldkampioenschap wint op hoog niveau in niet goed genoeg? | |
Meike26 | vrijdag 12 december 2014 @ 22:24 |
Geinig, wist ik niet eens, al sinds ik online races doe race ik ook met nummertje 33 (en hemelsblauwe lakkleuren) ![]() | |
Geralt | vrijdag 12 december 2014 @ 22:48 |
Op zich is dat wel handig voor een team dat een coureur zijn eigen salaris bij elkaar rijdt ![]() | |
WEST | vrijdag 12 december 2014 @ 22:55 |
mooi kleurtje. Ik wist wel dat ergens rond dat nummer zou zijn. maar helemaal zeker weten doe je het pas als het bekend wordt. | |
Geralt | vrijdag 12 december 2014 @ 23:01 |
Ik had 35 genomen, M is de 13de letter en V de 22ste. Samen 35.![]() | |
sasquatsch | vrijdag 12 december 2014 @ 23:03 |
VES => V35 | |
Meike26 | vrijdag 12 december 2014 @ 23:14 |
Maar nu kan hij er V3RSTAPP3N van maken ![]() | |
WEST | vrijdag 12 december 2014 @ 23:19 |
kan, maar mooi vind ik dat soort dingen niet. Noem het beestje gewoon bij naam en niet met die achterlijke cijfers er tussen. | |
Fir3fly | vrijdag 12 december 2014 @ 23:26 |
Ja zo werkt het natuurlijk niet. Waarom denk je dat ze überhaupt voor die persoonlijke nummers gekozen hebben? Trouwens erg slap dat Hamilton niet met 1 gaat rijden. | |
JohnB52 | zaterdag 13 december 2014 @ 00:31 |
Heb je die grap van zijn moeder? :-) | |
Geralt | zaterdag 13 december 2014 @ 01:05 |
Is het nou godverdomme al bijna maart of wat is dit!"?!@ | |
Tarado | zaterdag 13 december 2014 @ 10:02 |
Dat vind ik ook wel raar, zouden ze moeten verplichten | |
Geralt | zaterdag 13 december 2014 @ 10:05 |
Dat heb ik helemaal niet mee gekregen. Voelt ie zich daar te goed voor of wat? ![]() | |
sasquatsch | zaterdag 13 december 2014 @ 13:29 |
Vandaag en morgen de Race of the Champions. Vandaag de Nations Cup van 17.00 tot 20.00 uur en morgen het individuele kampioenschap, ook van 17.00 tot 20.00 uur Live op MotorsTV en hieronder een link.
| |
nils7 | zaterdag 13 december 2014 @ 13:34 |
heb op Max gestemd ![]() | |
Tarado | zaterdag 13 december 2014 @ 14:00 |
je kan alleen op schaatsers stemmen zowat ![]() | |
JohnB52 | zaterdag 13 december 2014 @ 14:54 |
Thanks! Vrouw moet om half 5 werken dus komt zeer goed uit ![]() | |
JohnB52 | zaterdag 13 december 2014 @ 17:07 |
Zo, lekker veel publiek daar zeg :-) Edit: wat een schijtcircuit zeg! Totaal geen sfeer. [ Bericht 46% gewijzigd door JohnB52 op 13-12-2014 17:12:25 ] | |
Ferry_76 | zaterdag 13 december 2014 @ 18:10 |
Wat doet Susie Wolff bij de RoC..? Ze heeft nog nooit een kampioenschap gewonnen, laat staan een race in welke klasse dan ook. ![]() | |
JohnB52 | zaterdag 13 december 2014 @ 19:11 |
Race of Cocksuckers? ![]() | |
Fiorano | zaterdag 13 december 2014 @ 19:16 |
Wordt formuleE nog ergens uitgezonden? | |
WEST | zaterdag 13 december 2014 @ 22:24 |
Ik heb op alles behalve schaatsen gestemd. Alleen coach vh jaar. En natuurlijk wel op Max. | |
nils7 | zaterdag 13 december 2014 @ 23:27 |
Ja foxsports zag ik... | |
Meike26 | zaterdag 13 december 2014 @ 23:33 |
Dat komt door die hele Studio Sport lobby aan juristen lijkt wel. Met oer-Nederlandse kleppen op het hoofd en alleen maar kijkend naar voetbal, schaatsen, zwemmen en wielrennen. Andere sporten bestaan er haast niet. Oké veldrijden dan nog. Max Verstappen kan in zijn loopbaan nog wel 10 gp's winnen in seizoen, maar sportman van het jaar winnen gaat hem niet lukken. Dan valt half Nederland over de organisatie heen omdat iemand die alleen maar 'rondjes rijdt' geen sportman kan zijn. ![]() | |
WEST | zaterdag 13 december 2014 @ 23:46 |
Ja ok, maar als je voetballer bent wordt je ook geen sportman/sportploeg van het jaar ondanks dat voetbal wel op studio sport wordt uitgezonden. Tja en als half Nederland maar ziet dat max alleen maar 'rondjes' rijdt moet het zelf maar eens proberen. Ik had een soort gelijke discussie vanavond ook bij mijn andere sport voetbal. Waar na afloop in de kantine een karaoke zanger was. Zo zegt er één dat hij er niks van bakt, Ik zeg ga dan zelf zingen als je het beter kan. Maar dat doet hij niet en dan moet je niet zo'n mening hebben. Ik kan niet zingen ![]() ![]() ![]() | |
Zorro | zaterdag 13 december 2014 @ 23:58 |
Och ... Ik kan ook geen kraan besturen, toch vind ik dat ik wel een punt heb als ik zeg dat die machinist bij dat huwelijksaanzoek in IJsselstein niet echt een topper was. | |
Geralt | zaterdag 13 december 2014 @ 23:59 |
Dat er mensen zijn die zeggen zovan ja barney dat is geen sport wat pijltjes in het bord gooien met je bezopen harses daar kan ik nog in komen, maar dat er mensen zijn die zeggen ja wat rondjes rtijden dat is geen sport hoor daar kan ik niet inkomen. Dat is topsport en F1 coureurs behoren tot de fitste sportatleten ter wereld, zowel fysiek als mentaal. Dat er mensen zijn die dat niet snappen is hun probleem. En die mensen vind ik ronduit debiel ![]() | |
Geralt | zaterdag 13 december 2014 @ 23:59 |
HET WOEI HEEL HARD!!!!!!! | |
WEST | zondag 14 december 2014 @ 00:01 |
doet het maar beter ![]() | |
Zorro | zondag 14 december 2014 @ 00:02 |
Dat zeg ik, dat kan ik niet, maar dat maakt mijn mening niet onjuist. | |
WEST | zondag 14 december 2014 @ 00:06 |
Nou is iets fysiek besturen of zingen wel een groot verschil om een vergelijking met iets beter doen. Maar de achtergrond van het omvallen van de kraan weet je ook niet ![]() | |
Sinister-D- | zondag 14 december 2014 @ 19:31 |
idd zeg, mist ergens iets als het niet in een stadion is ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 14-12-2014 19:44:17 ] | |
Automatic_Rock | dinsdag 16 december 2014 @ 10:08 |
Wat een hoop zurigheid daar in Engeland: http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=63454 Maarja, het zou hier niet veel anders geweest zijn ben ik bang... | |
Nattekat | dinsdag 16 december 2014 @ 10:14 |
Pfffff ![]() Niks meer dan gefrustreerde golfers, die echt een van de saaiste sporten beoefenen. | |
franklop | dinsdag 16 december 2014 @ 10:31 |
Alleen jammer dat ze zijn naam McIlroy aangepast hebben naar McKilroy . | |
franklop | dinsdag 16 december 2014 @ 10:33 |
olympische kampioenen worden automatisch genomineerd. Die hadden we er nogal veel dit jaar | |
Rossdale | dinsdag 16 december 2014 @ 10:38 |
Nouja dit: is natuurlijk ook wel zo. En dan doel ik op de laatste zin. | |
zoem | dinsdag 16 december 2014 @ 11:05 |
Iemand een stukje Marussia kopen? | |
RingBewoner | dinsdag 16 december 2014 @ 12:37 |
Guido heeft verteld binnenkort met hopelijk meer nieuws te komen? Nou, laten we inzetten DTM of Formula E? Las net een persbericht dat hij nog steeds met tevredenheid terugkijkt op afgelopen seizoen maar die jongen is, lijkt mij, toch redelijk gefrustreerd over wat Sauber hem geflikt heeft? | |
Fom | dinsdag 16 december 2014 @ 12:58 |
Die vent moet positief blijven en in de sportscars gaan rijden. Dan kan het helemaal goed komen met hem, doel dus op WEC of ALMS. | |
Rossdale | dinsdag 16 december 2014 @ 13:38 |
Vanaf lot 250 wordt het interessant ![]() ![]() | |
Joene | dinsdag 16 december 2014 @ 14:08 |
Dat is die ook heus, maar het is een verstandige jongen die in de pers geen debiele uitspraken doet. | |
RingBewoner | dinsdag 16 december 2014 @ 14:49 |
Snap dat niet helemaal, hij kan toch rustig zeggen dat hij gefrustreerd is over de gang van zaken bij en met Sauber? Waarom daarover niet eerlijk zijn. | |
Ferry_76 | dinsdag 16 december 2014 @ 14:57 |
Tering, 15.000 pond voor een neus.. ![]() | |
zoem | dinsdag 16 december 2014 @ 14:59 |
Het stuurtje ging weg voor 'maar' 2200 pond. | |
Ferry_76 | dinsdag 16 december 2014 @ 21:39 |
Grote schoonmaak bij Ferrari: http://www.gpupdate.net/n(...)trekken-bij-ferrari/
| |
Ferry_76 | dinsdag 16 december 2014 @ 21:43 |
Daarom dus Gutierrez naar Ferrari: Geld! http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=63481 Weer een (Financiële) klap voor Sauber dus. | |
Karstman | dinsdag 16 december 2014 @ 22:01 |
Max Verstappen zojuist bekroond als sport talent van het jaar op het NOC/NSF Sportgala | |
sasquatsch | dinsdag 16 december 2014 @ 22:25 |
Alsof Ferrari geld te kort komt. Dit jaar maken ze naar verwachting zo'n $500 miljoen winst en hebben sowieso al een budget van ca. $400 miljoen te besteden wat ze al via sponsoring en van de Formule 1 binnen krijgen. De echte reden is waarschijnlijk dat ze een ervaren coureur als reserverijder willen hebben en met Gutierrez een nieuwe afzetmarkt in Mexico kunnen aanboren, want "Mexico is the next China" volgens voormalig Ferrari teambaas Marco Mattiacci. De extra sponsoring is mooi meegenomen, maar imho niet de hoofdreden. | |
Sinister-D- | dinsdag 16 december 2014 @ 22:30 |
Fry was anders nog niet zo heel lang werkzaam in Maranello ![]() Eind 2010 ofzo? | |
twiFight | dinsdag 16 december 2014 @ 23:10 |
Ik geloof sowieso niet dat het technische personeel de blaam treft. Ze hebben zat talent rondlopen daar. Maar met een beroerde organisatie druk je dat talent de kop in. Als je dan nieuw technisch personeel aantrekt maar de organisatie niet recht zet bereik je niks. | |
nils7 | woensdag 17 december 2014 @ 08:50 |
Toch logisch als je die knakker eruit gooit dat t geld ook weg loopt dan... | |
sasquatsch | woensdag 17 december 2014 @ 17:32 |
En de volgende engineer is weg bij Ferrari. Ook bandenspecialist Hamashima moet het veld ruimen. | |
nils7 | woensdag 17 december 2014 @ 17:54 |
Hamashima... klinkt alsof ie volgend jaar bij McLaren werkt ![]() | |
sasquatsch | woensdag 17 december 2014 @ 23:31 |
Jock Clear van Mercedes naar Ferrari volgens Bild | |
wimderon | donderdag 18 december 2014 @ 21:19 |
| |
Nattekat | donderdag 18 december 2014 @ 21:44 |
![]() | |
Sinister-D- | donderdag 18 december 2014 @ 21:54 |
![]() corrupte bende ![]() | |
Ferry_76 | zondag 21 december 2014 @ 13:08 |
Mafia is een betere term.... Mijn mond viel al open toen Gary Hartstein in een interview uitlegde hoe hij was ontslagen als F1 dokter, nu dit er nog eens overheen: https://formerf1doc.wordpress.com/ | |
Tarado | zondag 21 december 2014 @ 13:13 |
Here we go again | |
Beach | zondag 21 december 2014 @ 13:14 |
Zijn de nieuwe ontwikkelingskosten daar ook bij gerekend? | |
Sinister-D- | zondag 21 december 2014 @ 14:56 |
![]() ![]() Ik vond het al niets toen ze Todt als president hadden verkozen, en dat gevoel word met de dag erger ![]() ![]() | |
nils7 | zondag 21 december 2014 @ 17:25 |
samenvatting? ![]() | |
Sinister-D- | zondag 21 december 2014 @ 17:39 |
Lastig samen te vatten. Hartsteins pleidooi waarom ze hem niet hadden moeten ontslaan als F1-doctor (althans, toch zeker een jaar hadden moeten laten uit werken) bestaat uit tientallen tweets, blogs-posts en conversaties. Zeker het lezen waard op een zondagmiddag/avond. Klinkt plausible allemaal van zijn kant, en zoals ie zelf al zei in een van die tweets, als hij ongelijk heeft met zijn pleidooi hoe komt het dan dat de FIA/Todt er nooit inhoudelijk op heeft gereageerd. | |
Ferry_76 | zondag 21 december 2014 @ 17:47 |
Saillant (De dokter die ook Bianchi behandelt) is naar het ziekenhuis gegaan waar Hartstein werkt (In Luik) en heeft geëist dat Hartstein daar ontslagen wordt, vanwege de inhoud van zijn blog. Hartstein heeft daar dingen geschreven over Schumacher, echter alleen speculatief, bovendien is Schumacher geen patient van Hartstein. | |
Ferry_76 | zondag 21 december 2014 @ 17:51 |
Of je kijkt deze: | |
Sinister-D- | zondag 21 december 2014 @ 18:03 |
Ik heb meerdere artikels vandaag gelezen over Hartstein nav jouw link. Ik had het over een ander artikel (oa. van TheJudge13 z'n blog) en het hele verhaal ![]() Maar idd, dat ene verhaal van dat ziekenhuis bezoek is wel goed samen te vatten ![]() [ Bericht 3% gewijzigd door Sinister-D- op 21-12-2014 18:15:39 ] | |
Sharpdressedman | zondag 21 december 2014 @ 19:19 |
bedankt ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 23 december 2014 @ 09:03 |
Villeneuve blijft kritisch op Formule 1-debuut Verstappen Ik mag het vast niet zeggen, maar eigenlijk ben ik het grotendeels wel eens met Villeneuve... | |
twiFight | dinsdag 23 december 2014 @ 09:27 |
Nou, die zure Villeneuve mag van mij uberhaupt zijn mond houden over F1. Maar wat betreft de coureurs: wat je wilt is dat de beste ~20 coureurs van de wereld in die auto zitten. De waarheid is heel anders. Door sponsordeals kan iemand die eigenlijk nog niets heeft laten zien in de F1 terecht komen en ondanks dat Max vast wel kan rijden denk ik toch dat het 50% pure marketing is om hem in die auto te zetten. Helaas is dat hoe de F1 is tegenwoordig. Daar ga je met een minimum leeftijd en andere eisen ook niets aan veranderen. | |
#ANONIEM | dinsdag 23 december 2014 @ 09:54 |
Hmja inderdaad, zie Maldonado. Die heeft jaren in andere klasses rondgereden, maar het is nog steeds niet om aan te zien. Nou ja, ik lees dat Villeneuve-verhaaltje vooral als 'het zou goed zijn als...' | |
Geralt | dinsdag 23 december 2014 @ 10:11 |
Die was toch al weg als dokter ten tijde van Schumacher zn ongeluk of vergis ik me nu? Of is ie in het ziekenhuis waar hij werkte ontslagen vanwege zijn blog? ![]() ![]() | |
Geralt | dinsdag 23 december 2014 @ 10:19 |
Nog niets heeft laten zien? Dat kereltje heeft al 10 jaar raceervaring onder zn belt en heeft alles maar dan ook alles wat er te winnen valt in de karts gewonnen met absurde cijfers qua aantal overwinningen en races. Tevens heeft hij 2 stappen overgeslagen door direct in de F3 te starten voor zn eerste jaar in de autosport en als hij in het begin van het seizoen wat minder mechanische pech had gehad dan had hij vol voor de titel kunnen gaan. Buiten dat heeft hij meerdere fantastische inhaalacties laten zien en idiote inhaalraces door van heel ver achteraan te starten en naar de kop van het veld te rijden. Met een auto waarvan alles en iedereen zegt dat inhalen zo lastig is. En daar komt vervolgens nog bij dat hij de meeste overwinningen van iedereen heeft gehaald het afgelopen seizoen in de F3. Om dan te roepen dat iemand nog eigenlijk niets heeft laten zien daar doe je Max echt te kort mee. Dit is een geboren talent van het kaliber wat maar zelden voorbij komt. Tuurlijk speelt een stuk marketing mee, zeker voor Red Bull met hun jonge imago en alles, maar wat Max heeft laten zien afgelopen jaar is compleet absurd. Er is niemand die dat ooit eerder gedaan heeft met zulke cijfers. Tevens heeft hij al verschillende awards in ontvangst mogen nemen, ook van de FIA zelf (mooiste inhaalactie van het jaar (van ALLE klasses van de FIA!!)), dat zegt toch wel wat. En nee ik roep dit niet alleen omdat Max een Nederlander is. Als het een Duitser of een Griek was was ik er net zo lyrisch over. ![]() | |
twiFight | dinsdag 23 december 2014 @ 10:34 |
Nou grappig dat je zo'n hele post maakt, want dat "niets heeft laten zien" stukje ging niet over Max ![]() Dat gezegd hebbende ben ik Max nu al kotsbeu. Niet door Max zelf, maar door de verafgoding van de fans. Steve Jobs is er niets bij. | |
Geralt | dinsdag 23 december 2014 @ 10:38 |
Ow ik dacht dat je het over Max had. Over 3 jaar ben jij ook fan van hem. Wedden voor een kratje bier? ![]() | |
nils7 | dinsdag 23 december 2014 @ 17:00 |
![]() Ik had ze nog nooit gezien maar dit is de moeder en zusjes van Lewis.... Ergens ook familie van Michael Jackson volgens mij ![]() ![]() | |
Sinister-D- | dinsdag 23 december 2014 @ 18:16 |
het zijn dan ook half-zusters ![]() | |
twiFight | dinsdag 23 december 2014 @ 18:27 |
Of ik fan ben zal geheel van zijn karakterontwikkeling afhangen de komende jaren. Maar maak je niet druk, ik zal vanaf race #1 in 2015 voor 'm juichen hoor ![]() | |
Nober | dinsdag 23 december 2014 @ 18:39 |
Dat komt anders wel door de prestaties van Max in de F3 en op de vrijdagen in de F1, dus Max is er wel degelijk schuldig aan. | |
nils7 | dinsdag 23 december 2014 @ 18:39 |
Dus toch Michael misschien? ![]() | |
Fer | dinsdag 23 december 2014 @ 20:16 |
![]() ![]() | |
kepler | dinsdag 23 december 2014 @ 22:27 |
In de basis wel, maar dat betekend niet dat er geen uitzonderingen kunnen zijn ![]() ![]() | |
Fir3fly | dinsdag 23 december 2014 @ 22:28 |
Gezeik over leeftijd en volwassenheid en wat dan ook is onzin. Talent telt en als hij het fysiek aan kan is er geen enkele reden om naar zijn leeftijd te kijken. Bovendien hebben we al genoeg paydrivers, talent kan niet vroeg genoeg doorstromen. | |
kepler | dinsdag 23 december 2014 @ 22:32 |
Nou ja, hij heeft wel gelijk dat de F1 geen plek is voor jonge coureurs om racen te leren. Daar geef ik hem helemaal gelijk in. Sommige coureurs komen ook te jong/onervaren de F1 in, maar die zie je dan meestal na een jaar niet meer terug (of bij een lager team). De echte talenten (Alonso, Vettel, Hamilton) zullen alleen maar sneller worden en hebben de race-ervaring niet nodig (of hebben het al). En ergens moet er natuurlijk een lijn getrokken worden, anders komt er volgend jaar een 16 jarige en jaar daarna een 15 jarige... Hoop aandacht natuurlijk voor de teams die dat zouden doen ![]() ![]() | |
Fer | dinsdag 23 december 2014 @ 22:36 |
Toch weer terug naar 950pk en meer downforce dan. | |
Fir3fly | dinsdag 23 december 2014 @ 22:56 |
Wie zegt dat hij racen moet leren? En die F1 bakken van tegenwoordig zijn zo makkelijk te rijden dat naar de GP2 gaan helemaal geen zin heeft. | |
sasquatsch | dinsdag 23 december 2014 @ 23:03 |
Wat een onzin. Juist door de mindere downforce en grotere torque zijn ze moeilijker te rijden dan de auto's van vorig jaar. | |
#ANONIEM | dinsdag 23 december 2014 @ 23:12 |
Hé, maar wat vind jij van dit voorstel: er is een F3 een F2 en een F1 en de promoties/degradaties gaan een beetje zoals bij voetbal. Details over het hoe en wat even buiten beschouwing gelaten, maar puur het idee. | |
Fir3fly | dinsdag 23 december 2014 @ 23:23 |
Nee hoor dat dacht iedereen van te voren. Maar niets is minder waar, vraag het Andre Lotterer maar. Minder vermogen en minder downforce maakt het juist makkelijker. Oh en de banden zijn natuurlijk nog steeds absoluut stront. | |
sasquatsch | dinsdag 23 december 2014 @ 23:36 |
Veel te beperkend. Er zijn veel meer klassen dan alleen deze, die F1 waardige coureurs zouden kunnen opleveren, zoals de FR 3.5, IndyCar, etc. Wel ben ik voor een bepaalde prestatiedrempel, waardoor pay-drivers die niets presteren in lagere klassen niet in de F1 kunnen komen door alleen maar 300 km te rijden. | |
#ANONIEM | dinsdag 23 december 2014 @ 23:38 |
Hmja, je hebt gelijk. Nou ja, was even een klein hersenspinseltje. | |
sasquatsch | dinsdag 23 december 2014 @ 23:43 |
Hij vergeleek de Caterham F1 met de Audi in de WEC. Niet echt hetzelfde als de auto's van vorig jaar. Daarbij heeft hij niet gezegd dat het makkelijker is en ook niet dat ze minder vermogen hebben, alleen dat ze langzamer de bochten door gaan in vergelijking met de Audi. | |
Fir3fly | dinsdag 23 december 2014 @ 23:48 |
Maar dat hij liever in die Audi rijdt dan een F1 wagen zegt wat mij betreft alles. En Max heeft natuurlijk talent maar had geen enkel probleem met de overstap. Meteen dezelfde snelheid als zijn teamgenoot. Nee, fans van de nieuwe regels roepen aan het begin van het seizoen graag dingen om die regels te valideren maar die zijn allemaal ontkracht. | |
Sinister-D- | woensdag 24 december 2014 @ 12:56 |
http://www.motorsport.com./f1/news/ferrari-to-launch-car-in-late-january Duivels goed ![]() | |
Ferry_76 | woensdag 24 december 2014 @ 13:42 |
Best grappig, een nieuwe teambaas wiens naam 'komt goed' betekend. Zouden ze hem daarom hebben aangenomen..? | |
Wertha | woensdag 24 december 2014 @ 15:07 |
Dat zou wat zijn. Dat zet mij aan het denken wat er in zijn sollicitatiebrief zal staan. 'Hoi mijn naam betekent dat alles goed komt, dus met mij in uw team.. komt alles goed!' Dijenkletser en hup, aangenomen. | |
sasquatsch | woensdag 24 december 2014 @ 15:35 |
De FAI heeft de inschrijvingslijst voor 2015 bekend gemaakt en hier staan ook nog steeds Caterham en Manor (v/h Marussia) op. Al zal het voor Manor wel moeilijk worden nu een deel van de bezittingen is verkocht. De fabriek zou gekocht zijn door Haas, om deze als Europese basis te gebruiken. | |
kepler | woensdag 24 december 2014 @ 18:49 |
Ik heb het nu niet perse over Max, naar genoeg (jonge) coureurs die prima kunnen rijden maar (nog) niet kunnen racen. Zie bijvoorbeeld Grosjean in zijn eerste jaar. Het racen zelf is natuurlijk een groot deel ervaring en de een is er uit zichzelf een stuk beter in dan de ander ![]() | |
Fir3fly | woensdag 24 december 2014 @ 18:54 |
Op zich een goed punt, maar Grosjean heeft wel gewoon de normale weg bewandeld inclusief GP2. Om nou te zeggen dat dat zoveel hielp... | |
nils7 | woensdag 24 december 2014 @ 19:26 |
Je kan niet het ene jaar in de F1 rijden waarbij je de auto bouwt en dan degraderen naar een standaard race klasse waarbij de auto wordt gebouwd of andersom. Tenzij je de promoverende teams helpt bij het bouwen of klanten auto's toestaat. Of het kan werken, misschien wel. Denk dat een ART of een DAMS het echt wel redt in de F1. Maar denk dat het ping pongen niet handig is tussen de klassen maar daar ontkom je niet aan. Het zou kunnen werken doordat er veel coureurs nu in de GP2 blijven hangen doordat er gewoon weinig plekken in de F1 zijn. En als ze er al zijn dan worden ze vaak gepasseerd (al hoewel je je kan afvragen hoe goed een kampioen is na 4 jaar in de GP2). Ik weet dat vroeger het verschil tussen de F1 en F2 kleiner was en geupgrade F2 wagens meen ik ook in de F1 mee reden (someone correct me if I am wrong). En in wezen waren Marussia en Caterham nooit de achterhoede ontstegen. En een soort van super-GP2 teams. Zag laatst in een docu dat de F1 kleine teams nodig heeft want een Honda, Ferrari of Mercedes wil simpelweg niet altijd als laatste finishen. De F1 en GP2 zal dan erg op de schop moeten maar goed regel verandering moet toch wel vind ik. Wat meer vrijheid qua motor en technieken (kan prima met een F1/GP2 mix). Of het kan? Geen idee 't zou onderzocht kunnen worden. | |
kepler | donderdag 25 december 2014 @ 06:28 |
Dat is ook weer waar ![]() ![]() | |
Sinister-D- | donderdag 25 december 2014 @ 11:08 |
Nou, dit dus: ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 25-12-2014 11:29:43 ] | |
sasquatsch | donderdag 25 december 2014 @ 12:06 |
Heeft niets met zijn racekwaliteiten te maken maar eerder met het mentale aspect. Daarvoor is hij bij een psycholoog geweest en dat heeft hem erg geholpen. | |
Sinister-D- | zondag 28 december 2014 @ 15:53 |
Niet echt F1 nieuws, maar enigszins F1 gerelateerd: Tony Fernandez is ook al een vliegtuig kwijt ![]() http://www.nu.nl/buitenla(...)ngapore-vermist.html | |
Geralt | zondag 28 december 2014 @ 18:22 |
![]() | |
franklop | zondag 28 december 2014 @ 18:28 |
Zou fijn zijn als zoiets als een feit door familie gemeld wordt. Nu is het toch weer van horen zeggen Al snap ik best dat ze dat niet gaan doen | |
Geralt | zondag 28 december 2014 @ 18:34 |
Ja snap ik, maar dit is het eerste bericht sinds lange tijd. Overduidelijk is dat het verre van goed met die beste man gaat ![]() | |
#ANONIEM | zondag 28 december 2014 @ 19:04 |
Hm. Ik had eigenlijk erger verwacht. | |
Nattekat | zondag 28 december 2014 @ 19:10 |
Het gaat weer beter, dat is het belangrijkste... | |
Ferry_76 | zondag 28 december 2014 @ 19:29 |
Dus Saillant lekt zelf vertrouwelijke medische informatie naar Streiff, maar gaat bij het ziekenhuis van Hartstein klagen als deze wat speculeert op zijn blog..? ![]() | |
sasquatsch | zondag 28 december 2014 @ 19:30 |
Is volgens mij hetzelfde bericht als van een paar maanden terug. | |
twiFight | zondag 28 december 2014 @ 22:59 |
Dat gemiep over zijn blog was dan ook een afleidingsmaneouvre voor waarom ze echt van Gary afwilden. Het is helaas nog een en al ouwe lullen politiek in de FIA. | |
Geralt | maandag 29 december 2014 @ 01:37 |
Volgens mij komt het daar wel op neer ja. Smeerlap ![]() | |
Tarado | maandag 29 december 2014 @ 07:54 |
Wanneer halen ze de stekker er uit om die man uit zijn lijden te verlossen, voor zover hij lijden kan. | |
Sinister-D- | maandag 29 december 2014 @ 21:04 |
Kijktip: vandaag 21.30 Canvas.
| |
Geralt | maandag 29 december 2014 @ 21:11 |
Even opnemen dan maar, ik ben darten aan het kijken. ![]() | |
Geralt | maandag 29 december 2014 @ 21:11 |
Bedankt voor de tip! | |
Weltschmerz | maandag 29 december 2014 @ 21:14 |
Ik wilde hem net plaatsen, goed dat er meer mensen opletten. | |
Sinister-D- | maandag 29 december 2014 @ 21:43 |
Prachtig hoe na een kleine 40 jaar nog steeds rivaliteit tussen de oude teammanagers zit ![]() | |
Weltschmerz | maandag 29 december 2014 @ 22:30 |
Wat een verhaal. Het publiek dat bierflessen op de baan gooit om de herstart te vertragen totdat Hunt's auto gerepareerd is.... | |
Geralt | dinsdag 30 december 2014 @ 11:16 |
Kut. Vergeten op te nemen ![]() ![]() Staat ie al op usenet toevallig? ![]() | |
Geralt | dinsdag 30 december 2014 @ 11:18 |
http://www.binsearch.info(...)8yeahsure%29&max=250 Vorig jaar ook al uitgezonden op de BBC zo te zien. Ff binnen harken ![]() | |
Fiorano | woensdag 31 december 2014 @ 10:40 |
Mooi filmpje! | |
nils7 | woensdag 31 december 2014 @ 10:54 |
RTL7 heeft er ook aandacht aan besteed geloof ik. | |
Wertha | woensdag 31 december 2014 @ 14:49 |
Ja, heel mooi! | |
sasquatsch | donderdag 1 januari 2015 @ 12:56 |
Button is het jaar goed geëindigd. Hij is getrouwd met zijn Jessica. http://www.dailymail.co.u(...)ichibata-Hawaii.html En iedereen de beste wensen voor 2015! | |
Geralt | donderdag 1 januari 2015 @ 12:57 |
Vette auto. Is die van hemzelf? ![]() Tevens vind ik dat dat vrouwtje een rare voornaam heeft. Althans in combinatie met haar achternaam. En hetzelfde ![]() | |
Dven | donderdag 1 januari 2015 @ 13:06 |
Een Aziatische geboren in het Westen. Zo vreemd is dat niet meer hoor. | |
Geralt | donderdag 1 januari 2015 @ 13:07 |
Ow ik dacht dat ze in Aziatië geboren was ![]() | |
Ferry_76 | donderdag 1 januari 2015 @ 13:24 |
Argentijns-Japans staat in het bronbericht. ![]() | |
Beach | donderdag 1 januari 2015 @ 14:27 |
Mooi item. Ik had alleen wel graag meer auto actie willen zien en minder geklets. | |
Rossdale | donderdag 1 januari 2015 @ 15:14 |
Nu is het Jessica Button, stuk minder apart ![]() | |
Sinister-D- | donderdag 1 januari 2015 @ 19:26 |
dat hangt zuiver van de burgerlijke stand af van het land waar ze voor de wet gehuwd zijn. In België bv. is het niet gebruikelijke dat de vrouw de naam van de man aanneemt. Al wordt er dan wel op officiële documenten alsnog Kees en Mien Kachel-Ketel geschreven met de achternaam van de man als eerste ![]() [/off-topic] ![]() | |
JohnB52 | vrijdag 2 januari 2015 @ 17:19 |
http://m.autosport.com/news/report.php/id/117259 Oeps, foutje... | |
Sinister-D- | vrijdag 2 januari 2015 @ 17:37 |
Het eerste wat ik dacht was bij het lezen van dat artikel is dat er gedreigd werd met het terug trekken van Renault komend jaar als de FIA de regels niet wat ging versoepelen ivm de engine-freeze. Ipv het zo publiekelijk te maken, heeft de FIA het op een akkoordje gegooid met de fabrikanten en schuiven ze het gewoon op een foutje in de reglementen. Maar ik zal wel een alu-hoedje op hebben en dat zal er niets mee te maken hebben ![]() | |
sasquatsch | vrijdag 2 januari 2015 @ 18:40 |
Dat foutje werd al eerder genoend, alleen toen was de FIA van mening dat iedereen voor 28 februari moest homologeren. Blijkbaar konden ze dat juridisch niet hardmaken. Alleen Honda moet wel voor die datum omdat die nog geen gehomologeerde motor heeft. | |
#ANONIEM | vrijdag 2 januari 2015 @ 18:58 |
Oké, dan zit de F1 nu dus opgescheept met een ongekend dure motor die minder tof klinkt en ook nog eens extreem veel geld gaat kosten in de verdere ontwikkeling. Lekker bezig. | |
sasquatsch | vrijdag 2 januari 2015 @ 19:08 |
Kosten voor de verdere ontwikkeling zullen nwaarschijnlijk niet veel anders zijn, omdat ze niet MEER mogen aanpassen. Ze hebben er alleen meer tijd voor. | |
#ANONIEM | vrijdag 2 januari 2015 @ 19:10 |
Als ze langer mogen ontwikkelen, dan gaan ze toch verder ontwikkelen en wordt het dus sowieso veel duurder, of ben ik nou gek? | |
Fir3fly | vrijdag 2 januari 2015 @ 19:27 |
Ach die kosten maken ze dan wel ergens anders. Maakt niet veel uit. Maar goed, laten we hopen dat deze motorformule nog wat wordt vanaf nu. | |
Ferry_76 | zaterdag 3 januari 2015 @ 12:26 |
Je bent niet de enige: https://www.rtlgp-magazin(...)eeze-versoepelt.html
| |
Geralt | zaterdag 3 januari 2015 @ 12:31 |
Wel nadelig voor Honda lijkt me. Ze stappen een jaar later in en hebben dus geen ervaring in het echt zegmaar. En dan mag de rest wel doorontwikkelen voor homologatie, maar Honda niet. Omdat ze zogenaamd een jaar voorsprong hebben qua ontwikkelen?! Imo hebben ze juist een jaar achterstand. Op een computer kan je het nog zo mooi ontwikkelen en testen en weet ik het wat, maar het echte testen begint pas als die motor achter in de auto ligt en er worden kilometers gemaakt. Alle motoren hebben een heel seizoen kilometers gemaakt. Honda heeft een paar rondjes getest. Ik vind dat erg krom. Zal wel weer aan mij liggen. ![]() | |
sasquatsch | zaterdag 3 januari 2015 @ 12:45 |
Dat jaar achterstand hebben ze sowieso, omdat ze pas dit jaar meedoen. En de anderen beginnen met de motor van vorig jaar en mogen de nieuwe pas inzetten nadat deze is gehomologeerd. Het kan dus zelfs zo zijn dat dat pas halverwege het seizoen is of nog later. Honda zou dus hiervan kunnen profiteren als ze hun werk goed gedaan hebben. | |
Rossdale | zaterdag 3 januari 2015 @ 12:46 |
Rijdt Alonso straks alsnog in een knakenbak ![]() | |
Geralt | zaterdag 3 januari 2015 @ 12:47 |
Ik vraag het me af of het een voordeel is. Ik denk van niet eigenlijk. De rest heeft er al een jaar op zitten en mag er nog mee aan de gang. Honda heeft een paar rondjes getest en mag niks meer. Ik vind dat een nadeel. | |
sasquatsch | zaterdag 3 januari 2015 @ 13:07 |
Dat nadeel hebben ze sowieso al. Heeft niets te maken met de nieuwe regels. Ze zouden er nu van kunnen profiteren dat de anderen aan het begin van het seizoen geen betere motor willen inzetten. | |
Geralt | zondag 4 januari 2015 @ 15:11 |
Geen F1 eigenlijk, maar wel een knap staaltje stuurmanskunsten: Singleseater in de sneeuw in de groene hel die eik de witte hel zou moeten heten nu ![]() | |
Nattekat | zondag 4 januari 2015 @ 15:17 |
Driftend door de bochten ![]() | |
Karstman | zondag 4 januari 2015 @ 15:35 |
Voorvleugel iets lager en het is een prima sneeuwschuiver. | |
Fir3fly | zondag 4 januari 2015 @ 15:48 |
Om met jou te spreken: Hadden die spleetogen maar niet een jaar te laat moeten instappen. Eigen schuld dikke bult ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Sinister-D- | zondag 4 januari 2015 @ 17:28 |
GVD ![]() ![]() |