Deze is interessanter:quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Hebben?![]()
[ afbeelding ]
http://www.carsinternational.com/jordan-f1-showcar/
Zonder motor![]()
Red Bull gaf ergens al aan dat ze er vanuit gaan dat het de inbrekers te doen is om het zilver dat verwerkt zit in veel van de bokalen. (Zit dat ook in de replica's?quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:22 schreef Fer het volgende:
Zouden er echt mensen deze inbrekers betalen om dan stiekem van de buit te genieten?
Hmja, een jaar of 40 al, minstens.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:51 schreef Sinister-D- het volgende:
Blijkbaar komt er volgende week een officiële seizoens review uit op blu-ray![]()
Is dit de eerste keer dat de FOM zoiets doet, kan me niet herinneren dat ik zoiets eerder al heb gezien
In mijn hoofd speelde de openingstune van Sky voor de muziek in de trailer überhaupt op gang was gekomenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:51 schreef Sinister-D- het volgende:
Blijkbaar komt er volgende week een officiële seizoens review uit op blu-ray![]()
Is dit de eerste keer dat de FOM zoiets doet, kan me niet herinneren dat ik zoiets eerder al heb gezien
what da friq, nooit gewetenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hmja, een jaar of 40 al, minstens.
Met de rechtse heb ik ook een foto van met mezelf ermeequote:
Gerucht gaat al een week dat hij de positie van Peter Brabeck, de huidige voorzitter van de F1, die ziek is, gaat overnemen. Daarnaast zou hij een aantal uitvoerende taken van Ecclestone (de CEO) gaan overnemen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:18 schreef Ferry_76 het volgende:
De geruchten worden sterker dat CVC Bernie weg wil hebben, ten faveure van Paul Walsh:
http://www.managementtoday.co.uk/news/1325672/
als ze dan ook nog uiteindelijk Bentley en Bugatti weer terug laten komen is het gedaan met de F1...quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:34 schreef Fir3fly het volgende:
Geruchten gaan juist eerder dat VW het aandeel in de WEC gaat vergroten met Lamborghini.
Hooguit als motorleverancier in de LMP2. LMP1 pas als Audi (of Porsche) uit de LMP1 vertrekt (naar de F1?)quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:34 schreef Fir3fly het volgende:
Geruchten gaan juist eerder dat VW het aandeel in de WEC gaat vergroten met Lamborghini.
En dat gaat voorlopig niet gebeuren. Waarom zouden ze ook?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hooguit als motorleverancier in de LMP2. LMP1 pas als Audi (of Porsche) uit de LMP1 vertrekt (naar de F1?)
Of het zin heeft gaat dus onderzocht worden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat gaat voorlopig niet gebeuren. Waarom zouden ze ook?
Daar zal Ecclestone blij mee zijn, precies de doelgroep die hij voor ogen heeft..quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:42 schreef nils7 het volgende:
[..]
als ze dan ook nog uiteindelijk Bentley en Bugatti weer terug laten komen is het gedaan met de F1...
Aangezien Dennis zijn zin niet heeft gekregen (hij wilde Magnussen) en hij nog steeds geen geld heeft gevonden om de meerderheid van de McLaren aandelen te kopen, zou het best wel eens kunnen zijn dat hij snel weer vertrekt als baas van McLaren.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:24 schreef Fir3fly het volgende:
Beetje een dilemma. Ik vind Honda wel tof, Alonso ben ik ook fan van maar McLaren... blech. En dan vooral Ron Dennis.
Bedankt voor de info, zou mooi zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 13:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Aangezien Dennis zijn zin niet heeft gekregen (hij wilde Magnussen) en hij nog steeds geen geld heeft gevonden om de meerderheid van de McLaren aandelen te kopen, zou het best wel eens kunnen zijn dat hij snel weer vertrekt als baas van McLaren.
Button niks speciaals? Hij is echt wel een goede coureur, zeer constant, goed onder druk, goed met de banden en snel. Weet je nog die knotsgekke race die hij in Canada won paar jaar geleden? Of de eerste overwinning in Hongarije? Hij is niet zo als Vettel, Hamilton of Alonso maar meer een Raikkonen, Rosberg en Webber. Gewoon een constante factor.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Voor mij was in 2001 al duidelijk dat Jenson Button niks speciaals was toen hij door Fisichella om de oren werd gereden. Met alle geluk van de wereld kampioen geworden in 2009 omdat hij met afstand de beste auto had en een versleten Barrichello als teamgenoot. Ik had voor Magnussen gekozen. Die jongen heeft tenminste nog een toekomst in de F1.
Dat stapje terug is echt niet erg... heeft Alonso ook gedaan.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Voor mij was in 2001 al duidelijk dat Jenson Button niks speciaals was toen hij door Fisichella om de oren werd gereden. Met alle geluk van de wereld kampioen geworden in 2009 omdat hij met afstand de beste auto had en een versleten Barrichello als teamgenoot. Ik had voor Magnussen gekozen. Die jongen heeft tenminste nog een toekomst in de F1.
Dat bedoel ik dus ook, Button is een capabele constante coureur, maar niet van de buitencategorie zoals Alonso, Hamilton en Vettel. Dus waarom zou je Magnussen een jaar in de wachtkamer zetten zodat Button zijn carrière nog met een jaartje kan rekken? Het is inmiddels wel duidelijk dat Button geen wereldtop is en dat ook nooit zal worden, Magnussen heeft zijn hele carrière nog voor zich. Met Alonso in de andere auto kun je dat risico toch makkelijk nemen.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Button niks speciaals? Hij is echt wel een goede coureur, zeer constant, goed onder druk, goed met de banden en snel. Weet je nog die knotsgekke race die hij in Canada won paar jaar geleden? Of de eerste overwinning in Hongarije? Hij is niet zo als Vettel, Hamilton of Alonso maar meer een Raikkonen, Rosberg en Webber. Gewoon een constante factor.
Omdat Button wel beter heeft gepresteerd dan Magnussen net als vorig jaar tov Perez dacht ik. Dus waarom zou je dan een coureur die beter presteert en met meer fans eruit zetten?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook, Button is een capabele constante coureur, maar niet van de buitencategorie zoals Alonso, Hamilton en Vettel. Dus waarom zou je Magnussen een jaar in de wachtkamer zetten zodat Button zijn carrière nog met een jaartje kan rekken? Het is inmiddels wel duidelijk dat Button geen wereldtop is en dat ook nooit zal worden, Magnussen heeft zijn hele carrière nog voor zich. Met Alonso in de andere auto kun je dat risico toch makkelijk nemen.
Mja, Button reed Magnussen de laatste vier races compleet om zijn oren en zorgde er in zijn uppie voor dat McLaren de strijd in het constructeurskampioenschap met Force India alsnog ruim wist te winnen.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook, Button is een capabele constante coureur, maar niet van de buitencategorie zoals Alonso, Hamilton en Vettel. Dus waarom zou je Magnussen een jaar in de wachtkamer zetten zodat Button zijn carrière nog met een jaartje kan rekken? Het is inmiddels wel duidelijk dat Button geen wereldtop is en dat ook nooit zal worden, Magnussen heeft zijn hele carrière nog voor zich. Met Alonso in de andere auto kun je dat risico toch makkelijk nemen.
F1 zonder Brit kan ook bijna niet dus het verbaast me niet zo dat ze hem hebben behouden, die Magnussen reed ook de pannen van het dak niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat Button wel beter heeft gepresteerd dan Magnussen net als vorig jaar tov Perez dacht ik. Dus waarom zou je dan een coureur die beter presteert en met meer fans eruit zetten?
Lewis Hamilton rijdt ook nog F1.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
F1 zonder Brit kan ook bijna niet dus het verbaast me niet zo dat ze hem hebben behouden, die Magnussen reed ook de pannen van het dak niet.
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Lewis Hamilton rijdt ook nog F1.
Ik weet het niet, het feit dat ze zo lang gewacht hebben met die aankondiging is niet in zijn voordeel.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Button zal als Brit ook wel een streepje voor hebben bij McLaren.
Type ideale schoonzoon, qua coureur heb ik dat ook niet kunnen ontdekken al is hij wel van wereldklasse op een opdrogende baan.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Button zal als Brit ook wel een streepje voor hebben bij McLaren. En om voor mij onduidelijke redenen is hij een populaire rijder.
In de media zegt hij altijd dingen die de fans willen horen. Denk dat dit wel een goede zaak voor Vandoorne is.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Button zal als Brit ook wel een streepje voor hebben bij McLaren. En om voor mij onduidelijke redenen is hij een populaire rijder.
Hoezo dat dan? Vandoorne is nu vierde rijder? Ik vind die ideale schoonzoon interviews en persoonlijkheid van Button juist irritant. Doet me denken aan de gladde praatjes van een tweedehandsauto verkoper. Volgens mij zegt hij nooit wat hij echt vindt. En als coureur ontstijgt hij de middelmaat niet. Type Coulthard/Panis. Hij is wel een voorbeeld van iemand die echt alles uit zijn carrière gehaald heeft met het beperkte talent wat hij heeft.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:29 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
In de media zegt hij altijd dingen die de fans willen horen. Denk dat dit wel een goede zaak voor Vandoorne is.
Als ze echt vertrouwen in Magnussen hadden gehad dan hadden ze hem nu niet op de reservebank geplaatst. Mocht Vandoorne de GP2 titel pakken dan zie ik hem het plekje van Button wel overnemen. Ben het met je eens over Button, maar die praatjes gaan er als zoete koek in bij vele anderen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Vandoorne is nu vierde rijder? Ik vind die ideale schoonzoon interviews en persoonlijkheid van Button juist irritant. Doet me denken aan de gladde praatjes van een tweedehandsauto verkoper. Volgens mij zegt hij nooit wat hij echt vindt. En als coureur ontstijgt hij de middelmaat niet. Type Coulthard/Panis. Hij is wel een voorbeeld van iemand die echt alles uit zijn carrière gehaald heeft met het beperkte talent wat hij heeft.
twitter:MaxVerstappen3 twitterde op vrijdag 12-12-2014 om 17:46:06Since I was a young kid I was racing around with this number.So I thought it is nice to keep that in F1 aswell! #33 http://t.co/flGS253ohV reageer retweet
Totaan 2010 was dit ook voor mij het beeld van Button. Een snelle middenmoter, niets speciaals. Een Couthard, een Webber, een Massa, een Rosberg !! Zijn kampioenschap in 2009 is ook een cadeau natuurlijk, maar zeker niet zo dominant als de W05.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zie Michael van der Mark niet staan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:54 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/s(...)het-jaar-jij-bepaalt
Allemaal even stemmen!
Schande inderdaad. Iemand die een wereldkampioenschap wint op hoog niveau in niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zie Michael van der Mark niet staan.
Geinig, wist ik niet eens, al sinds ik online races doe race ik ook met nummertje 33 (en hemelsblauwe lakkleuren)quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:58 schreef WEST het volgende:
Max gaat met nr 33 rijdentwitter:MaxVerstappen3 twitterde op vrijdag 12-12-2014 om 17:46:06Since I was a young kid I was racing around with this number.So I thought it is nice to keep that in F1 aswell! #33 http://t.co/flGS253ohV reageer retweet
Op zich is dat wel handig voor een team dat een coureur zijn eigen salaris bij elkaar rijdtquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:00 schreef Fer het volgende:
Misschien heeft hij met het aantal punten meer dan K-Mag al zijn eigen salaris terugverdient.
mooi kleurtje. Ik wist wel dat ergens rond dat nummer zou zijn. maar helemaal zeker weten doe je het pas als het bekend wordt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:24 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Geinig, wist ik niet eens, al sinds ik online races doe race ik ook met nummertje 33 (en hemelsblauwe lakkleuren)![]()
[ afbeelding ]
VES => V35quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:01 schreef Geralt het volgende:
Ik had 35 genomen, M is de 13de letter en V de 22ste. Samen 35.
kan, maar mooi vind ik dat soort dingen niet. Noem het beestje gewoon bij naam en niet met die achterlijke cijfers er tussen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:14 schreef Meike26 het volgende:
Maar nu kan hij er V3RSTAPP3N van maken
Ja zo werkt het natuurlijk niet. Waarom denk je dat ze überhaupt voor die persoonlijke nummers gekozen hebben?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:19 schreef WEST het volgende:
[..]
kan, maar mooi vind ik dat soort dingen niet. Noem het beestje gewoon bij naam en niet met die achterlijke cijfers er tussen.
Heb je die grap van zijn moeder? :-)quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:14 schreef Meike26 het volgende:
Maar nu kan hij er V3RSTAPP3N van maken
Dat vind ik ook wel raar, zouden ze moeten verplichtenquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja zo werkt het natuurlijk niet. Waarom denk je dat ze überhaupt voor die persoonlijke nummers gekozen hebben?
Trouwens erg slap dat Hamilton niet met 1 gaat rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
heb op Max gestemdquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:54 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/s(...)het-jaar-jij-bepaalt
Allemaal even stemmen!
quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:29 schreef sasquatsch het volgende:
Vandaag en morgen de Race of the Champions.
Vandaag de Nations Cup van 17.00 tot 20.00 uur
en morgen het individuele kampioenschap, ook van 17.00 tot 20.00 uur
Live op MotorsTV en hieronder een link.Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouw moet om half 5 werken dus komt zeer goed uit![]()
Ik heb op alles behalve schaatsen gestemd. Alleen coach vh jaar. En natuurlijk wel op Max.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan alleen op schaatsers stemmen zowat
Ja foxsports zag ik...quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:16 schreef Fiorano het volgende:
Wordt formuleE nog ergens uitgezonden?
Dat komt door die hele Studio Sport lobby aan juristen lijkt wel. Met oer-Nederlandse kleppen op het hoofd en alleen maar kijkend naar voetbal, schaatsen, zwemmen en wielrennen. Andere sporten bestaan er haast niet. Oké veldrijden dan nog.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:24 schreef WEST het volgende:
[..]
Ik heb op alles behalve schaatsen gestemd. Alleen coach vh jaar. En natuurlijk wel op Max.
Ja ok, maar als je voetballer bent wordt je ook geen sportman/sportploeg van het jaar ondanks dat voetbal wel op studio sport wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:33 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat komt door die hele Studio Sport lobby aan juristen lijkt wel. Met oer-Nederlandse kleppen op het hoofd en alleen maar kijkend naar voetbal, schaatsen, zwemmen en wielrennen. Andere sporten bestaan er haast niet. Oké veldrijden dan nog.
Max Verstappen kan in zijn loopbaan nog wel 10 gp's winnen in seizoen, maar sportman van het jaar winnen gaat hem niet lukken. Dan valt half Nederland over de organisatie heen omdat iemand die alleen maar 'rondjes rijdt' geen sportman kan zijn.
HET WOEI HEEL HARD!!!!!!!quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:58 schreef Zorro het volgende:
Och ...
Ik kan ook geen kraan besturen, toch vind ik dat ik wel een punt heb als ik zeg dat die machinist bij dat huwelijksaanzoek in IJsselstein niet echt een topper was.
doet het maar beterquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:58 schreef Zorro het volgende:
Och ...
Ik kan ook geen kraan besturen, toch vind ik dat ik wel een punt heb als ik zeg dat die machinist bij dat huwelijksaanzoek in IJsselstein niet echt een topper was.
Dat zeg ik, dat kan ik niet, maar dat maakt mijn mening niet onjuist.quote:
Nou is iets fysiek besturen of zingen wel een groot verschil om een vergelijking met iets beter doen. Maar de achtergrond van het omvallen van de kraan weet je ook nietquote:Op zondag 14 december 2014 00:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat kan ik niet, maar dat maakt mijn mening niet onjuist.
idd zeg, mist ergens iets als het niet in een stadion isquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:07 schreef JohnB52 het volgende:
Edit: wat een schijtcircuit zeg! Totaal geen sfeer.
Pfffffquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat een hoop zurigheid daar in Engeland: http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=63454
Maarja, het zou hier niet veel anders geweest zijn ben ik bang...
olympische kampioenen worden automatisch genomineerd. Die hadden we er nogal veel dit jaarquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan alleen op schaatsers stemmen zowat
Nouja dit:quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pfffff
Niks meer dan gefrustreerde golfers, die echt een van de saaiste sporten beoefenen.
is natuurlijk ook wel zo. En dan doel ik op de laatste zin.twitter:IanJamesPoulter twitterde op zondag 14-12-2014 om 23:40:34.@BBCSPOTY has turned into a complete joke. It's such a great shame. Huge congrats to @LewisHamilton, but he had 1 person to beat all year. reageer retweet
Vanaf lot 250 wordt het interessantquote:
Dat is die ook heus, maar het is een verstandige jongen die in de pers geen debiele uitspraken doet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:37 schreef RingBewoner het volgende:
Guido heeft verteld binnenkort met hopelijk meer nieuws te komen? Nou, laten we inzetten DTM of Formula E? Las net een persbericht dat hij nog steeds met tevredenheid terugkijkt op afgelopen seizoen maar die jongen is, lijkt mij, toch redelijk gefrustreerd over wat Sauber hem geflikt heeft?
Snap dat niet helemaal, hij kan toch rustig zeggen dat hij gefrustreerd is over de gang van zaken bij en met Sauber? Waarom daarover niet eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is die ook heus, maar het is een verstandige jongen die in de pers geen debiele uitspraken doet.
quote:Hoofdingenieur Pat Fry en hoofdontwerper Nikolas Tombazis vertrekken bij Ferrari, zo laat de Italiaanse renstal dinsdag weten in een statement. Zij zijn slachtoffer geworden van de reorganisatie die Maurizio Arrivabene, die ruim drie weken geleden Marco Mattiacci opvolgde als teambaas bij de Scuderia, heeft doorgevoerd.
Weer een (Financiële) klap voor Sauber dus.quote:Ferrari maakte deze week al eerder bekend dat zij Esteban Gutierrez in dienst hebben genomen als derde rijder voor hun Formule 1 team en de reden lijkt nu bekend te zijn. De sponsoren die Gutierrez al steunde bij Sauber stappen namelijk over naar Ferrari. De Italiaanse renstal heeft een sponsorovereenkomst gesloten met America Movil, het bedrijf van Carlos Slim.
Alsof Ferrari geld te kort komt. Dit jaar maken ze naar verwachting zo'n $500 miljoen winst en hebben sowieso al een budget van ca. $400 miljoen te besteden wat ze al via sponsoring en van de Formule 1 binnen krijgen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:43 schreef Ferry_76 het volgende:
Daarom dus Gutierrez naar Ferrari: Geld!
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=63481
[..]
Weer een (Financiële) klap voor Sauber dus.
Fry was anders nog niet zo heel lang werkzaam in Maranelloquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:39 schreef Ferry_76 het volgende:
Grote schoonmaak bij Ferrari: http://www.gpupdate.net/n(...)trekken-bij-ferrari/
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |